بهترین مرطوب کننده صورت ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید:
کرم مرطوب کننده یکی از محصولات آرایشی – بهداشتی بسیار محبوب و پر مصرف است. امروزه بیشتر افراد از اهمیت مصرف مرطوب کننده ها آگاه هستند و معمولا بطور روزانه از آنها استفاده می‌کنند. مسئله ای که در استفاده از این محصولات باید مورد توجه قرار دهید نوع پوست است. با انتخاب یک مرطوب کننده مناسب، شما از مزایای التیام بخش و احیاء کننده آن بهره مند خواهید شد. علاوه بر این مشکلات پوست شما با سرعت بیشتری حل خواهد شد. اگر به دنبال مرطوب کننده مناسب هستید ما در ادامه مقاله بهترین مرطوب کننده صورت ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین برای خرید مرطوب کننده دست و صورت به سایت داروخانه آنلاین داروبوم مراجعه کنید.

در حال حاضر مرطوب کننده های صورت برای انواع مختلف پوست توسط شرکت های ایرانی با کیفیت بالا تولید می‌شوند. شما با هر نوع پوستی می‌توانید بهترین مرطوب کننده صورت ایرانی را خریداری کرده و مورد مصرف قرار دهید.

استفاده از مرطوب کننده در روتین مراقبت از پوست صورت کمک می‌کند پوست شما جوان و شاداب بماند. همچنین از خشکی و تحریک پوست جلوگیری کرده و بطور کلی سلامت پوست را ارتقاء می‌دهد.

بهترین مرطوب کننده پوست چرب

افرادی که پوست چرب دارند باید از مرطوب کننده های سبک و غیر چرب استفاده کنند. این محصولات چربی بیشتری به پوست اضافه نکرده و باعث احساس سنگینی روی پوست نخواهد شد. بافت سبک مرطوب کننده پوست چرب سرعت جذب آن را افزایش داده و اثری از آن روی پوست شما باقی نمی‌گذارد. در ادامه بهترین مرطوب کننده پوست چرب ایرانی جهت آشنایی شما معرفی شده‌اند.

۱- کرم مرطوب کننده ساین اسکین پوست چرب

ژل کرم آبرسان ساین اسکین از بهترین محصولات پوست چرب و مستعد آکنه است. این کرم به تنظیم چربی پوست کمک کرده و به خوبی پوست را رطوبت رسانی می‌کند.

مرطوب کننده اکنس ساین اسکین حاوی روغن جوجوبا، ویتامین A، B5 و اوره است. این ترکیبات با مکانیسم های مختلف باعث نرمی و لطافت پوست شده و از ایجاد جوش جلوگیری می‌کنند. کرم ژل مرطوب کننده اکنس ساین اسکین دارای کمترین میزان چربی بوده و بافت سبک آن به سرعت جذب پوست می‌شود.

۲- کرم آبرسان مدیلن پوست چرب 

کرم مرطوب کننده پوست چرب مدیلن دارای بافت سبک و حاوی ترکیبات ضد باکتری است. این کرم باکتری های مولد آکنه را از بین برده و پوست را به خوبی مرطوب می‌کند.

این مرطوب کننده ترشح سبوم پوست صورت را تنظیم کرده و براقی پوست را کاهش می‌دهد. همچنین با دارا بودن کوآنزیم Q10 در برابر عوامل خارجی از پوست مراقبت می‌کند. روغن های طبیعی موجود در این مرطوب کننده مانع پیری پوست شده و پوست را شاداب و باطراوت می‌کنند.

کرم مرطوب کننده پوست چرب مدیلن

بهترین مرطوب کننده پوست خشک

خشکی پوست به دلایل زیادی رخ می‌دهد و بسیار آزار دهنده است. پوست خشک معمولا دچار خارش و پوسته پوسته شده و ظاهر زیبایی ندارد. برای درمان پوست خشک محصولات ایرانی بسیار با کیفیتی در دسترس است. مرطوب کننده پوست خشک با آبرسانی عمیق، زیبایی و شادابی را به پوست شما برمی‌گردانند.

۱- آبرسان درماتیپیک پوست خشک

کرم مرطوب کننده و آبرسان پوست خشک درماتیپیک حاوی ترکیباتی است که آبرسانی بلند مدت پوست را امکان پذیر می‌کنند. ترکیبات مغذی موجود در این مرطوب کننده شامل روغن آرگان، ویتامین ای، عصاره آلوئه ورا، روغن آووکادو و بسیاری از ترکیبات مفید دیگر است. با استفاده از این مرطوب کننده خشکی، خارش و ترک های پوستی به سرعت بهبود می‌یابند.

این مرطوب کننده پوست را آبرسانی کرده و التیام می‌بخشد. همچنین لک های پوست را برطرف کرده و پوست شما را روشن می‌کند. علاوه بر این با تحریک کلاژن سازی جوانی و زیبایی پوست را حفظ می‌کند.

آبرسان پوست خشک درماتیپیک

۲- کرم آبرسان لافارر برای پوست خشک

آبرسان لافارر پوست خشک یک محصول فوق العاده مفید برای آبرسانی پوست صورت است. این مرطوب کننده حاوی روغن بادام، روغن زیتون، عصاره آلوئه ورا و بابونه برای احیای نرمی و لطافت پوست است. همچنین از خارش و پوسته پوسته شدن جلوگیری کرده و سد پوستی حفظ رطوبت را بازسازی می‌کند.

ترکیبات موجود در فرمولاسیون این مرطوب کننده از خروج رطوبت پوست جلوگیری کرده و آبرسانی عمیق و طولانی مدت را امکان پذیر می‌کنند. علاوه بر این از چین و چروک پوست جلوگیری کرده و طراوت و زیبایی را به پوست شما هدیه می‌دهند.

کرم مرطوب کننده دست و صورت پوست خشک لافارر

۳- کرم آبرسان مدیلن پوست خشک

کرم مرطوب کننده مدیلن برای پوست خشک صورت یک محصول ایرانی بسیار مفید و موثر برای رطوبت رسانی پوست چرب است. این کرم رطوبت را در پوست نگه داشته و خشکی پوست را به راحتی برطرف می‌کند.

کرم مرطوب کننده پوست خشک مدیلن حاوی ترکیبات بازسازی کننده است و مانع از پیری زودرس پوست می‌شود. این کرم حاوی اوره، کوآنزیم کیوتن، روغن جوانه گندم و بادام شیرین است که پوست را آبرسانی و احیاء می‌کنند.

کرم مرطوب کننده پوست خشک مدیلن

بهترین مرطوب کننده پوست حساس

پوست حساس به محصولات و مراقبت های خاص نیاز دارد تا از تحریک بیشتر آن جلوگیری شود. شرکت های ایرانی برای پوست حساس نیز مرطوب کننده های مخصوص تولید و به بازار عرضه کرده‌اند.

برای این نوع پوست نمی‌توان از هر محصولی استفاده کرد زیرا باعث بدتر شدن حساسیت می‌شود. در فرمولاسیون مرطوب کننده های مخصوص پوست حساس کمترین مواد شیمیایی بکار می‌رود و بیشتر از ترکیبات طبیعی در فرمولاسیون آنها استفاده می‌شود.

۱- آبرسان لافارر پوست حساس

مرطوب کننده پوست حساس و قرمز لافارر حاوی عصاره ها و ترکیبات طبیعی برای پیشگیری از قرمزی و حساسیت پوست است. کرم آبرسان لافارر پوست حساس که در اصل کرم مرطوب کننده لافارر ۴ است، پوست را عمیقا و برای مدت طولانی آبرسانی می‌کند تا مانع تحریک پوست شود. عصاره های گیاهی موجود در این مرطوب کننده پوست حساس علاوه بر جلوگیری از روند پیری پوست اثر عوامل محیطی بر روی پوست را خنثی می‌کنند. بنابراین مصرف این کرم از تحریک و قرمزی پوست جلوگیری خواهد کرد.

کرم مرطوب کننده مخصوص پوست حساس 4 لافارر 75 میلی لیتر

سخن پایانی
کرم مرطوب کننده یک مراقبت روزانه کامل و کاملا طبیعی برای انواع پوست فراهم می‌کند. برای پوست های چرب یا مختلط، پوست خشک و حساس مرطوب کننده های مخصوص با خواص آبرسانی فوری و طولانی مدت در دسترس است. این مرطوب کننده ها پوست را آبرسانب و احیاء کرده و مشکلات پوستی را به سادگی برطرف می‌کنند.

منبع: داروخانه اینترنتی داروبوم

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.