معجون تقویت قوای جنسی

آنچه در این مقاله می خوانید:
به دنبال موثرترین معجون تقویت قوای جنسی هستید؟ نمی‌دانید چه مواد غذایی در افزایش توان جنسی تاثیر گذار هستند؟ علاوه بر مصرف مکمل‌ تقویت قوای جنسی استفاده از معجون‌های مخصوص و یکسری مواد غذایی نیز در بهبود عملکرد جنسی تاثر گذار می‌باشد. در ادامه این مقاله چند معجون تقویت قوای جنسی و مواد غذایی مفید برای این امر را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تقویت قوای جنسی با معجون

همه افراد ممکن‌ است بعد از چند سال زندگی زناشویی دچار بی‌میلی جنسی شوند که این مسئله تحت‌ تاثیر فاکتورهای مختلفی ازجمله مشغله‌های زندگی و تغذیه نامناسب رخ می‌دهد. برای حل این مشکل و افزایش قوای جنسی علاوه بر استفاده از مکمل‌های مخصوص نوشیدن چند معجون تقویت قوای جنسی نیز تاثیر بسزایی در بهبود عملکرد جنسی به همراه دارد.

این معجون‌ها با داشتن ترکیبات موثر می‌توانند میل جنسی را در افراد افزایش داده و ناتوانی‌های آن‌ها در این زمینه را تا حدودی برطرف نمایند. در ادامه چند معجون تقویت قوای جنسی موثر را معرفی خواهیم کرد:

۱- معجون تقویت قوای جنسی آب زنجبیل

زنجیل یکی از مواد غذایی بسیار اثر گذار در تقویت قوای جنسی است. این ماده سبب بهبود جریان خون در اندام‌های جنسی می‌شود. با افزایش خون در این اندام‌ها میل و قوای جنسی فرد نیز تقویت می‌شود. زنجبیل در درمان زود انزالی نیز تاثیرات مطلوبی به همراه دارد.

۲- معجون شیرعسل

عسل سرشار از مواد مغذی برای سلامت بدن است. این ماده تاثیر چشمگیری در افزایش میل جنسی دارد. توصیه می‌شود افرادی که دچار ناتوانی جنسی هستند در برنامه غذایی خود این ماده با ارزش را قرار بدهند. معجون تقویت قوای جنسی شیر عسل سبب تامین بسیاری از ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز جهت تقویت قوای جنسی می‌شود.

۳- معجون تقویت قوای جنسی آب انار

انار یکی از میوه‌های اثر گذار در بهبود عملکرد جنسی می‌باشد. انار با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی سبب حفظ سلامت سلول‌های جنسی می‌شود. این میوه در افزایش خون نیز اثر گذار می‌باشد، و به همین در تقویت میل جنسی نیز نقش مهمی دارد.

۴- معجون شیر بادام

بادام ارزش غذایی بسیار بالایی داشته و می‌تواند با تامین اسیدهای چرب مود نیاز آقایان در افزایش تولید هورمون‌های جنسی آن‌ها نیز تاثیر گذار باشد. معجون تقویت قوای جنسی شیر بادام به عنوان یکی از قوی‌ترین محرک‌های جنسی به شمار می‌رود.

۵- معجون تقویت قوای جنسی آووکادو

آووکادو یک ماده غذایی بسیار مغذی است. این میوه با داشتن ترکیباتی نظیر ویتامین B6، فولیک اسید و… سبب بهبود عملکرد جنسی در آقایان و خانم‌ها می‌شود. ترکیبات موجود در این ماده غذایی سبب کاهش خستگی و افزایش انرژی میشود.

۶- نوشیدنی قهوه

قهوه یک نوشیدنی‌های سرشار از کافئین است. کافئین در افزایش انرژی و کاهش خستگی افراد بسیار اثر گذار می‌باشد. یکی از عوامل مهم کاهش میل جنسی خستگی است. کافئین موجود در قهوه سبب تامین انرژی و از بین رفتن احساس خستگی می‌شود؛ از این رو می‌تواند در افزایش میل جنسی اثر گذار باشد.

آب هندوانه

۷- معجون تقویت قوای جنسی هندوانه

هندوانه با داشتن مقادیر بالایی لیکوپن باعث اتساع عروق خونی و بهبود جریان خون در سراسر بدن می‌شود. لیکوپن‌ها در بدن مانند ویاگرا عمل کرده و با بهبود خون‌رسانی به اندام‌های جنسی میل جنسی افراد را افزایش می‌دهند. هندوانه باعث بهبود وضعیت نعوظ و قوای جنسی در آقایان شده و رسیدن به ارگاسم را در خانم‌ها راحت‌تر می‌کند.

۸- آب کرفس

کرفس از سبزی‌های مفیدی است که شاید شما هم باورتان نشود چقدر برای افزایش قوای جنسی مفید است. کرفس سرشار از آندروژن است و آندروژن‎ها ازجمله تستوسترون مهم‌ترین هورمون‌های موجود در بدن برای افزایش میل و توان جنسی هستند.

۹- شیک شکلات

شکلات تلخ سرشار از منیزیم و فلاونول است که برای حفظ سلامت بدن بسیار مفید هستند. شکلات تلخ یکی از مهم‌ترین مواد تحریک‌ کننده جنسی است. این ترکیب با داشتن فنتیل‌آمین باعث آزاد شدن اندروفین حین رابطه جنسی شده و جاذبه جنسی بین زوج‌ها را افزایش می‌دهد.

۱۰- شیک موز

موز یکی از مفیدترین میوه‌ها برای رفع بی‌میلی جنسی در افراد است. موز حاوی مقدار زیادی پتاسیم و ویتامین های گروه B است و از طریق افزایش سطح انرژی فرد و رفع خستگی‌های روزانه باعث افزایش قوای جنسی در خانم‌ها و آقایان می‌شود. معجون تقویت قوای جنسی حاوی موز با مقادیر بالای پتاسیم، تأثیر مواد غذایی شور بر کاهش جریان خون در اندام‌های تناسلی که باعث اختلال در نعوظ و ارگاسم می‎شود را از بین می‌برد.

۱۱- آب چغندر

چغندر سبب افزایش نیتریک اسید در بدن می‌شود. این ماده خود در تقویت قوا و میل جنسی نقش مفیدی دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین قرص نعوظ و تاخیری چیه؟

موادغذایی مفید برای افزایش قوای‌ جنسی

برخی از مواد غذایی در تقویت قوای جنسی افراد بسیار اثر گذار می‌باشند. استفاده از این مواد به صورت روزانه در رژیم غذایی افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌باشد. چند ماده غذایی اثر گذار در بهبود عملکرد جنسی عبارت است از:

۱- سیر

سیر یکی دیگر از مواد مفید برای افزایش قوای جنسی است . ماده آلیسین موجود در سیر باعث تقویت جریان خون در اندام‌های تناسلی شده و از این طریق باعث بهبود نعوظ در آقایان و افزایش لذت جنسی در خانم‌ها می‌شود.

سیر برای تقویت قوای جنسی

۲- تخمه کدوتنبل

تخمه کدوتنبل یک منع غنی از روی است که علاوه‌ بر ارتقاء سلامت عمومی بدن با افزایش تولید هورمون تستوسترون باعث افزایش قوای جنسی در خانم‌ها و آقایان می‌شود. از آنجایی‌ که کاهش سطح هورمون تستوسترون یکی از دلایل مهم کاهش میل جنسی است تخمه کدوتنبل یک ماده غذایی مفید برای رفع این مشکل خواهد بود.

۳- ماهی‌های چرب

ماهی‌های چرب مانند قزل‌آلا، ساردین و خال‌مخالی حاوی مقادیر بالایی امگا ۳ و روغن ماهی از مفیدترین مواد غذایی برای افزایش قوای جنسی هستند که باعث افزایش میل و توان جنسی در خانم‌ها و آقایان می‌شوند.

۴- جگر

جگر یکی از مواد غذایی ارزشمند غنی از روی است، این مینرال مفید باعث افزایش تستوسترون در بدن می‌شود که رابطه مستقیمی با افزایش قوای جنسی دارد. روی با مهار آنزیم آروماتاز مانع تبدیل تستوسترون به استروژن شده و با حفظ سطح متعادل این هورمون میل و توان جنسی را افزایش می‌دهد.

۵- تخم‌ مرغ

تخم‌مرغ یکی از منابع مهم پروتئینی است که با افزایش سطح انرژی باعث افزایش قوای جنسی می‌شود. تخم‌ مرغ حاوی مقدار فراوانی ویتامین B5 و B6 است که با متعادل‌ سازی سطوح هورمون‌ها باعث افزایش قوای جنسی در خانم‌ها و آقایان می‌شود.

۶- انواع انجیر

انجیر حاوی مقدار زیادی آمینواسید است که با تولید انرژی در بدن باعث افزایش قوای جنسی در افراد می‌شود. برخی تحقیقات نشان داده‌اند که کمبود برخی از اسیدهای آمینه ازجمله آرژنین با کاهش میل و قوای جنسی در ارتباط است. بنابراین برای افزایش میل جنسی و رفع سردی ‌مزاج نباید نقش تغذیه را دست‌ کم گرفت.

سخن پایانی:
با توجه به نقش تغذیه و تأثیر آن بر رفع مشکل بی‌ میلی جنسی به راحتی می‌توان با خوراکی‌های معمولی و مواد غذایی ساده نارضایتی جنسی زوجین را درمان کرد و مانع از هم پاشیدن زندگی مشترک به دلیل سردی مزاج و اختلالات جنسی قابل‌ درمان شد. همان‌ طور که مشاهده کردید با استفاده از مواد غذایی ساده که در همه خانه‌ها یافت می‌شود می‌توانانواع معجون تقویت قوای جنسی را درست کرده و مشکل بی‌ میلی جنسی را از بین برد.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.