لیست داروخانه های طرف قرارداد بیمه بانک سپه

آنچه در این مقاله می خوانید:
در حال حاضر دارندگان بیمه بانک سپه با مراجعه به داروخانه های نزدیک به راحتی نمی توانند نسخه خود را تهیه کنند. در واقع کارکنان بانک سپه و خانواده هایشان بیشتر از هر زمان دیگری برای پوشش دادن هزینه دارویی خود به آدرس داروخانه های طرف قرار داد با بانک سپه احتیاج دارند. در این مطلب برای کم کردن دغدغه شما عزیزان داروخانه های طرف قرارداد بیمه بانک سپه معرفی خواهد شد.

دسترسی سریع به دارو یکی از بزرگترین مشکلاتی است که افراد در تهیه داروهای تجویز شده پزشک دارند. مزایای بیمه بانک سپه به گونه ای است تا خدمات درمانی و دریافت دارو هم مقرون به صرفه و هم در دسترس باشد و برای بیماران کمترین دردسر را ایجاد کند. با این حال ممکن است همه داروخانه ها بیمه مذکور را پوشش ندهند؛ بنابراین ضروری است با داروخانه های طرف قرارداد با بانک سپه آشنا شوید.

لیست داروخانه های طرف قرارداد بیمه بانک سپه تهران

افراد تحت پوشش بیمه بانک سپه می توانند برای تهیه داروهای تجویز شده توسط پزشک به داروخانه های طرف قرارداد با این بیمه مراجعه کنند. در ادامه لیستی از داروخانه های طرف قرارداد با بیمه بانک سپه در تهران به همراه آدرس و شماره تماس آن ها آورده شده است:

۱- داروخانه دکتر مبارکی

آدرس: بلوار میرداماد -بعد از میدان مادر -نرسیده به شریعتی ضلع شمالی. تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۵۲۷۱

داروخانه مبارکی

۲- داروخانه دکتر بهمنش

آدرس: تقاطع خیابان فاطمی و ولیعصر، ابتدای خیابان فاطمی، روبروی متروی جهاد. تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۵۲۷۱

داروخانه دکتر به منش فاطمی

۳- داروخانه دکتر کوروش کرباسیان

آدرس: سهروردی شمالی، نبش خیابان توپچی، پلاک ۴۲، همکف، واحد ۲. تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۵۱۶۴۰۰

۴- داروخانه نازی آباد

آدرس: تهران، منطقه ۱۶، محله نازی آباد، بزرگراه رجایی، ایستگاه ورزشگاه، پلاک ۴۷۲. تلفن تماس: ۰۲۱۵۵۰۶۷۵۱۵

داروخانه نازی آباد

چه داروهایی تحت پوشش بیمه بانک سپه است؟

بر اساس قانون کلیه داروهایی که تحت پوشش بیمه‌گران پایه است و دارای مجوز از سازمان غذا و دارو می باشند، توسط بیمه بانک سپه نیز پوشش داده می شود. با این حال، میزان پوشش بیمه شما برای ویزیت دارو به عوامل مختلفی بستگی دارد که طی تماس با اداره رفاه بانک سپه مطلع خواهید شد.

اکثر شرکت های بیمه هزینه مکمل غذایی و مکمل بدنسازی را پرداخت نمی کنند. با این حال داروهای OTC تا سقف معینی از مواردی است که بیمه بانک سپه پوشش می دهد.

مدارک لازم جهت ارائه به داروخانه های طرف قرار داد بانک سپه

چندی است که خدمات درمانی با کارت ملی و بدون نیاز به دفترچه و در قالب نسخه الکترونیک انجام می شود. در این حالت بیمار برای دریافت نسخه با داشتن کد ملی به داروخانه طرف قرار داد بانک سپه مراجعه می کند. در غیر اینصورت بیمار با همراه داشتن نسخه کاغذی به داروخانه مراجعه کرده و داروهای خود را با کارت ملی دریافت می کند.

لازم به ذکر است در داروخانه های معرفی شده نیازی به ارائه معرفی نامه وجود ندارد و نسخه بیمار با کارت ملی بیمار و بدون دفترچه ارائه می شود.

سخن پایانی
در این مطلب به معرفی داروخانه های طرف قرارداد با بیمه بانک سپه پرداختیم. شما قبل از مراجعه به این داروخانه ها می توانید با شماره تماس آنها تماس گرفته و جزئیات دقیق را بپرسید.

منبع: داروخانه آنلاین داروبوم

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.