درموبلا یا هیرویت؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
امروزه افراد بسیاری برای مقابله با ریزش مو مکمل هایی جهت تقویت مو استفاده می کنند درموبلا و هیرویت دو مکمل تقویت مو می باشد که در حفظ سلامت مو نقش مهمی ایفا می کند، اما شاید هنگام انتخاب برای مصرف مکمل ها کمی دچار سردرگمی شوید، اگر شما هم بین دوراهی درموبلا و هیرویت مانده اید با ما همراه باشید، در این مقاله از مجله داروبوم به مقایسه درموبلا و هیرویت برای ریزش مو می پردازیم.

ریزش مو یکی از شایع ترین مشکلات است که علاوه بر زیبایی روان شما را تیز تحت تاثیر قرار می دهد. داشتن موهای سالم نه تنها نشان دهنده زیبایی بلکه گویای سلامت بدن شما نیز می باشد. اما مهمترین علت ریزش مو چیست و برای درمان آن چه می توان کرد؟ برای پاسخ به این پرسش بر روی لینک کلیک کنید.

همانطور که میدانید یکی از علت های ریزش مو، کمبود ویتامین های ضروری بدن می باشد در نتیجه استفاده از مکمل های غذایی تاثیری زیادی بر پر کردن شکاف تغذیه ای و جلوگیری از ریزش موی شما دارد. از محبوب ترین مکمل های ریزش مو می توان به دو محصول درموبلا و هیرویت اشاره کرد که تاثیر فوق العاده ای بر جلوگیری از ریزش مو و افزایش رشد موها دارند.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که برای رشد موها قرص هیرویت بهتر است یا درموبلا ؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه به بررسی عواملی چون ترکیبات، قیمت قرص درموبلا و میزان اثرگذاری که دارد و تفاوت آن با هیرویت می پردازیم.

قرص درموبلا

کپسول درموبلا یک مکمل تغذیه ای تولید شرکت گلدن لایف تحت لیسانس کشور استرالیا می باشد، وجود ترکیبات منحصر به فرد در قرص درمووبلا آن را تبدیل به یکی از بهترین مکمل های تقویت و حفظ سلامت مو کرده است.
در ترکیبات این محصول ویتامین ها و مواد معدنی دیده می شود که نیاز بدن به این مواد مغذی ضروری را کاملا تامین کرده و از ریزش مو جلوگیری می کند. اما برای اینکه بدانیم هیرویت بهتره یا درموبلا باید ببینیم هر کدام چه ترکیبی در خود دارند .

ترکیبات و فواید قرص درموبلا

درموبلا حاوی ۱۴ نوع از ویتامین ها و مواد معدنی مفید برای سلامت مو می باشند. ترکیباتی چون ویتامین A، ویتامین C، بیوتین، ویتامین E، آهن، زینک، منیزیم نقش مهمی در سلامت مو دارند که با تامین آنها باعث جلوگیری از ریزش مو شده و به رشد مو کمک می کند.

اگر بخواهیم به فواید قرص درموبلا برای مو اشاره کنیم باید گفت که این محصول با تامین مواد مغذی یک مکمل مناسب برای بهبود سلامت پوست، مو و ناخن است که باعث افزایش رشد مو شده و از ریزش مو جلوگیری می کند. از اثراتی که ترکیبات این محصول بر پوست و ناخن شما می گذارد نیز نباید غافل شد، زیرا درموبلا یک مکمل عالی برای افزایش رشد و ضخامت ناخن های شما به شمار می رود .
کلاژن سازی پوست و کمک به حفظ و بهبود سلامت پوست از دیگر ویژگی های این مکمل می باشد. برترین ویژگی های این مکمل عبارت است از:

  • حاوی ویتامنیهای A و E سرشار از آنتی اکسیدان
  • تامین مواد مغذی برای جلوگیری از ریزش مو
  • افزایش استحکام و سرعت رشد ناخن
  • رفع چین و چروک صورت

قرص هیرویت

اگر کمی بین مکمل ها و مولتی ویتامین ها گشته باشید حتما نام برند هلث اید را شنیده اید، هلث اید تولید کننده مکمل های غذایی در کشور انگلستان می باشد. یکی از مشهور ترین مکمل های این شرکت هیرویت است که مواد اولیه آن با کیفیت بالایی عرضه می شود.
شاید این سوال شما هم باشد که ایا قرص هیرویت باعث رویش مجدد مو می شود یا خیر برای پاسخ به این سوال خواندن مقاله هیرویت چیست؟ را به شما پیشنهاد می کنم.

ترکیبات و فواید قرص هیرویت

هیرویت با ترکیبات منحصر به فردی که دارد باعث تامین ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز برای رشد مو می شود. این محصول از ترکیباتی چون ویتامین های گروه ب، سیستین، کلسیم، زینک، آهن و دیگر مواد معدنی تشکیل شده که آن را به مکملی عالی جهت مصرف روزانه و تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز تبدیل کرده است.
در قرص هیرویت ویتامین های گروه ب دیده می شود که به رشد مجدد مو ها و تقویت ریشه موی شما کمک می کند. یکی دیگر از ترکیبات موثر بر سلامت و رشد موهازینک موجود در این محصول می باشد. اگر ریزش موی شما ناشی از کمبود زینک باشد علاوه بر هیرویت یون زینک نیز یک مکمل فوق العاده برای تقویت موهای شما می باشد.

اگر تفاوت دو مکمل یونی زینک و هیرویت را بخواهید بدانید خواندن مقاله هیرویت یا یونی زینک برای شما مفید است. با توجه به فرمولاسیونی که قرص هیرویت دارد در بهبود سلامت مو و جلوگیری از ریزش مو بسیار موثر است. از برترین ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یک مکمل فوق العاده برای جلوگیری از ریزش مو
  • پرپشت کننده، ضخیم کننده و درخشان کننده مو
  • فاقد گلوتن، رنگ مصنوعی و طعم دهندها
  • حاوی ویتامین های گروه ب
  • تسریع رشد مو ها

اما با وجود این ترکیبات برای جلوگیری از ریزش مو و بهبود سلامت مو درموبلا بهتر است یا هیرویت؟ در ادامه به نتیجه گیری از مقایسه این دو مکمل پرداخته ایم.

درموبلا یا هیرویت؟

همانطور که می دانید ریزش مو برای هر کس متفاوت است و علت های متفاوتی دارد ممکن است ریزش موی شما تنها به علت کمبود زینک در بدن شما باشد یا ممکن است به علت کمبود مواد مغذی دیگری دچار ریزش مو شده باشید برای اطلاع از بهترین و موثر ترین مکمل برای جلوگیری از ریزش مو در شما باید دید علت ریزش موی شما در چیست؟

در مقایسه قرص درموبلا و هیرویت باید گفت که در ترکیبات قرص هیرویت موادی چون ال سیستین، پابا و دیگر مواد معدنی می باشد که در مکمل درموبلا وجود ندارد. همچنین در ترکیبات و فرمولاسیون قرص درموبلا ویتامین های محلول در چربی چون ویتامین A و ویتامین E دیده می شود که در ترکیبات قرص هیرویت وجود ندارد.
ویتامین آ و ای موجود در درموبلا دو ویتامین سرشار از آنتی اکسیدان اند که به مقابله با رادیکال های آزاد در بدن می پردازد و با کاهش استرس اکسیداتیو باعث بهبود سلامت مو، ناخن و رفع چین و چروک صورت می شود.

بیوتین و زینک موجود در هر دو مکمل به رشد مو و حفظ سلامت موهای شما کمک می کند اما اگر کمبود زینک در شما بیشتر است قرص درموبلا با داشتن دوز بیشتری از زینک مکمل مناسب تری برای شما می باشد. با توجه به ترکیببات این دو محصول و علت ریزش موی شما می توان به تصمیم درستی از بهترین مکمل برای شما رسید.

سخن پایانی:
با توجه به موارد بیان شده اینکه قرص درموبلا بهتره یا هیرویت باید این مورد را گفت که با توجه به ترکیباتی که این محصولات دارند، اگر هدف از مصرف مکمل تنها جهت تقویت مو می باشد مصرف هیرویت را به شما پیشنهاد می دهیم ولی اگر علاوه بر مو به شادابی پوست و ناخن هم اهمیت می‌دهید قرص درموبلا گزینه مناسبی است. البته که قیمت قرص درموبلا و هیرویت با توجه به کارایی و اثرگذاری که دارند بسیار به صرفه می باشد.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.