کرم ضد آفتاب لانسون خوبه؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
کرم‌های ضد آفتاب لانسون برای انواع پوست‌های خشک، چرب و معمولی تولید می‌شود تا همه افراد بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. نوعی از کرم‌های تولیدی این شرکت ضد آفتاب رنگی و حاوی کرم پودر هستند که در رنگ‌های مختلف و مناسب انواع پوست تولید و عرضه می‌شوند. این کرم‌ها علاوه بر محافظت از پوست در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب خواص دیگری همچون آب‌رسانی، رفع چین و چروک و اکسیژن‌رسانی به پوست را نیز ارائه می‌دهند.

کرم‌های ضد آفتاب لانسون lanson توسط شرکت فرانسوی لانسون با ۲۵ سال سابقه در ساخت کرم‌های آرایشی تولید و عرضه می‌شود. کرم‌های ضد آفتاب لانسون با دارا بودن فیلترهای تیتانیوم اکسید و زینک اکسید جزء ضد آفتاب‌های طبیعی محسوب می‌شوند. در این کرم‌ها از نگهدارنده های مضر ازجمله پارابن استفاده‌نشده است. کرم‌های ضد آفتاب لانسون با ماندگاری بالا (حدود ۸ تا ۱۰ ساعت) و SPF ۵۰ محصولات بسیار مناسبی هستند که همه افراد می‌توانند با خیال راحت از انواع آن‌ها استفاده کنند. در ادامه مقاله با جزئیات بیشتر به ویژگی انواع کرم‌های ضد آفتاب جانسون می‌پردازیم.

انواع کرم‌های ضد آفتاب لانسون

کرم‌های ضد آفتاب رنگی لانسون در چهار رنگ مختلف بی‌رنگ، بژ روشن، بژ تیره و کاراملی تولید و عرضه می‌شوند. کرم ضد آفتاب بی‌رنگ لانسون مخصوص آقایان و خانم‌هایی هستند که مایل نیستند رنگ چهره آن‌ها با استفاده از کرم تغییر کند.

کرم‌های رنگی ضد آفتاب لانسون با استفاده از کرم پودر به‌صورت یک محصول آرایشی تهیه‌شده‌اند که قدرت محافظت‌کننده نیز دارند و شما را از مصرف هم‌زمان کرم ضد آفتاب و کرم پودر بی‌نیاز می‌کنند.

کرم‌های ضد آفتاب لانسون با خواص ضد چروک و ضد لک برای پوست‌های خشک، چرب و مختلط نیز به‌صورت کرم پودری در دسترس است.

کمپانی لانسون برای افرادی که پوست چرب دارند و تمایلی به استفاده از کرم ضدآفتاب ندارند، فلوئید ضد آفتاب را تولید و عرضه کرده است. فلوئید ضد آفتاب فاقد چربی و مناسب برای پوست چرب نه‌تنها پوست شما را چرب و براق نمی‌کند بلکه ترکیب بکار رفته در کرم تولید چربی در پوست را نیز تنظیم می‌کند.

کرم ضد آفتاب لانسون خوبه

مشخصات و ترکیبات بکار رفته در کرم‌های ضد آفتاب لانسون

مهم‌ترین ترکیبات بکار رفته در کرم‌های ضد آفتاب فیلترهای ضد UAV/UVB طبیعی است. در کرم‌های ضد آفتاب لانسون انواع مینرال فیلترهای ضد آفتاب یعنی تیتانیوم اکساید و زینک اکساید بکار رفته است که جزء ایمن‌ترین فیلترهای ضد آفتاب طبیعی محسوب می‌شود. ازآنجایی‌که این مواد جذب پوست نمی‌شوند خانم‌های باردار و شیرده و افرادی که تحت درمان‌های مختلف پوست ازجمله لیزر درمانی هستند می‌توانند از این نوع کرم‌ها استفاده کنند.

  • در ترکیب کرم‌های ضد آفتاب لانسون گلیسیرین و ویتامین E وجود دارد که علاوه بر اثرات ضد چروک و ضد خشکی، پوست را آب‌رسانی کرده و با خاصیت آنتی‌اکسیدانی بالا از پوست شما در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند.
  • در کرم‌های ضد آفتاب لانسون هیالورونیک اسید وجود دارد که باعث انعطاف‌پذیری و نرمی بیشتر پوست می‌شود. سدیم هیالورونات التهاب پوستی را کاهش داده و رطوبت پوست را افزایش می‌دهد.
  • عصاره قاصدک ترکیب دیگری است که در کرم‌های ضد آفتاب لانسون جهت مقابله با تأثیر آلودگی‌های هوا بر روی پوست گنجانده‌شده است.
  • سالیسلیک سدیم معمولاً در کرم‌های ضد آفتاب باکیفیت وجود دارد و با خواص ضد میکروبی و ضدالتهابی از پوست شما در شرایط مختلف مراقبت می‌کند.
  • کرم‌های ضد آفتاب لانسون باقدرت پوشانندگی فوق‌العاده، پوستی صاف و یکدست بدون نیاز به هیچ مواد آرایشی ایجاد می‌کنند. ماندگاری ۸ تا ۱۰ ساعته کرم‌های لانسون با خاصیت ضد آب و ضد تعریق نیاز به تجدید کرم را نیز برطرف می‌کند.
  • کرم‌های ضد آفتاب لانسون با یک روش جدید و به‌صورت (Oil in water) تهیه می‌شوند که با یک ساختار بسیار سبک باعث اکسیژن‌رسانی به پوست می‌شوند.
کرم ضد آفتاب لانسون خوبه
مصرف ضد آفتاب لانسون

مزایای استفاده از کرم‌های ضد آفتاب لانسون

استفاده از کرم ضد آفتاب در حال حاضر امری اجتناب‌ناپذیر است و همه افراد برای داشتن پوستی سالم ملزم به استفاده از کرم‌های ضد آفتاب هستند. این روزها انواع مختلف کرم‌های ضد آفتاب موجود در داروخانه ممکن است باعث سردرگمی افراد در خرید کرم ضد آفتاب شود. ولی شما با اطلاعات مختصری در مورد فاکتورهای موجود در ترکیب کرم و همچنین نوع پوست خودتان می‌توانید بهترین نوع کرم ضد آفتاب را برای خودتان انتخاب و خریداری نمایید.

برای انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب حتماً به SPF دقت کنید و فیلترهای ضد آفتاب بکار رفته در آن را بررسی نمایید. البته مهم‌ترین مسئله این است که نوع پوست خودتان را بشناسید و بر اساس آن کرم ضد آفتاب مناسبی را خریداری کنید.

استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب از پوست شما در مقابل اثرات مضر اشعه‌های UVA/UVB مراقبت کرده و مانع پیری زودرس پوست، قرمزی و التهاب ناشی از تابش آفتاب، ایجاد لک و درنهایت ابتلا به سرطان پوست می‌گردد. از انواع مارک های موجود در بازار باکیفیت عالی می‌توان به کرم‌های ضد آفتاب لانسون اشاره کرد.

کمپانی لانسون برای انواع پوست کرم‌های ضد آفتاب بسیار مرغوب طبیعی با فیلترهای ضد آفتاب مینرال عرضه کرده است. خواص ضد آفتاب لانسون فقط به محافظت در مقابل آفتاب محدود نمی شود. این کرم‌ها علاوه بر حفاظت پوست شما از اشعه‌های آفتاب خواص فوق‌العاده دیگری همچون آب‌رسانی و اکسیژن‌رسانی پوست، جلوگیری از پیری پوست و ایجاد چین و چروک، مقابله با تأثیر فاکتورهای محیطی همچون آلودگی هوا و تنظیم چربی پوست را دارا هستند.

ویژگی کرم‌های ضد آفتاب لانسون

ضد آفتاب لانسون ویژگی هایی دارد که آن را از سایر کرم های ضد آفتاب متمایز می سازد، مشخصات کرم های محافظت از آفتاب لانسون عبارتند از:

  • دارای فیلترهای ضد آفتاب طبیعی
  • قدرت پوشانندگی بالا
  • صاف و یکدست کردن پوست پس از استفاده
  • ماندگاری ۸ تا ۱۰ ساعته بر روی پوست
  • محافظت از پوست در مقابل آلودگی‌های محیطی
  • آب‌رسان و نرم‌کننده
  • غیر براق‌کننده و کمودون زا
  • بدون رایحه و فاقد مواد نگهدارنده

برای شناخت انواع پوست و انتخاب ضد آفتاب مناسب با مدل پوستتان مطالعه مقاله “آفتاب و پوست” پیشنهاد می‌شود.

 نحوه مصرف کرم‌های ضد آفتاب لانسون

هرروز صبح یا هر زمان از روز که می خواهید در برابر آفتاب قرار بگیرید، مقدار مناسبی از کرم بر روی پوست تمیز و خشک استعمال شود.

توصیه و هشدارها

  • به دلیل قدرت پوشانندگی بالا کرم‌های ضد آفتاب لانسون نیازی نیست که مقدار زیادی کرم مصرف شود.
  • همیشه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • کرم‌های ضد آفتاب لانسون را از مراکز معتبر تهیه کنید.
  • قبل از خرید کرم ضد آفتاب حتماً تاریخ مصرف و انقضاء محصول را چک کنید.

ضد آفتاب های لانسون از جمله بهترین کرم های ضد آفتاب در بین مصرف کنندگان در ده های اخیر بوده است. اما همان طور که اطلاع دارید واردات محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی به داخل کشور ممنوع شده است. بنابراین داروخانه های حضوری و آنلاین اجازه توزیع محصولات خارجی را ندارند.
کرم ضد آفتاب از جمله محصولات مراقبت از پوست است که دقت به برند تولید کننده و تاریخ انقضای محصول از اهمیت زیادی برخوردار است. کرم های ضد افتاب لانسون موجود در فروشگاه های آرایشی بهداشتی از میادین غیر قانونی وارد کشور می شوند و بررسی اصالت کالا به دشوار ممکن است. به همین خاطر به افرادی که به دنبال ضد آفتاب لانسون هستند توصیه می کنیم از کرم های ضد آفتاب ایرانی به منظور محافظت از پوست خود باشند.

پرطرفدارترین کرم های ضد آفتاب ایرانی

همان طور که اشاره شد ضد افتاب در انواع رنگی و بیرنگ و مخصوص هر نوع پوست طراحی و عرضه شده است. در ادامه به معرفی تعدادی از پرفروش ترین کرم های ضد آفتاب ایرانی خواهیم پرداخت:

۱- ضد آفتاب فاقد چربی اریکه

از بین انواع محصولات ضد افتاب ایرانی مخصوص پوست های چرب و جوش دار، فلوئید ضد آفتاب اریکه با فرمولاسیون فرانسوی تولید می شود و حاوی ترکیبات منحصر بفرد برای محافظت پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید است. این ترکیبات علاوه بر خاصیت ضد آفتابی خواص بی نظیر دیگری مانند مرطوب کنندگی و ضد التهابی نیز برای پوست به ارمغان می آورند. ضد افتاب فاقد چربی اریکه با بافت سبک و زود جذبی که دارد برای پوست های مختلط و چرب مناسب است؛ دارای spf 50 است و در دو رنگ بژ روشن و تیره عرضه می شود.

فلوئید ضد آفتاب و ضد جوش SPF50 اریکه

۲- ضد آفتاب پوست خشک لافارر

ضد آفتاب لافارر برای پوست ها خشک در دو نوع رنگی و بیرنگ عرضه می شود. ضد آفتاب پوست خشک لافارر با پیشگیری از ایجاد لک و آکنه محفاظت عالی در برابر اشعه یووی ای و یووی بی ارائه می دهد. ترکیبات موجود در این ضد آفتاب شامل عصاره شیرین بیان، آلوئه ورا، هیالورونیک اسید، عصاره پاپایا، اوره، گلیسیرین است. هر کدام از این مواد به نوعی برای سلامت پوست مفید هستند. مرطوب کنندگی عمقی، جلوگیری از پیری پوست و درمان لک های قهوه ای پوست تنها تعدادی از خواص ضد آفتاب پوست خشک لافارر است.

سخن پایانی:
همانطور که در بالا مشاهده کردید کرم ضد آفتاب لانسون فقط یک ضد آفتاب نیستند بلکه خاصیت رفع کنندگی چین و چروک، مرطوب کنندگی و تقویت پوست متناسب با انواع پوست خشک، چرب و معمولی را نیز برعهده دارند. همچنین از ضد آفتاب های لانسون نیز می توانید به عنوان کرم پودر نیز در رنگ های مختلف متناسب با رنگ پوستتان استفاده کنید. برای خرید کرم ضد آفتاب لانسون از طریق لینک محصول موجود در سایت داروخانه داروبوم اقدام کنید.

منبع: خرید ضد آفتاب ایرانی

مطالب مرتبط
5 نظرات
  1. شایلین

    عالی بود لطفا نحوه تشخیص اصل و تقلبی رو هم بگین

    1. داروبوم

      سلام کاربر گرامی،
      محصولات لانسون متاسفانه مدت زمان طولانی است که به صورت رسمی و قانونی وارد نمی شود. از اینرو جهت تهیه می بایست از افراد قابل اعتماد تهیه نمایید.
      باتشکر

  2. Zahra

    چطور استفاده میکردین که پوستتون خوب شد

    1. فاطمه محمدیان

      باسلام
      مصرف روزانه کرم ضد آفتاب لانسون به دلیل ترکیبات مؤثری که در جوانسازی، رطوبت رسانی دارد به مرور باعث بهبود پوست می شود. همچنین خاصیت محافظت از پوست در برابر عوامل آسیب رسان، پرتو خورشید، رادیکالهای آزاد و آلودگی های محیطی نیز به سلامت پوستتان کمک می کند. این کرم در عین سبک بودن پوشش دهی خوبی برای لک های پوستی نیز دارد. بهتر است حتما پیش از خروج از منزل و قرارگرفتن در معرض نور خوشید به مقدار کافی از کرم را روی پوست بزنید.

  3. پروین

    عالیه بخدا . یکساله دارم استفاده میکنم.لکه های پوستمو از بین برده و پوستم صاف و روشن شده.همه از پوستم تعریف میکنن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.