عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
سرم تقویت مژه سریتا یک محلول تقویتی حاوی ترکیبات بسیار مؤثر است که از ریزش مژه ها جلوگیری کرده و به تقویت ریشه مژه کمک می‎کند. با استفاده از این سرم مژه های بلندتر، سالم ‌تر و زیباتری خواهید داشت. محلول تقویت مژه سریتا به عنوان بهترین محصول برای تقویت و افزایش رشد مژه شناخته می‌شود، با اینحال تقویت مژه سریتا ممکن است در بعضی از افراد باعث ایجاد حساسیت شود. البته مقداری خارش و سوزش طبیعی است اما در صورت آزاردهنده بودن این علائم بهتر است از مصرف این محصول خودداری کنید.

محلول تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یک محصول بهداشتی است که از فرمولاسیون غنی و ترکیبات مفیدی تشکیل شده است. این محصول می‌تواند برای داشتن مژه هایی سالم، پرپشت و زیبا به شما کمک کند. به دلیل اینکه حاوی مواد مغذی فراوانی می‌باشد علاوه بر اینکه باعث تحریک رشد بیشتر مژه ها می‌شود از ریزش مژه‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

تقویت مژه سریتا با داشتن ویژگی هایی مانند افزایش مقاومت و ضخامت مژه، تقویت کننده ریشه مژه، کمک به بازسازی مژه های ریخته شده و افزایش خاصیت الاستیسیته مژه ها به عنوان یک محصول مؤثر و مفید می‌تواند در بهتر شدن ظاهر مژه و همچنین محافظت از سلامت مژه ها مؤثر واقع شود.

ترکیبات تقویت مژه سریتا

تقویت مژه سریتا محصولی است که می‌تواند به سلامت و زیبایی مژه های شما کمک کند و به عنوان یک روش غیر تهاجمی بسیار کارآمد است.

شما بعد از گذشت حدود یک ماه و نیم می‌توانید نتایج شگفت انگیز این محلول تقویت کننده را مشاهده کنید. این محصول حاوی موادی مانند ویتامین B5 و بیماتوپراست است که این دو عنصر با کمک به تحریک و تقویت ریشه مژه به افزایش ضخامت، رشد و حالت گیری مژه ها کمک می‌کنند.

همچنین حاوی عصاره شبدر قرمز و آلوئه ورا است که این دو ماده نیز با تغذیه و رطوبت رسانی کافی سلول های مژه، از ریزش مژه ها جلوگیری می‌کنند. تقویت مژه سریتا دارای خواص آنتی اکسیدانی نیز می‌باشد که دلیل آن نیز وجود مقادیر کافی از ویتامین E است که از سلامت مژه ها در مقابل عوامل خارجی محافظت می‌کند.

عصاره گیاه گزنه مورد استفاده در فرمولاسیون این محصول به بازسازی و ترمیم مژه های آسیب دیده کمک می‌کند. این محلول تقویت کننده حاوی مواد دیگری مانند نیاسین آمید، پانتنول و اسید آمینه هایی است که علاوه بر تحریک سلول های رشد مژه، کمک می‌کنند مژه های آسیب دیده ترمیم و بازسازی شوند. همچنین با کمک به حفظ رطوبت باعث می‌شود که استحکام مژه ها نیز افزایش یابد.

برای بهره مند شدن از خواص این محصول باید به مدت سه ماه به طور مداوم این تقویت کننده را استفاده کنید و سپس حدود ده روز استراحت دهید و در صورت نیاز دوره دوم را شروع کنید.

در وبسایت thelist می خوانیم:
ویتامین E عنصری است که در بسیاری از سرم های تقویت مژه و ابرو یافت می‌شود و دلیل آن عجیب نیست. این ماده مغذی نه تنها می تواند درخشش طبیعی پوست شما را فراهم کند، بلکه در درمان آکنه و محافظت از پوست در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش نیز موثر است. مو، مژه و ابروها نیز از این ویتامین تغذیه می کنند و قدردان ویتامین E خواهند بود زیرا گردش خون را در فولیکول های مو افزایش می دهد و حتی می تواند به جلوگیری از ریزش مو کمک کند.

فواید استفاده از تقویت مژه سریتا

فواید استفاده از تقویت مژه سریتا در درجه اول به تداوم استفاده از این محصول بستگی دارد. زیرا باید برای نتیجه گیری بهتر باید چند دوره این محصول را به صورت صحیح استفاده کنید تا از مزایا و ویژگی های آن به صورت کامل بهره مند شوید.

این محلول تقویت کننده می‌تواند به افزایش رشد مژه و ضخامت تارهای مژه کمک کند و همچنین با بالا بردن استحکام و مقاومت مژه ها در برابر عوامل خارجی به افزایش طول و پر پشت شدن مژه ها نیز کمک می‌کند.

این محصول همچنین می‌تواند به تیره شدن و افزایش الاستیسته مژه ها کمک کند و با بازسازی و ترمیم ریشه مژه ها از طریق تقویت فولیکول ها به رشد مجدد مژه ها نیز کمک کند.

تقویت مژه سریتا به دلیل اینکه حاوی مواد مغذی مانند ویتامین ها و پپتیدها می‌باشد با حفظ رطوبت فولیکول های مژه به ‌عنوان سریع‌ ترین درمان برای رشد مژه شناخته می‌شود. همچنین با داشتن خواص آنتی اکسیدانی خود نیز از تأثیر رادیکال های آزاد جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود که ریزش سکه ای مژه نیز درمان شود.

سرم تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض استفاده از تقویت مژه سریتا اغلب به دلیل وجود ترکیب شیمیایی است که در این محصول برای درمان ریزش سکه ای و آلوپسی های شدید مژه به کار رفته است.

 بیماتوپروست ماده است که در این محلول باعث ایجاد قرمزی و خارش می‌شود و همچنین گاهی نیز در مصرف کنندگان باعث ایجاد واکنش های آلرژیک مانند تورم پلک ها شده است.

البته تولید کنندگان این محصول اعلام کرده‌اند که این عوارض در ده روز اول تا حدودی طبیعی است و بعد از گذشت این مدت این علائم خود به خود برطرف می‌شود.

در صورت تداوم و آزاردهنده بودن علائم بهتر است مصرف این محصول را متوقف کنید. در برخی از مصرف کنندگان علاوه بر علائم گفته شده، تیره شدن پوست پلک، ایجاد گودی در اطراف چشم و همچنین خشکی مزمن چشم نیز گزارش شده است.

مقاله پیشنهادی
تقویت ابرو سریتا بهتره یا سینره؟ کلیک کنید.

نحوه استفاده از تقویت مژه سریتا

تقویت مژه سریتا یک محصول تخصصی است که به دلیل وجود ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها علاوه بر محافظت از مژه ها با کمک به تغذیه مناسب و افزایش خون‌رسانی از سلامت مژه ها حمایت می‌کند.

این محلول با کاهش ریزش مژه باعث می‌شود حجم و ضخامت مژه ها افزایش پیدا کند. استفاده صحیح از این محصول می‌تواند کمک کند که مصرف کنندگان به نتیجه دلخواه خود برسند.

بنابراین بهتر است قبل از استفاده از این محلول دستورالعمل درج شده بر روی محصول را به خوبی مطالعه کنید و همچنین به صورت منظم سعی کنید طول درمان را کامل کنید.

۱- هنگام استفاده از تقویت مژه سریتا باید ابتدا مژه ها کاملاً تمیز شوند. سپس با استفاده از قلم مو محلول را از قسمت انتهای ریشه مژه به سمت خارج بکشید. برای هر دو چشم باید در دوره اول مصرف، هر شب این کار را انجام دهید.

۲- پس از پایان دوره اول باید یک شب در میان از این محصول استفاده کنید. برای دوره سوم دو بار در هفته و پس از اتمام دوره سوم باید یک دوره به مژه های خود استراحت دهید تا کاملاً ریکاوری شوند سپس با توجه به شرایط مژه های خود می‌توانید دوره جدید را شروع کنید.

۳- هنگام استفاده از این تقویت کننده مژه لنزهای چشمی را خارج کنید. از استفاده تقویت مژه سریتا برای مژه‌ های پلک پایین خودداری کنید. در دوران بارداری و شیردهی نیز حتماً با نظر پزشک اقدام به استفاده از این محلول نمایید.

سخن پایانی
سرم تقویت کننده مژه سریتا محصول ایران است که به دلیل اینکه حاوی ترکیبات منحصر به فردی است برای افرادی که مژه های بسیار ظریف، شکننده و کم پشت دارند بسیار مناسب است. این سرم می‌تواند با کمک به بهبود ضخامت و استحکام مژه ها، رنگدانه مژه ها را نیز تحریک کند و انعطاف پذیری مژه ها را نیز افزایش دهد. برای بهره مندی از مزایای این سرم و دوری از عوارض احتمالی توجه به نکات درج شده روی بسته بندی و همچنین انجام تست حساسیت قبل از استفاده توصیه می شود.

منبع: medicalnewstoday ، cerita

مطالب مرتبط
56 نظرات
  1. سارا

    سلام یک دوره چند هفته محسوب میشه؟

    1. کارشناس داروبوم

      سلام کاربر گرامی
      دو تا سه ماه مداوم پشت سر هم سرم مژه سریتا را مصرف کنید.
      با تشکر

  2. ززز

    من بعد از دو دوره مژه هام دیگه مثل قبل نیس و اصلا خیلی بد شده فقد برا کسایی خوبه ک مژشون ریخته یا کنده شده خیلی ناراحتم ک از بین رفته خیلی مژه هام ابروهام عالی شده بودن 🥲

    1. کارشناس داروبوم

      سلام کاربر گرامی
      مژه و ابرو نیز مانند موهای سر چرخه عمر دارند و ریزش طبیعی است. همچنین مانند تونیک موی سر که معمولا برای تقویت و جلوگیری از ریزش استفاده می شود، با شروع مصرف سرم های مژه و ابرو نیز آنهایی که ضعیف تر هستند ریخته و مژه های قوی تر جایگزین می شود.
      با تشکر.

  3. فاطمه

    سلام وقتتون بخیر
    من سه روز دارم استفاده میکنم و چشمام قرمز شده این محصول باعث آسیب به بینایی میشه؟

    1. کارشناس داروبوم

      سلام کاربر گرامی
      ممکن است به اسانس های محلول تقویت مژه حساسیت داشته باشید.
      با تشکر.

  4. تارا

    سلام ببخشید من بعد از استفاده مژه هام دچار ریزش میشن باید چیکار کنم؟

    1. کارشناس داروبوم

      سلام کاربر گرامی
      ریزش اولیه با مصرف محلول تقویت مژه طبیعی است زیرا مژه های ضعیف تر می ریزند تا با مژه های مقاوم تر جایگزین شوند.
      با تشکر.

  5. سارا

    سلام من ۱۵ روزه که محلول تقویت مژه سریتا استفاده کردم دو پلک چشمام متورم و پف کرده آیا این تورم میره ؟مصرفشان هم قطع کردم دیگه

    1. کارشناس داروبوم

      سلام کاربر گرامی
      اگر تورم و پف به دلیل استفاده از محلول سریتا باشد بعد از قطع کردن آن حداکثر یکی دو روز بعد برطرف خواهد شد و جای نگرانی نیست.
      با تشکر.

  6. Maedeh

    مژه های من از موقع استفاده شدید میریزه،قبلا اصلا ریزش نداشتم از وقتی شروع کردم میریزه
    من و مامانم باهم شروع کردیم برا مامانمم میریزه علتش چی میتونه باشه،حدودا ۷ روزه شروع کردیم،شدیدا ضعیف شوه مژه هام سه چهار تا باهم یجا کنده میشن

    1. کارشناس داروبوم

      سلام کاربر گرامی
      معمولا این اتفاق با مصرف سرم های تقویت مو یا ابرو طبیعی است زیرا ممکن است برخی مژه های ضعیفتر ریزش داشته باشند و مژه های جدید رشد کنند.
      اما اگر این مسئله ادامه دار بود، ممکن است به مواد محلول تقویت مژه حساسیت داشته باشید.
      با تشکر.

  7. زهرا

    سلام من پارسال لازک کردم میتونم استفاده کنم

    1. کارشناس داروبوم

      سلام کاربر گرامی
      با توجه به اینکه به تازگی عمل کرده اید و در برخی مصرف کنندگان قرمزی و خارش چشم در نتیجه مصرف سرم مژه سریتا گزارش شده بهتر است مصرف نکنید.
      با تشکر.

  8. kiana

    سلام ببخشید من بعد از استفاده دو دوره الان یکی از پلک های چشمم باد کرده چشمم‌کوچیک شده باید چیکار‌کنم

    1. کارشناس داروبوم

      سلام کاربر گرامی
      اگر دلیل این اتفاق محلول مژه سریتا است، بهتر است استفاده نشود.
      با تشکر.

  9. سوگل

    این محصول برای کسانیکه عمل لازک انجام دادن منع مصرف نداره ؟

    1. کارشناس داروبوم

      سلام کاربر گرامی
      مصرف سرم مژه سریتا برای افرادی که عمل لازک انجام داده اند مانعی ندارد.
      با تشکر.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.