ژل ضد جوش سینره خوبه یا نه؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
ژل ضد جوش سینره یکی از بهترین انواع ژل ضد جوش و آکنه موجود در بازار است که برای رفع جوش‌ها مزاحم طراحی و تولیدشده است. این محصول کاملاً گیاهی است و هیچ عارضه جانبی برای پوست نخواهد داشت. جوش‌ها در دوره خاصی از زندگی همه ما در نواحی مختلف صورت و بدن خودنمایی می‌کنند و باعث ناراحتی افراد می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع جوش و راه‌های درمان از طریق محصولات سینره، در ادامه با ما همراه باشید.

جوش دوره بلوغ و جوانی چیست؟

جوش‌ها اصولاً در دوره بلوغ و جوانی ظاهر می‌شوند و پس از چند سال نیز خودبه‌خود فروکش می‌کنند. تغییرات هورمونی شدیدی که افراد در این دوران تجربه می‌کنند مسبب ایجاد جوش‌های مزاحم و آکنه بر روی قسمت‌های مختلف بدن است. درواقع جوش‌ها به دلیل ترشح بیش‌ازحد چربی در پوست و بسته شدن منافذ پوستی ایجاد می‌شوند که مکانی را برای فعالیت باکتری‌های مولد جوش فراهم می‌کنند.

با ایجاد جوش‌ها خصوصاً بر روی صورت همه افراد در پی راه و چاره‌ای برای از بین بردن آن‌ها هستند و بسیاری از روش‌های سنتی و پزشکی را امتحان می‌کنند. البته دراین‌بین رعایت بهداشت پوست با شستشوی مداوم و استفاده از رژیم غذایی کم‌چرب و مملو از میوه و سبزی به کاهش چربی پوست و کمتر شدن جوش‌ها کمک خواهد کرد.

علاوه بر موارد فوق در حال حاضر محصولات ضد جوش بسیاری توسط شرکت‌های مختلف طراحی و تولیدشده‌اند که آن‌ها نیز می‌توانند به بهبود جوش‌ها و کاهش تعداد آن‌ها کمک کنند.

ژل ضد جوش سینره و ترکیبات آن

ژل ضد جوش سینره یکی از این محصولات است که بر مبنای ترکیبات گیاهی تولیدشده است. عصاره‌های بکار رفته در این محصول همگی با اثرات ضدالتهابی و ضدعفونی‌کننده کمک می‌کنند که شما خیلی زود از شر جوش‌های مزاحم راحت شوید.

قیمت ژل ضد جوش سینره

۱- روغن درخت چای

ژل ضد جوش سینره برای از بین بردن جوش‌ها از خواص روغن درخت چای که یکی از مؤثرترین مواد آنتی باکتریال گیاهی شناخته‌شده است، استفاده می‌کند. روغن درخت چای از برگ‌های درخت ملالوکا آلترنیفولیا استخراج می‌شود که بومی استرالیاست و ترکیبی ارزشمند برای درمان مشکلات قارچی و باکتریایی پوست است.

روغن درخت چای یک ضدعفونی‌کننده طبیعی است بنابراین باکتری‌های مولد آکنه روی پوست را از بین برده و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. علاوه بر این روغن درخت چای روند ترمیم پوست را تسریع کرده و باعث می‌شود جای جوش‌ها خیلی زود برطرف شود.

برخی تحقیقات نشان داده‌اند که تأثیر روغن درخت چای و بنزوئیل پراکسید در از بین بردن جوش‌ها به یک اندازه است با این تفاوت که روغن چای یک ترکیب گیاهی و بدون عارضه جانبی است همچنین به کاهش ترشح چربی پوست که مهم‌ترین عامل بروز جوش است کمک کرده و از این طریق نیز می‌تواند یک ترکیب ایمن و مفید باشد.

خواص عصاره بابونه
عصاره بابونه

۲- عصاره بابونه

در فرمولاسیون ژل ضد جوش سینره یک ماده گیاهی مفید دیگر وجود دارد که کاربرد زیادی برای درمان مشکلات پوست و مو دارد. این ماده مفید عصاره بابونه است که از خواص آن در بسیاری از مواد آرایشی – بهداشتی استفاده می‌شود. بابونه با خواص آرامش بخشی، ضد حساسیت، ضد باکتری و ضدالتهابی به‌راحتی مشکلات پوستی را درمان می‌کند و به‌صورت ماسک نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

عصاره بابونه موجود در این محصول خواص روش کننده نیز دارد و به‌سرعت باعث از بین رفتن جای جوش‌ها شده و از لک شدن جای جوش‌ها که یکی از معضلات اصلی افراد است، جلوگیری می‌کند همچنین پوست را به‌آرامی لایه‌برداری می‌کند و از بسته شدن منافذ پوست که از علل اصلی بروز جوش است، جلوگیری می‌کند.

لایه‌برداری یکی از روش‌های برطرف کردن آکنه است و محصولات لایه بردار زیادی برای رفع جوش و آکنه در بازار وجود دارد. و در آخر اینکه خواص التیام‌بخش نیز دارد و باعث می‌شود جوش‌های قرمز و ملتهب به‌سرعت از بین بروند و جای آن‌ها بر روی پوست باقی نماند.

ژل ضد جوش سینره با بهره‌گیری از خواص بابونه از رشد باکتری‌های مولد آکنه بر روی پوست جلوگیری کرده و با خواص ضدالتهابی، به‌سرعت درد و التهاب ناشی از جوش‌های چرکی را برطرف می‌کند.

عصاره بابونه بکار رفته در ترکیب ژل ضد جوش سینره یک ماده ضد حساسیت است که برخلاف داروهای ضد جوش شیمیایی از قرمزی و التهاب پوست نیز جلوگیری می‌کند. همان‌طور که می‌دانید داروهای شیمیایی ضد جوش اکثراً باعث نازک شدن و افزایش حساسیت پوست می‌شوند که می‌تواند وضعیت پوست را وخیم‌تر کند.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با برند سینره و محصولات آن وارد صفحه “سینره” شوید.

۳- عصاره آویشن

عصاره آویشن یکی دیگر از ترکیبات گیاهی موجود در ژل ضد جوش سینره است که خواص آن برای رفع مشکلات پوستی کاملاً شناخته‌شده است. تحقیقات نشان داده است مصرف آویشن در مقایسه با داروی ضد جوش معروف یعنی بنزوئیل پروکساید تأثیر بیشتری دارد و مانند این دارو باعث سوزش و حساسیت پوست نمی‌شود.

عصاره آویشن موجود در ژل ضد جوش سینره، پروپیونی باکتریم را که در منافذ پوست تکثیرشده و باعث ایجاد جوش می‌شود را با خواص آنتی باکتریال به‌راحتی از بین می‌برد. عصاره آویشن باعث افزایش گردش خون در مویرگ‌های زیرپوست شده و به این روش به پاک‌سازی پوست کمک می‌کند.

تمام ترکیبات فوق در کنار هم با اثرات سینرژیک باعث بهبود وضعیت پوست شده و آکنه و جوش را به‌راحتی از بین می‌برند. ژل ضد جوش سینره خواص نفوذپذیری خوبی دارد و به‌سرعت جذب پوست شده و باکتری‌های مولد آکنه را به‌سرعت از بین می‌برد.

بیشتر بخوانید: بهترین ژل ضد جوش ایرانی و خارجی در داروخانه ها

ژل ضد جوش سینره خوبه یا نه؟

همان طور که ترکیبات این محصول ضد جوش را بررسی کردیم دانستیم در فرمولاسیون ژل ضد جوش سینره چندین ماده گیاهی مفید وجود دارد که کاربرد زیادی برای درمان مشکلات پوست و مو دارد که نتیجه آن پوست صاف و شفاف است. بنابراین این محصول نه تنها به درمان جوش ها کمک می کند بلکه برای از بین بردن جای جوش و لک جوش های قدیمی نیز کارآمد است. همچنین ژل ضد جوش سینره درصورت مداومت مصرف از ایجاد جوش های جدید جلوگیری می کند.

طریقه مصرف ژل ضد آکنه سینره

استفاده از این محصول نیز راحت است و کافی است آن را بر روی جوش‌ها استفاده کنید و بعد از ۱۵-۲۰ دقیقه بعد شستشو دهید. قیمت ژل ضد جوش سینره نیز در مقایسه با محصولات خارجی مناسب است و با حجم مناسب شما می‌توانید از آن برای یک دوره کامل تا بهبود کامل جوش‌های صورت استفاده کنید.

سخن پایانی:
درنهایت می‌توان با اطمینان گفت که ژل ضد جوش سینره یک محصول فوق‌العاده مفید برای از بین بردن جوش و آکنه است. این فرآورده هیچ عارضه‌ای در پی ندارد زیرا کاملاً گیاهی است و در ترکیب آن هیچ ماده شیمیایی که باعث تحریک بیشتر پوست شود، وجود ندارد. ژل ضد جوش سینره به رفع انواع جوش‌های التهابی، سرسیاه و سرسفید کمک می‌کند و شما می‌توانید برای از بین رفتن هرکدام از انواع این جوش‌های از این محصول استفاده کنید.

منبع: ژل ضد آکنه سینره

مطالب مرتبط
3 نظرات
  1. شمیم

    دقیقا پشت کرم ننوشته بود منم الان شما گفتی فهمیدم شانس اوردم دو روزه دارم استفاده میکنم احساس کردم بدتر شده

  2. شمیم

    من سرچ کردم دیروز فهمیدم این کرم یکی از کرم های خوب برای از بین بردن جوشه متاسفانه روش استفادشو نمیدونستم و گذاشتم نصف روز روی پوستم بمونه باعث شد کلی جوش بزنم و التهاب ایجاد کرد و من فک کردم ایراد از کرمه درصورتی که باید مواسمون باشه به موقع صورتمون رو بشوریم

  3. Mj

    عارضه که داشت.. من حواسم به تایم نبود و پوستم ملتهب شد تازه یه قسمتایی از اونم زخم شده ولی خوب میدونم بعدا خوب میشه فقط حواستون باشه از یه زمانی بیشتر نمونه رو پوست و فقط رو نواحی جوش دار بزنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.