آمینو قرص بهتر است یا پودر؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
در حال حاضر مکمل های ورزشی به اشکال مختلف قرص، پودر و محلول وجود دارد که برای مقاصد مختلفی استفاده می شود. شاید شما هم برای خرید یک مکمل ورزشی به اشکال مختلف این مکمل ها برخورده باشید که نتوانید تصمیم بگیرید که مکمل به صورت قرص بهتر است یا پودر؟ در این مقاله به بررسی دو مکمل قرص آمینو وی ۲۲۲۲ و پودر آمینو انرژی دوبیس و تفاوت های آن می پردازیم.

آمینو قرص بهتر است یا پودر

آمینو نوعی مکمل بدنسازی است که با تأمین آمینو اسیدهای ضروری خصوصاً آمینو اسیدهای شاخه دار به ساخت توده عضلانی کمک می‌کند. از مکمل های ورزشی آمینو می توان به دو مکمل قرص آمینو وی ۲۲۲۲ و پودر آمینو انرژی دوبیس اشاره کرد.

اگر بخواهیم بگوییم که مکمل آمینو قرص بهتر است یا پودر باید گفت که انتخاب بین این دو فرم کاملا بستگی به شما دارد و هیچکدام به یکدیگر برتری ندارد. هر یک از اشکال این مکمل ها ویژگی های خاص خود را دارد و مصرف کنندگان می توانند محصولی متناسب با سلیقه و نیاز خود را انتخاب کنند. در ادامه به بررسی این دو فرم و تفاوت های آن می پردازیم.

پودر آمینو

کسانی که در بلعیدن دچار مشکل هستند و هنگام بلع قرص و کپسول احساس ناراحتی می کنند استفاده از مکمل های به شکل پودر می تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد. شما می توانید برای استفاده از مکمل های پودری، مقدار توصیه شده از پودر را در آب، آبمیوه یا نوشیدنی دلخواه مخلوط کرده و میل کنید. پودر آمینو انرژی یکی از مکمل های ورزشی دوبیس می باشد ، در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم.

قرص آمینو

همانطور که اشاره کردیم برخی از مکمل های ورزشی به صورت قرص در داروخانه ها موجود است این مکمل ها برای کسانی مناسب می باشد که دوست ندارند مکمل خود را با چیزی ترکیب کنند و فقط میخواهند با یک لیوان آب آن را ببلعند. قرص آمینو وی ۲۲۲۲ یکی از محصولات دوبیس می باشد که در قوطی های ۱۰۰،۲۵۰ و ۳۰۰ عددی تولید شده است. در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم.

خرید اینترنتی قرص آمینو وی 2222

مقاله پیشنهادی
اگر می خواهید بدانید که آمینو اسید چیست و چه تاثیری در بدنسازی دارد، مطالعه مقاله ای با عنوان «آمینو اسید چیست» را به شما پیشنهاد می کنیم.

قرص آمینو وی ۲۲۲۲ دوبیس

آمینو وی ۲۲۲۲ یک مکمل عالی برای رشد عضلات و افزایش انرژی است. این محصول تولید شرکت دوبیس است که با نام آمینو وی ۲۲۲۲ و ال کارنتین نیز شناخته می شود. آمینو وی ۲۲۲۲ حاوی ترکیبات منحصر به فردی است که در عضله سازی بسیار موثر است. برای اینکه بدانیم این محصول چه فایده ای دارد و چه تفاوتی با آمینو انرژی دارد به بررسی ترکیبات و خواص هر یک می پردازیم.

آمینو ۲۲۲۲ به صورت قرص بوده که یک مکمل فوق العاده برای ورزشکاران و بدنسازان است زیرا هر قرص حاوی مقدار بالایی ال کارنیتین و پروتئین است . همانطور که می دانید پروتئین وی یکی از مکمل های محبوب در بدنسازی می باشد.

مصرف این مکمل با تأثیر بر کیفیت خواب، اعصاب و خلق ‌و خو باعث بهبود سلامت عمومی افراد ورزشکار نیز می‌شوند. شما می‌توانید با خرید آمینو وی ۲۲۲۲ و ال کارنیتین دوبیس از داروخانه آنلاین داروبوم علاوه بر رسیدن به اهداف ورزشی از سایر مزایای این مکمل باکیفیت ایرانی بهره‌ مند شوید و با انرژی و تمرکز بیشتر منجر به بهبود عملکرد ورزشی خود شوید زیرا کنترل شرایط عصبی و روانی علاوه بر بهبود فعالیت ورزشی می‌تواند منجر به بهبود سلامت عمومی بدنتان شود.

همچنین آمینو اسیدها و پروتئین وی موجود در فرمولاسیون این محصول باعث تحریک عضله سازی شده و توده عضلانی قویتری را در یک بازه زمانی کوتاه برای شما ایجاد خواهند کرد. از طرف دیگر در فرمولاسیون این مکمل، ال کارنیتین وجود دارد که می‌تواند چربی سوزی کند و توده عضلانی خالص را در بدن شما افزایش دهد.

اگر می خواهید بدانید که پروتئین وی چیست و چه تاثیری در بدنسازی دارد مطالعه مقاله پروتئین وی چیست به شما پیشنهاد می شود. از ترکیبات اصلی آمینو ۲۲۲۲ می توان به پروتئین، ال آرژنین، ال کارنیتین، تائورین می باشد. در تصویر زیر ترکیبات این محصول را می بینید.

ترکیبات قرص آمینو وی 2222 و پودر آمینو انرژی

مصرف این مکمل با تولید انرژی حاصل از چربی سوزی، انرژی مورد نیاز بدن را تأمین کرده و از خستگی ورزشکار در طول تمرینات سخت جلوگیری می‌کند. ال کارنیتین و پروتئین وی موجود در کپسول‌های آمینو وی ۲۲۲۲ علاوه بر تأثیر بر عضله سازی فواید بسیاری برای سلامتی دارند. از ویژگی های اصلی آمینو وی ۲۲۲۲ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از تخریب عضلات و تسریع ریکاوری پس از تمرین
  • کمک به کاهش خستگی و ضعف عضلات
  • چربی سوزی و مؤثر در کاهش وزن
  • افزایش حجم بافت‌های عضلانی
  • افزایش توان بدن
خرید اینترنتی پودر آمینو انرژی

آمینو انرژی دوبیس

آمینو انرژی یک مکمل انرژی زا محصول شرکت دوبیس می باشد که با فرومولاسیون ویژه ای که دارد باعث افزایش انرژی می شود. این محصول به صورت پودر بوده و در بین ورزشکاران بسیار محبوب است. از ترکیبات اصلی پودر آمینو انرژی می توان به کافئین، چای سبز و پودر قهوه سبز اشاره کرد که آن را به مکملی عالی برای افزایش انرژی، افزایش تمرکز و تسریع در ترمیم بافت های ماهیچه ای تبدیل کرده است.

این محصول در ۳ طعم مختلف آلبالویی، توتی-فروتی و پانچ میوه عرضه شده است که می توانید آمینو با طعم دلخواه خود را انتخاب کنید. از ویژگی های اصلی این مکمل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سنتز حداکثری پروتئین در عضلات
  • تسریع ترمیم بافت‌های ماهیچه‌ای
  • امکان تمرینات شدید طولانی‌مدت
  • پیشگیری از تحلیل عضلات
  • افزایش انرژی حین تمرین
  • افزایش متابولیسم بدن
  • رفع خستگی

برای چربی سوزی بدون عضله سوزی چه باید کرد؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آید که چگونه میتوان هم چربی سوزی داشت و هم عضله سازی کرد در جواب به این پرسش باید گفت همانطور که پیداست چربی سوزی و عضله سازی با هم به‌ طور همزمان ممکن نیست اما نکته اینجاست که اگر قصد چربی سوزی و لاغری دارید باید حتماً توجه داشته باشید که این فرآیند لاغری منجر به تحلیل عضلاتتان نشود. شما با رعایت نکات زیر می‌توانید از عضله سوزی و تحلیل عضلات خود به طور همزمان با چربی سوزی پیشگیری کنید:

  • حتماً تمرینات سنگین داشته باشید تا به همراه چربی سوزی از تحلیل عضلات خود پیشگیری کنید یعنی اگر شرایط رشد عضلات را فراهم نکنید نمی‌توانید به رشد عضلات خود کمک کنید.
  • اگر رژیم غذایی کم کربوهیدرات دارید لذا حتماً خوردن چربی مناسب را فراموش نکنید زیرا خوردن چربی انرژی مورد نیاز بدنتان را تأمین می‌کند. از منابع اصلی چربی می‌توان به خوردن آووکادو، بادام زمینی، تخم مرغ و روغن زیتون اشاره کرد.
  • انجام حرکات چند مفصلی سریع‌ترین و موثرترین روش برای چربی سوزی و عضله سازی است. این حرکات شامل بارفیکس و اسکوات است.
  •  مصرف پروتئین باعث کاهش سطح سیری و اشتها شده و مصرف آن به‌طور همزمان در چربی سوزی و عضله سازی بسیار مفید می‌باشد.
  • تنطیم مدت زمان استراحت بین ست ها

سخن پایانی:
با توجه به نکاتی که گفتیم، استفاده از مکمل ها به صورت پودر یا قرص کاملا به شما بستگی دارد و هیچ کدام بر دیگری برتری ندارد، معمولا مکمل های به شکل پودر به دلیل اینکه می توان با نوشیدنی دلخواه مصرف کرد از محبوبیت بالاتری برخوردار است اما اگر بخواهیم به مقایسه پودر آمینو انرژی و قرص آمینو وی ۲۲۲۲ بپردازیم باید گفت که با توجه به ترکیبات و خواصی که از هر یک از این محصولات دیدیم قرص آمینو ۲۲۲۲ بیشتر برای افزایش حجم، عضله سازی و چربی سوزی کاربرد دارد و پودر آمینو انرژی برای افزایش متابولیسم، رفع خستگی و افزایش انرژی حین تمرینات استفاده می شود.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.