پودر گین آپ کودکان چند روزه چاق می‌کند؟

بر اساس اطلاعات درج شده در سایت شرکت کارن می‌توان انتظار داشت با مصرف روزانه ۵ پیمانه پودر گین آپ کودکان، به شرط رعایت یک رژیم غذایی پُرکالری در هفته ۰٫۵ الی ۱ کیلوگرم وزن اضافه کرد. با این حساب به طور میانگین در ماه بین دو تا چهار کیلو افزایش وزن طبیعی است.

تأثیر پودر چاقی گین آپ در افراد مختلف متفاوت است و به عواملی مانند فیزیولوژیک بدن و رژیم غذایی بستگی دارد. بنابراین مقدار دقیقی نمی توان برای آن ذکر کرد. پودر گین آپ در افرادی که دچار کمبود وزن، کم اشتهایی و سوء تغذیه هستند می‌تواند با تقویت اشتها و افزایش کالری به افزایش وزن آنها کمک کند.

محصول پیشنهادی: برای خرید پودر گین آپ کودکان ۳۰۰ گرمی کارن از داروخانه با مجوز بهداشت روی لینک کلیک کنید.

پودر گین آپ را چه زمان و چگونه به کودکمان بدهیم؟

پودر گین آپ کارن را طبق دستورالعمل پزشک به کودک بدهید اما اگر نسخه خاصی تجویز نشده است، می‌توانید بر حسب سن به روش زیر عمل کنید. مقدار توصیه شده را در آب، شیر یا آبمیوه دلخواه حل کرده و میل کنید. ترکیب این پودر با شیر طعم بهتر و مطلوب‌تری دارد و به عنوان یک میان وعده می‌توان میل کرد.

سنمقدار پودرمقدار آب یا شیر
کودکان ۲ تا ۵ سالیک پیمانه۶۵ میلی‌لیتر آب (معادل ۱/۴ لیوان)
کودکان ۶ تا ۱۳ سالدو پیمانه۱۲۵ میلی‌لیتر آب (معادل نصف لیوان)
نوجوانان ۱۴ سال به بالا و بزرگسالانسه پیمانه۲۰۰ میلی‌‌لیتر آب (معادل یک لیوان)

توجه کنید پودر چاقی گین آپ نباید جایگزین وعده غذایی اصلی شود و مصرف آن قبل از غذا ممکن است جلوی اشتهای فرد را بگیرد.  

آیا گین آپ برای همه کودکان مناسب است؟

یکی از مواردی که در بروشور پودر گین آپ کارن به آن تاکید شده است ممنوعیت در بیماران مبتلا به فنیل کتونوری است. به جز این افراد همه کودکان بالای دو سال و بزرگسالان می توانند این پودر را مصرف کنند.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.