تفاوت قرص پرفکتیل ساده و پلاتینیوم

آنچه در این مقاله می خوانید:
در عصر امروزه داشتن پوستی صاف و موهای پرپشت دور از انتطار نیست، برای برخورداری از سلامت پوست، مو و ناخن تنها کافیست با مصرف مکمل ها، مواد مغذی لازم را برای تقویت پوست و مو را به بدن برسانید. وجود تتوع در میان مکمل های زیبایی ممکن است شما را در انتخاب صحیح دچار سردرگمی کند. قرص پرفکتیل ساده و پرفکتیل پلاتینیوم دو مکمل عالی در زمینه تقویت پوست مو و ناخن است. در این مقاله قصد داریم به تفاوت قرص پرفکتیل ساده و پلاتینیوم بپردازیم.

انواع قرص پرفکتیل

ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام انتخاب یک مکمل غذایی با انبوهی از برند ها و محصولات روبرو شده اید. برای انتخاب بهترین مکمل برای شما باید کمبود و نیاز بدن خود را بدانید تا بتوانید با توجه به ترکیبات هر محصول تصمیم بهتری برای مصرف مکمل بگیرید.

در این مقاله می خواهیم به مقایسه دو مکمل پرفکتیل ساده و پلاتینیوم بپردازیم. قرص پرفکتیل ازمحصولات برند انگلیسی ویتابیوتیکس می باشد. کیفیت بالای مواد اولیه و اثر بخشی و ایمنی بالای مکمل های غذایی این کمپانی باعث شده است در سرتاسر جهان طرفداران زیادی داشته باشد.
این کمپانی ۷ محصول با عنوان پرفکتیل برای سلامت پوست و مو عرضه کرده است در ادامه به معرفی و کاربرد هر یک از این محصولات می پردازیم:

۱- پرفکیتیل اورجیتال
بیوتین موجود در پرفکتیل اورجینال به حفظ سلامت پوست، زینک به حفظ سلامت موها و سلنیوم موجود در این محصول به حفظ سلامت ناخن های شما کمک می کند

۲- پرفکتیل پلاس اسکین
این قرص پرفکتیل برای پوست می باشد که حاوی بیوتین بیشتری است و در بهبود سلامت پوست موثر است.

۳- پرفکتیل پلاس هیر
این قرص پرفکتیل برای مو و مناسب تقویت مو است که حاوی بیوتین و سلنیوم بیشتری است که به حفظ و بهبود سلامت مو های شما کمک می کند.

۴- پرفکتیل پلاس نیل
این قرص پرفکتیل برای ناخن می باشد که حاوی سلنیوم بیشتری است و به حفظ سلامت و استحکام ناخن ها شما کمک می کند

۵- پرفکتیل پلاس پروتان
این محصول حاوی ترکیباتی برای محافظت از اشعه های خورشید است و برای کسانی که می خواهند آفتاب بگیرند بسیار مناسب است. این محصول حاوی سلنیوم و بیوتین بیشتری است که به حفظ سلامت ناخن و پوست شما نیز کمک می کند.

۶- پرفکتیل مکس
پرفکتیل مکس حاوی ویتامین سی به منظور افزایش کلاژن سازی است که علاوه بر حقظ عملکرد طبیعی پوست باعث بهبود سلامت پوست نیز می شود. اگر می خواهید بدانید که بهترین قرص کلاژن سازی پوست چیست؟ بر روی لینک کلیک کنید.

۷- پرفکتیل پلاتینیم
پرفکتیل پلاتینیمحاوی ترکیبات منحصر به فردی است که آن را تبدیل به یک مکمل غذایی عالی برای پیشگیری از چین و چروک و پیری کرده است.

فواید و ترکیبات قرص پرفکتیل اورجینال

قرص پرفکتیل ساده

قرص پرفکتیل اورجیتال که شاید با نام پرفکتیل ساده آن را بشناسید یک مکمل غذایی برای تقویت مو، پوست و ناخن است این محصول فرموله شده با بیش از ۲۰ ماده مغذی می باشد که در بهبود سلامت پوست ،مو و ناخن شما بسیار موثر است. برای خرید و اطلاع از قیمت قرص پرفکتیل اورجینال بر روی لینک کلیک کنید.

اگر به ترکیبات این محصول نگاهی بیندازید می بینید که قرص پرفکتیل اورجینال سرشار از سلنیوم است که به سلامت ساختار موها و ناخن های شما کمک می کند. وجود بیوتین به همراه نیاسین و ویتامین B2 در این محصول به حفظ سلامت سلول های پوست شما کمک می کند.

پرفکتیل ساده حاوی ۱۵ میلی گرم زینک برای سلامت موهای شما است. اگر بخواهیم به اصلی ترین ویژگی های قرص پرفکتیل اورجیتال بپردازیم، داریم:

  • فاقد هرگونه مواد نگهدارنده، لاکتوز و مخمر
  • مکملی مناسب برای مو، پوست و ناخن
  • حاوی ترکیبات با خاصیت آنتی اکسیدانی
  • کاهش خشکی و شکنندگی پوست
  • پیشگیری از پیری پوست
فواید و ترکیبات قرص پرفکتیل پلاتینیوم

قرص پرفکتیل پلاتینیوم 

پرفکتیل پلاتینوم حاوی فرمولاسیونی است که از پوست شما در برابر رادیکال ها آزاد محافظت می کند این محصول تشکیل شده با بیش از ۳۰ ماده مغذی و حاوی مواد طبیعی از جمله کلاژن دریایی و عصاره های چای سبز، هسته انگور، پوست درخت کاج و لیکوپن می باشد. کلاژن بایومارین عصاره منحصر به فرد قرص پرفکتیل پلاتینوم است که از ماهی دست می آید.

برای خرید بهترین مکمل پوست و مو و ناخن، قرص پرفکتیل پلاتینیوم بر روی لینک کلیک کنید.

کلاژن هایی که منشا دریایی دارند تاثیر شگفت انگیزی بر پوست شما می گذارند به همین دلیل مدت هاست که در صنعت محصولات زیبایی از این ماده استفاده می کنند. این ماده با خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی که دارد باعث حفظ سلامت پوست و پیشگیری از پیری و ایجاد چین و چروک روی صورت می شود. از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حاوی مس برای حفظ مس برای حفظ رنگدانه های مو
  • حاوی ویتامین سی برای افزایش کلاژن سازی
  • موثر در شادابی و درخشنگی پوست
  • پیشگیری از ایجاد چین و چروک
  • جلوگیری از افتادگی پوست

تفاوت قرص پرفکتیل ساده و پلاتینیوم

این محصول از ترکیباتی چون کلاژن بایومارین، عصاره دانه انگور، عصاره پوست درخت کاج، عصاره چای سبز، عصاره گوجه فرنگی، عصاره دانه انگور فرنگی سیاه، آلفا لیپوئیک اسید، کوآنزیم کیوتن، ال سیستین، سیلیکون، آیودین، کروم، سلنیم، منگنز، مس، زینک، آهن، منیزیم، ویتامینه ای گروه ب، ویتامین سی،ویتامین ای، ویتامنی دی و بتا کاروتن می باشد.

همانطور که در ترکیبات این دو محصول دیدید هر دو محصول حاوی یک سری ترکیبات یکسان می باشند که در حفظ سلامت پوست و مو و ناخن بسیار موثر است. به عنوان مثال هر دو محصول حاوی ویتامین E موجود در این دو محصول که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی است و به مقابله با رادیکال های آزاد می پردازد که منجر به کاهش استرس اکسیداتیو و محافظت از سلول های پوست شما می شود.

اما اگر بخواهیم به تفاوت پرفکتیل ساده و پلاتینیوم اشاره کنیم، همانطور که دیدیم تفاوت در ترکیبات و میزان دوز استفاده شده از مواد معدنی و ویتامین ها در این دو محصول است که طبعا بر روی اثر دهی و قیمت این مکمل ها بی تاثیر نیست.

قرص پرفکتیل پلاتینیوم حاوی ترکیبات اضافی چون کلاژن بایومارین، عصاره دانه انگور، عصاره پوست درخت کاج، عصاره چای سبز، عصاره گوجه فرنگی، لیکوپن، عصاره دانه انگور فرنگی سیاه، آلفا لیپوئیک اسید، کوآنزیم کیوتن، بتاکاروتن می باشد که با خواصی که دارند باعث اثردهی بهتر و برتری پرفکتیل پلاتینیوم شده است.

بعنوان مثال وجود مواد طبیعی چون کوکیوتن، عصاره دانه انگور و لیکوپن که سرشاراز آنتی اکسیدان است که باعث مقابله با رادیکال های آزاد می شود که در پیشگیری از چین و چروک صورت و جلوگیری از ریزش مو بسیار موثر است.

سخن پایانی:
برای انتخاب قرص پرفکتیل مناسب شما باید دید که به چه منظوری استفاده می کنید و نیاز ها و کمبود های بدن شما در چه مواد مغذی است، شما می توانید با دیدن ترکیبات این دو محصول و مقایسه دوز آنها به نتیجه مطلوب خود برسید قرص پرفکتیل پلاتینیوم به دلیل داشتن مواد مغذی بیشتر در سلامت پوست و مو و ناخن شما موثر تر بوده همچنین از قیمت بالاتری برخوردار است.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.