بهترین ژل ضد جوش ایرانی و خارجی در داروخانه ها

آنچه در این مقاله می خوانید:
یکی از قابل توجه ترین مشکلات نوجوانان و در برخی افراد حتی تا سن میانسالی، آکنه و جوش است. بدن ما در این دوران دستخوش تغییرات فیزیکی و روانی قابل توجهی می‌شود و غدد چربی زیر پوست نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در این دوره سطح هورمون ها با سرعت بالا تغییر می‌کند و سبوم و روغن های طبیعی اضافی تولید می‌کند که ممکن است باعث مسدود شدن منافذ پوست شود. این امر باعث ظاهر شدن آکنه و جوش می‌شود که باید برای کمترین آسیب پوستی آنها را به سرعت درمان کرد. بهترین کرم ضد جوش و جای جوش و بهترین ژل ضد جوش ایرانی و خارجی در داروخانه ها برای درمان این مشکلات موجود است. برای خرید ژل ضد جوش در انواع ایرانی و خارجی به سایت داروبوم مراجعه کنید.

در حال حاضر انواع ژل ضد جوش ایرانی و خارجی در داروخانه ها به فروش می‌رسد. شما می‌توانید پس از مشورت با پزشک برای درمان جوش و آکنه از این محصولات استفاده نمایید. ژل های ضد جوش با بافت سبک خود به سرعت جذب پوست شده و فورا اثرت خود را اعمال می‌کنند.

ترکیبات موجود در این ژل ها برای مقابله با جوش و مشکلات پوست چرب طراحی و تولید شده‌اند. این محصولات از آسیب های پوستی ناشی از جوش و آکنه جلوگیری کرده و کمک می‌کنند با کمترین هزینه پوستی زیبا و عاری از جوش داشته باشید.

ترکیبات اصلی ژل های ضد جوش

جوش و آکنه یکی از شایع ترین مشکلات پوستی در افراد خصوصا در سنین نوجوانی است. این جوش های مزاحم بر زیبایی پوست تاثیر منفی گذاشته و حتی باعث کاهش اعتماد به نفس افراد برای حضور در اجتماع می‌شوند. برای غلبه بر این مشکلات در حال حاضر محصولات زیادی در بازار موجود است. کرم ضد جوش فوری خارجی  و ژل ضد جوش فوری برخی از انواع این محصولات هستند.

ترکیبات اصلی موجود در فرمولاسیون ژل های ضد جوش معمولا آنتی باکتریال ها هستند که باکتری های مولد آکنه را از بین می‌برند. ضد التهاب ها، آنتی اکسیدان ها، ترکیبات کنترل کننده چربی پوست و لایه بردارهای ملایم نیز در این ژل ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این ترکیبات ممکن است گیاهی یا شیمیایی باشند که بسته به برند ژل ضد جوش متفاوت است. بهترین کرم ضد جوش خارجی و ایرانی معمولا حاوی اسید سالیسیلیک و بنزوئیل پروکساید به عنوان ترکیبات اصلی هستند.

معرفی بهترین ژل ضد جوش ایرانی و خارجی

انواع مختلفی از کرم و ژل های ضد جوش در داروخانه ها به فروش می رسد. این محصولات هم توسط تولید کنندگان ایرانی و هم خارجی ارائه می شود. نکته مهم هنگام خرید ژل ضد جوش به دور از قیمت، توجه به کیفیت محصول و اعتبار برند است. در ادامه تعدادی از موثرترین و پرفروش ترین محصولات ضد جوش موجود در داروخانه را معرفی خواهیم کرد.

۱- ژل ضد جوش و کنترل کننده چربی پوست سیلورال

ژل ضد جوش و کنترل کننده چربی پوست سیلورال ۵۰ میلی لیتر یک محصول ایرانی بسیار موثر در از بین بردن و پیشگیری از آکنه است. این ژل با دارا بودن خواص آنتی باکتریال و آنتی اکسیدان مانع فعالیت باکتری های مولد آکنه می‌شود. استفاده از ژل ضد جوش سیلورال به کاهش منافذ پوست کمک کرده و باعث روشن شدن پوست شما می‌شود.

 ترکیبات لایه بردار موجود در این محصول به سرعت باعث از بین رفتن لک های به جا مانده از جوش ها شده و بافت پوست را زیبا و یکدست می‌کند. استفاده از این ژل باعث پیشگیری از آکنه می‌شود و جوش های موجود را نیز درمان می‌کند. این محصول التهابات ناشی از جوش را از بین برده و فاقد مواد مضری همچون پارابن است.

ژل ضد جوش سیلورال

۲- ژل آنتی آکنه و ضد جوش سبوفارما مای فارما

ژل آنتی آکنه و ضد جوش سبوفارما مای فارما ۱۵ میلی لیتر یک محصول فوق العاده برای مقابله با آکنه است. این ژل به بهبود جوش و آکنه کمک کرده و به عنوان یک آنتی باکتریال قوی عمل می‌کند. به عنوان بهترین ژل ضد جوش به کمک اسیدهای میوه و اسید سالیسیلیک پوست را لایه برداری و روشن می‌کند. بنابراین لک ناشی از جوش ها را به سرعت از بین می‌برد.

در فرمولاسیون این ژل ترکیبات ضد التهاب وجود دارد که قرمزی و التهاب جوش ها را به سرعت بهبود می‌دهد. در این ژل ترکیبات حساسیت زا مانند پارابن بکار نرفته است و هیچ تاثیر بدی بر روی پوست شما نخواهد داشت.

قیمت ژل ضد جوش مای فارما

۳- ژل ضد جوش پریم

ژل ضد جوش پریم ۳۰ میلی لیتر یک محصول فوق العاده برای درمان و از بین بردن جوش و آکنه است. ترکیبات موجود در فرمولاسیون این ژل از رشد باکتری های مولد آکنه جلوگیری کرده و ترشح چربی پوست را کنترل می‌کند. به عنوان بهترین ژل ضد جوش این محصول به ترمیم و بازسازی پوست آسیب دیده از آکنه نیز کمک می‌کند.

علاوه بر این با وجود اسید سالیسیلیک پوست را لایه برداری کرده و لک های ناشی از جوش را از بین می‌برد. ژل ضد جوش پریم با خواص آنتی اکسیدان از چین و چروک پوست جلوگیری کرده و پوست را جوان و شاداب نگه می‌دارد.

ژل ضد جوش پریم

۴- ژل کرم ضد جوش ۶ در ۱ اسکین وان

ژل کرم ضد جوش ۶ در ۱ اسکین وان ۳۰ میلی لیتر یکی از بهترین محصولات موجود برای پیشگیری و درمان جوش و آکنه است. این محصول با خواص آنتی باکتریال باعث توقف فعالیت باکتری های مولد آکنه شده و در عین حال چربی پوست را کنترل می‌کند. به عنوان بهترین کرم ضد جوش فوری با این دو مکانیسم علل اولیه بروز جوش و آکنه از بین می‌رود.

علاوه بر این با خواص لایه برداری ملایم باعث می‌شود لک های پوستی و تیرگی ناشی از جوش ها از بین برود. ژل کرم ضد جوش ۶ در ۱ اسکین وان همچنین به از بین بردن اسکارهای آکنه کمک کرده و برق ناشی از چربی پوست را نیز کنترل می‌کند.

ژل کرم ضد جوش اسکین وان

۵- کرم کنترل کننده چربی و جوش درماتیپیک

کرم کنترل کننده چربی و جوش درماتیپیک ۳۰ میلی لیتر با خواص آنتی باکتریال و ضد التهاب به درمان جوش و اکنه کمک می‌کند. همچنین به عنوان بهترین کرم ضد جوش پوست را با ملایمت لایه برداری کرده و لک های ناشی از آکنه را درمان می‌کند.

کرم کنترل کننده چربی و جوش درماتیپیک بهترین کرم ضد جوش و سفید کننده پوست است. همچنین منافذ پوست را بسته و مانع ایجاد جوش های سرسفید و سرسیاه می‌شود. همچنین التهابات پوستی را از بین برده و با کنترل چربی پوست براقی پوست را نیز کنترل می‌کند.

کرم کنترل کننده چربی و جوش درماتیپیک

سخن پایانی
ژل ها و کرم های ضد جوش به پاک کردن سبوم، از بین بردن باکتری ها و آلودگی های پوست شما کمک می‌کنند. به همین دلیل پوست شما بدون شک درخشان تر و شفاف تر به نظر خواهد رسید. استفاده مداوم و طولانی مدت از ژل ضد جوش می‌تواند به شما در دستیابی به بهترین نتایج با اهداف مراقبت از پوست کمک کند.

منبع: خرید ژل ضد جوش از داروخانه

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.