برای سفیدی پوست چه قرصی بخوریم؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
هر چقدر که پوست انسان سفید تر و پاک تر باشد، بدیهی است که ظاهر انسان جذاب تر خواهد بود. همچنین با افزایش سن پوست انسان رنگ روشن و طبیعی خود را از دست می دهد. برای برگرداندن حالت طبیعی پوست، معمولا از مکمل ها و کرم های پوستی استفاده می شود. کپسول پیگمنتا، یکی از بهترین و مفید ترین انواع مکمل های غذایی است که از آن به عنوان قرص سفید کننده پوست یاد می شود. در این مقاله ابتدا به این موضوع می پردازیم که برای سفیدی پوست چه قرصی بخوریم و در ادامه سعی خواهیم کرد تا شما را با کپسول پیگمنتا آشنا کرده و درباره ی این نوع قرص و ترکیبات آن توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین قرص سفیدی پوست

امروزه بسیاری از افراد از جمله خانم ها که از لوازم آرایشی بیشتر استفاده می کنند، به دنبال راهی برای سفید کردن پوست خود هستند. سفید کردن پوست یا پوشاندن لک و جوش های پوستی، از جمله اهدافی است که این دسته افراد به دنبال آن هستند. این افراد شاید ندانند که کپسول یا قرص سفید کننده پوست هم هستند. این قرص ها حاوی ترکیباتی هستند که به آن ها کمک کند تا پوست خود را روشن تر نشان دهند.

در میان این قرص ها و کپسول ها، قرص پیگمنتا، از جایگاه ویژه ای برخوردار است. این نوع قرص که به شکل کپسول می باشد، با دارا بودن ویتامین ها و مواد آنتی اکسیدانی و روشن کننده ی مختلف، باعث می شود که پوست انسان سفید تر و روشن تر به نظر برسد. در ادامه درباره ی این قرص بیشتر صحبت می کنیم.

ترکیبات قرص های سفید کننده پوست

همانطوری که در ابتدای این مقاله خدمت شما عزیزان عرض کردیم، پوست به عنوان یکی از عناصر اصلی و اساسی در زیبایی انسان به شمار می رود. حفظ و محافظت از پوست در مقابل عناصر بر هم زننده ی حالت طبیعی آن، بسیار لازم و ضروری به نظر می رسد. بدیهی است در صورتی که به این عوامل و عناصر توجه نشود، پوست انسان روز به روز تیره تر و پژمرده تر خواهد شد.

قرص هایی که تحت عنوان قرص های سفید کننده ی پوست شناخته می شوند، در ساختار خود دارای ترکیباتی هستند که این ترکیبات با نفوذ در ساختار پوست، از تیره شدن آن جلوگیری می کنند. این قرص ها معمولا شامل انواع ویتامین ها از جمله ویتامین های C و E می باشند. علاوه بر ویتامین های مذکور، قرص های سفید کننده پوست از جمله قرص پیگمنتا، معمولا حاوی ترکیباتی مثل گلوتاتیون نیز می باشند. این ترکیبات نقش ویژه ای در سفیدی پوست دارند. در پاراگراف های بعدی درباره ی این مواد و ترکیبات بیشتر صحبت می کنیم.

گلوتاتیون

یکی از ترکیبات مهم و اصلی سفید کننده های پوست، گلوتاتیون می باشد. این نوع ترکیب که در قرص پیگمنتا نیز وجود دارد، به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار قوی عمل می کند. آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که از بروز جهش در سلول های بدن جلوگیری به عمل می آورند. این موضوع سبب می شود تا احتمال ابتلای افراد به سرطان تا حدود زیادی کاهش پیدا کند. لذا استفاده از مواد دارویی و سفید کننده هایی همچون قرص پیگمنتا که حاوی این نوع ترکیب می باشد، علاوه برا زیبایی پوست از ابتلای افراد به سرطان پوست تا حدود زیادی جلوگیری به عمل می آورد.

ویتامین سی

یکی دیگر از مهم ترین و اصلی ترین ترکیباتی که در کپسول پیگمنتا و سایر قرص های سفید کننده پوستی وجود دارد، ویتامین سی می باشد. ویتامین سی دارای فواید درمانی بسیار زیادی می باشد. علاوه بر تاثیری که این ویتامین در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد، از آن به عنوان یک ویتامین روشن کننده و سفید کننده پوست نیز یاد می شود. لذا از این نوع ویتامین در قرص ها و مکمل های سفید کننده پوست استفاده می شود.

معرفی قرص پیگمنتا

قرص یا کپسول پیگمنتا، به عنوان یکی از بهترین و پر طرفدار ترین انواع مواد دارویی شناخته می شود. امروزه بسیاری از پزشکان و متخصصان پوست و مو، این نوع دارو را برای درمان لک و جوش های پوستی تجویز می کنند. به کمک این نوع دارو، پوست سفید تر و روشن تر شده و ظاهری شاداب تر و جذاب تر را به انسان هدیه می دهد. بعلاوه این نوع قرص باعث کاهش چین و چروک پوست در ناحیه صورت می شود. چین و چروک هایی که با افزایش سن روی پیشانی و صورت افراد نقش می بندند و موجب آزردگی خاطر آن ها می شوند.

علاوه بر موارد بالا، قرص پیگمنتا، در برطرف کردن جای جوش ها و لک های قدیمی روی صورت نیز بسیار موثر عمل می کند. به طوری که با یک دوره مصرف این نوع دارو، به راحتی می توان تاثیرات آن را بر روی صورت خود مشاهده کرد.

قرص پیگمنتا برای سفیدی پوست

ترکیبات پیگمنتا

در تولید این دارو از انواع ویتامین هایی همچون ویتامین C و E استفاده می شود. این ویتامین ها در سفید کردن و شادابی پوست بسیار موثر هستند. همچنین کپسول پیگمنتا دارای موادی همچون گلوتاتیون، آلفا لیپوئیک اسید و در بعضی موارد عصاره ی دانه انگور می باشد. دانه ی انگور نیز یکی از ترکیباتی است که از میزان آنتی اکسیدان بالایی برخوردار می باشد. ترکیب این مواد در کنار هم باعث سفیدی و شادابی پوست شده و باعث می شود تا لک و جوش های پوستی به مرور زمان از بین بروند.

سخن پایانی
در این مقاله سعی شد تا شما را با قرص پیگمنتا به عنوان بهترین قرص سفید کننده پوست آشنا کرده و درباره ی آن توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. امید است این مقاله بتواند رضایت خاطر شما را جلب کند و از مطالب آن استفاده ی لازم را برده باشید.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.