بهترین کرم ضد لک صورت چیه؟ ❤️【تضمینی، بدون بازگشت】

آنچه در این مقاله می خوانید:
انواع مختلفی از کرم های ضد لک بدون بازگشت در بازار موجود است که عبارت‌اند از: ۱- کرم ضد لک و روشن کننده سینره که می‌تواند انواع لک های تیره را که به دلیل افزایش سن و آفتاب سوختگی ایجاد می‌شود را از بین ببرد. ۲- کرم ضد لک درماتیپیک که علاوه بر داشتن خواص ضد لک، حاوی ترکیبات روشن کننده و رطوبت رسان نیز می‌باشد این کرم می‌تواند به خوبی از سلامت پوست محافظت کند. ۳- کرم ضد لک اینتنس ملا کرم اسکین وان به عنوان یک محصول قوی و پایدار می‌تواند لکه های پوستی را از بین ببرد و از ایجاد لک های پوستی جدید نیز جلوگیری کند. همچنین همه افراد با هر نوع پوستی می‌توانند از این محصول استفاده کنند. در ادامه با دیگر کرم های ضد لک و روشن کننده پوست آشنا می شویم.

کرم ضد لک صورت محصولی است که لک‌ های پوستی را کاملاً از بین ببرد، مانند یک لایه بردار عمل کند و سلول های مرده پوست را لایه برداری کند. همچنین با داشتن قابلیت آبرسانی باعث جوان ‌سازی پوست شود. بدین ترتیب با کمک به بهبود عملکرد بهتر سلول های پوست از سلامت پوست محافظت می‌کند. استفاده صحیح و طولانی مدت از کرم ضد لک صورت، عملکرد تولید رنگدانه های پوستی را مختل کرده و در نتیجه لکه های جدید پوستی ایجاد نخواهد شد.

کرم ضد لک صورت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

کرم ضد لک صورت یک محصول بهداشتی و مراقبتی از پوست است که می‌تواند رنگدانه های پوستی را کنترل کند و از ایجاد لکه های پوستی جلوگیری کند. این محصول با داشتن خواص لایه برداری می‌تواند به از بین بردن لکه های پوستی و به تعادل رسیدن رنگدانه های پوست نیز کمک کند.

اکثر کرم های ضد لک صورت حاوی موادی مانند ویتامین سی، عصاره شیرین بیان، هیدروکنیون، اسید کوجیک و آربوتین هستند. هر یک از این مواد به دلیل داشتن قابلیت خاص در این کرم ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

به عنوان مثال ویتامین سی که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد می‌تواند به از بین بردن لکه های قدیمی کمک کند و همچنین باعث روشن شدن پوست خواهد شد. علاوه بر این هیدروکنیون و عصاره شیرین بیان نیز به عنوان دو ماده جلوگیری کننده از تولید ملانین در این محصولات استفاده می‌شوند.

اسید کوجیک نیز برای مهار آنزیم تیروزیناژ به کاربرده می‌شود. از عصاره جلبک به عنوان عامل جلوگیری کننده از تیرگی پوست در این کرم ها استفاده می‌شود.

بنابراین استفاده از کرم ضد لک نه تنها می‌تواند لکه های پوستی را از بین ببرد بلکه می‌تواند به بهترشدن ظاهر پوست و همچنین روشن شدن پوست نیز کمک کند. همچنین در افرادی که لک های پوستی ندارند، این کرم می‌تواند به عنوان روشن کننده مورد استفاده قرار گیرد زیرا استفاده از آن عوارض خاصی به دنبال ندارد.

مقاله پیشنهادی:
کمبود ویتامین ها نیز منجر به پیدایش لک پوستی می شود؛ برای اینکه بدانید کمبود کدام ویتامین باعث لک صورت می شود، کلیک کنید.

مزایای استفاده از کرم ضد لک صورت 

مزایای استفاده از ضد لک صورت به عنوان یک محصول درمانی شامل موارد زیر است:

۱- این محصول عوارض جانبی به دنبال ندارد بدین معنا که هنگام استفاده از آن دچار التهابات پوستی و قرمزی نخواهید شد. اگرچه پوسته پوسته شدن پوست شما در هفته های اول امری طبیعی است زیرا این کرم خاصیت لایه برداری نیز دارد ولی پس از سپری شدن هفته اول شما شاهد نرمی و لطافت پوست خود خواهید بود.

۲- این کرم می‌تواند باعث روشن کنندگی، ایجاد طراوت و درخشندگی پوست شود. زیرا علاوه بر خواصی مانند رفع لکه ها به دلیل اینکه حاوی مرطوب کننده و مواد مغذی نیز می‌باشد، به کنترل چربی پوست کمک کرده و با رطوبت رسانی به سلول های پوست موجب شادابی و سلامت پوست می‌شود.

۳- کرم ضد لک نه تنها می‌تواند لک های پوستی قدیمی را از بین ببرد بلکه از پوست شما در هنگام بارداری، مصرف داروهای مختلف و آفتاب سوختگی محافظت می‌کند. در نتیجه از ایجاد لک های پوستی جدید جلوگیری می‌کند و با کنترل رنگدانه ها کمک می‌کند که پوست کلاژن سازی بیشتری انجام دهد.

روش استفاده از کرم ضد لک صورت

روش استفاده از کرم ضد لک به ترکیبات موجود در فرمولاسیون این محصول بستگی دارد. مثلا اگر در ترکیبات این کرم هیدروکینون وجود داشته باشد باید توسط پزشک نحوه مصرف آن مشخص شود.

اما در حالت عادی این کرم را می‌توان دو بار در روز یک بار صبح و بار دوم قبل از خواب استفاده کنید. البته بهتر است مصرف کنندگان به این نکته توجه داشته باشند که مدت زمان بهبود لکه های پوستی به عمق این لکه های بستگی دارد. بنابراین بهتر است تا مدت زمان مشخصی تقریباً نزدیک به شش ماه به طور مداوم از این محصول استفاده کنید.

برای استفاده صحیح از ضد لک صورت باید ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب بشویید. سپس از کرم ضد لک استفاده کنید و به آرامی این کرم را بر روی پوست ماساژ دهید تا کاملاً جذب شود. اگر قصد دارید از خانه خارج شوید بهتر است از کرم ضد آفتاب مناسب استفاده کنید.

در وب سایت healthline می خوانیم:
روش درمان باید بر اساس علت لک تعیین شود. بسیاری از محصولات ضد لک وجود دارند که می توانند به کاهش یا از بین بردن لک ها کمک کنند. قبل از اینکه بهترین کرم ضد لک را برای خود پیدا کنید، ممکن است مجبور شوید چندین محصول را آزمایش کنید.

بهترین کرم ضد لک بدون بازگشت

بهترین کرم ضد لک بدون بازگشت با توجه به برند محصول، سن مصرف کننده و نوع لکه های پوستی متفاوت است. انواع مختلفی از کرم های ضد لک بدون بازگشت در بازار موجود است که عبارت‌اند از:

۱- کرم ضد لک و روشن کننده قوی درماتیپیک

بهترین کرم برای لک قهوه ای صورت، کرم ضد لک و روشن کننده قوی درماتیپیک است که می‌تواند در قسمت هایی از پوست که رنگدانه های پوستی باعث ایجاد لک شده‌اند، مؤثر واقع شود. این کرم بر روی رنگدانه های طبیعی پوست کاملاً بی اثر است، از جمع شدن ملانین و اکسیداسیون لایه لیپیدی پوست جلوگیری کرده و باعث افزایش تولید کلاژن می‌شود.

این محصول برای پوست هایی که دچار تیرگی و لک های قهوه ای هستند، قابل استفاده است. با داشتن فرمولاسیون قوی حاوی روغن ها و آنتی اکسیدان ها، در صورت استفاده صحیح می‌تواند کمک کند لک های پوستی کم رنگ شوند و سپس کاملا از بین برود. این محصول فقط بر روی انواع لک های پوست تأثیر می‌گذارد و آنها را از بین می‌برد.

خرید کرم ضد لک و روشن کننده قوی درماتیپیک

۲- کرم ضد لک و روشن کننده سینره

کرم ضد لک و روشن کننده سینره فاقد هیدروکینون بوده و با داشتن ترکیبات گیاهی حساسیت و التهابی ایجاد نمی‌کند. این کرم در کنار رایحه مطبوع، جذب بسیار بالایی دارد و خانم های باردار نیز به راحتی و بدون نگرانی می‌توانند از آن استفاده کنند.

این محصول حاوی ویتامین C و  E است که از ملانین سازی جلوگیری می‌کنند. همچنین با محافظت از پوست و کم ‌رنگ کردن کک و مک ها به رفع تیرگی و لکه های پوستی کمک می‌کند.

خرید کرم ضد لک و روشن کننده سینره

۳- ملا کرم اینتنس لک های صورت اسکین وان

ملا کرم اینتنس لک های صورت اسکین وان محصول ایرانی است که برای انواع پوست قابل ‌استفاده است. به دلیل اینکه در ترکیبات آن هیدروکینون وجود ندارد برای زمان بارداری و شیردهی نیز قابل استفاده است. همچنین می‌تواند به عنوان یک لایه بردار ملایم کمک کند که لکه های پوستی در مدت زمان کوتاه‌ تری کمرنگ و محو شوند.

این محصول حاوی رتینول و آلفا آربوتین و ویتامین C است که با از بین بردن پوست های مرده به جوانسازی و روشن شدن پوست کمک می‌کنند. کرم روشن کننده اینتنس ملا کرم اسکین وان علاوه بر درمان لک های پوستی از ایجاد جوش و لک پوستی جدید که اغلب به دلایل گوناگون ایجاد می‌شوند، جلوگیری می‌کند.

کرم ضد لک قوی اسکین وان

سخن پایانی
در این مطلب به معرفی انواع کرم های ضد لک موجود در داروخانه پرداختیم. این محصولات از قیمت مناسبی برخوردار بوده و کاملا اثربخش می باشند. برای تهیه هر کدام از این محصولات می توانید به داروخانه آنلاین داروبوم سر بزنید و محصول موردنظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

منبع: انواع ضد لک قوی و روشن کننده پوست

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.