ایمدین تایم پرفکشن بخرم یا قرص جوان کننده دکتر مورد ؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
قرص‌ ایمدین و قرص جوانساز دکتر مورد محصولاتی فوق‌العاده برای رفع چین و چروک پوست و برطرف کردن نشانه‌های پیری از پوست شما هستند. ترکیب ویتامینه این دو قرص نیاز بدن به تمام ریزمغذی‌ها را برطرف کرده و با آبرسانی و تأمین مواد مورد نیاز پوست، باعث جوانسازی ، شفافیت و نرمی پوست می‌گردد.قرص‌های ایمدین تایم پرفکشن و جوان کننده دکتر مورد با خاصیت کلاژن سازی قوی، چروک‌های عمیق و لک‌های حاصل از پیری پوست را به‌تدریج برطرف کرده و شما پس از مدتی استفاده از هر یک از دو قرص شاهد نتایج بسیار شگفت‌انگیزی بر روی پوست خودتان خواهید بود. حتماً می‌پرسید کدام قرص بهتر است؟ ایمدین تایم پرفکشن یا قرص جوان کننده دکتر مورد ؟ در این مقاله به مزایای قرص‌های ایمدین تایم پرفکشن و جوان کننده دکتر مورد می‌پردازیم و به شما در انتخاب بهترین محصول کمک خواهیم کرد.

زیبایی و جوانی با خرید قرص جوان کننده دکتر مورد

قرص جوان کننده دکتر مورد مزایای بسیاری برای سلامتی و زیبایی پوست شما دارد، ازجمله:

  • برطرف کردن چین و چروک‌های پوست
  • مناسب برای مصرف همه افراد
  • برطرف کردن لک‌های پیری
  • کلاژن سازی
  • آبرسانی
قرص ایمدین اصل

برای سفارش اینترنتی و یا آشنایی بیشتر ، بر روی کلمه ” قرص جوان کننده دکتر مورد ” کلیک کنید.

قرص جوانساز دکتر مورد چگونه به سلامت و زیبایی پوست کمک می‌کند؟

راز جوان کنندگی قرص دکتر مورد، در ترکیبات به‌کاررفته در آن نهفته است. در این قرص جوانسازی کننده انواعی از ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و دیگر ترکیبات طبیعی و مؤثر در بهبود ساختار و کیفیت پوست به‌کاررفته است. با استفاده از قرص جوان کننده دکتر مورد، علاوه بر جوانسازی پوست، به سلامت عمومی بدنتان نیز کمک خواهید کرد.

ترکیبات به‌کاررفته در قرص جوانی دکتر مورد :

ویتامین A

یکی از مهم‌ترین ویتامین‌های تغذیه و بازسازی پوست است. ویتامین A انعطاف‌پذیری پوست را افزایش داده، تولید سلول‌های جدید پوست را تحریک کرده و رنگ طبیعی پوست را تثبیت می‌کند.

ویتامین C

با خاصیت آنتی اکسیدانی بالا با اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد و پیری زودرس پوست مقابله می‌کند. ویتامین C روند ساخت کلاژن را تسریع کرده و با خاصیت ضد التهابی بیماری‌های پوستی ازجمله اگزما را درمان می‌کند.

ویتامین E

این ویتامین رطوبت پوست را حفظ کرده و با خاصیت آنتی اکسیدانی بالا با تأثیر رادیکال‌های پوست مقابله می‌کند. ویتامین E به ترمیم پوست کمک کرده و باعث شفاف‌سازی و نرمی پوست می‌گردد.

نیاسین آمید

شکل آمیدی ویتامین B3 است که باعث افزایش تولید اسیدهای چرب ضروری پوست می‌شود که از ایجاد حساسیت پوستی و قرمزی پوست جلوگیری می‌کند.

ویتامین B6

این ویتامین در واکنش‌های مختلف بدن شرکت داشته و التهابات و ضایعات پوستی را با تقویت سیستم ایمنی درمان می‌کند.

قرص جوان کننده دکتر مورد

کلسیم

همه ما کلسیم را به‌عنوان یک عنصر استخوان‌ساز می‌شناسیم اما تأثیرات مثبت این عنصر بر روی پوست نیز قابل‌توجه است و شامل از بین بردن لک‌های پوستی ، بازسازی سلول‌های پوست و درنتیجه خاصیت جوانسازی است.

روی

روی روند ترمیم پوست را تسریع کرده و با تولید کلاژن چروک‌های پوست را برطرف می‌کند. بعلاوه این مینرال لک‌های ناشی از افزایش سن، بیماری‌ها و حساسیت‌های پوستی را بهبود می‌بخشد.

سلنیوم

این عنصر خاصیت ارتجاعی و انعطاف‌پذیری پوست را حفظ کرده و با خاصیت آنتی اکسیدانی بالا با تأثیرات محیطی مضر بر روی پوست مقابله می‌کند.

مس:

با خاصیت آنتی اکسیدانی بالا مانع چروک‌های پوستی شده و باعث بهبود انعطاف‌پذیری و نرمی پوست می‌شود.

منگنز

منگنز با خاصیت ضد التهابی از بیماری‌های پوستی جلوگیری کرده و خاصیت ترمیمی پوست را افزایش می‌دهد.

لیزین

لیزین در تولید و تشکیل کلاژن مؤثر است و بنابراین باعث رفع چین و چروک‌های پوستی می‌شود.

پرولین

پرولین ساختار پوست را حفظ می‌کند و مانع افتادگی پوست می‌شود. از طرفی پرولین باعث نرمی و انعطاف‌پذیری پوست می‌شود.

N – استیل سیستئین

این ترکیب با خاصیت آنتی اکسیدانی بالا از سلول‌های بدن در مقابل رادیکال‌های آزاد و مواد سمی محافظت می‌کند.

کندروئیتین سولفات

این ماده بیشتر برای سلامت استخوان‌ها و غضروف‌ها کاربرد دارد و به‌طورکلی نقش مهمی در سلامت بافت همبند ایفاء می‌کند.

گلوکز امین سولفات

باعث کاهش چین و چروک و آبرسانی پوست شده و با مهار فعالیت آنزیم تیروزیناز، هایپرپیگمانتاسیون و درنتیجه تیرگی‌های پوست را از بین برده و پوست را روشن می‌کند.

عصاره دانه انگور

با فعالیت آنتی اکسیدانی بالا سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و مانع اثرات تخریب‌کننده رادیکال‌های آزاد بر روی پوست می‌شود و روند پیری پوست را به تعویق می‌اندازد.

بهترین مکمل‌های جوانسازی پوست را از داروبوم که یک “داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان” است می‌توانید نهیه کنید.

قرص ایمدین تایم پرفکشن معجزه جوانی و زیبایی

قرص ایمدین تایم پرفکشن یک محصول معروف و محبوب در زمینه جوانسازی پوست است. این محصول خارجی تولید شده در چهار کشور، دانمارک، فرانسه، ایتالیا و ایرلد تولید می شود. اگر دیگر محصولات مشابه ایمدین را بتوان پیشنهاد داد قرص آنادرم و قرص پرفکتیل پلاتینیوم نیز اشاره کرد. تولیدکنندگان ایمدین مدعی هستند که به فرمولاسیون کامل جوانی و زیبایی پوست دست یافته‌اند. با استفاده از این قرص به مزایای زیر دست خواهید یافت:

  • آبرسانی پوست و حفظ رطوبت پوست
  • کاهش چین و چروک‌های پوست
  • بهبود ساختار و استحکام پوست
  • کاهش لک‌های پوستی
  • جوانسازی پوست
قیمت قرص ایمدین

برای سفارش اینترنتی و یا آشنایی بیشتر، بر روی کلمه “قرص ایمدین تایم پرفکشن ” کلیک کنید. 

ایمدین تایم پرفکشن چگونه باعث جوانسازی پوست می‌شود؟

ایمدین تایم پرفکشن حاوی ترکیبی از عناصر طبیعی مؤثر در سلامت و زیبایی پوست است. فرمولاسیون منحصربه‌فرد این قرص جوانسازی کننده بارها مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته است. در ادامه با ترکیبات ایمدین تایم پرفکشن آشنا خواهید شد.

ترکیبات ایمدین تایم پرفکشن:

ترکیب مارین کمپلکس

این ترکیب حاوی پروتئین‌ها و پلی ساکاریدهای موجود در پوست است که شباهت زیادی به کلاژن و الاستین پوست دارد درنتیجه انعطاف‌پذیری و رطوبت پوست را حفظ کرده و از ایجاد چین و چروک پوستی جلوگیری می‌کند.

لیکوپن فورت

لیکوپن فورت یک ترکیب آنتی اکسیدان قوی است که اثر رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند و مانع پیری زودرس پوست می‌شود.

عصاره هسته انگور

با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد بر روی کلاژن و الاستین موجود در پوست را از بین می‌برد و روند پیری پوست را به تعویق می‌اندازد.

ویتامین C

ویتامین C یک ویتامین جوانساز و احیاء کننده شناخته شده است که با کلاژن سازی ساختار و استحکام پوست را حفظ می‌کند و باعث حفظ شادابی و جوانی پوست می‌شود.

روی

روی یا زینک یک مینرال مهم برای حفظ سلامت پوست با خاصیت احیاء کننده و ترمیم مشکلات پوستی است.

برای آشنایی بیشتر با قرص ایمدین تایم پرفکشن پیشنهاد می شود مقاله “درباره قرص ضد پیری ایمدین تایم پرفکشن بیشتر بدانید!” را مطالعه کنید.

جمع بندی:
بریم سراغ پاسخ این سوال که برای جوانسازی پوست ایمدین تایم پرفکشن بهتره یا قرص جوان کننده دکتر مورد ؟! برای مقایسه قرص‌های ایمدین تایم پرفکشن و جوانساز دکتر مورد باید گفت که ترکیبات به کار رفته در هر دو قرص، به جوانسازی پوست کمک می‌کنند. ولی در مقایسه، ترکیبات بکار رفته در قرص جوانساز دکتر مورد بسیار بیشتر از قرص ایمدین تایم پرفکشن هستند و به‌طور تخصصی‌تر حاوی ریزمغذی‌هایی است که همگی به‌نوعی در بازسازی و جوانسازی سلول‌های پوست دخیل هستند. فرمول قرص جوانساز دکتر مورد حتی کوچک‌ترین نیازهای تغذیه‌ای پوست را نیز مورد توجه قرار داده است و از ریزمغذی‌هایی در ترکیب این قرص استفاده شده است که با اثر هم‌افزایی کارایی یکدیگر را تشدید کرده و بافت پوست را بهبود می‌بخشند. با توجه به موارد ذکرشده می‌توان نتیجه گرفت که قرص جوانساز دکتر مورد قطعاً تأثیر بیشتری بر روی پوست دارد و فرمول آن برای داشتن یک پوست ایدئال بدون هیچ‌گونه کمبودی بی‌نظیر است.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.