خواص قرص جینسینگ برای مردان

آنچه در این مقاله می خوانید:
برای قرن ها، جینسینگ به عنوان یک داروی غرایز جنسی و یک درمان طبیعی برای اختلالات جنسی مورد استفاده قرار گرفته است. اعتقاد بر این است که این گیاه میل جنسی را بهبود می‌بخشد و توانایی نعوظ را در مردان افزایش می‌دهد. تاثیر مثبت جینسینگ بر عملکرد جنسی می‌تواند صمیمیت و رضایت جنسی را در زوجین افزایش دهد. جینسینگ به عنوان یک آداپتوژن طبقه بندی می‌شود، به این معنی که به بدن کمک می‌کند با استرس مقابله کند و هموستاز را حفظ کند. مصرف منظم جینسینگ با کاهش هورمون های استرس و بهبود خلق و خوی مرتبط است. قرص جینسینگ در مردان به آرام کردن ذهن، افزایش آرامش و بهبود سلامت عمومی کمک می‌کند. در ادامه مقاله به خواص قرص جینسینگ برای مردان می‌پردازیم لطفا همراه ما باشید.

فواید جینسینگ برای مردان بسیار گسترده است. این گیاه باستانی نقش حیاتی در افزایش سرزندگی، تقویت حافظه، حمایت از عملکرد قلب و حتی تولید تستوسترون دارد. جین سنوزیدها، گلیکوزیدهای استروئیدی هستند که منحصراً در جینسینگ یافت می‌شوند. این ترکیبات از متابولیسم انرژی، عملکرد سیستم ایمنی و پاسخ به استرس پشتیبانی می‌کنند. همچنین خستگی را کاهش داده و عملکرد فیزیکی را با افزایش سن افزایش می‌دهند.

قرص جینسینگ باعث افزایش قدرت باروری در مردان شده و از کاهش تستوسترون در بدن جلوگیری می‌کند. جینسینگ باعث افزایش تعداد اسپرم، میل جنسی و  توان جنسی در آقایان می‌شود. این گیاه دارویی به اشکال مختلف در دسترس است اما دوز قرص ها مشخص بوده و ایمن تر از سایر اشکال است.

قرص جینسینگ چیست؟

جینسینگ، گیاه دارویی قدرتمندی است که قرن هاست در طب سنتی استفاده می‌شود. مصرف منظم قرص جینسینگ برای آقایان مفید است و می‌تواند منجر به بهبود قابل توجه سلامت عمومی شود. ریشه جینسینگ مملو از آنتی اکسیدان و دارای خواص ضد التهابی است.

این گیاه دارویی سیستم ایمنی را تقویت می‌کند و باعث می‌شود در برابر عوامل بیماریزا مقاوم تر شوید. به دلیل خواص بی نظیر جینسینگ و دسترسی ساده تر به آن قرص جینسینگ توسط بسیاری از برندها تولید شده است. این مکمل را می‌توانید به راحتی از داروخانه تهیه نمایید.

در وبسایت medicalnewstoday می خوانیم:
مصرف جینسینگ انرژی را افزایش می دهد، سطح قند خون و کلسترول را کاهش دهند، استرس را کاهش دهند، آرامش را تقویت کنند، دیابت را درمان کنند و اختلالات جنسی در مردان را مدیریت کنند.

فواید مصرف جینسینگ برای مردان

جینسینگ سرشار از ترکیبات موثر با خواص درمانی مانند جین سنوزیدها، پلی استیلن ها، ترکیبات پلی فنولیک و پلی ساکاریدها است. این گیاه دارویی به کاهش مجموعه ای از مشکلات سلامتی در مردان کمک می‌کند. جینسینگ به شکل قرص، دمنوش و در فرمولاسیون بسیاری از مکمل ها به دلیل فواید درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۱- افزایش انرژی بدن

جین سنوزید موجود در جینسینگ رفتار و خلق و خو را بهبود می‌بخشد. این ترکیب برای تولید انرژی نیز مفید است زیرا به فرآیندهای ضروری متابولیسم کمک می‌کند. با استفاده از جینسینگ کسالت ها و خستگی های روزانه برطرف شده و شما سرشار از انرژی و نشاط خواهید بود.

۲- جینسینگ برای نعوظ

جینسینگ معمولاً به عنوان یک داروی تقویت کننده جنسی استفاده می‌شود. این گیاه دارویی از زمان های قدیم برای بهبود میل جنسی در مردان و مقابله با مشکل اختلال نعوظ استفاده می‌شده است.

جینسینگ به عنوان موثرترین گیاه دارویی برای مقابله با این اختلال مفید است زیرا تقریباً هیچ عارضه جانبی ندارد و کاملاً طبیعی است. این گیاه سطح هورمون جنسی مردانه را افزایش داده و به یک روش طبیعی اختلال نعوظ را درمان می‌کند.

کپسول جینسینگ و آرژنین سندروس

۳-  جینسینگ برای اسپرم (افزایش قدرت باروری)

با افزایش سن، سطح تستوسترون مردان به طور طبیعی کاهش می‌یابد. این وضعیت می‌‌تواند باعث طیفی از مشکلات سلامتی مانند کاهش انرژی، کاهش میل جنسی و نوسانات خلقی شود. جینسینگ حاوی جین سنوزیدهای قوی است که تولید تستوسترون را تحریک می‌کند. تستوسترون یک هورمون مردانه قوی است که به افزایش قدرت باروری کمک می‌کند.

استفاده از جینسینگ همچنین تاثیر مثبتی بر روی تعداد، کیفیت و تحرک اسپرم ها دارد. قرص جینسینگ برای آقایانی که به دلیل تعداد کم اسپرم یا سایر مشکلات این سلول های جنسی، قدرت باروری ندارند بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: خواص قرص جینسینگ برای زنان

۴- قرص جینسینگ برای زود انزالی

جینسینگ معمولاً به عنوان یک داروی تقویت کننده جنسی استفاده می‌شود. زود انزلی یکی از مشکلاتی که آقایان به دلایل مختلف با آن مواجه هستند. استفاده از قرص جینسینگ یک راه طبیعی برای درمان این عارضه است.

۵- خواص جینسینگ برای رشد مو

جینسینگ به طور گسترده ای برای بررسی کاربردهای آن در زمینه بهبود سلامت مو مورد تحقیق قرار گرفته است. محتوای کربوهیدرات موجود در جینسینگ برای جلوگیری از بروز آلوپسی مفید شناخته شده است و در عین حال با مشکل طاسی الگوی مردانه نیز مقابله می‌کند. مصرف و استفاده از جینسینگ منجر به تقویت فولیکول های مو، جلوگیری از شوره سر و به حداقل رساندن ریزش مو می‌شود.

۶- تقویت سیستم ایمنی

جینسینگ توانایی تقویت سیستم ایمنی را به روش های مختلف دارد. این ترکیب مانع ابتلا به عفونت های باکتریایی و ویروسی شده و سطح سلامت عمومی را تقویت می‎کند. تحقیقات نشان داده است مصرف قرص جینسینگ مانع ابتلا به سرماخوردگی، آنفولانزا، کرونا و بسیاری از بیماری های شایع می‌شود. این مسئله خصوصاً در سنین بالا مفید است که سیستم ایمنی بطور طبیعی ضعیف می‌شود.

بیشتر بخوانید: عوارض قرص جینسینگ

بهترین زمان مصرف قرص جینسینگ 

بهترین زمان مصرف قرص جینسینگ به دلیل توانایی تولید انرژی در بدن، اوایل روز است. استفاده از این قرص در اواخر روز ممکن است در زمان خواب و استراحت شما اختلال ایجاد کند. علاوه بر این توصیه می‌شود برای کاهش عوارض جانبی احتمالی این قرص را همراه با وعده های غذایی مصرف کنید.

توجه داشته باشید که قرص جینسینگ در دوزهای مختلف در دسترس است و بهتر است قبل از مصرف آنها با پزشک خود صحبت کنید. طبق تحقیقات این مکمل در دوره های کوتاه مدت هیچ عوارضی برای سلامتی ندارد اما تحقیقات در مورد مصرف بلند مدت و هر روزه آن هنوز کامل نیست. طبق آخرین تحقیقات انجام شده شما نباید بیش از ۲ تا ۳ ماه از جینسینگ استفاده نمایید.

قرص رد جینسینگ پاور مولتی ویتامین و مینرال ویتامین

سخن پایانی
جینسینگ که به عنوان پادشاه گیاهان دارویی شناخته می‌شود و قرن هاست که به دلیل فواید سلامت چشمگیر مورد توجه بوده است. این گیاه به دلیل خواص آداپتوژنیک طیف گسترده ای از مزایا را برای سلامت جسمی و روحی آقایان از افزایش انرژی و سرزندگی تا بهبود باروری و میل جنسی ارائه می‌دهد.

منبع: allthingshealth.com

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.