بهترین کرم دور چشم خارجی ❤️【از ۵ برند مطرح】

آنچه در این مقاله می خوانید:
با افزایش سن اولین محلی که در صورت شما علائم پیری را نشان می‌دهد پوست دور چشم است. چروک های زود هنگام این ناحیه، زیبایی پوست را تحت تاثیر قرار داده و شما را مسن تر نشان می‌دهد. اگر دوست دارید سالهای بیشتری صورت خود را جوان و شاداب نگه دارید حتما از سن ۲۵ سالگی به بعد کرم دور چشم استفاده کنید. استفاده از برندهای خارجی و ایرانی به بودجه و تجربه شما از مصرف یک برند خاص بستگی دارد. با اینحال بهتر است ابتدا مشکلات پوست دور چشم خودتان را در نظر گرفته و بعد اقدام به تهیه این محصولات کنید. در ادامه مقاله به بهترین کرم دور چشم خارجی می‌پردازیم لطفا با ما همراه باشید. برای خرید کرم دور چشم از برندهای خارجی و ایرانی به سایت داروبوم مراجعه فرمایید.

کرم دور چشم یکی از واجبات و ضروریات حفظ زیبایی پوست صورت است. بدون استفاده از این محصولات که بطور تخصصی برای پوست ظریف اطراف چشم ساخته می‌شوند شما خیلی زودتر اثرات پیری پوست را مشاهده خواهید کرد. بهترین کرم دور چشم خارجی و ایرانی از هر برندی باید حاوی ترکیباتی باشد که مشکلات پوست دور چشم را به حداقل برساند. همچنین با کمک به تقویت کلاژن سازی و گردش سلولی تیرگی های دور چشم را از بین ببرد.

علاوه بر این باید پوست ظریف دور چشم را از آسیب رادیکال های آزاد محافظت ‌کرده و از تخریب الاستین و کلاژن جلوگیری کند. وجود کافئین در این محصولات به انقباض رگ‌ های خونی کمک می‌کند تا قرمزی و پف دور چشم را به ‌طور موقت کاهش دهد. بهترین کرم های دور چشم همچنین حاوی ترکیباتی برای مرطوب کردن و حجیم شدن سلول های پوست دور چشم هستند که به روشن شدن حلقه های زیر چشم کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: چرا باید کرم دور چشم استفاده کنیم؟

کرم دور چشم ضد چروک اریکه و کرم دور چشم اسکین وان ساخت فرانسه تنها نمونه ای از بهترین کرم های دور چشم خارجی هستند.

۱- دور چشم اسکین وان

کرم دور چشم اسکین وان یک محصول فرانسوی با کیفیت است. شما می‌توانید آن را برای درمان چروک های سطحی و پنجه کلاغی مورد استفاده قرار دهید. این کرم پوست را رطوبت رسانی و شاداب کرده و چروک های دور چشم را پر می‌کند.

کرم دور چشم اسکین وان تیرگی و پف دور چشم را نیز از بین می‌برد. بنابراین یک فرمولاسیون کامل برای درمان مشکلات دور چشم است که اثرگذاری سریعی دارد. شما با چند بار استفاده از این محصول متوجه تغییرات پوست دور چشم خود خواهید شد.

کرم دور چشم اسکین وان حاوی ویتامین سی

۲- دور چشم درماتیپیک

کرم دور چشم درماتیپیک محصول فرانسوی دیگری با اثرگذاری عالی است. این کرم با خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی باعث کاهش عمق چروک های دور چشم شده و چروک های سطحی را از بین می‌برد. کرم دور چشم درماتیپیک دارای اثر لیفتینگ است و با کلاژن سازی پوست دور چشم را سفت می‌کند.

این محصول با دارا بودن کافئین جریان خون مویرگی دور چشم را بهبود بخشیده و پوست این ناحیه را شاداب و روشن می‌کند. با استفاده از کرم دور چشم درماتیپیک بسیاری از مشکلات پوست دور چشم به راحتی حل خواهد شد.

قیمت کرم دور چشم ضد چروک درماتیپیک

بیشتر بخوانید: بهترین کرم دور چشم برای افراد زیر ۳۰ سال

۳- کرم ضد پف و تیرگی دور چشم اریکه

کرم ضد پف و تیرگی دور چشم اریکه تحت لیسانس فرانسه در ایران ساخته می‌شود. این کرم حاوی ترکیبات بازسازی کننده و روشن کننده است بنابراین تیرگی و سیاهی دور چشم را به راحتی از بین می‌برد. همچنین حاوی ترکیبات مرطوب کننده و آنتی اکسیدان برای محافظت از پوست حساس دور چشم است.

این کرم حاوی ویتامین ای است که اثرات آنتی اکسیدانی و روشن کنندگی بسیار قوی دارد. کرم ضد پف و تیرگی دور چشم اریکه یک راه حل عالی برای افرادی است که حلقه تیره و پف دور چشم، آنها را آزار می‌دهد.

خرید اینترنتی کرم دور چشم ضد پف و تیرگی اریکه

۴- ژل دور چشم بی گلیکولیک ویتادرم درماسیف

ژل دور چشم بی گلیکولیک ویتادرم درماسیف با رطوبت رسانی مداوم به ترمیم و بازسازی پوست دور چشم کمک می‌کند. این ژل از پوست ظریف اطراف چشم در مقابل فاکتورهای آسیب رسان محافظت می‌کند.  ژل دور چشم بی گلیکولیک ویتادرم درماسیف آرامش بخش و انرژی بخش است. همچنین باعث افزایش استحکام پوست دور چشم شده و مانع افتادگی پوست می‌شود. بافت سبک این ژل به سرعت جذب پوست شده و تاثیرگذاری فوق العاده ای ارائه می‌دهد.

قیمت کرم ژل ضد چروک درماسیف مدل ویتا درم

۵- کرم ضد چروک دور چشم و لب وچه

کرم ضد چروک دور چشم و لب وچه تحت لیسانس فرانسه و ساخت ایران و یک محصول فوق العاده مفید برای رفع چین و چروک دور چشم است. این کرم با تحریک کلاژن سازی از پیری زودرس و چروک های دور چشم جلوگیری می‌کند.

این محصول همچنین با عصاره های گیاهی پف و تیرگی دور چشم را برطرف می‌کند. کرم ضد چروک دور چشم و لب وچه فاقد پارابن است و با ترکیبات موثر از جمله عصاره های گیاهی و کافئین وضعیت پوست دور چشم را از هر نظر بهبود می‌بخشد.

خرید اینترنتی دورچشم وچه مدل تری پپتید

سخن پایانی
کرم دور چشم اکنون توسط برندهای مختلف برای حفظ زیبایی پوست دور چشم تولید و به بازار عرضه می‌شود. شما می‌توانید بر اساس مشکل خود و یا صرفا به عنوان محصول مراقبتی از آنها استفاده نمایید. متخصص پوست می‌تواند بهترین کرم دور چشم موجود را برای درمان به شما معرفی کند. لازم به ذکر است که اگر سیاهی زیر چشم شما به دلیل عواملی باشد که کنترلی روی آن ندارید، مانند آلرژی، ژنتیک و خستگی، کرم های دور چشم لزوماً شما را از شر سیاهی دور چشم خلاص نمی‌کنند.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.