قرص پاورفیت یا ایمیونس کدوم بهتره؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
اگر برای بهبود سلامت بدن خود به دنبال مکملی برای تقویت سیستم ایمنی هستید، دو مکمل پاورفیت و قرص ایمیونس از بهترین مکمل ها برای افرایش توان بدن و تقویت سیستم ایمنی به شمار می روند. اما اگر برای تقویت سیستم ایمنی، نمی دانید قرص پاورفیت بهتر است یا ایمیونس؟ بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بدن انسان همواره در معرض آلودگی ها، ویروس ها و باکتری ها و عوامل بیماری زا قرار دارد. اولین مرحله مبارزه با این عموامل بیماری زا سیستم ایمنی خود فرد می باشد.

سیستم ایمنی یک مکانیسم دفاعی بدن است که به مبارزه با عوامل بیگانه می پردازد. رژیم غذایی متعادل، ورزش و خواب کافی در تقویت سیستم ایمنی نقش مهمی ایفا می کند.

یکی از راه های تقویت سیستم استفاده از مکمل های تقویت سیستم ایمنی می باشد. این مکمل ها از ترکیباتی تشکیل شده اند که باعث تامین ویتامین های ضروری و بهبود قدرت سیستم دفاعی شما می شود.

قرص پاورفیت و قرص ایمیونس دو مکمل برای تقویت سیستم ایمنی می باشند. یکی از متداول ترین پرسش ها این است که قرص ایمیونس بهتر است یا پاورفیت؟ برای پاسخ به این پرسش تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قرص پاورفیت هولیستیکا 

قرص پاورفیت یک مکمل تقویت سیستم ایمنی است که در کارخانه آرین سلامت سینا تحت لیسانس شرکت هولیستیکای فرانسه با کیفیت بالایی تولید شده است. قرص پاورفیت با ترکیبات منحصر به فردی که دارد باعث تقویت سیستم ایمنی و بهبود سلامت بدن می شود.

اگر بخواهیم به مقایسه قرص پاورفیت با قرص ایمیونس بپردازیم باید دید که هر کدام چه ترکیباتی دارند. از ترکیبات پاورفیت می توان به عصاره قارچی به نام شیتاکه اشاره کرد. اما این ماده چه تاثیری می تواند در بهبود سیستم ایمنی بدن داشته باشد؟

خرید اینترنتی قرص پاورفیت

قارچ شیتاکه

برای پاسخ به این پرسش به معرفی قارچ شیتاکه می پردازیم. شیتاکه یک قارچ خوراکی می باشد که در اغلب در چین و ژاپن کشت می شود. قارچ شیتاکه حاوی فیبر، ویتامین و مواد معدنی است که در تقویت سیستم ایمنی نقش مهمی را ایفا می کند، در واقع با ترکیبات منحصر به فردی که دارد باعث محافظت از آسیب سلولی شده و با تولید گلبول های سفید در خون سیستم ایمنی شما را تقویت می کند.

با توجه به تحقیقاتی که انجام شده و تجربه کسانی که زگیل تناسلی دارند استفاده از قارچ شیتاکه موجب بهود زگیل تناسلی ناشی از ویروس hpv می شود. قارچ شیتاکه سرشار از پلی ساکارید و بتاگلوکان می باشد که پلی ساکاراید ها با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارند در درمان زگیل تناسلی بسیار موثر اند.

کپسول پاورفیت با داشتن مقدار قابل توجهی از قارچ شیتاکه در تقویت سیستم ایمنی شما بسیار موثر است. از ویژگی های اصلی پاورفیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حاوی عصاره قارچ شیتاکه
  • ضد التهاب و آنتی اکسیدان
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بهبود قوای جسمی
خرید اینترنتی قرص ایمیونس ویتابیوتیکس

قرص ایمیونس ویتابیوتیکس

قرص ایمیونس محصول شرکت ویتابیوتیکس تحت لیسانس انگلستان می باشد .این محصول یک مکمل عالی برای تقویت سیستم ایمنی به شمار می رود. قرص ایمیونس حاوی ترکیبات ویژه ای می باشد که تاثیر مستقیمی بر تقویت سیستم ایمنی گذاشته و باعث جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف می شود.

از ترکیبات این محصول می توان به ویتامین های محلول در چربی چون ویتامین K,E,A و ویتامین ها محلول در آب مانند وبتامین C,B همجینین مواد معدنی مانند زینک و غیره اشاره کرد. اما نقش ویتامین ها و مواد معدنی در بدن چیست؟

شربت ایمیونس یک مکمل عالی برای تقویت سیستم ایمنی مناسب برای کودکان و بزرگان است. برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه مقاله قرص ایمیونس یا شربت ایمیونس؟ به شما پیشنهاد می شود.

برای پاسخ به این سوال باید به نقش ترکیبات به کار رفته در این محصول اشاره کنیم، ویتامین دی و زینک موجود در این مکمل باعث حفظ عملکرد طبیعی بدن می شود، فولات موجود در آن باعث تولید گلبول های قرمز خون می شود و آنتی اکسیدان هایی چون ویتامین C و E با مبارزه با رادیکال های آزاد به کاهش استرس اکسیداتیو کمک می کند. همچنین ویتامین A موجود در قرص ایمیونس بر رشد سلولی تاثیرگذار است که باعث افزایش فعالیت سلول های سیستم ایمنی که این موضوع در مبارزه با سرطان بسیار ارزشمند است. از ویژگی های اصلی قرص ایمیونس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیشگیری از ابتلا به بیماری های مزمن و عفونت ها
  • کمک به درمان زگیل تناسلی
  • کاهش استرس اکسداتیو
  • تقویت سیستم ایمنی
  • آنتی اکسیدان قوی

قرص ایمیونس بهتر است یا پاورفیت؟

با توجه به مواردی که در بالا ذکر کردیم هر دو قرص پاورفیت هولیستیکا و قرص ایمیونس ویتابیوتیکس از بهترین مکمل های تقویت سیستم ایمنی می باشد. هر دو این محصولات از ترکیباتی تشکیل شده اند که خاصیت آنتی اکسیدانی بالای آنها موجب بهبود سلامت عمومی و تقویت سیستم ایمنی می شود.

ترکیبات قرص ایمیونس و پاورفیت

همانطور که در تصویر بالا ترکیبات این دو محصول را می بینید، قرص ایمیونس حاوی ترکیبات بیشتری از ویتامین ها و مواد معدنی است و قرص پاورفیت نیز حاوی قارچ شیتاکه است که سرشار از مواد مغذی است.

برای انتخاب بین قرص ایمیونس و پاورفیت بهتر است به نیاز ها و شرایط بدنی خود توجه کنید که با توجه به ترکیباتی که هر کدام از این دو مکمل دارند کدام یک برای شما مناسب تر است. به عنوان مثال اگر دچار سوء تغذیه و کمبود برخی از ویتامین ها و مواد معدنی هستید قرص ایمیونس با داشتن مواد مغذی بیشتری برای شما مناسب تر است، همچنین قرص پاورفیت برای کسانی که مبتلا به زگیل تناسلی اند بسیار مناسب می باشد زیرا پاورفیت علاوه بر تقویت سیستم ایمنی در درمان زگیل تناسلی نقش مهمی ایفا می کند.

قیمت قرص پاورفیت

سخن پایانی:
همانطور که مشاهده کردید دو قرص ایمیونس و پاورفیت حاوی ترکیبات ویژه ای برای تقویت سیستم ایمنی می باشد. برای پاسخ به پرسش قرص پاورفیت یا ایمیونس کدوم بهتره؟ باید گفت که با توجه به نیاز بدن شما و کمبود هایی که دارد باید دید کدام مکمل برای شما مناسب تر است قرص ایمیونس با داشتن ترکیبات بیشتری از مواد مغذی در تامین ویتامین ها و مواد معدنی ضروری و بهبود سلامت شما موثر تر بوده از طرفی اگر مبتلا به زگیل تناسلی می باشید استفاده از پاورفیت برای شما مناسب تر است زیرا پاورفیت در درمان زگیل تناسلی و تقویت سیستم ایمنی نقش مهمی ایفا می کند.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.