واکسن آنفلولانزا از کجا بخریم؟

واکسن آنفولانزا (فرانسوی+هلندی) را برای پاییز و زمستان ۱۴۰۳ از داروخانه دکتر کرباسیان بخرید!
آدرس داروخانه دکتر کوروش کرباسیان: تهران، خیابان سهروردی شمالی، نبش خیابان توپچی، پلاک ۴۲. تلفن تماس: ۸۸۵۱۶۴۰۰-۰۲۱ و ۹۱۰۱۵۹۸۹-۰۲۱

قیمت واکسن آنفولانزا

قیمت واکسن آنفولانزا هر ساله متغیر است و تحت تاثیر برند تولید کننده و سیاست های قیمت گذاری دولت قرار دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت واکسن آنفولانزا بهتر است با داروخانه دکتر کرباسیان تماس بگیرید.

تلفن تماس داروخانه دکتر کرباسیان: ۹۱۰۱۵۹۸۹-۰۲۱

هر ساله با شروع فصل پاییز این سوال مهم ذهن بسیاری افراد را مشغول می کند که واکسن آنفولانزا از کجا بخرم؟ با توجه به شیوع بالای آنفولانزا و اهمیت واکسیناسیون در پیشگیری از ابتلا به این بیماری، یافتن داروخانه های توزیع کننده واکسن آنفولانزا اهمیت می یابد. در ادامه همراه ما باشید تا به شما بگوییم از کجا می توانید واکسن آنفلولانزا را تهیه کنید.

خرید واکسن آنفولانزا در تهران

با افزایش تقاضا برای خرید واکسن آنفولانزا شما برای تهیه این واکسن می توانید به داروخانه های شبانه روزی، مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنید. البته یکی از بهترین مراکزی که واکسن آنفولانزا را در تهران توزیع می کند داروخانه دکتر کرباسیان است.

لیست داروخانه های توزیع کننده واکسن آنفولانزا (تهران)

داروخانه مرکزی شبانه روزی هلال احمر: تهران، خیابان آیت الله طالقانی، تقاطع سپهبد قرنی، پلاک ۲۹۰. تلفن تماس: ۸۸۸۰۳۸۷۶

داروخانه مرکزی شماره ۲ هلال احمر: تهران، خیابان تهرانپارس، خ جشنواره. تلفن تماس: ۷۷۷۹۳۶۳۶

لیست داروخانه های خرید واکسن آنفولانزا در ایران

نکات مهم هنگام خرید واکسن آنفولانزا

تاریخ انقضا: قبل از خرید تاریخ انقضای واکسن را بررسی کنید.

شرایط نگهداری: واکسن را در دمای مناسب نگهداری کنید.

تاییدیه سازمان غذا و دارو ایران: مطمئن شوید که واکسن مورد نظر دارای تاییدیه از سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت است.

مشورت با پزشک یا داروساز: در صورت داشتن شرایط یا بیماری خاص، قبل از خرید واکسن آنفولانزا و تزریق آن بهتر است با پزشک خود مشورت کنید یا در صورت عدم دسترسی از داروساز داروخانه راهنمایی بخواهید.

انواع واکسن آنفولانزا موجود در داروخانه

انواع واکسن آنفولانزا در داروخانه ها موجود است که بر اساس نوع ویروس های آنفولانزای پیش بینی شده برای فصل جاری تولید می شوند. انواع واکسن آنفولانزا عبارتند از:

۱- واکسن آنفولانزا هلندی (INFLUVAC TETRA): شامل چهارنوع ویروس آنفولانزای غیرفعال شده است. به این واکسن، واکسن آنفولانزای چهار ظرفیتی هم می‌گویند.

۲- واکسن آنفولانزا فرانسوی (Vaxigrip Tetra): این واکسن حاوی چهار نوع ویروس آنفولانزای غیرفعال است.

۳- واکسن آنفولانزا فلوگارد: یک واکسن آنفولانزا چهار ظرفیتی است و در برابر چهار نوع ویروس آنفولانزا محافظت می‌کند.

سخن پایانی
این مطلب فهرست کامل داروخانه های توزیع و خرید واکسن آنفولانزا است. افراد در صورت تمایل می توانند با خیال راحت به یکی از این داروخانه ها مراجعه کنند. در داروخانه دکتر کرباسیان شما می توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید و واکسن آنفولانزا هلندی و فرانسوی را خریداری کنید. همچنین در صورت داشتن سوال و ابهام می توانید با شماره های ما ۸۸۵۱۶۴۰۰-۰۲۱ و ۹۱۰۱۵۹۸۹-۰۲۱ تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.