اپتی وومن یا ول وومن کدومو بخرم؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
گاهی بر اثر بیماری، رژیم غذایی نامناسب یا دوران بارداری و شیردهی برخی از زنان دچار کمبود ویتامین می شوند و نیاز به دریافت ویتامین بیشتری از رژیم غذایی خود دارند. استفاده از مکمل های مولتی ویتامین مینرال بهترین راه برای تامین این مواد مغذی می باشد. ول وومن و اپتی وومن دو نمونه از معروف ترین و بهترین قرص مولتی ویتامین زنان می باشند. اگر شما هم بین ول وومن یا اپتی وومن مانده اید و نمی دانید کدام یک بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید زنان در طول زندگی نیاز خاصی به ویتامین ها و مواد معدنی دارند. به عنوان مثال زنان باردار و شیرده، بانوانی که دچار کمبود ویتامین اند و حتی نوجوانانی که در سنین رشد هستند. استفاده از مکمل های حاوی ویتامین ها و مواد معدنی یکی از راه های تامین ویتامین های ضروری در زنان است. شما می توانید با استفاده از مکمل های غذایی نیاز خود را به این مواد مغذی کاملا برطرف کنید. ول وومن و اپتی وومن از بهترین مولتی ویتامین مینرال برای زنان است، اگر می خواهید بدانید که قرص مولتی ویتامین مینرال برای چیست؟ برای لینک کلیک کنید، در این مقاله به معرفی و مقایسه ول وومن و اپتی وومن می پردازیم.

قرص ول وومن اورجینال

ول وومن یک مکمل مولتی ویتامین مینرال تحت لیسانس شرکت ویتابیوتیک انگلستان می باشد. ترکیبات منحصر به فرد این محصول آن را به یک مکمل عالی در حوزه سلامت زنان تبدیل کرده است زیرا کاملا مطابق با نیاز های زنان طراحی شده است. اگر بخواهیم بدانیم این محصول تا چه اندازه خوبه باید دید که از چه ترکیباتی تشکیل شده است. ول وومن متشکل از ۱۳ ویتامین و ۷ ماده معدنی به همراه ترکیبات اختصاصی می باشد که ترکیبات اختصاصی آن شامل روغن گل ستاره، روغن گل مغربی، بیوفلاونوئید سیتروس است.

۱- روغن گل ستاره
ول وومن حاوی ۱۰۰ میلی گرم روغن گل ستاره می باشد که از فواید آن می توان به کاهش علایم قاعدگی(PMS) و کمک بهبود تعادل هورمونی در زنان اشاره کرد. از دیگر ویژگی های آن می توان به بهبود سلامت پوست و حفظ سلامت مفاصل نیز اشاره کرد.

۲- روغن گل مغربی
روغن گل مغربی موجود در این محصول در تنطیم فعالیت هورمونی زنان بسیار موثر است. از این ماده در کاهش علایم یائسگی، تسکین علائم قبل از قاعدگی و سلامت زنان استفاده می شود. قرص ول وومن حاوی ۱۰۰ میلی گرم از این ماده است.

خرید اینترنتی قرص ول وومن در داروبوم

قرص اپتی وومن گلدن لایف

این محصول یک مکمل مولتی ویتامین مناسب برای خانم ها است که در تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن خانم ها بسیار موثر است. مولتی ویتامین مینرال اپتی وومن تحت لیسانس شرکت گلدن لایف استرالیا است که یک مکمل عالی چهت رفع ویتامین ها و مواد معدنی ضروری بدن زنان می باشد.

اگر بخواهیم به ترکیبات اپتی وومن اشاره کنیم باید بگوییم که این محصول متشکل از ۱۳ ویتامین و ۱۰ ماده معدنی است. از ترکیبات خاص قرص اپتی ومن می توان به اینوزیتول، گیاه خار مریم، سیلیکا، جینسینگ اشاره کرد. اما این ترکیبات چه تاثیری بر بانوان دارد؟ در ادامه به معرفی ترکیبات اختصاصی این محصول پرداخته ایم.

۱- گیاه خار مریم
گیاه خار مریم دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی است که به تنظیم و تعادل هورمون ها کمک می کند. این محصول حاوی ۵۷ میلی گرم از این گیاه می باشد.

۲- سیلیکا
سیلیکا یک ترکیبی است که در بدن نیز یافت می شود، این ماده باعث تولید کلاژن در شما می شود که در بهبود و سلامت پوست و رفع چین و چروک بسیار موثر است. این محصول حاوی ۱۵ میلی گرم از این ماده می باشد.

۳- جینسینگ
این گیاه خاصیت دارویی بسیار بالایی دارد که یکی از خواص آن بهبود عملکرد جنسی می باشد. اپتی وومن حاوی ۴۰ میلی گرم از این ماده است که در بهبود عملکرد جنسی و حفظ سلامت زنان نقش مهمی ایفا می کند.

۴- اینوزیتول
اینوزیتول ماده ای مشابه ویتامین A می باشد که به مقدار ۲۵ میلی گرم در قرص اپتی وومن وجود دارد از ویژگی های این ماده می توان به کاهش سطح تری گلیسیرید خون، بهبود عملکرد انسولین، کاهش فشار خون و افزایش تخمک گذاری در زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک اشاره کرد.

سفارش آنلاین قرص اپتی وومن

خواص قرص مولتی ویتامین برای زنان

دو مکمل مولتی ویتامین ول وومن و اپتی وومن از بهترین مولتی ویتامین برای زنان می باشد. ویتامین های گروه ب، ویتامین D,E,C و دیگر ترکیباتی که در تصویر زیر می بینید از جمله ترکیبات یکسان این دو محصول است که تنها در مقدار دوز آن متفاوت است.

ترکیبات قرص اپتی وومن گلدن لایف
ترکیبات قرص ول وومن ویتابیوتیکس

اگر بخواهیم به اثری که این ترکیبات یکسان بر سلامت زنان می گذارد بپردازیم باید گفت که ویتامین های گروه ب و ویتامین های E و سی از جمله ویتامین های موثر در سلامت پوست و مو است که در بهبود و حفظ سلامت پوست و مو شما نقش مهمی ایفا می کند. در ادامه به بررسی خواص برخی از این ویتامین ها بر زنان می پردازیم:

  • ویتامین های گروه ب
    ویتامین های گروه ب موجود در این دو محصول نیز نقش مهمی در بهبود متابولیسم ایفا می کنند که کاهش علایم قاعدگی، تولید سلول های خونی و بهبود خلق و خو در خانم ها بسیار موثر است.
  • ویتامین E ,C و بتا کاروتن
    این سه ویتامین موجود در این دو محصول آنتی اکسیدان های قوی هستن که با رادیکال های آزاد مقابله کرده و به کاهش استرس اکسیداتیو کمک می کند، از این رو در حفظ سلامت پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش موثر است.

ول وومن یا اپتی وومن؟

همانطور که دیدید اپتی وومن و ول وومن دو محصول موثر بر سلامت زنان است که دارای ویتامین ها و مواد معدنی تقریبا یکسان و ترکیبات اختصاصی متفاوتی هستند. اگر در انتخاب بهترین مولتی ویتامین برای زنان دچار مشکل هستید باید بگویم که ابتدا باید دید که بدن شما دارای چه کمبود هایی است و با توجه به ترکیباتی که این دو محصول دارند کدام یک برای شما مناسب تر است. از جمله تفاوت های این دو مکمل در میزان دوز ویتامین ها و مواد معدنی و ترکیبات اختصاصی این دو محصول می باشد به عنوان مثال بتاکاروتن که یک انتی اکسیدان قوی است ول وومن حاوی ۲ میلی گرم از آن و اپتی وومن حاوی ۵۰ میلی گرم بتاکاروتن می باشد. شما میتوانید با توجه به نیاز های بدن خود یکی از این دو مکمل را انتخاب کنید.

سخن پایانی:
برای پاسخ به این پرسش که اپتی وومن یا ول وومن بهتر است یا ول وومن باید بگوییم که هر دو این محصولات مولتی ویتامین های قوی و متناسب با بدن بانوان است، شما می توانید ترکیبات این دو محصول را نگاه کنید و با توجه به کمبود هایی که بدنتان دارد، محصول مناسب خود را انتخاب کنید، با توجه به مواردی که در بالا ذکر کردیم قرص اپتی وومن حاوی ترکیبات بیشتر و قیمت کمتری از قرص ول وومن می باشد.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.