قرص تن لس بهتره یا گرین لس!!!

آنچه در این مقاله می خوانید:
دو قرص لاغری و چربی سوز تن لس و گرین لس با ترکیبات گیاهی خود که هر دو محصول شرکت ایرانی سلامت گستر آرتیمان هستند سروصدای فراوانی برای کاهش وزن و چربی سوزی کرده­اند. مسئله مهم دراین‌بین انتخاب مناسب بین این دو قرص لاغری است که واقعاً کدام­یک از این دو کپسول برای ما مفید و جواب­گوی نیاز ماست. ما در این مقاله با توضیح مواد و ترکیبات تشکیل­ دهنده هرکدام از قرص­ها همچنین مزایا و فواید هرکدام به‌صورت جداگانه و در انتها مقایسه این دو قرص شمارا برای انتخابی بهتر کمک می­کنیم پس با ما همراه باشید.

کپسول‌های تن لس و گرین لس هر دو محصول شرکت ایرانی سلامت گستر آرتیمان هستند. این دو قرص با ترکیبی از گیاهان مؤثر در کاهش وزن برای تسریع لاغری تهیه‌شده‌اند. استفاده از کپسول‌های تن لس و گرین لس با افزایش سوخت‌وساز و محدود کردن جذب چربی‌های موجود در رژیم غذایی کاهش وزن را تسریع می‌کنند. شایان‌ذکر است که ترکیبات گیاهی بکار رفته در این دو کپسول هیچ عارضه جانبی برای بدن نداشته و شما با خیال راحت می‌توانید برای رسیدن به وزن دلخواه خودتان از این دو قرص استفاده کنید. در ادامه مقاله به تفکیک مزایای کپسول‌های تن لس و گرین لس شرح داده‌شده است.

قرص لاغری تن لس و گرین لس

معرفی کپسول گرین لس

کپسول گرین لس  (Green Less) یک مکمل چربی سوزی عالی بر مبنای ترکیبات گیاهی است. در این کپسول ترکیبی از عصاره‌های چای سبز و قهوه سبز بکار رفته است که هر دو باعث افزایش سوخت‌وساز و چربی سوزی در بدن می‌شوند. با مصرف قرص گرین لس در کنار یک رژیم غذایی متعادل و فعالیت بدنی مناسب، خیلی زود شاهد کاهش وزن، به‌خصوص کاهش سایز شکم و پهلوهای خودتان خواهید بود. این کپسول به تمام افرادی که از رژیم‌های غذایی سخت خسته شده‌اند و یا از آن‌ها نتیجه‌ای نگرفته‌اند توصیه می‌شود تا در کوتاه‌ترین مدت بدون هیچ عارضه‌ای به وزن بدنی سالم و دلخواه خودشان برسند.

فواید ترکیبات بکار رفته در کپسول گرین لس

عصاره چای سبز

عصاره چای سبز بکار رفته در ترکیب قرص گرین لس یکی از قوی‌ترین چربی سوزهایی است که همیشه در رژیم‌های کاهش وزن مورداستفاده قرار می‌گیرد. چای سبز دارای ترکیباتی مانند کافئین باقدرت چربی سوزی بالا و همچنین کاتچین است که باعث افزایش سوخت‌وساز در بدن می‌شود. این دو عملکرد چربی‌های ذخیره‌شده را به‌عنوان منع انرژی در دسترس بدن قرار می‌دهند و بعد از کاهش وزن یا رسیدن به وزن ایدئال به تثبیت وزن افراد کمک می‌کنند. افزایش متابولیسم همراه با چربی سوزی حاصل از مصرف قرص گرین لس باعث کاهش وزن تدریجی و چشمگیر شما بدون استفاده از رژیم‌های سخت و طاقت‌فرسا می‌شود که اکثر آن‌ها با عوارض بسیار بدی همراه هستند.

عصاره قهوه سبز

قهوه سبز یکی از ترکیبات سودمند موجود در دنیا برای کاهش وزن است که در ترکیب قرص گرین لس گنجانده‌شده است. قهوه سبز حاوی مقادیر بالایی از آنتی‌اکسیدان و اسید کلروژنیک است که باعث کاهش جذب نشاسته و چربی موجود در رژیم غذایی شده و از طرف دیگر با تحریک هورمون آدیپونکتین و مهار نزیم گلوکز ۶- فسفاتاز (G6P)، چربی سوزی را در بدن فعال کرده و برآیند همه این اعمال منتهی به کاهش وزن می‌گردد.

مزایای مصرف کپسول گرین لس

  • افزایش سوخت‌وساز بدن
  • افزایش قدرت چربی سوزی بدن
  • پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی
  • کاهش سطح‌تری گلیسیرید و کسترول خون
  • محدود کردن جذب کربوهیدرات و چربی رژیم غذایی
  • کاهش وزن محسوس خصوصاً در قسمت شکم و پهلوها
  • محدود کردن جذب قندها در روده و تثبیت قند خون
  • افزایش سطح انرژی و بهبود سلامت عمومی بدن
  • پیشگیری از بیماری‌های مربوط به کبد و صفرا

شما می توانید برای خرید اینترنتی قرص تن لس بر روی  ” کپسول تن لس”  کلیک کنید.

معرفی کپسول تن لس

کپسول تن لس (Tan Less) مکملی است که با ترکیبات گیاهی چربی سوز و بهره‌گیری از خواص آن‌ها در کاهش اشتها به لاغری و کاهش وزن افراد کمک می‌کند. در ترکیب قرص تن لس علاوه بر چای سبز، زیرِ، زنیان و بذر کرفس نیز بکار رفته است که با عملکردهای متفاوتی به‌جز افزایش سوخت‌وساز باعث کاهش وزن شده و هیچ‌گونه عوارض جانبی برای شما در پی نخواهند داشت.

فواید ترکیبات بکار رفته در کپسول تن لس

زیرِ سیاه

زیرِ سیاه یکی از گیاهان مفید برای کاهش وزن است که از گذشته تاکنون برای لاغری مورداستفاده قرار می‌گیرد. زیرِ سیاه با تأثیرات ترموژنیک (گرمازایی) باعث لیپولیز چربی­ها شده و تأثیرات مثبتی بر روی عملکرد دستگاه گوارش دارد.

چای سبز

چای سبز یکی از معروف‌ترین مواد چربی سوز است که این اثر خود را مدیون پلی فنولی به نام کاتچین است. کاتچین موجود در چای سبز کلسترول خون را کاهش داده و از ابتلا افراد به بیماری‌های قلبی -عروقی پیشگیری می‌کند. از اثرات دیگر کاتچین، چربی سوزی، افزایش متابولیسم و لیپولیز لیپیدهای ذخیره‌شده در بدن است که همین امر باعث کاهش وزن و لاغری می‌شود.

گیاه زنیان

گیاه زنیان یکی از ترکیبات مفیدی است که عملکرد آن تحریک دستگاه گوارش برای دفع سریع‌تر مواد غذایی مصرف‌شده است تا جذب آن‌ها توسط بدن محدود شود و بدین ترتیب از جذب کالری‌های اضافی جلوگیری کرده و باعث کاهش وزن می‌گردد.

بذر کرفس

بذر کرفس موجود در ترکیب کپسول تن لس دانه مفیدی است که باعث کاهش اشتها و القاء حس سیری در فرد می‌شود بنابراین از مصرف کالری اضافی جلوگیری کرده و بدین ترتیب در لاغری و کاهش وزن تأثیرگذار است. از دیگر خواص بذر کرفس کاهش کلسترول بد خون (LDL) و پیشگیری از ابتلا به سرطان است.

مزایای مصرف کپسول تن لس

  • تسریع چربی سوزی
  • کاهش اشتها و القاء احساس سیری
  • افزایش سوخت‌وساز بدن
  • کاهش چربی و کلسترول خون
  • کاهش وزن خصوصاً در نواحی شکم و پهلو
  • محدود کردن جذب کاری با افزایش عملکرد روده‌ها و تسریع عمل دفع

شما می توانید برای خرید اینترنتی قرص گرین لس بر روی  ” کپسول گرین لس”  کلیک کنید.

مقایسه قرص‌های لاغری گرین لس و تن لس

قرص­های لاغری گرین لس و تن لس با توجه موارد ذکرشده فوق برای کاهش وزن فوق‌العاده مفید هستند. این کپسول‌ها می‌توانند در کنار رژیم غذایی متعادل و فعالیت جسمی مناسب باعث تسریع کاهش وزن فرد شوند.

مهم‌ترین مسئله در رابطه با کپسول‌های لاغری گرین لس و تن لس این است که این دو قرص کاملاً گیاهی هستند و هیچ ماده شیمیایی در ترکیب آن‌ها وجود ندارد. شما بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید از این دو قرص به‌منظور کاهش وزن استفاده کنید و مطمئن باشید برخلاف قرص‌های لاغری موجود در بازار که اکثراً حاوی مواد شیمیایی و حتی اعتیادآور هستند هیچ عارضه جانبی سلامت شمارا تهدید نمی‌کند.

برای آشنایی بیشتر با انواع روش های لاغری سریع،چربی سوزی دور شکم و مواد غذایی مناسب جهت رژیم چاقی و یا لاغری مطالعه مقاله “راهکارهای کاهش وزن اصولی” پیشنهاد می‌شود.

سخن پایانی:
مقایسه قرص­های لاغری گرین لس و تن لس می‌توان گفت که هر دو قرص با توجه به ترکیبات بکار رفته در آن‌ها برای کاهش وزن بسیار مفید هستند و تنها تفاوت آن‌ها این است که در ترکیب قرص تن لس از مواردی مانند بذر کرفس استفاده‌شده که در کنار چربی سوز، اشتهای فرد را کاهش می‌دهد؛ بنابراین اگر چاقی و اضافه‌وزن فرد ناشی از اشتهای زیاد یا مشکلات گوارشی مانند یبوست باشد قرص تن لس مزایای بیشتری برای فرد خواهد شد. در غیر این صورت برای افزایش متابولیسم و چربی سوزی قرص گرین لس توصیه می‌شود.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.