قویترین داروی گیاهی برای زود انزالی

آنچه در این مقاله می خوانید:
یکی از مشکلات جنسی رایج در آقایان زود انزالی می باشد. انواع مکمل های شیمیایی و گیاهی برای درمان زود انزالی تجویز می شودما در این مقاله قصد داریم چند داروی گیاهی برای زود انزالی را به شما معرفی کنیم.

انزال در مردان به چه معناست و تفاوت آن با انزال در زنان چیست؟

داروی گیاهی برای زود انزالی نیز وجود دارد. انزال در مردان و زنان دارای تعریف مشابه اما در واقعیت کمی متفاوت است. کلمه انزال را شاید بارها شنیده باشید. معمولا همه انسان ها با مفهوم این کلمه تا حدودی آشنایی دارند. انزال به معنی رسیدن به لذت کامل جسمی پس از رابطه جنسی می باشد. در مقابل انزال که در مجاری ادرار رخ می دهد و یک مساله کاملا جسمی می باشد، ارگاسم وجود دارد که در ذهن فرد اتفاق می افتد، و یک مساله کاملا ذهنی می باشد.

انزال در مردان و زنان با یکدیگر متفاوت است. درست است در هر دوی اینها پس از رسیدن به اقناع جسمی پس از رابطه جنسی رخ می دهد اما نتیجه متفاوت دارد. از مرد پس از انزال مایعی سفیدرنگ که حاوی مقداری اسپرم می باشد خارج می گردد. این مایع اگر در بدن زن ریخته شود منجر به باردار شدن وی می گردد. اما از زن پس از انزال مایعی شبیه به ادرار خارج می شود. ما در این مقاله قصد داریم انزال در مردان را مورد بررسی قرار دهیم پس تا پایان همراه ما باشید.

علت زودانزالی در آقایان چیست؟

داروی گیاهی برای زود انزالی جهت درمان آقایانی که دچار زود انزالی هستند مفید است. معمولا انزال در برخی از مردان که تعداد آن ها کم هم نیست دچار مشکل می باشد. در برخی ممکن است دیر انزالی رخ دهد و در برخی دیگر زود انزالی. به هر حال برای هر دوی اینها راهکارهایی وجود دارد. چرا که زود انزالی یا دیر انزالی دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. البته تعداد مردانی که دچار دیر انزالی هستند بسیار اندک است و در حدود ۳ تا ۱۰ درصد مردان بدان دچار هستند. در ادامه علت های زود انزالی در مردان را با هم بررسی می کنیم؛

زود انزالی در مرد به معنی انزال در کمتر از یک دقیقه می باشد. معمولا شریک جنسی یا همسر این افراد پس از رابطه با آن ها ناراضی بوده و از رابطه لذت لازم را نمی برد. زود انزالی در مرد می تواند دلایل مختلفی مانند عملکرد نادرست سرتونین، اختلالات هورمونی، ابتلا به اختلال نعوظ، استرس و افسردگی داشته باشد. خوشبختانه برای تمامی این موارد راهکار و درمان نیز وجود دارد. یکی از درمان های مفید برای زود انزالی استفاده از داروی گیاهی برای زود انزالی است.

انواع داروهای گیاهی موثر در درمان زود انزالی مردان

داروی گیاهی برای زود انزالی در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می گردد. معمولا افراد داروهای گیاهی را به دلیل نبود عوارض یا کم بودن عوارض ناشی از مصرف آن استفاده می کنند. خصوصا امروزه که افراد نسبت به عوارض داروهای شیمیایی آگاه تر شده اند، تمایل بیشتری نسبت به مصرف داروهای گیاهی دارند. البته داروهای گیاهی نسبت به داروهای شیمیایی دیرتر اثر میکنند. اما عوارضات جانبی ناشی از مصرف آن ها کمتر بوده و ماندگاری تاثیر گذاری شان نیز طولانی تر است. داروی گیاهی برای زود انزالی نسبت به داروهای شیمیایی دیرتر و کمتر اثر می گذارد. معمولا میزان اثرگذاری این داروها متوسط است. اما عوارض جانبی کمتری نسبت به داروهای شیمیایی دارند. در ادامه چند مورد از قویترین داروهای گیاهی زود انزالی را برای شما معرفی می کنیم؛

معرفی کپسول سینورکس آر ایکس اس تی پی فارما

داروی گیاهی برای زود انزالی سینورکس جهت درمان تاخیر در انزال برای آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. جینسینگ، جینکوبیلوبا و یوهمبین از جمله ترکیبات اصلی این دارو می باشند. این دارو علاوه بر درمان زود انزالی بر روی نعوظ نیز اثرگذار است. مزیت خوب دیگر مصرف این دارو افزایش میل جنسی می باشد.

از دیگر مزایای کپسول سینورکس این است که فاقد مواد نگهدارنده مصنوعی مانند رنگ، طعم دهنده شکر، نمک، مخمر گندم و گلوتن می باشد. این دارو روزانه  دوبار باید  همراه غذا میل شود. در صورتی که پس از مصرف دچار واکنش های الرژیک شدید سریعا مصرف را قطع و به پزشک مراجعه کنید. افراد مبتلا به فشار خون بالا مصرف را با مشورت پزشک آغاز کنند.

معرفی قرص ترادامیکس ترادا فارما

قرص ترادامیکس یک قرص طبیعی جهت تقویت قوای جنسی مردان می باشد. این قرص یک داروی مفید جهت تامین سلامت دستگاه تناسلی آقایان است. برطرف کردن اختلالات نعوظ، بهبود الاستیسیته بافت آلت مردان، افزایش نشاط و هیجان جنسی، افزایش سطح انرژی و کاهش خستگی از دیگر مزیت های این قرص می باشد.

معرفی قرص روکش دار آفرودیت گل دارو

قرص آفرودیت گل دارو یکی از قوی ترین داروهای گیاهی جهت درمان زود انزالی مردان می باشد. زعفران، زنجبیل، دارچین و خارخاسک از جمله مواد طبیعی موجود در این قرص است. علاوه بر آقایان، خانم ها هم می توانند این قرص را جهت افزایش تمایلات جنسی مصرف کنند. آقایانی که از این قرص جهت درمان زود انزالی مصرف می کنند باید سه بار در روز و پس از غذا آن را میل کنند. جهت رسیدن به نتیجه مطلوب باید به مدت چند ماه مصرف گردد.

معرفی کپسول گیاهی دایان مکس ممسک دایان فارما

کپسول دایان مکس ممسک دایان فارما نیز یک ترکیب گیاهی کاملا مفید جهت درمان زود انزالی می باشد. این محصول با اثرگذاری بر گیرنده های حسی و عصبی مردان انزال آنان را به تاخیر می اندازد. تمر هندی یکی از ترکیبات اصلی این قرص است. تمر هندی حاوی مواد مغذی بوده و قوای جنسی را افزایش می دهد. این کپسول برای قبل از شروع به رابطه جنسی می باشد. ۲ساعت قبل از شروع به رابطه جنسی دو عدد از این کپسول را میل کنید.

کپسول زینکا لایف سلامت گستر آرتیمان

کپسول زینکا لایف جهت درمان زود انزالی و رفع اختلال نعوظ مورد استفاده قرار می گیرد. دوز مصرفی این قرص را پزشک تعیین می کند اما به طور معمول یک عدد از این قرص را همراه غذا و یک عدد دیگر را یک ساعت قبل از رابطه جنسی میل کنید. جینسینگ، جینکو، خارخاسک، ال آرژنین، یوهمبین و زینک از جمله ترکیبات اصلی موجود در این کپسول هستند. مصرف این دارو تا ۸ هفته متوالی صحیح می باشد. از جمله مزایای دیگر مصرف این کپسول رفع خستگی و بی حالی، مقابله با استرس و افسردگی و تقویت سیستم ایمنی می باشد.

کپسول تاخیری دیلی کیم

کپسول تاخیری دیلی کیم نیز یکی از قویترین داروهای گیاهی جهت درمان زود انزالی می باشد. تمر هندی ماده اصلی موجود در این کپسول می باشد. دو عدد از این کپسول را یک ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف کنید.

سخن پایانی
مکمل های معرفی شده در این مقاله از بهترین داروهای گیاهی برای درمان زود انزالی می باشد. برای تهیه این مکمل ها با قیمت مقرون به صرفه می توانید به سایت داروخانه آنلاین داروبوم مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.