چگونه سالم ترین مکمل بدنسازی را بخریم؟

از کجا مکمل بدنسازی اصل بخریم؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
مکمل بدنسازی جز جدایی ناپذیر ورزش بدنسازی و بسیاری ورزش های دیگر است که بدون مصرف آن رسیدن به موفقیت سخت، طولانی و حتی غیر ممکن می باشد. خرید مکمل همانند هر انتخاب دیگری قواعد مخصوص به خود را دارد و از آنجایی که با سلامت و جسم ما ارتباط مستقیم دارد دقت دو چندانی می طلبد. ما قصد داریم در این مقاله از مجله داروبوم درباره خرید سالم ترین مکمل بدنسازی صحبت کنیم؛ مکمل هایی که کاملا بی خطر هستند و با مصرف آن عارضه ای ما را تهدید نمی کند. همراه ما باشید.

چگونه مکمل بدنسازی خانگی تهیه کنیم؟

برخی افراد ممکن است با دستورالعمل‌هایی که از دیگران یا اینترنت دریافت می‌کنند، اقدام به تهیه مکمل‌‌های ورزشی خانگی کنند. داروخانه مکمل ورزشی داروبوم به هیچ عنوان این اقدام را توصیه نمی‌کند. کمی پیش از عوارض مکمل بدنسازی و تبعات خرید از مراکز غیر معتبر صحبت کردیم. مکمل‌های بدنسازی حتما باید زیر نظر مربیان متخصص و با دوزهای کنترل شده مصرف شوند. همچنین ترکیبات به کار رفته در ساخت این مکمل‌ها باید کاملا مطابق با استانداردهای جهانی باشد. بنابراین بهتر است به دلایلی چون کاهش قیمت خرید مکمل بدنسازی، سلامتی خود را به خطر نیندازید و مکمل اصل را از مرکز خرید مکمل بدنسازی خریداری کنید.

جایگزین مکمل بدنسازی 

حتما شما هم که تازه ورزش بدنسازی را شروع کرده اید و یا در میانه راه هستید به این فکر افتاده اید که بهترین و بی ضرر ترین مکمل بدنسازی کدام است؟ این سوال شاید به دو دلیل به ذهن شما خطور پیدا کرده است. یک. عوارض مکمل های بدنسازی، دو. قیمت مکمل های بدنسازی. از این دو عاملی که عنوان کردیم عوارض مکمل بدنسازی همیشه در جوامع علمی و بین عموم مردم جای بحث و اختلاف نظر بوده است. البته بی دلیل هم نیست. کپسول و پودرهای ناشناخته ای که اطلاعات دقیقی از ترکیبات آن در دسترس نیست باید هم ترسناک باشد. به این مسئله طراحی، لیبل و شکل بسته بندی این مکمل ها را نیز اضافه کنید!

قیمت مکمل های ورزشی هم فاکتور دیگری است که ورزشکاران به مکمل های خانگی و دست ساز روی می آورند. بالاخره مصرف مکمل به یکی دو تا محدود نیست و در طول دوره ورزشی خود باید چند مکمل را به طور مداوم مصرف کنید که مدیریت هزینه های آن از کنترل برخی افراد خارج است.

اکثر مکمل های باکیفیت موجود در بازار  وارداتی هستند که باعث گرانی آن‌ها به دلیل هزینه های (مالیات، گمرک و سربار واردات) می‌شود، به ویژه برای جوانانی که بخش قابل توجهی از بازار هدف را تشکیل می‌دهند.

همه این موارد احتمالا جرقه تهیه مکمل بدنسازی گیاهی را در ذهن تان روشن کرده باشد. عقیده ای ریشه دار وجود دارد که مکمل های طبیعی بدنسازی هیچ گونه عارضه ای به دنبال ندارد. اما همیشه آن طور که فکر می کنیم نیست. بیایید با هم چند نمونه از عوارض مکمل های دست ساز را بررسی کنیم.

عوارض مکمل دست ساز

اغلب ورزشکاران حتی برای یکبار هم که شده سراغ مکمل بدنسازی خانگی رفته اند. اما این نکته را در نظر بگیرید که اگر این مکمل های خانگی از مواد بی کیفیت درست شده باشند و یا به مقدار زیاد مصرف شوند می توانند به کبد آسیب های جدی وارد کنند.

آیا مکمل کم ضرر در بازار موجود است؟

صد در صد بله. اگر برچسب ها و لیست ترکیبات ذکر شده توسط تولید کنندگان این مکمل ها را بخوانید، متوجه خواهید شد که این مکمل ها چقدر مغذی هستند.

البته خرید مکمل اصل بدنسازی شروطی هم دارد.

  • قبل از خرید از راهنمایی های مربی یا فروشنده خبره کمک بگیرید.
  • از مارک های شناخته شده استفاده کنید.
  • به اصل و تقلبی بودن این مکمل ها دقت کنید.
  • از مراکز خرید معتبر تهیه کنید.

اگر می خواهید از عوارض مکمل های بدنسازی دست ساز در امان بمانید، به شما توصیه می کنیم از مکمل های اصل استفاده کنید.

چگونه سالم ترین مکمل بدنسازی را بخریم؟

مکمل اصل بدنسازی چه ویژگی هایی دارد؟

به دلیل پُررونق بودن بازار فروش مکمل های بدنسازی متاسفانه بخش عمده ای از این بازار را مکمل های تقلبی و قاچاقی به خود اختصاص داده اند. مکمل های تقلبی حاوی مواد ممنوعه مانند استروئیدها، مواد شیمیایی مضر و مواد فاسد هستند. البته جای هیچ گونه نگرانی نیست. ما به شما می گوییم چطور مکمل اصل را از تقلبی تشخیص دهید.

* هولوگرام را بررسی کنید: یکی از بهترین راه‌ها برای تشخیص کالای تقلبی از اصل، جستجوی هولوگرام آن برند است. بیشتر مکمل‌های تقلبی در مکان نامناسبی تولید می‌شوند که فناوری برای تکثیر درست هولوگرام وجود ندارد.

* بارکد را بررسی کنید: امروزه اکثر گوشی های هوشمند از برنامه های بارکد خوان پشتیبانی می کنند که می توانند بارکدها و کدهای QR را بخوانند. فقط یک اسکن سریع انجام دهید. اسکن بارکد یک مکمل از یک برند اصل باید شما را به وب سایت آن هدایت کند.

* بسته بندی را بررسی کنید: این امر ممکن است کمی مشکل باشد. مراقب اشتباهات املایی، فونت های عجیب و غریب، لوگوهای اشتباه و حتی اطلاعات تغذیه ای اشتباه باشید.

* مهر و موم را بررسی کنید: اگر مهر و موم محصول عجیب یا بی کیفیت به نظر می رسد، احتمال دستکاری آن وجود دارد.

* یک قاشق مکمل را در آب حل کنید: یک قاشق از مکمل را به آب در دمای اتاق اضافه کنید و چند ثانیه هم بزنید. مکمل بدنسازی اصل به راحتی در آب حل می شود، در حالی که محصول تقلبی معمولاً گلوله گلوله شده و  در ته ظرف به جا می ماند.

* به دنبال تاییدیه غذا و دارو روی بسته بندی باشید: سازمان غذا و دارو ایران  نهاد نظارتی و مسئول مکمل های غذایی، ورزشی و دارویی است.

مرکز خرید مکمل بدنسازی

مکمل های بدنسازی در بسته بندی های آماده در فروشگاه های معتبر و داروخانه ها به فروش می رسند. امروزه با توسعه مراکز فروش اینترنتی فرصت بی نظیری فراهم شده تا بدون مراجعه حضوری و در هر ساعت از شبانه روز مکمل بدنسازی مدنظرتان را خریداری کنید. برخی از این مراکز خرید امکانات جانبی دیگری هم ارائه می دهند. داروخانه آنلاین داروبوم مرکز خرید مکمل بدنسازی در تهران است که انواع مکمل های بدنسازی را با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر ایران عرضه می کند. داروخانه اینترنتی داروبوم شرایطی را در نظر گرفته تا هزینه مکمل را در محل پرداخت نمایید.

سخن پایانی
امیدواریم اکنون بتوانید سالم ترین مکمل بدنسازی را خریداری کنید و به اندام ایده آل خود برسید. قبل از اینکه تصمیم به مصرف این مکمل ها بگیرید، مطمئن شوید که مکمل اصل بدنسازی را تهیه می کنید همچنین مهم است که به یک مرکز خرید مکمل بدنسازی آنلاین یا حضوری مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.