معرفی انواع کرم دور چشم ایرانی

کرم دور چشم ایرانی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
کرم دور چشم انواع و اقسام مختلفی دارد و توسط برندهای خارجی و ایرانی طراحی و تولیدشده است. در ادامه این مطلب از مجله داروبوم پرفروش ترین انواع کرم دور چشم ایرانی را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

کرم دور چشم یکی از محصولاتی است که طرفداران بسیاری خصوصاً در بین خانم‌ها دارد. پوست دور چشم بسیار ظریف است و نیازمند مراقبت‌های بیشتری است و نمی‌توان با استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده عادی از آن به‌خوبی مراقبت کرد. در ترکیب کرم‌های دور چشم ترکیباتی مورداستفاده قرار می‌گیرد کلاژن سازی را تحریک کرده و با خواص آنتی‌اکسیدانی از این پوست حساس مراقبت کنند.

انواع کرم دور چشم ایرانی

کرم‌های دور چشم ایرانی در حال حاضر با استفاده از آخرین فرمولاسیون اروپایی و آمریکایی طراحی و تولید می‌شوند. این محصولات سرشار از مواد مؤثر عالی برای تغذیه پوست دور چشم هستند و می‌توانند به شما در محافظت از پوست حساس این ناحیه کمک کنند.

۱- کرم دور چشم درماتیپیک

کرم دور چشم درماتیپیک یکی دیگر از محصولات خوب ایرانی برای رفع چروک‌های دور چشم است. این کرم با مواد مؤثره فوق‌العاده عالی پوست دور چشم را از عمق بازسازی کرده و از تیرگی و پف دور چشم جلوگیری می‌کند.

این کرم حاوی نرم‌کننده و مرطوب‌کننده پوست بوده و غیر کومدوژنیک و هیپوآلرژیک است و مواد مؤثره را در قالب لیپوزوم در اختیار پوست شما قرار می‌دهد.

قیمت کرم دور چشم ضد چروک درماتیپیک

بیشتر بخوانید: بهترین کرم دور چشم خارجی

۲- کرم دور چشم درمالیفت

کرم دور چشم درمالیفت در دو نوع برطرف کننده سیاهی دور چشم و ضد چروک دور چشم ارائه می شود. کرم دور چشم درمالیفت با خواص مرطوب‌کننده و ضد پیری پوست دور چشم را آب‌رسانی کرده و مانع از بروز چین‌وچروک می‌شود. کرم دور چشم درمالیفت با دارا بودن ویتامین‌های A، E و B5 جوان‌کننده و روشن‌کننده پوست دور چشم است و شما پس از مدتی استفاده می‌توانید به‌وضوح اثرات را مشاهده کنید.

۳- کرم دور چشم سی گل

کرم دور چشم سی گل با دارا بودن ترکیبات مؤثر و ویتامین‌های E و C باعث تقویت و سفت شدن پوست دور چشم می‌شود. این کرم با خاصیت مرطوب‌کنندگی پف و کبودی دور چشم را کاهش می‌دهد. ویتامین‌های C و E دو آنتی‌اکسیدان قدرتمند موجود در فرمولاسیون این کرم هستند که از تأثیرات مخرب رادیکال‌های آزاد بر پوست اطراف چشم می‌کاهند.

کرم دور چشم سی گل

۴- کرم دور چشم پریم

کرم دور چشم پریم برای رفع سیاهی و پف دور چشم و همچنین رفع چین‌وچروک‌ها طراحی و تولیدشده است. این محصول باعث افزایش استحکام، انعطاف‌پذیری، شادابی و لطافت پوست اطراف چشم می‌شود و از افتادگی پوست دور چشم جلوگیری می‌کند.

ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم 4 در 1 سی پریم

۵- کرم دور چشم دکتر ژیلا

کرم دور چشم دکتر ژیلا جز بهترین کرم آبرسان دور چشم ایرانی برای تقویت پوست دور چشم است. این کرم حاوی ترکیبـات ضـد چـروک (Anti-Aging)، روشن‌کننده، التیام‌بخش و ضد کبـودی است که به‌راحتی تمام مشکلات دور چشم را برطرف می‌کند. در فرمولاسیون رم دور چشم دکتر ژیلا  کمپلکس– Q10 ویتامین E وجود دارد که خواص ضد پیری دارند و مانع اثرات سوء پرتوهای تخریب‌کننده UV بر روی پوست حساس دور چشم می‌شود.

۶- کرم دور چشم سینره

کرم دور چشم سینره یکی از محصولات خوبی است که بر پایه گیاهان دارویی طراحی و تولید می‌شود. این کرم به‌سرعت چین‌وچروک و سیاهی دور چشم را برطرف کرده و پوست دور چشم را شاداب و جوان‌تر می‌کند. این کرم با تحریک تولید کلاژن و الاستین عمق چین‌وچروک‌های دور چشم را کاهش می‌دهد و تورم و پف زیر چشم را به‌وضوح برطرف می‌کند.

کرم دور چشم سینره

۷- کرم دور چشم آردن

کرم دور چشم آردن یکی دیگر از محصولات عالی برای برطرف کردن چین‌وچروک و تیرگی دور چشم است. مواد مؤثره این کرم در قالب لیپوزوم وارد پوست شده و به‌تدریج آن‌ها را برای تقویت پوست دور چشم در دسترس پوست قرار می‌دهد. برای بهره‌مندی از این محصول کافی است آن‌ها با ضربات انگشت در اطراف چشم‌ها بمالید.

۸- کرم دور چشم مدیلن

کرم دور چشم مدیلن با دارا بودن ویتامین‌ها و مواد مؤثره مفید برای دور چشم به رفع تیرگی و چین‌وچروک دور چشم کمک می‌کند. این کرم با بهره‌گیری از خواص آنتی‌اکسیدان‌ها مانع تأثیرات مخرب عوامل محیطی بر روی پوست اطراف چشم‌ها شده و با تحریک تولید کلاژن به بهبود چروک‌های دور چشم کمک می‌کند.

۹- کرم دور چشم اسکین وان

کرم دور چشم اسکین وان با دارا بودن ویتامین C علاوه بر آبرسانی پوست دور چشم به روشن سازی آن نیز کمک می کند. کرم دور چشم اسکین وان با افزایش خاصیت انعطاف پذیری پوست، چروک های ریز و سطحی را برطرف می کند و از افتادگی پوست اطراف چشم جلوگیری به عمل می آورد.

کرم دور چشم اسکین وان حاوی ویتامین سی

۱۰- کرم ضد تیرگی دور چشم اریکه

کرم دور چشم اریکه با خاصیت آب‌رسانی عمیق و تحریک کلاژن سازی پوست دور چشم را تقویت کرده و چین‌وچروک‌ها را از بین می‌برد. این کرم با دارا بودن کافئین و شی باتر تیرگی‌های پوست اطراف چشم را برطرف کرده و با دارا بودن آنتی‌اکسیدان‌های قوی از پوست اطراف چشم در برابر عوامل مخرب محافظت می‌کند. بافت این کرم بسیار سبک است و به‌راحتی جذب پوست می‌شود و توانایی بهبود و کاهش کیست‌های ریز اطراف چشم را دارد.

خرید اینترنتی کرم دور چشم ضد پف و تیرگی اریکه

۱۱- کرم دور چشم مای

کرم ضد دور چشم مای با دارا بودن ویتامین ای و خاصیت مرطوب‌کنندگی بالا به تقویت پوست دور چشم کمک می‌کند. این کرم حاوی ویتامین E، جنیستئین، مشتقات نوین عصاره دریایی و سینکل برای درمان چروک‌های دور چشم است. ویتامین ای باقدرت آب‌رسانی و آنتی‌اکسیدانی مانند یک لایه محافظ روی پوست قرارگرفته و تأثیرات سوء رادیکال‌های آزاد را برطرف می‌کند. کرم ضد چروک دور چشم مای باعث افزایش لطافت و نرمی پوست دور چشم شده و با دارا بودن ضد آفتاب مانع تأثیرات مضر اشعه UV بر روی پوست می‌شود.

۱۲- کرم دور چشم نئودرم

کرم دور چشم نئودرم با مواد مؤثره فوق‌العاده مفید به‌خوبی چروک‌های ریز دور چشم را برطرف کرده و پوست دور چشم را استحکام می‌بخشد. کرم دور چشم نئودرم شامل ترکیبات مؤثر برای کلاژن سازی و جوان‌سازی پوست است. در فرمولاسیون این کرم پارابن وجود ندارد بنابراین آلرژی‌زا نیست و برای انواع مختلف پوست مناسب است.

۱۳- کرم ضد چروک دور چشم هیدرودرم

اگر به دنبال کرم دور چشم ایرانی حاوی رتینول هستید ما به شما کرم دور چشم هیدرودرم را معرفی می کنیم. کرم ضد چروک دور چشم هیدرودرم حاوی ترکیبات بسیار مؤثر ازجمله رتینول، شی باتر، اسکوالن، دکسپانتنول به همراه اوره، گلیسیرین، روغن بادام شیرین و ویتامین E برای تقویت پوست اطراف چشم است. این کرم به‌خوبی پوست را آب‌رسانی می‌کند و با دارا بودن شی باتر و اسکوالن پوست دور چشم را روشن و نرم می‌کند. این کرم تیرگی و پف اطراف چشم را برطرف کرده و باعث رفع چین‌وچروک و جوان‌سازی پوست اطراف چشم‌ها می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کرم دور چشم مطالعه مقاله “چرا باید کرم دور چشم استفاده کنیم؟” پیشنهاد می شود.

سخن پایانی:
پوست دور چشم به دلیل ظرافت خیلی زودتر از سایر قسمت بدن آثار افزایش سن را نشان می‌دهد و توصیه می‌شود همه افراد از سن ۲۵ سالگی مصرف این محصولات را شروع کنند. سایر عصاره‌ها و ترکیبات مؤثره همگی در جهت تقویت و آب‌رسانی پوست دور چشم عمل می‌کنند تا از تیرگی و چروک‌های زیر چشم را از بین ببرند. برای مراقبت از پوست دور چشم بهتر است کرم دور چشم را دو بار در روز، صبح و شب پس از پاک‌سازی پوست صورت مورداستفاده قرار دهید تا همواره پوست دور چشم با مواد مغذی و ضد چروک تغذیه شود. با توجه به لینک محصولات کرم مورد نیاز خود را خریداری کنید.

منبع: بهترین کرم دور چشم

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.