معرفی داروخانه های آنلاین تهران

معرفی داروخانه های آنلاین تهران

آنچه در این مقاله می خوانید:
از زمان همه گیری کرونا خدمات داروخانه آنلاین از محبوبیت بیشتر در بین مردم برخوردار شده است. داروخانه های آنلاین این امکان را در اختیار افراد قرار می دهند تا دارو، مکمل، لوازم آرایشی، بهداشتی یا تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را در هر ساعت از شبانه روز سفارش داده و در کمترین زمان و به موقع در محل کار یا منزل دریافت کنند. در این مقاله طیف وسیعی از داروخانه های آنلاین تهران را بررسی کرده ایم. همچنین به برخی از مزایا و معایب خرید آنلاین دارو و نحوه شناسایی یک وب سایت معتبر می پردازیم.

مزایا و معایب خرید از داروخانه آنلاین

اطلاعات زیر به مزیت ها و معایب داروخانه های آنلاین اشاره دارد.

مزایای داروخانه آنلاین

  • خرید راحت و سریع صورت می گیرد.
  • نیازی به خروج از محل کار یا سکونت نیست.
  • طیف گسترده ای از گزینه ها در اختیار است.
  • در بیشتر مواقع قیمت محصولات کمتر از مراجعه حضوری به داروخانه است.
  • بسته بندی محصول با احتیاط بیشتری انجام می شود.
  • سفارش مجدد آسان تر است.

معایب داروخانه آنلاین

  • ممکن است پاسخ گویی به سوالات و رفع ابهامات به کندی صورت بگیرد.
  • ممکن است تحت پوش بیمه نباشد.

لیست بهترین داروخانه آنلاین تهران

برای آماده سازی فهرست داروخانه‌های آنلاین زیر معیارهایی شامل روش‌های ارتباطی، خدمات موجود و زمان انتظار و مشاوره را در نظر گرفته ایم. لطفا توجه داشته باشید که تمام اطلاعات ارائه شده در این مقاله صرفاً بر اساس اطلاعات مندرج در سایت اختصاصی هر داروخانه بوده و در زمان انتشار صحیح می باشد.

۱- داروخانه آنلاین مثبت سبز (mosbatesabz.com)

مثبت سبز فعالیت خودرا از اواخر سال ۱۳۹۴ با هدف ارائه اقلام غیر دارویی و فروش اینترنتی داروهای بدون نیاز به نسخه با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و تحت نظر سازمان غذا و دارو آغاز کرده است. 
داروخانه آنلاین مثبت سبز تمام تلاش خود را جهت تامین بهترین محصولات ایرانی و خارجی در زمینه انواع مکمل ها از جمله مکمل بدنسازی و ورزشی مانند پروتئین وی، مکمل گینر، ال آرژنین ، ال کارنیتین و . . مکمل های غذایی شامل انواع مولتی ویتامین، املاح معدنی و همچنین مکمل های تخصصی مانند قرص کم خونی، قرص ضد ریزش مو ، قرص جوانساز پوست و انواع کلاژن و تقویت سیستم ایمنی به کار برده است. علاوه بر مکمل ها محصولات آرایشی بهداشتی، تجهیزات پزشکی، محصولات زناشویی و به طورکلی تمام اقلام داروخانه ای نیز در لیست فروش آنلاین داروخانه آنلاین مثبت سبز وجود دارند.
مشاوره آنلاین توسط کارشناسان متخصص و پزشکان داروساز، امکان خرید هم به صورت حضوری و هم اینترنتی، ارائه تخفیف های مناسبتی و غیر مناسبتی، اطلاع رسانی کامل از محصولات، پاسخ به نظرات و سوالات شما توسط پزشکان داروساز مجموعه  و همچنین پشتیانی کامل ازطریق تماس تلفنی و تیکت از جمله اقدامات دیگری است که مجموعه مثبت سبز به منظور کسب رضایت مشتری در نظر گرفته است.

ساعات ثبت سفارش: کاربران محترم می توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته سفارش خود را اینترنتی ثبت کند. 

روش های پرداخت: پرداخت در محل ویژه شهر تهران و پرداخت اینترنتی و دریافت حضوری سفارشات با مراجعه به داروخانه‌ی فیزیکی ( داروخانه دکتر حق نژاد).

زمان تحویل: بین ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۷:۰۰ و روز پنجشنبه ۱۰:۰۰ الی ۱۳:۰۰

۲- داروخانه آنلاین داروکده (darukade.com)

داروکده یک داروخانه آنلاین زیر نظر داروخانه جمال زاده است که اقلام غیر دارویی داروخانه را ارائه می دهد. در پی تدوین و تصویب دستور العمل فروش اینترنتی اقلام غیر دارویی داروخانه، داروخانه مرکزی جمالزاده اولین داروخانه در ایران است که مجوز فروش اینترنتی اقلام غیر دارویی داروخانه را از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران ( معاونت غذا و دارو ) در سال ۱۳۹۴ دریافت نموده است.
داروکده تمامی محصولات قابل ارائه در داروخانه ( به غیر از دارو ) را پوشش می دهد. به صورت کلی محصولات ارائه شده در داروکده شامل محصولات آرایشی، بهداشتی، مولتی ویتامین، غذای کودک و نوزاد، ارتوپدی و تجهیزات پزشکی می شود. تمامی مشاوره های داروکده توسط دکتر داروساز انجام می گیرد.

۳- داروخانه آنلاین داروبوم (darooboom.com)

داروخانه اینترنتی داروبوم با استفاده از فناوری های بروز ایمن ترین و راحتترین روش های خرید اینترنتی دارو را به مصرف کننده آن معرفی کرده است. ارسال آنلاین دارو در داروخانه داروبوم با رعایت روشهای بهینه توزیع (GDP) و زیر نظر پرسنل متخصص آن صورت می پذیرد. تمامی محصولات اعم از مکمل های بدنسازی، مکمل های گیاهی، آرایشی بهداشتی دارای مجوزهای لازم بوده و با بالاترین کیفیت ارائه می گردد. شعار داروخانه داروبوم دسترسی آسان به محصولات سلامت محور با کمترین هزینه در سراسر ایران عزیزمان می باشد.

۴- داروخانه اینترنتی دارو دات کام (daroo.com)

داروخانه آنلاین دارو.کام با بهره گیری از مجرب ترین متخصصان دارویی و تغذیه، مشاوران حوزه زیبایی و همچنین به روزترین فناوری های روز دنیا و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، قصد دارد محصولات آرایشی، بهداشتی و مکمل های تغذیه ای را برای تمامی افراد خانواده، از هر سن و جنس و سلیقه ای، در هر نقطه از کشور تأمین کند

مجموعه فعالیت های این داروخانه بر این هدف معطوف شده است که تمامی محصولات آرایشی، بهداشتی و مکمل های تغذیه ای موردنیاز مخاطبانمان در سراسر کشور را در کوتاه ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت تأمین کرده و فقط با چند کلیک ساده به دست آن ها برساند.

۵- داروخانه آنلاین داروشاپ (daroo.shop)

داروشاپ اولین داروخانه اینترنتی و آنلاین در سطح کشور نیست، اما به جرات میتوان گفت با همکاری داروخانه ی دکتر شکاری به همراه کادری مجرب و متعهد به عنوان بزرگترین و کامل ترین داروخانه آنلاین در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد ، همچنین برای اولین بار و بصورت آنلاین و ۲۴ ساعته می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت از خدمات مشاوره آنها استفاده و خریدی مطمئن و آسان داشته باشید.

۶- داروخانه ۲۴ (daroukhane24.com)

داروخانه ۲۴، وب سایت رسمی داروخانه رویش به صاحب امتیازی دکتر نوشین ادیب و شرکت رویش فارمد ایرانیان است. «رویش» به معنای رشد و شکوفایی است و نگاه ما به مجموعه رویش هم نگاهی به سان یک موجود زنده، رو به رشد و شکوفایی است؛ به همین دلیل پرسنل گروه «رویش» به طور هدفمند برای رشد روزافزون این مجموعه تلاش می‌کنند.
برای تحقق این هدف، گروه سلامت رویش، پس از سال ها تجربه، افتخار تاسیس داروخانه رویش را داشته است. این داروخانه موفق شد در کمترین زمان ممکن تبدیل به مرکز فروش برندهای معتبر دارویی، آرایشی و بهداشت و مکمل های ورزشی و… بشود.
همه محصولات موجود در داروخانه رویش، دارای تاییدیه و بر چسب اصالت از وزارت بهداشت ایران هستند. هدف ما در رویش، ارتقای سطح سلامت در بالاترین سطح ممکن است و همین موضوع باعث تمایز داروخانه رویش با دیگر داروخانه‌ها شده‌است. داروخانه ۲۴، وب سایت رسمی داروخانه رویش، با هدف ارائه خدمات شبانه روزی با گسترده ترین طیف کالاهای مجاز شروع به فعالیت کرده‌است. این سایت با الگو‌برداری از وب سایت‌های معتبر خارجی، امکانات وسیعی را از جمله ارائه توضیحات ، ویژگی ها ، نحوه مصرف و … در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. امکان مقایسه محصولات با یکدیگر و سهولت استفاده از وبسایت‌ها و امکان جستجوی پیشرفته با طیف متعددی از پارامتر‌ها از دیگر امکانات این وب‌سایت است. هدف ما در داروخانه ۲۴ همراهی شما برای انتخاب مناسب ترین گزینه ها است. هدف نهایی مجموعه رویش تبدیل به شدن به معتبرترین و تخصصی ترین وب سایت، در زمینه فروش مکمل‌های ورزشی است.
همچنین، متخصصین دارویی، تحت نظارت دکتر داروساز، آماده پاسخ به همه سوالات شما مخاطبان عزیز هستند.

۷- داروخانه آنلاین (darookhaneonline.com)

داروخانه آنلاین از اوایل سال ۱۳۹۶ شمسی شروع به کار کرده و همه روزه ما برای رضایت و تکریم مشتری کوشیده ایم. داروخانه آنلاین ۱۲ ساعت در روز (۹ صبح تا ۱۲ شب) ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال به صورت آنلاین در خدمت شما است و توانسته ایم تیمی مجرب از مشاور، کارشناس، بازاریابی تا پیک داشته باشیم، تا بتوانیم خدمات شایسته و در خور کاربران داروخانه آنلاین ارائه دهیم.
داروخانه آنلاین به صورت کلی زیر مجموعه داروخانه شبانه روزی دکتر زهرا شهبازی میباشد، ولی برای ارائه خدمات بهتر و تامین تمام سلایق و نیازها امروز با بیش از ۱۰ داروخانه به طور هم زمان در حال همکاری میباشیم. داروخانه آنلاین سیع و تلاش خود را در زمینه تامین محصولات میکند، تا بتواند بهترین محصولات ایرانی و خارجی در حوضه مکمل ها و آرایشی بهداشتی از نمایندگان رسمی از بهترین برندهای روز دنیا را تامین و ارسال کند.
داروخانه آنلاین با مشاوره تخصصی در زمینه بدنسازی و مشاوره تخصص در زمینه پوست و مو و استفاده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت رایگان در خدمت شما عزیزان میباشد. داروخانه آنلاین  مجرب ترین و بهترین تیم ارسال را در اختیار دارد. همه روزه نظارت بر روی کار تیم ارسال انجام میشود و بعد از ارسال همچنین نظر سنجی بعد از تحویل مرسوله از شما عزیزان ما را در خدمت رسانی عالی و بهینه کمک میکند.

۸- داروخانه آنلاین مهتا طب (mahtateb.com)

به گفته موسسان داروخانه آنلاین مهتا طب در سال ۱۳۹۵ سال براساس دو نیاز اصلی در ایران تأسیس شده است:

۱٫ اول اینکه مردم برای خرید دارو و محصولات داروئی نیاز به مشاروه دارند و به تنهائی نمی توانند محصول مورد نیاز برای مشکل شان را پیدا کنند و پس از خرید محصولات هم برای طرز مصرف نیاز به راهنمائی و مشاوره با دکتر داروساز دارند.

۲٫ دوم اینکه مقالاتی که نقد و بررسی کاملی از محصولات مختلف، نکات مثبت و منفی محصولات مختلف را در اختیار مردم قرار دهد، بسیار کم بود.

این دو موضوع باعث شدند تا ما با استفاده از کمک چند دکتر داروساز و پرسنل فنی داروخانه، به طور دائمی و آنلاین به مشتریان از طریق چت آنلاین اختصاصی شده سایت مشاوره دهیم و در مجله سایت هم مقالات متعددی به نقد و بررسی انواع داروها، محصولات داروئی، و روش های درمانی بیماریهای مختلف بپردازیم و نکات منفی و مثبت محصولات مختلف را بنویسیم و پکیج های درمانی مختلفی که حاصل تجربه ۳۲ سال گذشته مان است و از آن ها نتایج بسیار خوبی گرفته و مشتریان مان در طول این سال ها از آن ها رضایت زیادی داشته اند، را برای شما در مقالات بنویسیم. امروز داروخانه آنلاین مهتاطب و داروخانه شبانه روزی دکتر حریری-دکتر میرنظامی مجموعه ای شامل ۲۰ نفر است که به طور شبانه روزی به مشتریان مشاوره می دهند.

۹- داروخانه آنلاین دارو دراگ (daroodrug.com)

داروخانه آنلاین دارو دراگ تحت نظر دکتر مسعودی راه اندازی شده است. داروخانه‌ فیزیکی دکتر مسعودی در حوالی میدان ونک و در خیابان ملاصدرا قرار گرفته است. از زبان موسس دارو دراگ بخوانید:

شما می‌توانید هم حضوری به ما سر بزنید و هم به شکل امروزی‌پسند یعنی: اینترنتی! بنابراین اگر دوست دارید در خانه خود بنشینید و ثبت سفارش کنید، به داروخانه آنلاین ما خوش آمدید. شما می‌توانید سفارشات خود را در هرجای ایران هستید ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید. 

همه‌ی مجوزهای داروخانه را در سایت شان می توانید ببینید.

۱۰- داروخانه آنلاین دارو پلاس (darooplus.com)

داروخانه آنلاین داروپلاس، با بیش از ۲ سال سابقه در فروش آنلاین و آفلاین محصولات داروخانه ای، گستره‌ای از محصولات آرایشی، بهداشتی ، مکمل های ورزشی و گیاهی را برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، فراهم کرده است. خرید سریع، با قیمت مناسب و مطمئن سه اصل اولیه است که داروپلاس سعی کرده به آن پایبند باشد . تعهد به این سه اصل، تجربه خرید از داروخانه آنلاین داروپلاس را برای کاربران لذت بخش و مطمئن خواهد ساخت. داروپلاس تحت نظر داروخانه دکتر مریم ابراهیمی در حال فعالیت میباشد.

سوالات متداول از داروخانه آنلاین

در زیر، پاسخ برخی از سوالات رایج برای خرید از داروخانه های آنلاین را مشاهده می کنید:

آیا داروخانه های آنلاین معتبر هستند؟

داروخانه های آنلاین در ایران براساس مجوزهای سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت و درمان تاسیس می شوند. قبل از سفارش آنلاین محصولات مدنظر خود به دنبال آرم سازمان غذا و دارو و ای نماد در وب سایت داروخانه باشید.

وب سایت داروخانه آنلاین نامعتبر چه ویژگی هایی دارد؟

برای شناسایی داروخانه آنلاین نامعتبر به چند پارامتر توجه کنید تا گرفتار نشوید.:

  • داروهایی که برای تهیه شان نسخه پزشک الزامی است را بدون نیاز به نسخه معتبر می فروشد.
  • داروهایی را می فروشد که برای فروش در ایران مجاز نیستند.
  • ارسال دارو از خارج از ایران انجام می شود.
  • توسط سازمان غذا و دارو و وزارت صمت (ای نماد) مجوز ندارد.

چرا باید از یک داروخانه آنلاین خرید کنم؟

داروخانه های آنلاین دسترسی راحت و قیمت پایین را فراهم می آورند و در عین حال تضمین می کنند که داروهای مورد نیاز خود را در اسرع وقت دریافت می کنید.

داروخانه های آنلاین چه نوع خدماتی را ارائه می دهند؟

قبل از هر چیزی بهتر است با محصولاتی که در داروخانه آنلاین به فروش می رسد آشنا شویم. به عنوان یک اصل کلی تمام محصولاتی که برای تهیه آنها نیاز به نسخه پزشک نداشته باشند، از طریق داروخانه آنلاین می توان سفارش داد. برخی از این دارو‌ها عبارتند از:

  • مولتی ویتامین ها
  • مکمل های بدنسازی
  • مکمل های لاغری
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • محصولات مادر و کودک
  • تجهیزات پزشکی و ارتوپدی
  • محصولات گیاهی
  • محصولات غذایی
  • محصولات جنسی

داروخانه های آنلاین چگونه داروها را تحویل می دهند؟

در حالی که اغلب داروخانه‌های آنلاین تهران گزینه‌های پرداخت در محل را ارائه می‌دهند، برای مسیر های اطراف تهران و شهرستان ها سفارشات را مستقیماً از طریق پیک به درب منزل شما ارسال می‌کنند.

آیا داروخانه های آنلاین بیمه می پذیرند؟

برخی از داروخانه های آنلاین تحت پوشش بیمه هستند. با این حال، ۹۰ درصد آنها به هیچ عنوان بیمه نمی‌پذیرند. قبل از تکمیل سفارش خود این موضوع را بررسی کنید.

آیا برای خرید دارو از داروخانه آنلاین به نسخه نیاز دارم؟

بله، داروخانه های آنلاین موظفند نسخه شما را قبل از تحویل بررسی کنند.

آیا می توانم از داروخانه های آنلاین کشورهای دیگر خرید کنم؟

متاسفانه این امکان برای ایرانیان وجود ندارد که دارو را از داروخانه های آنلاین خارجی و در کشورهای دیگر به صورت آنلاین خریداری کنند. در صورت واردات هم این داروها مجوز ندارد و ایمنی و تاثیر این دارو ها از سوی هیچ سازمانی تضمین نمی شود. بسیاری از وب‌سایت‌های تقلبی از ویترین داروخانه های آنلاین جعلی استفاده می‌کنند تا این طور نشان دهند که داروهایشان از کشورهای با استاندارد بالا وارد کشور می شود.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.