قرص ایمیونس یا شربت ایمیونس؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
قرص ایمیونس و شربت ایمیونس دو مکمل غذایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن می باشند. این دو محصول حاوی ترکیبات منحصر به فردی هستند که با تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن باعث تقویت سیستم ایمنی و بهبود سلامت عمومی بدن می شوند. اما اگر بین دو راهی بر انتخاب شربت ایمیونس و قرص ایمیونس مانده اید و می پرسید که قرص ایمیونس بهتر است یا شربت ایمیونس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

همانطور که می دانید سیستم ایمنی بخش مهمی از سلامت عمومی بدن است، بهترین راه برای حمایت از سیستم ایمنی و حفظ سلامت عمومی رعایت رژیم غذایی متعادل، ورزش ملایم، و خواب کافی است که رژیم غذایی نقش پر رنگ تری را در تقویت سیستم ایمنی ایفا می کند. رژیم غذایی ما باید تمام ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین کند.

گاهی به دلیل رژیم غذایی نامناسب و یا بیماری، بدن ویتامین های مورد نیاز خود را دریافت نمی کند که این موضوع ارتباط مستقیمی با تضعیف سیستم ایمنی دارد. اگر تصمیم به تقویت سیستم ایمنی خود دارید باید گفت که یکی از راه های بهبود سیستم ایمنی استفاده از مکمل های تقویت سیستم ایمنی است.

ساختار و ترکیبات این مکمل ها به گونه ای است که با تامین ویتامین های لازم باعث افزایش سیستم دفاعی بدن و بهبود سلامت عمومی می شود. در این مقاله می خواهیم به مقایسه دو مکمل تقویت سیستم ایمنی قرص ایمیونس و شربت ایمیونس بپردازیم.

ایمیونس ویتابیوتیکس

ویتابیوتیکس یک برند انگلیسی عرضه کننده مکمل های غذایی و دارویی می باشد که به علت کیفیت و اثردهی بالا محصولات این برند، محبوبیت و طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد.

این کمپانی در زمینه سلامت عمومی بدن ۳ مکمل جهت تقویت سیستم ایمنی عرضه کرده است، برای اینکه بخواهیم به پاسخ سوال قرص ایمیونس یا شربت ایمیونس؟ برسیم باید ببنیم هر کدام چه ساختار و ترکیباتی دارند.

۱- قرص ایمیونس اکسترا ۳۰ عددی
این محصول دارای طیف گسترده ای از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز با دوز بیشتری از برخی از ویتامین هایی چون ویتامین d3 می باشد که در بهبود و حفظ عملکرد سیستم ایمنی موثر است.

۲- شربت ایمیونس ۲۰۰ میلی لیتری
این محصول به صورت محلول بوده و حاوی فرومولاسیون خاصی از آنتی اکسیدان ها و ریز مغذی های است که برای کودکان و کسانی که در بلعیدن قرص دچار مشکل هستند بسیار مناسب است.

۳- قرص ایمیونس ۳۰ عددی
قرص ایمیونس اورجینال یک ترکیب جامعی از ویتامنی ها و مواد معدنی چون ویتامین d3، سلنیوم و زینک می باشد که باعث حفظ عملکرد طبیعی سیستم ایمنی می شود.

چرا ایمیونس ویتابیوتیکس؟

اگر می پرسید که هر یک از ویتامین های موجود در ایمیونس در تقویت سیستم ایمنی شما چه تاثیری می گذارد باید بگوییم هر یک از عناصر علاوه بر پر کردن شکاف تغذیه ای باعث تقویت سیستم ایمنی می شود به عنوان مثال بتاکاروتن موجود در ایمیونس ویتابیوتیکس به در بدن ویتامین A تبدیل می شود که خاصیت آنتی اکسیدانی آن باعث محافظت از سلول ها می شود.

همچنین ال کارنیتین موجود در این محصول نوعی از اسید آمینه می باشد که بدن به طور طبیعی آن را تولید می کند، مکمل ایمیونس با بهبود سطح ال کارنیتین در بدن باعث تولید انرژی و بهبود عملکرد مغز و قلب می شود.

دیگر ویتامین ها و مواد معدنی موجود در این محصول باعث تامین مواد مغذی ضروری بدن و بهبود سلامت عمومی بدن می باشد. محصولات ایمیونس ویتابیوتیکس سرشار از آنتی اکسیدان هستند که در باعث مقابله با رادیکال های آزاد و کاهش استرس اکسیداتیو می شود.

خرید اینترنتی شربت ایمیونس

شربت ایمیونس

شربت ایمیونس یک مکمل غذایی حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین ها با هدف تقویت سیستم ایمنی در کودکان و بزرگسالان است.از ترکیبات این محصول می توان به بتاکاروتن، ال کارنیتین، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی اشاره کرد. این محصول با ترکیبات منحصر به فردی که دارد باعث تقویت سیستم ایمنی و بهبود وضعیت عمومی بدن می شود. استفاده از این مکمل برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های مزمن مثل ضعف سیستم ایمنی، بیماری های قلبی و عروقی بسیار مفید است. از ویژگی های اصلی شربت ایمیونس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش سطح انرژی توسط ویتامین های موجود در آن
  • تقویت سیستم ایمنی و بهبود سلامت عمومی بدن
  • فاقد لاکتوز، نمک، مخمر و رنگ مصنوعی
  • محافظت از بدن در برابر استرس اکسیداتیو
  • افزایش مقاومت بدن در برابر عفونت‌
  • افزایش تولید گلبول‌های سفید در بدن 
  • حاوی ریز مغذی های ضروری بدن
  • مناسب برای کودکان و بزرگسالان

این محصول به صورت محلول بوده و برای کودکان و کسانی که در بلعیدن دچار مشکل هستند به خصوص کهن سالان کاملا مناسب می باشد.

قیمت قرص ایمیونس ویتابیوتیکس

قرص ایمیونس

قرص ایمیونس نیز یک مکمل غذایی برای تقویت سیستم ایمنی از برند انگلیسی ویتابیوتیکس می باشد. این محصول یک مولتی ویتامین جامع است که توسط متخصصان تغذیه بین المللی ساخته شده است.

ویتامین دی، روی و زینک موجود در قرص ایمیونس به عملکرد طبیعی بدن کمک می کند. فولات موجود در آن به تولید گلبول قرمز کمک می کند و آنتی اکسیدان هایی چون ویتامین C و E در کاهش استرس اکسیداتیو موثر هستند.

همچنین ویتامین A موجود در قرص ایمیونس بر رشد سلولی تاثیرگذار است که باعث افزایش فعالیت سلول های سیستم ایمنی که این موضوع در مبارزه با سرطان بسیار ارزشمند است. از ویژگی های اصلی قرص ایمیونس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفاظت بدن در مقابل انواع میکروب ها و آلودگی ها در محیط 
  • پیشگیری از ابتلا به یماری های مزمن و عفونت ها
  • داشتن ویتامین های K ،E، A، B، C ،D 
  • شامل ترکیبات گیاهی موثر
  • کاهش استرس اکسیداتیو

این مکمل شامل عناصر دیگری چون بیوفلاونوئیدها، اسیدهای آمینه می باشد. در ادامه ترکیبات این دو محصول آورده شده است.

تفاوت ترکیبات شربت ایمیونس و قرص ایمیونس

قرص ایمیونس یا شربت ایمیونس؟

حال که خواص و ترکیبات این دو محصول را دیدیم باید بتوانیم تفاوت قرص و شربت ایمیونس ویتابیوتکس را بفهمیم. با توجه به مطالبی که گفته شد فرمولاسیون ایمیونس در هر دو محصول یکسان است شما تنها ۱ الی ۲ هفته پس از استفاده از این محصول می توانید شاهد تاثیرات شگفت انگیز آن شوید. هر دو این محصولات با ساختار تقریبا یکسانی که دارند باعث تقویت سیستم ایمنی و بهبود سلامت عمومی در شما می شود. اما اگر می پرسید که قرص ایمیونس بهتر است یا شربت ایمیونس باید بگوییم که با توجه به ترکیبات ذکر شده قرص ایمیونس حاوی ترکیبات جامع تری از شربت ایمیونس می باشد. از طرفی شربت ایمیونس مناسب برای سنین مختلف خصوصاً دوران کودکی و کهنسالی می باشد محلول بودن این محصول برای کسانی که در بلعیدن مشکل دارند مناسب بوده و احساس ناراحتی ایجاد نمی کند.

سخن پایانی:
همانطور که اشاره کردیم قرص ایمیونس دارای ترکیبات و فرومولاسیون جامع تری می باشد که آن را به یک مکمل عالی برای تقویت سیستم ایمنی تبدیل کرده است. از طرفی شربت ایمیونس به صورت محلول بوده که آن را به یک مکمل عالی برای بزرگسالان و کودکان که مشکل بلع دارند، تبدیل کرده است.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.