بهترین کرم مرطوب کننده ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید:
کرم مرطوب کننده یکی از ضروری ترین محصولات مراقبت از پوست است که باعث افزایش شادابی و طراوت پوست می شود. برای اینکه نتیجه دلخواه را به دست آورید بایستی بهترین مرطوب کننده را انتخاب کنید. اما چطور؟ ما در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین کرم های مرطوب کننده ایرانی را براساس نظر پزشک متخصص پوست و مو و نظرات کاربران در فروم های ایرانی گرد آوری کرده ایم. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

کرم مرطوب کننده دست و صورت پوست خشک لافارر

کرم مرطوب کننده لافارر یک محصول فوق العاده و مناسب پوست خشک می باشد. این کرم بی نظیر با رطوبت رسانی عمیق و طولانی مدت، نرمی و لطافت را به پوست شما هدیه می دهد. این کرم از ترکیبات مفید و عصاره های گیاهی مثل آلوئه ورا و بابونه ساخته شده و وجود روغن های طبیعی مثل روغن زیتون و بادام در این کرم، آبرسانی عمقی پوست را بر عهده دارند. این محصول با فرمولاسیون ویژه و پیشرفته، روند پیری را کند کرده و پوست را احیا می کند. مرطوب کننده ۷۵ میلی لیتری لافارر، مخصوص دست و صورت بوده، رطوبت را به پوست شما بازگردانده و دیگر خشکی پوست را احساس نمی کنید.

کرم مرطوب کننده دست و صورت پوست خشک لافارر

کرم مرطوب کننده سینره مخصوص پوست چرب

ترکیبات فوق العاده مرطوب کننده سینره، کاملا طبیعی و گیاهی بوده و اثری عمیق و بسیار موثر دارد. این کرم به طور موثری چربی پوست را کنترل کرده و ظاهر چرب پوست را از بین می برد. این محصول با کنترل چربی، مانع از ایجاد آکنه و جوش های پوستی می شود. رطوبت رسانی عمیق و مفید این کرم، در مدت زمانی کوتاه پوست را نرم و لطیف می کند. با استفاده از این محصول سینره، پوستی زیبا و شاداب را به خود هدیه خواهید داد.

کرم مرطوب کننده سینره صورت مخصوص پوست چرب

مقاله پیشنهادی
اگر می خواهید بیشتر درباره هیدراتاسیون پوست بدانید، مطالعه مقاله «همه چیز درباره رطوبت پوست و مرطوب کننده ها» را توصیه می کنیم.

کرم مرطوب کننده ۲۴ ساعته پریم

کرم مرطوب کننده ۲۴ ساعته پریم، یک کرم بسیار عالی برای از بین بردن بسیاری از مشکلات پوستی مثل خشکی، خارش و پوسته پوسته شدن می باشد. ترکیبات بی نظیر این کرم، سرشار از عصاره های گیاهی و روغن های طبیعی می باشد. فرمولاسیون تخصصی این محصول پوست را تا مدت طولانی مرطوب نگه داشته و از پیری زودرس جلوگیری می کند. مرطوب کننده سینره با داشتن مواد ضروری و مورد نیاز پوست، آن را به خوبی تغذیه کرده و خاصیت آبرسانی و نرم کنندگی بسیار موثری دارد. این کرم با بافت سبک و جذب سریع، رطوبت رسانی مطلوبی را انجام خواهد داد.

کرم مرطوب کننده 24 ساعته پریم

بیشتر بخوانید: بهترین مرطوب کننده پوست حساس

فلوئید مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب درماتیپیک

یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده ایرانی، فلوئید پوست چرب درماتیپیک می باشد. این کرم یک محصول مغذی و آبرسان قوی می باشد. مرطوب کننده درماتیپیک با تنظیم ترشح چربی، ظاهر چرب و براق پوست را از بین می برد. این محصول محبوب و بی نظیر با داشتن کوآنزیم کیوتن، یک آنتی اکسیدان موثر می باشد که به مبارزه با رادیکال های آزاد پرداخته و از پوست محافظت می کند. این کرم فوق العاده، از تبخیر آب پوست جلوگیری کرده و مانع از بروز چین و چروک و پیری پوست می شود. فلوئید درماتیپیک آبرسانی عمیق و طولانی مدت انجام داده و با بافت سبک و زود جذب، پوستی شاداب و درخشان را به شما هدیه می دهد.

فلوئید مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب درماتیپیک

در وبسایت معتبر healthline می خوانیم:
عبارت Non-comedogenic یا غیر کمدون زا روی برچسب مرطوب کننده ادعا می‌کند که فاقد مسدودکننده یا بدون روغن است. در اصل، به این معنی است که این نوع از کرم های مرطوب کننده با اینکه چربی اضافی را کنترل می کند، اما رطوبت پوست را از بین نمی برد.

کرم مرطوب کننده آکنه زوم هیدرا فیس دوکس

کرم مرطوب کننده آکنه زوم، رطوبت پوست را به خوبی حفظ کرده و آبرسانی یکنواختی را انجام می دهد. ترکیبات بی نظیر و بسیار موثر این کرم، ضد آکنه بوده و منافذ باز پوست را به خوبی جمع می کند. این محصول محبوب با داشتن مواد موثر، عملکرد سلول های پوستی را بهبود بخشیده و از پیری زودرس جلوگیری می کند. این مرطوب کننده ۵۰ میلی لیتری، چربی پوست را به طرز چشمگیری کنترل کرده و با رطوبت رسانی طولانی مدت، پوست را زیبا و لطیف می کند.

کرم مرطوب کننده آکنه زوم هیدرا فیس دوکس

ژل کرم مرطوب کننده هیال اسکین وان

ژل کرم هیال اسکین، یک مرطوب کننده بسیار عالی بر پایه هیالورونیک اسید می باشد. هیالورونیک اسید، نقش جوانساز پوست را بر عهده داشته و پوستی جوان و شاداب را هدیه می دهد. این ترکیب موثر خطوط ریز و چروک های ابتدایی را پر کرده و پوست را برای مدت طولانی آبرسانی می کند. این محصول، پوست را به صورت بسیار موثری تغذیه کرده و با رطوبت رسانی عمیق، روند پیری را به تعویق می اندازد. این ژل کرم فوق العاده، یک محصول پر کاربرد برای پوست های چرب و آکنه ای می باشد که چربی و براقی پوست را به خوبی کاهش می دهد.

ژل کرم مرطوب کننده هیال اسکین وان

کرم مرطوب کننده رنگی SPF30 پریم

کرم مرطوب کننده رنگی پریم با داشتن ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز، پوست را به خوبی تغذیه کرده و سلامت و شادابی آن را به خوبی حفظ می کند. این محصول بی نظیر علاوه بر رطوبت رسانی موثر، یک آبرسان قوی نیز می باشد. بافت سبک و جذب راحت این کرم، پوست را به سرعت رطوبت رسانی کرده و درخشندگی و شادابی را هدیه می دهد. این محصول با فرمولاسیون پیشرفته خود، چربی پوست را کنترل کرده و از بروز جوش و آکنه جلوگیری می کند. این کرم یک محصول چهار کاره شامل مرطوب کننده، ضد آفتاب، آنتی آکنه و یک پوشاننده بسیار خوب می باشد که در بین کرم های مرطوب کننده بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد.

کرم مرطوب کننده رنگی SPF30 پریم 50 میلی لیتر

بیشتر بخوانید: روش استفاده از مرطوب کننده صورت

کرم مرطوب کننده هیدرازوم سی فیس دوکس

کرم مرطوب کننده هیدرازوم فیس دوکس یکی از بهترین و با کیفیت ترین کرم های مرطوب کننده ایرانی می باشد. این کرم با داشتن ویتامین سی و دیگر مواد موثر و رطوبت بخش، پوست را به خوبی رطوبت رسانی و آبرسانی می کند. ویتامین سی موجود در این محصول نقش موثر و پررنگی در کلاژن سازی و جوانسازی پوست ایفا می کند. این محصول محبوب با داشتن آلوئه ورا به درمان و رفع التهابات پوستی نیز کمک کرده و پوستی سالم و نرم و لطیف را هدیه می دهد.

کرم مرطوب کننده هیدرازوم سی فیس دوکس

کرم مرطوب کننده مغذی هیال اسکین وان

کرم مغذی هیال اسکین وان با دارا بودن ترکیبات منحصر به فرد به رطوبت رسانی عمیق و تغذیه پوست می پردازد. این کرم به خوبی جذب پوست شده و قدرت حفاظتی پوست در برابر آسیب ها را بالا می برد. این مرطوب کننده بی نظیر و موثر، از پیری پوست جلوگیری کرده و چین و چروک های ابتدایی را پر می کند. با استفاده از این محصول، انرژی و تعادل سلولی پوست را حفظ کرده و لطافت و شفافیت پوست را افزایش خواهید داد.

کرم مرطوب کننده مغذی هیال اسکین وان

کرم مرطوب کننده مخصوص پوست حساس ۴ لافارر

کرم شماره ۴ لافارر را می توان به عنوان یک مرطوب کننده عالی و مناسب پوست های حساس معرفی کرد. این محصول با ترکیبات گیاهی و بسیار موثر خود، پوست را عمیقا آبرسانی کرده و تا مدت طولانی رطوبت پوست را حفظ می کند. این کرم فوق العاده از التهاب، قرمزی و حساسیت پوست جلوگیری کرده و با عصاره های گیاهی بی نظیری مثل مالوا، آلوئه ورا و گریپ فروت، نرمی و لطافت را برای پوست به ارمغان می آورد.

کرم مرطوب کننده مخصوص پوست حساس 4 لافارر 75 میلی لیتر

سخن پایانی
کرم مرطوب کننده یکی از کرم های ضروری و مورد نیاز برای هر پوستی می باشد. کرم های معرفی شده در این مقاله، از بهترین کرم های مرطوب کننده ایرانی می باشند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. با توجه به نوع پوست و نیاز پوستی، می توانید یکی از این کرم های محبوب و پرطرفدار را انتخاب کرده و سلامتی و شادابی را به پوست خود هدیه دهید.

منبع: انواع مرطوب کننده در داروبوم

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.