قرص مخمر آبجو برای چاقی صورت مفید است؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
قرص مخمر آبجو یکی از معروف ترین مکمل های غذایی برای چاقی و پُرشدن صورت است. این مخمر منبع ویتامین‌های گروه B، کروم و پروتئین است. ویتامین های ب موجود در این محصول به افزایش اشتها کمک می کند. این امر سبب افزایش گرسنگی و در نهایت میل به خوردن غذا برای جبران این احساس می شود. قرص مخمر جو بنا به تجربیات مصرف کنندگان موثرترین راه برای چاقی صورت است. همچنین بهترین زمان مصرف قرص مخمر آبجو برای چاقی یک ساعت قبل از غذا است. قرص مخمر آبجو ایرانی در داروخانه کاملا مقرون به صرفه و مناسب است. در این مقاله از منظر علمی به بررسی این موضوع می پردازیم که آیا قرص مخمر برای چاقی صورت مفید است؟ پس با ماه همراه باشید تا هیچ ابهامی درباره این قرص برایتان باقی نماند.

قرص مخمر آبجو چیست؟

مخمر آبجو ماده‌ای است که در تولید آبجو و نان استفاده می‌شود. از ساکارومایسس سرویزیه، قارچ تک سلولی ساخته می‌شود. این مخمر طعم تلخی دارد. از مخمر جو همچنین به عنوان یک مکمل غذایی استفاده می‌شود.

این مکمل غذایی یک منبع غنی از کروم است که ممکن است به بدن شما در حفظ سطح طبیعی قند خون کمک کند. همچنین منبع ویتامین‌ های گروه B است. به علاوه یک پروبیوتیک محسوب می‌شود و برای کمک به هضم غذا استفاده می‌شود.

قرص مخمر آبجو برای مشکلات تنفسی ازجمله سرما خوردگی و سایر عفونت‌های دستگاه تنفسی مانند آنفلوانزا، آلرژی‌های فصلی و همچنین برای افزایش وزن و چاقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قرص مخمر آبجو برای درمان اسهال، تورم روده بزرگ (کولیت)، کلسترول بالا، بی اشتهایی، آکنه و سایر جوش‌های پوستی، سندرم قبل از قاعدگی (PMS) و دیابت نوع ۲ نیز مؤثر است.

چاقی صورت با قرص مخمر آب جو

فواید قرص مخمر آبجو

  • ویتامین‌های B کمپلکس موجود در قرص مخمر آبجو به تجزیه کربوهیدرات‌ها، چربی‌ها و پروتئین‌ها که انرژی بدن را تأمین می‌کنند، کمک می‌کند.
  • آن‌ها همچنین از سیستم عصبی پشتیبانی کرده، به حفظ ماهیچه‌های مورد استفاده برای هضم غذا کمک می‌کنند و پوست، مو، چشم، دهان و کبد را سالم نگه می‌دارند.
  • استفاده از قرص مخمر جو برای چاقی صورت در افزایش طراوت و سلامت پوست، از بین بردن خطوط سطحی پوست نیز اثر گذار است.
  • همچنین ویتامین های گروه B موجود در این مکمل می‌توانند در جلوگیری از ریزش مو نیز نقش مهمی به همراه داشته باشند.
  • با توجه به محتوای کروم موجود در قرص مخمر جو، استفاده از آن برای کاهش قند خون در افراد دیابتی مفید است. کروم ممکن است سطح قند خون را کاهش دهد، تحمل گلوکز را بهبود بخشد و مقدار انسولین مورد نیاز را کاهش دهد.
  • علاوه بر این، مخمر آبجو آنزیم‌های روده را افزایش می‌دهد که می‌تواند به رفع اسهال کمک کند. همچنین این مخمر حاوی ارگانیسم‌های کوچکی (میکرو فلورا) است که به حفظ عملکرد صحیح دستگاه گوارش کمک می‌کند.
  • این مخمر می‌توان به مقابله با باکتری‌های عامل عفونت در روده و بهبود دفاع بدن در برابر عفونت‌های ویروسی ریه مانند آنفولانزا و سرماخوردگی کمک کند.
  • اگر چه برخی مطالعات نشان می‌دهد که کروم می‌تواند به کاهش چربی بدن کمک کند، اما مقدار چربی از دست رفته در مقایسه با آنچه که با ورزش و رژیم غذایی متعادل می‌توان از دست داد؛ کم است.
  • از مخمر آبجو همچنین به‌عنوان مکمل پروتئین و تقویت کننده انرژی استفاده می‌شود؛ بنابراین ممکن است به حفظ وزن سالم کمک کند.

در وبسایت معتبر healthline می خوانیم:
مخمر آبجو یک مکمل غذایی است که سطح انرژی را افزایش داده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. این مکمل غنی از: کروم، پروتئین، سلنیوم، پتاسیم، آهن، زینک، منیزیم و همچنین منبع عالی ویتامین های B است: تیامین (B1)، ریبوفلاوین (B2)، نیاسین (B3)، اسید پانتوتنیک (B5)، پیریدوکسین (B6)، اسید فولیک (B9)، بیوتین (B7)

قرص مخمر آبجو برای چاقی

ترکیبات موجود در قرص مخمر آبجو برای چاقی و افزایش وزن نیز موثر هستند. افرادی که دچار کمبود وزن هستند برای حفظ سلامتی خود باید به وزن مطلوب دست پیدا کنند. این دسته از افراد معمولا بی اشتها بوده و تمایلی به مصرف غذا ندارند.

استفاده از مکمل‌هایی همچون قرص مخمر آبجو برای چاقی و افزایش وزن این افراد بسیار اثر گذار می‌باشد. چرا که ویتامین های گروه B موجود در این مکمل سبب تحریک اشتها شده و تمایل فرد به مصرف غذا را افزایش می‌دهند.

قرص مخمر آبجو برای چاقی صورت

مخمر آبجو حاوی میکرو فلورا است که علاوه بر کمک به عملکرد دستگاه گوارش می‌تواند در افزایش اشتها نیز کمک کننده باشد. قرص مخمر ابجو برای چاقی صورت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. امکان دارد که با استفاده از رژیم درست، ورزش و استفاده از قرص مخمر آبجو بتوان در کنار چاقی صورت، تناسب اندام را نیز حفظ کرد.

اگر شما جزو آن دسته افراد هستید که لاغر و بی‌اشتها هستید قرص مخمر آبجو می‌تواند به شما کمک کند؛ زیرا همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد این مکمل دارای ویتامین‌های گروه B است که برای درمان بی‌اشتهایی نیز مفید است.

نحوه مصرف قرص مخمر آبجو برای چاقی صورت

طریقه مصرف قرص مخمر آبجو برای چاقی چگونه است؟ باید بدانید که نحوه مصرف قرص مخمر آبجو روزانه است و شما می‌توانید روزانه بین ۲ الی ۶ عدد از این قرص را همراه با آب یا دیگر نوشیدنی‌ها میل کنید. نحوه مصرف قرص مخمر جو برای چاقی صورت نیز به همین ترتیب می‌باشد. با این حال می‌توانید برای اطلاع از بهترین زمان مصرف برای چاقی صورت به دستورالعمل نوشته شده روی برچسب محصول مراجعه کنید یا با داروساز و پزشک مشورت کنید.

بهترین زمان مصرف قرص مخمر ابجو

این مکمل برای افزایش اشتها و میل به خوردن توصیه می شود. بنابراین بهترین زمان برای مصرف قرص مخمر جو و سایر فراورده های مخمر قبل از وعده های غذایی است. به همین منظور یک تا سه ساعت قبل از غذا تعداد مورد نظر از این قرص را با آب فراوان میل کنید. توجه داشته باشید که در دوره مصرف قرص مخمر می بایست مصرف آب را افزایش دهید.

عوارض قرص مخمر آبجو

قرص مخمر ابجو قبل یا بعد غذا؟

انواع قرص های مخمر آبجو باید قبل از غذا مصرف شود. یک ساعت قبل از ناهار و شام بهترین زمان است تا اشتها تحریک شده و فرد به غذا خوردن تمایل پیدا کند. به جز خاصیت اشتها آوری، مصرف این مکمل در سلامت پوست، مو و ناخن نیز تاثیرگذار است و همچنین عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد.

افرادی که به دنبال لاغری صورت هستند هم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله “راهکارهایی برای لاغری صورت” را مطالعه کنند.

قرص مخمر ابجو چندروزه چاق میکنه؟

افرادی که بسیار سخت وزن اضافه می کنند باید در نظر داشته باشند که قرص مخمر آبجو فقط نقش محرک اشتها دارد و تنها نباید به این قرص ها تکیه کنید. اگر از خوردن غذا و سایر مواد سیرکننده امتناع کنید، تاثیری نخواهد داشت.

در اصل قرص مخمر آب جو موجب تحریک اشتهای فرد شده و میل به خوردن را افزایش می دهد و از این طریق با دریافت مقادیر زیادی کربوهیدرات و پروتثین وزن را بالا می برد. بنابراین با شرایط گفته شده قرص مخمر آبجو در عرض دو هفته چاق می کند.

بیشتر بخوانید: فواید و عوارض قرص مخمر آبجو را بدانید!

بهترین مارک قرص مخمر آبجو برای چاقی صورت

اگر با خواندن این مطلب ترغیب شده اید تا قرص مخمر آب جو را برای چاقی صورت مصرف کنید احتمال بخواهید بدانید قرص مخمر ابجو چه مارکی خوبه؟ قرص مخمر آبجو brewers yeast از شرکت داروسازی هلث اید، قرص مخمر آبجو بایوکلینیک و قرص مخمر آبجو فول استار سه نمونه از بهترین قرص های مخمر موجود در داروخانه ها هستند.

۱- قرص مخمر آبجو هلث اید برای چاقی صورت

قرص مخمر آبجو هلث اید

یکی از محصولات پر فروش برای چاقی صورت قرص مخمر آبجو هلث اید است که مناسب با رژیم غذایی گیاه خواران هم بوده و مشکلی برای آنان ایجاد نمی‌کند. قرص مخمر اب جو هلث اید سرشار از ترکیبات مغذی و مفید برای سلامتی است. جدای از چاقی و حجیم شدن صورت، مو و ناخن را تقویت می کند. خواص این مکمل بدون بازگشت است و کودکان و بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند.

۲- قرص مخمر آبجو بایوکلینیک برای چاقی صورت

قرص مخمر آبجو بایوکلینیک

دیگر برند معروفی که اقدام به تولید قرص مخمر جو کرده است، بایوکلینیک می باشد. قرص مخمر آبجو بایوکلینیک با دارا بودن ویتامین های B به افزایش وزن و چاقی صورت کمک می کند. همچنین در رفع خستگی و بهبود استرس و اضطراب موثر است. این مکمل هم برای خانم ها و هم آقایان بالای ۱۸ سال کاربرد دارد.

۳- قرص مخمر آبجو فول استار

قرص مخمر آبجو فول استار

قرص مخمر آبجو فول استار دیگر قرص مخمر آبجو ایرانی در داروخانه است. این محصول به عنوان یک اشتها آور طبیعی عمل می کند. سرشار از ویتامین‌های گروه B به ویژه انواع B۶، B۲ و B۱ است. برای بهبود سلامت پوست، مو و ناخن تاثیر بی نظیری دارد. همچنین برای تقویت قوای جسمانی و روحی به ویژه بعد از بیماری مفید است.

سخن پایانی
همانطور که در بالاتر دیدید این مکمل به دلیل دارا بودن ویتامین‌های گروه ب تأثیر بسزایی در افزایش وزن و چاقی دارند بنابراین این مکمل برای افراد بی‌اشتها نتایج فوق العاده به همراه خواهد داشت. از طریق سایت داروخانه آنلاین داروبوم می‌توانید اقدام به خرید قرص مخمر آبجو نمایید.

منبع: medicalnewstoday

مطالب مرتبط
2 نظرات
  1. علی،، اشریک

    سلام قرص ابجو برای چاقی صورت می خواستم

    1. کارشناس داروبوم

      سلام کاربر گرامی
      قرص مخمر آبجو بهترین مکمل برای چاقی صورت و بدن شناخته شده است. خرید این مکمل را از داروخانه های حضوری یا آنلاین توصیه می کنیم. شما می توانید سفارش خود را در سایت داروخانه آنلاین داروبوم به صورت اینترنتی یا تماس با کارشناسان ما ثبت کنید.
      با تشکر.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.