معرفی بهترین ژل‌های شستشوی صورت ایرانی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
ژل‌ شستشوی صورت اعم از ایرانی و خارجی همگی یک کار مشترک انجام می‌دهند و آن پاک کردن پوست صورت از آلودگی‌هایی است که در طول روز با آن‌ها مواجه بوده است. در حال حاضر تنوع محصولات ایرانی به حدی است که شما می‌توانید به‌راحتی یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و مورد مصرف قرار دهید. با خرید ژل‌های شستشوی صورت ایرانی شما می‌توانید در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کنید زیرا محصولات آرایشی – بهداشتی ایرانی قطعاً قیمت پایین‌تری نسبت به محصولات خارجی دارند هرچند برخی از مارک‌های ایرانی ازنظر کیفیت کاملاً با برندهای خارجی برابری می‌کنند. در ادامه مقاله بهترین ژل‌های شستشوی صورت ایرانی را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم پس با ما همراه باشید.

ژل‌های شستشوی صورت یا فیس واش ها محصولات مراقبت از پوست بسیار مفیدی هستند که نباید از آن‌ها غافل شد. فرمولاسیون ملایم این پاک‌کننده‌ها در مقایسه با سایر شوینده‌های صابونی می‌تواند از تحریک و خشک شدن پوست صورت جلوگیری کند. با استفاده از ژل‌های شستشوی صورت پوست شما به‌خوبی از آلودگی‌های روزانه ازجمله کرم‌ها و لوازم‌آرایشی پاک شده و در طول شب می‌تواند به‌خوبی نفس بکشد و بازسازی شود.

آشنایی با انواع ژل‌های شستشوی صورت ایرانی

برای خرید ژل‌های شستشوی صورت به این نکته توجه کنید که این محصولات باید با بر اساس نوع پوست خریداری شوند تا مزایای بیشتری برای پوست داشته باشند.

ت باعث روشن شدن پوست شده و لطافت پوست را افزایش می‌دهند. یکی از مزایای دیگر ژل‌های شستشوی صورت ترکیبات مرطوب‌کننده به‌کاررفته در فرمولاسیون آن‌هاست. این ترکیبات با آب‌رسانی پوست می‌توانند مانع خشکی پوست شده و ظاهر پوست را شاداب و جوان نشان دهند. در حال حاضر انواع ژل های شستشوی صورت با برندهای مختلف در بازار موجود است که شما می‌توانید بر اساس بودجه و نوع پوست خود آن‌ها را خریداری کرده و مورداستفاده قرار دهید. در ادامه چند نمونه از بهترین ژل های پاک کننده صورت ایرانی را معرفی خواهیم کرد:

۱- ژل شستشوی صورت سینره

سینره یکی از برندهای باکیفیت ایرانی با محصولات متنوع است که بر پایه گیاهی طراحی و تولید می‌شوند. شرکت سینره بر اساس نوع پوست افراد ژل‌های شستشوی صورت زیر را تولید و به بازار عرضه کرده است. ژل شستشوی پوست چرب سینره محصولی است که برای شستشوی روزانه صورت افراد دارای پوست چرب و مستعد آکنه مناسب می باشد. این محصول با تنظیم PH پوست از ایجاد جوش های جدید جلوگیری می کند. ژل شستشوی صورت سینره برای پوست های چرب در حجم ۱۵۰ میل و به شکل تیوپی عرضه می شود.

ژل شستشوی صورت چرب و جوشدار سینره
  • ژل شستشوی صورت مرطوب‌کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست‌های معمولی تا خشک
  • ژل شستشوی صورت مرطوب‌کننده و ضد آلودگی هوا مخصوص پوست‌های چرب
  • ژل شستشوی صورت مخصوص پوست‌های معمولی تا خشک

محصول پیشنهادی
خرید ژل شستشوی صورت پوست چرب، جوشدار و دارای منافذ باز در انواع ایرانی و خارجی با بهترین قیمت از داروخانه آنلاین داروبوم.

۲- ژل‌های شستشوی صورت هیدرودرم

هیدرودرم نیز یکی از برندهای معروف ایران درزمینهٔ تولید مواد آرایشی- بهداشتی است که بر اساس نوع پوست ژل‌های شستشوی صورت فوق‌العاده مفیدی را تولید و به بازار عرضه است. ژل آلوئه ورا و گل بابونه از ترکیبات اصلی سازنده این محصول به شمار می آیند. همچنین فاقد پارابن، مواد صابونی و شیمیایی است. شوینده صورت هیدرودرم برای پوست های حساس به شکل فوم تهیه شده تا کمترین التهاب را ایجاد کند. این محصول در حجم ۱۵۰ میلی لیتر و به شکل پمپی عرضه می شود.

فوم شستشوی صورت پوست حساس آلوئه ورا هیدرودرم 150 میلی لیتر
  • ژل شستشو صورت هیدرودرم مدل Very Dry Skin پوست خشک
  • ژل شستشو صورت هیدرودرم مدل Oily Skin پوست چرب

۳- ژل شستشوی صورت سروینا مناسب پوست های خشک و معمولی

سروینا یکی دیگر از برندهای خوب تولیدکننده محصولات آرایشی- بهداشتی در ایران است که با توجه به محصولات باکیفیتی که عرضه کرده مشتریان زیادی را جلب کرده است. سروینا بر اساس انواع پوست ژل‌های شستشوی صورت را طراحی و به بازار عرضه کرده است که مدل Normal and Dry skin یکی از آنهاست.

این محصول با خاصیت پاک کنندگی ملایم برای استفاده روزانه مناسب است و با ازبین بردن آلودگی از روی سطح پوست به ترمیم و بازسازی آن نیز کمک می کند. ژل پاک کننده پوست خشک سروینا دارای عصاره مریم گلی و گلیسیرین است و در حفظ نرمی و لطافت پوست موثر است.

ژل شستشوی صورت مخصوص پوست های معمولی و خشک سروینا

دیگر انواع ژل های شستشوی سروینا مخصوص صورت عبارتند از:

  • ژل شستشوی صورت سروینا مخصوص پوست‌های چرب و مختلط مدل Oily Skin
  • ژل شستشوی صورت سروینا مخصوص پوست دارای آکنه مدل Acne Skin
  • ژل شست و شوی صورت سروینا مدل Normal And Dry

۳- ژل شستشوی صورت درماسیف مناسب پوست چرب

درماسیف یکی دیگر از برندهای ایرانی است که از سال ۹۳ به‌عنوان زیرمجموعه شرکت پارس حیان شروع بکار کرده است. این برند دو شوینده برای پوست صورت خشک و چرب دارد که در این بخش محصول مخصوص پوست های چرب را معرفی می کنیم.

ژل شستشوی پوست چرب درماسیف محصولی است که با دارا بودن ترکیبات مغذی علاوه بر پاک کردن پوست به تقویت و استحکام پوست کمک می کند. ویتامین E، بیوتین و عصاره مریم گلی از ترکیبات اصلی این محصول به شمار می روند. این پاک کننده ژلی در حجم ۱۵۰ میلی لیتر تولید می شود و برای شستشوی پوست صورت و گردن از آلودگی و مواد آرایشی مفید است.

قیمت ژل شستشو صورت پوست چرب درماسیف

محصول پیشنهادی
برای خرید اینترنتی ژل شستشوی صورت پوست خشک با بهترین قیمت از داروخانه آنلاین داروبوم کلیک کنید.

۴- شوینده صورت لامینین مناسب پوست خشک و حساس 

لامینین از دیگر برندهای ایرانی است که محصولات آرایشی – بهداشتی باکیفیتی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. شوینده کرمی لامینین حاوی مواد شوینده غیر صابونی بوده و از هر گونه تحریک و التهاب پوست جلوگیری می کند. این محصول در حجم ۲۰۰ میلی لیتر و به صورت پمپی تولید شده و فرم کرم دارد. روغن سبوس برنج، روغن زیتون و ویتامین های B و E ترکیبات اصلی این محصول را تشکیل می دهند.

شوینده کرمی پوست خشک لامینین

این برند یک ژل شستشوی خاص حاوی AHA را نیز تولید می‌کند که برای لایه‌برداری پوست بسیار مفید است. دیگر شوینده های صورت این برند عبارت‌اند از:

  • ژل شستشوی صورت حاوی ۵ درصد AHA لامینین مناسب پوست‌های معمولی و چرب
  • ژل پاک‌کننده صورت لامینین مناسب پوست معمولی و چرب
  • کرم ژل پاک‌کننده لامینین مناسب پوست چرب و آکنه‌ای 
  • کرم ژل پاک‌کننده لامینین کرم‌دار مناسب انواع پوست‌ها

    ۵- ژل پاک کننده اسکراب لوفا پریم

    پریم برند ایرانی دیگری است که تنها یک ژل شستشوی صورت تولید و به بازار عرضه کرده است. ژل پاک‌کننده اسکراب لوفا پریم با دارا بودن آلفا هیدرو کسی و اسید سالیسیلسک با تنظیم ترشح چربی پوست از بروز جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. این ژل با دارا بودن خواص ضدعفونی‌کننده از عود مجدد جوش‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

    قیمت ژل پاک کننده اسکراب لوفا پریم

    سخن پایانی
    همان‌طور که دیدید پوست از مهم‌ترین و حساس‌ترین نقاط بدن می‌باشد بنابراین باید حتماً محصولی را انتخاب کنید که مناسب پوستتان باشد تا آسیبی به آن وارد نشود. در سایت داروبوم لیست کاملی از انواع بهترین ژل‌های شستشوی صورت ایرانی موجود است که بسته به کیفیت آنان قیمت‌های متفاوتی خواهد داشتبنابراین شما می‌توانید ژل شستشوی مناسب با جنس پوستتان را خریداری کرده و مصرف نمایید.

    مطالب مرتبط

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.