ریمل خوب چیه؟

انواع ریمل

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
ریمل یکی از پرکاربردترین لوازم‌آرایشی است که برای زیباتر شدن مژه‌ها و چشم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ریمل‌ها انواع مختلفی دارند و معمولا هر خانمی در جعبه لوازم‌ آرایش خود یکی از انواع آن‌ها را دارد. ریمل‌ها در حال حاضر برای کاربردهای مختلف با ترکیبات خاص تولید و عرضه می‌شوند تا مصرف‌کنندگان برحسب نیاز از آن‌ها استفاده کنند. به‌عنوان‌مثال افرادی که مژه‌های کوتاه دارند می‌توانند از ریمل بلند کننده مژه استفاده کنند و یا ریمل‌های حجم دهنده برای پرپشتی بیشتر مژه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. برای کسب آگاهی بیشتر در رابطه با انواع ریمل و کاربرد آن‌ها در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی انواع ریمل بر اساس عملکرد

ریمل مناسب یا ریمل خوب یکی از لوازم‌ آرایشی است که هر خانمی برای جذابیت چشم‌ها به آن نیاز دارد. ریمل مناسب را می‌توان با کسب مقداری آگاهی در رابطه با برندهای معروف دنیا و محصولات آن‌ها خریداری کرد. ریمل یکی از ضروری‌ترین لوازم‌آرایش موردنیاز برای تکمیل آرایش چشم‌هاست. همه افراد چه برای آرایش روزانه و چه برای آرایش حرفه‌ای جهت حضور در مهمانی‌ها و مجالس نیازمند یک ریمل خوب هستند. یک ریمل خوب باید با ماندگاری بالایی داشته‌باشد و بدون ایجاد خشکی یا قرمزی چشم‌ها برای مدت طولانی روی مژه‌ها قرار بگیرد. شما می‌توانید ریمل مناسب خودتان را بر اساس فرم مژه‌ها و کاربردی که از آن انتظار دارید انتخاب کنید.

انواع ریمل
انواع ریمل

 ۱- ریمل حجم دهنده

این ریمل‌ها به دلیل دارا بودن پلیمرهای سیلیکونی یا موم های خاص باعث پرپشت شدن مژه‌ها می‌شوند. این نوع از ریمل‌ها برای افرادی مفیدند که مژه‌های نازک و یا کم‌پشت دارند و می خواهند آنها را پرحجم‌تر کنند.

۲- ریمل بلند کننده

این نوع از ریمل‌ها حاوی الیافی هستند که به مژه‌ها چسبیده و طول آن‌ها را افزایش می‌دهند. افرادی که مژه‌های کوتاه دارند می‌توانند با ریمل بلند کننده زیبایی بیشتری به مژه‌های خودشان ببخشند. این ریمل‌ها به وضوح طول مژه‌های شما را افزایش داده و زیبایی بیشتری به چشم‌ها می‌بخشند.

محصول پیشنهادی:
در کنار استفاده از ریمل می توانید برای بلند شدن مژه های خود از سرم های تقویت کننده مژه مانند محلول تقویت مژه سریتا استفاده کنید.

۳- ریمل فر کننده

ریمل‌های فر کننده با دارا بودن پلیمر و رزین‌های خاص به‌طور موقت باعث حالت گرفتن و فر شدن مژه‌ها می‌شوند. این نوع ریمل برای افرادی مناسب است که مژه‌هایی صاف و بدون حالت دارند و بدون تغییر طول یا حجم مژه‌ها می‌خواهند حالت آنها را تغییر دهند.

 ۴- ریمل ضد آب

ریمل ضد آب همان‌طور که از نام آن پیداست در برابر آب و تعریق مقاوم است و دچار ریزش نمی‌شود زیرا حاوی موم و روغن‌های معدنی است. این ریمل برای رفتن به استخر مناسب است و با تعریق و گریه کردن از مژه‌ها پاک نمی‌شود.

۵- ریمل تقویتی

در فرمولاسیون این ریمل ترکیبات و عصاره‌هایی برای افزایش رشد و تقویت مژه‌ها وجود دارد. ریمل‌های تقویتی در کنار حالت دهندگی و بلند کنندگی می‌توانند رشد مژه‌ها را نیز افزایش دهند. 

 ۶- ریمل فیبری

ریمل‌های فیبری هنگام استفاده در کنار و روی مژه‌ها قرارگرفته و آن‌ها را بلندتر و جذاب‌تر می‌کنند.

۷- ریمل جداکننده مژه

ریمل‌های جداکننده مژه اغلب همه‌کاره هستند و معمولاً به‌صورت ضد آب عرضه می‌شوند. ترکیبات موجود در این ریمل‌ها روی مژه‌ها پخش‌شده و هر یک از مژه را به‌صورت مجزا حالت می‌دهند. 

۸- ریمل اکلیلی

ریمل اکلیلی به دو شکل پودری و مایع عرضه می‌شود و با تنوع رنگ بالا ، ظاهری پرزرق‌وبرق و درخشان به مژه‌ها می‌دهند. این ریمل‎ها برای مهمانی‌ها و جشن‌ها قابل استفاده هستند.

ریمل رنگی
ریمل رنگی

۹- ریمل‌های رنگی

بیشتر ریمل‌ها به رنگ مشکی تولید می‌شوند اما برای تنوع محصولات رنگی نیز وجود دارند که برخی افراد گاهی اوقات برای داشتن ظاهری متفاوت از آن‌ها استفاده می‌کنند.

ویژگی اصلی یک ریمل خوب!

بنابراین با توجه به تنوع ریمل خوب موجود در بازار شما می‌توانید به‌راحتی ریمل مناسب خودتان را خریداری کرده و بدون اینکه اذیت شوید زیبایی چشم‌های خودتان را تا چندین برابر افزایش دهید. درواقع ریمل خوب ریملی است که چشم‌ها را اذیت نکند و شما با استفاده از آن سنگینی یا خستگی روی پلک‌های خودتان احساس نکنید. علاوه بر این ریمل خوب در تمام مدت استفاده نباید دچار ریزش شود و لکه‌های سیاهی در اطراف چشم‌های شما ایجاد کند.ریمل خوب به دلیل داشتن ترکیبات عالی هرگز روی مژه‌ها گلوله نمی‌شود و هرچه مارک آن بهتر باشد طبیعی‌تر به نظر می‌رسد و باعث چسبندگی مژه‌های شما نخواهد شد.

روش انتخاب یک ریمل خوب

ریمل‌ها در حال حاضر در انواع مختلف در بازار در دسترس هستند و شما می‌توانید برای پرپشت کردن ، بلند کردن یا حالت دادن به مژه‌های خودتان از آن‌ها استفاده کنید. بنابراین مهم‌ترین مسئله برای انتخاب یک ریمل مناسب نوع مژه‌های شماست و اینکه از ریمل چه انتظاری دارید.

۱- ریمل خوب برای مژه‌های کوتاه و کمرنگ

برخی خانم‌ها مژه‌های کوتاه و کمرنگی دارند بنابراین ریمل مناسب آن‌ها باید دارای رنگ‌دانه‌های مشکی و الیافی باشد که بتواند طول مژه‌ها و رنگ آن‌ها را افزایش دهد.این افراد برای انتخاب ریمل باید به دنبال ریمل‌های بلند کننده مژه باشند که به‌وفور توسط برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه‌شده است. ازآنجایی‌که ریمل‌ها در مجاورت چشم‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند حتماً باید انواع باکیفیت آن‌ها را انتخاب کنید و از اصل بودن ریمل اطمینان داشته باشید.

۲- ریمل خوب برای مژه‌های بلند ولی کم‌پشت

اگر شما جزء افرادی هستید که مژه‌های بلند ولی کم‌پشتی دارید ریمل مناسب شما انواع ریمل حجم دهنده است. ریمل‌های حجم دهنده دارای ترکیباتی هستند که به هر بار کشیده شدن برس روی مژه‌ها نشسته و حجم آن‌ها را چندین برابر افزایش می‌دهند. این ریمل‌ها با افزودن رنگ‌دانه‌های مشکی وضوح و پرپشتی مژه‌ها را به‌راحتی افزایش داده و گیرایی چشمان شما را افزایش می‌شدند.

۳- ریمل خوب برای مژه‌های پرپشت و بلند

نوعی دیگری از ریمل‌ها که در بازار موجود هستند، ریمل حالت‌دهنده است. این ریمل‌ها می‌توانند با رنگ‌دانه یا بی‌رنگ دانه شبیه برق ناخن باشند. اگر مژه‌های شما پرپشت ، مشکی و بلند هستند برای حالت دادن به آن‌ها می‌توانید از ریمل‌های حالت‌دهنده بی‌رنگ استفاده کنید. در صورت کمرنگ بودن مژه‌ها یا تمایل به مشکی‌تر کردن مژه‌های پرپشت و بلند ولی بی‌حالت می‌توانید از ریمل‌های حالت‌دهنده مشکی استفاده کنید.

برای آشنایی با انواع ریمل پرپشت کننده و بهترین برند آن مطالعه و بررسی مقاله “معرفی انواع ریمل پرپشت کننده” پیشنهاد می‌شود.

۴- ریمل‌های خوب چندکاره

علاوه بر موارد فوق در حال حاضر برای راحتی افراد و افزایش مشتری‌پسندی ریمل‌های چندکاره نیز تولید و به بازار عرضه‌شده‌اند. به‌عنوان‌مثال برخی از ریمل‌ها حجم دهنده و بلند کننده هستند بنابراین به‌راحتی می‌توانند مشکل کوتاهی و کم‌پشتی مژه‌ها را برطرف کنند. برخی انواع دیگر ریمل‌ها بلند کننده و حالت‌دهنده یا حجم دهنده و حالت‌دهنده هستند و می‌توانند مناسب افرادی با مژه‌های بی‌حالت کم‌پشت یا کوتاه باشند.

۵- ریمل‌های ضد آب

با توجه به توضیحات فوق اکنون مشخص شد که مهم‌ترین مسئله در انتخاب ریمل مناسب ابتدا نوع مژه‌های شما و عملکردی است که از ریمل انتظار دارید. مسئله بعدی که باید به آن توجه داشته باشید طول مدت و شرایطی است که می‌خواهید از ریمل استفاده کنید. ریمل‌ها در انواع ضد آب و ساده در حال حاضر در بازار موجود هستند و شما می‌توانید از آن‌ها بر اساس نیاز استفاده کنید.

به‌عنوان‌مثال اگر در شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب زندگی می‌کنید که احتمال تعریق در آن زیاد است ریمل مناسب شما ریمل ضد آب است که با عرق کردن و حتی آب زدن به‌صورت در این شرایط پاک نمی‌شود.

ریمل‌های ضد آب حتی در صورت گریه کردن هم دچار ریزش نمی‌شوند و شما می‌توانید از آن‌ها در استخر و ساحل دریا نیز استفاده کنید. با تمام این مزایا در شرایط عادی بهتر است از ریمل‌های ضد آب استفاده نکنید زیرا ممکن است به مژه‌های شما آسیب رساند. البته برخی از مارک‌ها ریمل‌های ضد آب بسیار ایمنی تولید می‌کنند و با افزودن عصاره‌های مختلف به فرمولاسیون آن‌ها حتی باعث تقویت رشد مژه‌ها و نرمی آن‌ها می‌شوند.

۶- ریمل خوب و غیر واترپروف

اما ریمل غیر واترپروف را شما می‌توانید در شرایط عادی و برای استفاده روزانه در خانه و محل کارتان مورداستفاده قرار دهید. برندهای مطرح لوازم‌آرایشی ریمل‌های ساده‌ای به بازار عرضه می‌کنند که تا ۲۴ ساعت ماندگاری داشته و دچار ریزش نمی‌شوند.

برای آشنایی با انواع ریمل در بازار و عملکرد آنان مطالعه مقاله “معرفی انواع ریمل و انتخاب صحیح ریمل” پیشنهاد می‌شود.

۷- ریمل خوب و مناسب با چشم حساس

در رابطه با ریمل خوب باید به مسئله دیگری اشاره کرد که خیلی از خانم‌ها با آن مشکل‌دارند و آنهم چشم‌هایی حساس است که با استفاده از ریمل دچار قرمزی می‌شود. برای این افراد ریمل مناسب ریملی است که ترکیبات آن ضد حساسیت باشد. در حال حاضر برندهای مختلف اقدام به تولید ریمل‌های ضد حساسیت کرده‌اند که در فرمولاسیون آن‌ها ماده نگهدارنده وجود ندارد. زیرا بیشتر حساسیت‌زایی انواع لوازم‌آرایش ناشی از ترکیبات نگهدارنده ای مثل پارابن است.

ترکیبات بکار رفته در این ریمل‌ها آن‌قدر ایمن است که شما می‌توانید در کنار استفاده از لنز نیز از آن‌ها استفاده کنید. این نوع از ریمل‌ها هرچند ساعتی که روی مژه‌های شما قرار بگیرند به‌هیچ‌عنوان باعث قرمزی و یا اشک‌آلود شدن چشم‌هایتان نخواهند شد.

پیشنهاد داروبوم به عنوان ریمل حجم دهنده مصرف محصول “ریمل حجم دهنده مدل گرندیوس لانکوم” است.

معرفی انواع ریمل بر اساس نوع ماده و ترکیبات

انواع مدل ریمل
انواع مدل ریمل

۱- ریمل پودری

برای استفاده از این ریمل باید چند قطره آب به آن اضافه ‌کنید و سپس از آن استفاده کنید. این ریمل فوراً روی مژه‌ها نشسته و ظاهری شبیه مژه مصنوعی ایجاد می‌کند. دوام این ریمل خیلی زیاد نیست و نباید برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.

۲- ریمل کرمی

ریمل کرمی می‌تواند حجم و بلندی مژه‌ها را افزایش دهد و به‌راحتی روی مژه‌ها پخش می‌شود و برای مژه‌های کم‌پشت مناسب است .

۳- ریمل مایع

این ریمل‌ها برای صاف کردن مژه‌های نسبتاً فر مورد استفاده قرار می‌گیرد تا طول مژه‌ها را کمی افزایش دهد و به دو شکل عادی و ضد آب وجود دارند.

پیشنهاد داروبوم جهت مصرف ریمل بلند کننده مژه محصول “ریمل حجم دهنده و بلند کننده مدل دراما کاپریس” است.

معرفی انواع ریمل بر اساس نوع برس

انواع برس
انواع برس

۱- ریمل با برس ضخیم

این ریمل‌ها برای پرپشت و ضخیم کردن مژه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این برس‌ها دارای مویچه‌هایی هستند که حجم بیشتری از مایع ریمل را بیرون آورده و روی مژه‌های قرار می‌دهد درنتیجه باعث حجیم‌ و پرپشت‌تر شدن مژه‌ها می‌شوند.

۲- ریمل با برس نازک

این ریمل‌ها بیشتر مناسب افرادی هستند که مژه‌هایی کوتاه و صاف دارند و به بلندی مژه‌های شما کمک می‌کنند. مویچه‌های ریز در این ریمل تک‌تک مژه‌های شما و حتی مژه‌های ریز گوشه‌های داخلی و خارجی چشم را هم پوشش و فرم می‌دهد.

۳- ریمل با برس خمیده

این ریمل‌ها برای افرادی که مژه‌های کوتاه و صاف یا حتی مژه‌های بلند اما بدون حالت دارند، گزینه مناسبی هستند. ریمل با برس خمیده برای حالت‌دهی به مژه‌ استفاده می‌شود و مژه‌ها را به‌طرف بالا فر می‌دهد.

۴- ریمل با برس مخروطی

ریمل با برس مخروطی برای افرادی مناسب است که به فرم چشم‌گربه‌ای علاقه دارند. برس این ریمل در قسمت پایین دارای مویچه‌های بلند و در قسمت بالا دارای مویچه‌های نازک‌ و پراکنده‌ است. مویچه‌های بلند این ریمل مژه‌های بلند و بیرونی را پوشش داده و بلندتر می‌کنند. مویچه‌های نازک بالایی نیز مژه‌های داخلی و میانی را پوشش می‌دهند.

۵- ریمل با برس s شکل

ریمل با برس s شکل ازجمله پرکاربردترین و پرطرفدارترین انواع ریمل است که ویژگی بلند کننده و حجم دهنده دارد و به‌راحتی کناری‌ترین مژه‌های شما را نیز پوشش می‌دهد.

۶- ریمل با برس توپی شکل

در این ریمل‌ها قسمت انتهایی برس به شکل توپی است و باقی آن به‌صورت معمولی می‌باشد. از این نوع ریمل برای بلند کردن نقطه‌ای مژه‌ها استفاده می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید تمام قسمت‌های مژه را به‌طور کامل پوشش دهید.

۷- ریمل با برس ساعت شنی

این ریمل گزینه مناسبی برای فرم‌دهی و حجم‌دهی مژه‌های گوشه بیرونی چشم‌هاست. حجم‌دهی این مژه‌ها کمک قابل‌توجهی به درشت‌تر دیده‌شدن چشم‌های شما می‌کند.

۸- ریمل با برس مارپیچی یا حبابی

ریمل با برس مارپیچی یا حبابی به بهترین وجه ممکن عمل حجم‌دهندگی و فرم‌دهی را انجام می‌دهد. اگر مژه‌های کم‌پشت و بی‌حالتی دارید این نوع ریمل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ویژگی ریمل پرپشت کننده

ریمل‌های پرپشت کننده در انواع ساده و ضد آب موجود هستند و در ترکیبات خود دارای الیاف یا خرده مژه‌هایی هستند که با هر بار کشیده شدن برس بین مژه‌ها، بر روی مژه‌های طبیعی قرارگرفته و حجم آن‌ها را افزایش می‌دهد. این ریمل‌ها بعضاً دارای برس های خاصی هستند که مویچه های آن‌ها مقدار بیشتری از ترکیبات ریمل را برای هر بار استفاده روی خود نگه می‌دارد. بنابراین به‌راحتی باعث افزایش حجم و پرپشتی مژه‌ها می‌شوند.

ریمل‌های افزایش حجم باکیفیت معمولاً از ترکیباتی تهیه می‌شوند که به تقویت مژه‌ها کمک کرده و انعطاف‌پذیری آن‌ها را افزایش می‌دهند. این ریمل‌ها دچار ریزش نمی‌شوند و شما می‌توانید در تمام طول روز از آن‌ها استفاده کنید.

روش استفاده ریمل پرپشت کننده

برای حجم دادن به مژه‌ها با استفاده از ریمل پرپشت کننده به پایین نگاه کنید و برس را از انتهای ریشه مژه‌ها به سمت بالا بکشید. با حرکت دست‌ها به سمت چشم و راست کل مژه‌ها را ریمل بزنید و پس از خشک شدن مجدداً این کار را تکرار کنید. مهم‌ترین نکته‌ای که باید به یاد داشته باشید این است ریمل را در انتهای روز و هنگام خواب از روی مژه‌ها پاک‌کنید.

برای آشنایی با انواع ریمل‌ها مطالعه مقاله “معرفی انواع ریمل و نحوه انتخاب صحیح ریمل” پیشنهاد می‌شود.

معرفی انواع ریمل افزایش حجم

ریمل پرپشت کننده یکی از انواع ریمل‌های موجود در بازار است که برای زیبایی مژه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ریمل پرپشت کننده برای افرادی مناسب است که مژه‌های کم‌پشتی دارند و می‌خواهند با استفاده از ریمل حجم مژه‌های خودشان را افزایش دهند. ریمل‌ها در حال حاضر در انواع و اقسام مختلف در بازار وجود دارند و می‌توان برای افزایش حجم، بلندی و حتی حالت دادن به مژه‌ها از آن‌ها استفاده کرد. ریمل‌ها جزء لوازم‌آرایش مختص چشم‌ها هستند و نقش قابل‌توجهی در زیبایی چشم‌ها دارند. به‌عبارت‌دیگر زدن ریمل علاوه بر زیبایی چشم‌ها و مژه‌ها به‌نوعی تکمیل‌کننده آرایش چشم‌هاست و بدون استفاده از ریمل در صورت داشتن مژه‌های کوتاه و کم‌پشت جذابیت چشم‌های شما به‌اندازه کافی افزایش نمی‌یابد.

ریمل افزایش حجم
ریمل افزایش حجم

ریمل پرپشت کننده اسنس مدل I Love Extreme Crazy Volume

ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Crazy Volume باعث تیره‌تر کردن و حالت دادن به مژه‌ها شده و حجم مژه‌ها را تا چند برابر افزایش می‌دهد. رنگ‌دانه‌های مشکی موجود در این ریمل همراه با الیاف ابریشم مصنوعی، طول مژه‌ها را به‌طور موقت افزایش می‌دهد و یک محصول عالی برای پرپشت کردن مژه‌هاست.

ریمل حجم دهنده این لی مدل Intense Volumising

ریمل افزایش حجم این لی مدل Intense Volumisingیکی دیگر از ریمل‌های حجم دهنده‌ای است که در ترکیب آن خرده مژه وجود دارد و باعث پرپشتی مژه‌ها می‌شود. بافت این ریمل سبک است و به‌راحتی روی مژه‌ها می‌نشیند و در طول روز دچار ریزش نمی‌شود.

ریمل پرپشت کننده بورژوآ مدل ولوم گلامور مکس

ریمل بورژوآ مدل ولوم گلامور مکس دارای موم طبیعی برای انعطاف‌پذیری مژه‌هاست و با دارا بودن الیاف ابریشمی به افزایش حجم مژه‌ها کمک می‌کند. این ریمل تا ۱۶ ساعت بر روی مژه‌ها ماندگاری دارد و بدون ایجاد حس سنگینی یا ریزش زیبایی دوچندانی به چشم‌های شما هدیه می‌دهد.

ریمل پرپشت کننده کالیستا مدل Extend Volume

ریمل افزایش حجم کالیستا مدل Extend Volumeبا دارا بودن رنگ‌دانه‌های غلیظ و مشکی و ماندگاری بالا به افزایش زیبایی چشم‌ها کمک می‌کند. این ریمل به‌محض استفاده می‌تواند تا چندین برابر حجم مژه‌های شما را افزایش دهد.

ریمل پرپشت کننده بورژوآ مدل Volume Glamour با درب مسی

ریمل افزایش حجم بورژوآ مدل Volume Glamour با درب مسی حاوی موم طبیعی است بنابراین از خشکی و ریزش مژه‌ها جلوگیری کرده و حجم آن‌ها را تا چندین برابر افزایش می‌دهد. این ریمل باعث سنگینی و خستگی چشم‌ها نشده و در طول مدت استفاده دچار ریزش نمی‌شود.

ریمل حجم دهنده خارجی
ریمل حجم دهنده خارجی

ریمل افزایش حجم بی یو مدل Volume Now

ریمل پرپشت کننده بی یو مدل Volume Now بارنگ مشکی به‌خوبی مژه‌ها را پوشش داده و زیبایی دوچندانی به چشمان شما هدیه می‌دهد. این ریمل باعث افزایش حجم چند برابری مژه‌ها شده و ماندگاری بالایی دارد.

ریمل پرپشت کننده دوسه مدل Punk

ریمل حجم دهنده دوسه مدل Punk با رنگ‌دانه‌های فوق‌العاده مشکی و برس مخروطی تک‌تک مژه‌ها را به‌طور مجزا پوشش داده و حجم آن‌ها را چندین برابر افزایش می‌دهد. ترکیبات این ریمل باعث خشکی مژه‌ها نشده و با ماندگاری بالا گیرایی چشم‌ها را چند برابر خواهد کرد.

 ریمل حجم دهنده ایزادورا مدل Big Bold Extreme

ریمل پرپشت کننده ایزادورا مدل Big Bold Extreme با دارا بودن برس فیبری و انعطاف‌پذیر به‌راحتی باعث افزایش حجم و پرپشتی مژه‌ها می‌شود. این ریمل ضد آب با ماندگاری بالا تمام مژه‌های شما را پوشش داده و باعث سنگینی و خستگی پلک‌ها نمی‌شود.

ریمل پرپشت کننده بل مدل B100

ریمل پرپشت کننده بل مدل B100یکی از محصولات دوکاره‌ای است که می‌تواند حجم و بلندی مژه‌ها را به‌طور هم‌زمان افزایش دهد. این ریمل با دارا بودن برس مخروطی و الیاف حجم دهنده به‌محض استفاده چندین برابر حجم و طول مژه‌های شما را تغییر داده و زیبایی دوچندانی به مژه‌های شما می‌بخشد.

ریمل پرپشت کننده لورآل مدل Mega Volume Collagene 24H

ریمل حجم دهنده لورآل مدل Mega Volume Collagene 24Hیکی از ریمل‌های بسیار باکیفیت ساخت فرانسه با ماندگاری بالاست که باعث افزایش حجم مژه‌ها می‌شود. این ریمل با ماندگاری ۲۴ ساعته باعث خستگی و احساس سنگینی پلک‌ها نشده و با پوشش مناسب حجم مژه‌ها را تا چند برابر افزایش می‌دهد.

ریمل پرپشت کننده میبلین مدل Volum Express Colossal 100 Percent Black

ریمل حجم دهنده میبلین مدل Volum Express Colossal 100 Percent Black تا ۹ برابر باعث افزایش حجم مژه‌ها می‌شود. این ریمل با ماندگاری بالا در تمام‌روز قابل‌استفاده است و ازآنجایی‌که ضد آب نیست در پایان روز به‌راحتی با شستشو برطرف خواهد شد. این ریمل باعث خستگی و احساس سنگینی پلک‌ها نشده و با دارا بودن کلاژن مژه‌ها را تقویت می‌کند.

ریمل اصل خارجی
ریمل اصل خارجی

ریمل افزایش حجم دیورشو Diorshow

ریمل پرپشت کننده دیورشو Diorshowباعث افزایش ضخامت و پرپشتی مژه‌ها شده و با دارا بودن یک برس حرفه‌ای حالت زیبا و جذابی به مژه‌های شما می‌دهد. با استفاده از این ریمل سنگینی روی پلک‌ها احساس نشده و می‌توانید در تمام طول روز از آن استفاده کنید.

ریمل پرپشت کننده شنل Le Volume De Chanel Mascara 

ریمل افزایش حجم شنل Le Volume De Chanel Mascara با دارا بودن کربن غنی‌شده به‌سرعت خشک‌شده و حجم مژه‌های شما را چندین برابر افزایش می‌دهد. برس این ریمل طوری طراحی‌شده است که تمام مژه‌ها را با یک‌بارمصرف به ریمل آغشته می‌کند.

ریمل پرپشت کننده لانکوم LANCOME

ریمل حجم دهنده لانکوم LANCOME جزء بهترین ریمل‌های سال ۲۰۱۹ است که با برسی به شکل سر قو و قدرت حجم دهندگی بالا، زیبایی چشم‌های شما را چندین برابر افزایش می‌دهد. این ریمل باقدرت ماندگاری بالا و بدون ریزش یک ریمل عالی برای استفاده در تمام طول روز است.

انواع برس ریمل

برس ریمل مانند خود ریمل برای آرایش چشم‌ها بسیار حائز اهمیت است و به اشکال مختلفی برای سهولت استفاده و بهبود کارایی طراحی و عرضه می‌شود. برس ریمل می‌تواند نقش قابل‌توجهی در نشستن ریمل بر روی مژه‌ها و رسیدن به نتیجه دلخواه داشته باشد. به‌عنوان‌مثال ریمل‌هایی که برس پر مو و ضخیم دارند می‌توانند حجم بیشتری از ترکیبات ریمل را با هر بار استفاده روی مژه‌ها منقل کنند بنابراین خیلی راحت‌تر می‌توانند حجم مژه‌ها را افزایش دهند. برای آشنایی با انواع برس ریمل و کارایی هریک از آن‌ها با ما در داروبوم همراه باشید.

انواع برس ریمل
انواع برس ریمل

ریمل یکی از انواع لوازم‌آرایشی است که در کنار سایر لوازم‌آرایش مربوط به چشم‌ها مانند سایه و خط چشم و مداد چشم برای افزایش جذابیت و گیرایی چشم‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با ریمل زدن کوتاهی، کم‌پشتی، بی‌رنگی یا بی‌حالتی مژه‌های خودتان را به‌سادگی تغییر داده و جذابیت آن‌ها را افزایش دهد.

برای راحتی بیشتر مصرف‌کنندگان و افزایش کارایی ریمل‌ها، شرکت‌های تولیدکننده به فکر افتادند که تغییراتی در برس آن‌ها ایجاد کنند و در امر موفق هم بودند. زیرا هر یک از این برس ها کارایی مختلفی داشته و بهتر از برس های ساده معمولی می‌تواند مژه‌ها را پوشش دهد.

این برس به‌صورت حرفه‌ای می‌تواند حتی داخلی‌ترین و کوتاه‌ترین مژه‌ها را نیز پوشش دهد درنتیجه به افزایش حجم و بلندی مژه‌ها کمک بیشتری می‌کند و این همان چیزی است که همه خانم‌ها از یک ریمل انتظار دارند. در ادامه انواع برس و کارایی آن‌ها خدمت شما عزیزان معرفی‌شده است.

ریمل با برس ضخیم

برس ضخیم را شما می‌توانید در بیشتر ریمل‌های حجم دهنده در انواع مارک‌ها مشاهده کنید. این نوع برس، پر از مویچه هایی است که می‌توانند مقدار بیشتری از ترکیبات ریمل را در داخل خود حفظ کرده و روی مژه‌ها انتقال دهند. بنابراین برس ضخیم بهترین کارایی را برای حجیم و پرپشت کردن ریمل‌ها دارد.

ریمل با برس باریک و صاف

برس ریمل های باریک دارای مویچه های فراوان و کوتاهی هستند که بهترین نحو می‌توانند مژه‌های کوتاه را پوشش دهند. برس باریک برخلاف برس ضخیم قادر است کناری‌ترین و کوتاه‌ترین مژه‌های گوشه داخلی چشم‌ها را پوشش دهد و آن‌ها را بلندتر و زیباتر جلوه بدهد. این برس ها مختص ریمل‌های بلند کننده مژه هستند و قادر نیستند حجم مژه‌ها را افزایش دهند.

برای آشنایی بیشتر با انواع ریمل خارجی بررسی صفحه “آرایش چشم و ابرو” پیشنهاد می گردد.

ریمل با برس منحنی 

برس منحنی مخصوص ریمل‌های حالت‌دهنده است و می‌تواند زیبایی بیشتری به مژه‌های صاف و چشمان شما هدیه دهد. کار با این برس ساده است و کافی است آن را از وسط مژه‌ها به سمت بالا بکشید. این نوع از برس ها با فر دادن مژه‌ها به سمت بالا باعث می‌شوند چشم‌های شما درشت‌تر و بازتر به نظر برسند.

ریمل با برس مخروطی

انواع شانه ریمل
انواع شانه ریمل

برس مخروطی حالت خاصی دارند تا بتوانند به بهترین شکل مژه‌های داخلی و بیرونی را برای ایجاد حالت چشم‌گربه‌ای پوشش دهند. این برس ها در قسمت پایین دارای مویچه های بلند و در قسمت بالا دارای مویچه های نازک و پراکنده هستند. این ریمل مناسب افرادی است که از خط چشم‌گربه‌ای استفاده می‌کنند و مایل هستند مژه‌های بیرونی آن‌ها بلندتر به نظر برسد.

ریمل با برس S شکل

برس S شکل برای بلند کردن و حجم دادن به مژه‌ها استفاده می‌شود بنابراین دوکاره است و برای افرادی مناسب می‌باشند که مژه‌های کم‌حجم و کوتاه دارند. این برس بسیار محبوب است زیرا با چند بار استفاده هم باعث گلوله شدن ترکیبات ریمل بر روی مژه‌ها نشده و می‌تواند داخلی‌ترین مژه‌ها را نیز پوشش بدهد.

ریمل با برس توپی

برس توپی می‌تواند به‌راحتی کل مژه‌ها یا برخی از مژه‌ها را به‌طور نقطه‌ای پوشش دهد. استفاده از این برس ساده است و می‌تواند مژه‌های کوتاه و کم‌حجم را به بهترین نحو پوشش داده و زیبایی و جذابیت دوچندانی به چشم‌های شما ببخشد.

برس ساعت شنی

برس ریمل ساعت شنی برای با داشتن انحنا در وسط برای حجم دهی و بلند کردن مژه‌ها به بهترین نحو عمل می‌کند. این برس معمولاً در ریمل‌های دوکاره دیده می‌شود و به‌راحتی مژه‌های گوشه بیرونی چشم را پوشش می‌دهد تا چشم‌های شما را بازتر و درشت‌تر نشان دهد.

برس مارپیچی

برس مارپیچی مختص ریمل‌های دوکاره برای افزایش حجم و فردهی به مژه‌هاست. این برس با هر بار حرکت بر روی مژه‌ها آن‌ها را به سمت بالا فر داده و حجم آن‌ها را چند برابر افزایش می‌دهد. استفاده از این برس زیبایی دوچندانی به مژه‌های شما می‌بخشد.

برس مثلثی یا سه‌گوش

این نوع برس به شکلی خاص و متفاوت طراحی‌شده است و بیشترین کارایی را برای بلند کردن مژه‌های بیرونی دارد. این برس برای آرایش چشم‌گربه‌ای بسیار ایده آل است.

ریمل با برس تیز و نوک‌دار

این برس را به نام ۲ در ۱ نیز می‌شناسند و برای استفاده از آن باید ابتدا به حالت عادی مژه‌ها را ریمل زد و سپس با استفاده از نوک ریمل انتهای مژه‌ها را مجدداً ریمل بزنید تا بلندتر شوند.

ریمل با برس شانه‌ای

این برس بهترین کارایی را برای مژه‌های نازک و کوتاه دارد و می‌تواند به بهترین نحو با پوشش دهی بالا مژه‌ها را ضخیم‌تر و پرپشت‌تر جلوه بدهد.

برس مخروطی معکوس

این برس حجم و طول مژه‌ها را افزایش داده و باعث می‌شود چشم‌ها درشت‌تر و جذاب‌تر دیده شوند. با استفاده از این برس همه مژه‌ها به ترکیبات ریمل آغشته می‌شوند و حجم و بلندی آن‌ها چند برابر افزایش می‌یابد.

برس قابل تنظیم

برس با طراحی خاصی که دارد تا ۹۰ درجه می‌تواند تغییر کند و کاربر به‌راحتی می‌تواند با آن کار کند. این برس پوشش دهی خوبی دارد و نیازی نیست چند بار آن را روی مژه‌ها بکشید.

برس مینیاتوری

این برس مخصوص ریمل زدن به مژه‌های پایین است. ازآنجایی‌که بسیاری از خانم‌ها برای زدن ریمل به مژه‌های پایینی دچار مشکل هستند این برس برای سهولت استفاده این افراد طراحی و تولیدشده است.

برای آشنایی بیشتر با انواع ریمل و سایر محصولات آرایشی چشم مشاهده صفحه “آرایش چشم و ابرو” پیشنهاد می‌شود.

سخن پایانی:
با توجه به تنوع انواع ریمل در بازار و با توجه به توضیحات ارائه‌شده شما می‌توانید برحسب نوع مژه‌های خودتان هریک از ریمل‌های بلند کننده ، حجم دهنده و حالت‌دهنده را خریداری کنید و جذابیت مژه‌ها و چشم‌های خودتان را چند برابر کنید. علاوه بر این همان‌طور که گفته شد انواع ریمل با برس های متفاوت نیز می‌توانند برای فرم دهی و افزایش حجم و اندازه مژه‌ها مورداستفاده قرار بگیرند. از دیگر نکات مهمی که باید هنگام استفاده از ریمل به آن توجه کنید این است که سعی کنید از ریمل‌های ارگانیک استفاده کنید که ضد حساسیت هستند و چشم‌ها را مرطوب نگه می‌دارند و از مصرف بیش‌ازحد این محصولات برای حفظ سلامت مژه‌ها و چشم‌ها خودداری کنید.

منبع: iranous

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.