لیست داروخانه های طرف قرارداد بیمه بانک صادرات

افراد تحت پوشش بیمه بانک صادرات برای یافتن داروخانه های طرف قرارداد خود ممکن است با دغدغه هایی مواجه باشند. طبیعی است که شاید در اطراف محل زندگی و کار شما داروخانه طرف قرارداد با بیمه بانک صادارات مشاهده نشود. ما در این مطلب لیستی از داروخانه های طرف قرار داد بیمه بانک صادرات در تهران را خدمت شما عزیزان ارائه می دهیم تا بدون مراجعات پی در پی و صرف زمان به طور مستقیم به آنجا مراجعه کرده و نسخه خود را دریافت کنید.

لیست داروخانه های طرف قرارداد بیمه بانک صادرات شهر تهران

داروخانه های طرف قرارداد بیمه بانک صادرات یکی  از مهم ترین مراکزی است که هر فرد تحت پوششی به آن نیاز دارد. در ادامه لیستی از این داروخانه ها در تهران را به همراه شماره تلفن و آدرس ارائه کردیم. حتما قبل از مراجعه به داروخانه های مختلف لیست زیر را چک کنید تا برای دریافت ویزیت داروهای خود به مشکل برنخورید.

۱- داروخانه دکتر کوروش کرباسیان
آدرس: سهروردی شمالی، نبش خیابان توپچی، پلاک ۴۲، همکف، واحد ۲. تلفن تماس: ۸۸۵۱۶۴۰۰-۰۲۱ و ۹۱۰۱۵۹۸۹-۰۲۱

۲- داروخانه دکتر مبارکی

آدرس: بلوار میرداماد، بعد از میدان مادر، نرسیده به شریعتی ضلع شمالی. تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۵۲۷۱

داروخانه دکتر مبارکی

۳- داروخانه دکتر رهنورد

آدرس: ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان نگار، کوچه تالش، پلاک ۱، طبقه همکف. تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۸۸۲۰۱۰

داروخانه دکتر رهنورد

۴- داروخانه شبانه روزی پاسداران

آدرس: خیابان پاسداران، نبش بوستان هفتم. تلفن تماس: ۰۲۱۵۸۸۵۴۵

داروخانه شبانه روزی پاسداران

چه داروهایی تحت پوشش بیمه بانک صادرات است؟

فهرست داروهای تحت پوشش بیمه بانک صادرات ممکن است به طور دوره ای تغییر کند. بنابراین همیشه به آخرین اطلاعات موجود در سایت اداره رفاه بانک صادرات مراجعه کنید. به طور کلی همه داروهایی که تحت پوشش بیمه‌گران پایه است و از سازمان غذا و دارو مجوز دارند، توسط بیمه بانک صادرات هم پوشش داده می شوند. در نظر بگیرید اکثر شرکت های بیمه هزینه مکمل غذایی و مکمل بدنسازی را تحت پوشش قرار نمی دهند اما برای اطلاع دقیق با اداره رفاه بانک صادرات تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.