بهترین کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال

آنچه در این مقاله می خوانید:
کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال به عنوان یکی از محصولات پرطرفدار توسط برندهای ایرانی و خارجی تولید می‌شود. این کرم ها حاوی ترکیبات فعالی هستند که روند پیری پوست را کند می‌کنند. این محصولات مراقبتی برای سنین بالای ۴۰ که چین و چروک ها روی پوست ظاهر می‌شوند، فوق العاده هستند. بهترین کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال بسته به وضعیت پوست شما، می‌تواند پوست را آبرسانی و با طراوت کند.
کرم ضد چروک سینره بالای ۴۰ سال و کرم ضد چروک پریم دو نمونه از بهترین کرم های ضد چروک و پیری برای سنین بالای ۴۰ سال هستند. برای آشنایی با دیگر انواع ضد چروک مخصوص صورت و گردن با ادامه این مقاله همراه ما باشید.


در دنیای امروزه کرم‌ های ضد چروک بسیاری در بازار وجود دارد. این محصولات می‌توانند با کمک به حفظ رطوبت پوست و افزایش کلاژن سازی، به بهبود ظاهر پوست کمک کنند. کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال به کند شدن روند پیری و جلوگیری از ایجاد چین و چروک پوستی کمک می‌کند. برای انتخاب بهترین کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال، مصرف کنندگان می‌توانند با در نظر گرفتن بودجه خود، مزایا و ترکیبات کرم آن را از برندهای خارجی و داخلی خریداری نمایند.

فواید استفاده از کرم‌ ضد چروک

استفاده از کرم ضد چروک ۴۰ سال به بالا به دلیل داشتن ترکیباتی مانند ویتامین ها، آمینواسیدها و آنتی اکسیدان ها در کاهش و جلوگیری از چین و چروک بسیار مؤثر است. این محصولات حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C و کوآنزیم کیوتن هستند که علاوه بر بهبود ظاهر پوست از آن در مقابل آلودگی ها و رادیکال های آزاد محافظت می‌کند.

کرم‌ ضد چروک با داشتن آمینواسیدها، کلاژن سازی را افزایش می‌دهد در نتیجه می‌تواند به جوانسازی پوست نیز کمک کند. کرم ضد چروک بالای چهل سال همچنین اغلب حاوی اسیدهای گیاهی و حیوانی هستند که نقش مؤثری در مراقبت از سلامت پوست ایفا می‌کنند.

در وبسایت معتبر medicalnewstoday می خوانیم:
برخی از پزشکان پوست توصیه می کنند که افراد از دهه ۲۰ سالگی شروع به استفاده از محصولات ضد پیری کنند. با این حال، این بدین معنی نیست که افراد ۲۰ ساله لزوما باید کرم ضد چروک بخرند. بسیاری از محصولات مراقبت از پوست حاوی مواد فعالی هستند که به روشن شدن و سفت شدن پوست کمک می کنند، بدون اینکه دارای برچسب ضد چروک باشند.

ترکیبات کرم ضد چروک ۴۰ سال به بالا

۱- ویتامین C: ویتامین C موجود در کرم ضد چروک۴۰ سال به بالا به عنوان یک روشن کننده و آنتی اکسیدان عمل می‌کند و می‌تواند به شفافیت پوست کمک کند.

۲- پپتید: پپتیدهای موجود در فرمولاسیون این کرم ها حاوی اسیدآمینه هایی هستند که می‌تواند پروتئین لازم جهت کلاژن سازی را در اختیار سلول های پوست قرار دهد.

۳- کوآنزیم کیوتن: کوآنزیم کیوتن نیز به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار قوی در این کرم ها به استفاده می‌شود که می‌تواند از پوست در مقابل عوامل خارجی مخرب محافظت کند.

۴- آلفا هیدروکسی اسید‌: آلفا هیدروکسی اسید‌ ترکیب دیگری است که اغلب در کرم ضد چروک ۴۰ سال به بالا نقش مؤثری در سلامت کلی و بازسازی پوست ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: علت چروک شدن پوست

بهترین کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال

در این بخش به سراغ معرفی بهترین کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال در داروخانه ها می رویم. این محصولات همگی ایرانی بوده و از قیمت مناسبی برخودار است.

۱- کرم ضد چروک سینره بالای ۴۰ سال 

کرم ضد چروک سینره بالای ۴۰ سال یک محصول ایرانی فوق العاده است. این محصول به عنوان بهترین کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال ایرانی با ترکیبات قوی در فرمولاسیون خود با روند پیری پوست مبارزه می‌کند. همچنین با کاهش انقباض عضلات صورت به کاهش و رفع چین و چروک نیز کمک خواهد کرد.

این کرم با داشتن پپتیدهای مختلف می‌تواند تولید کلاژن و پروتئین های مورد نیاز برای پوست صورت را افزایش دهد. در نتیجه به جوان سازی پوست نیز کمک می‌کند.

کرم ضد چروک سینره بالای ۴۰ سال قابلیت حفظ رطوبت دارد بنابراین به عنوان آبرسان عمل می‌کند. از آنجاییکه حاوی روغن های گیاهی طبیعی نیز است اسیدهای چرب امگا ۳ و ۶ موجود در آن به عنوان سد محافظ از پوست در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند.

کرم ضد چروک بالای 40 سال سینره

۲- لوسیون ضد چروک گردن پریم

لوسیون ضد چروک گردن پریم ۵۰ میلی لیتر با داشتن مقادیر بالایی از انواع آنتی اکسیدان های فعال به کاهش چین و چروک ها کمک می‌کند. این محصول با همراه داشتن خواصی مانند تغذیه کنندگی و قابلیت بازسازی می‌تواند به سفت شدن و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست کمک کند.

این محصول همچنین به رفع خشکی پوست کمک می‌کند و باعث می‌شود پوست صاف، شفاف و جوان شود. لوسیون ضد چروک گردن پریم ۵۰ میلی لیتر با داشتن مؤثرترین پپتیدها، پیری نواحی گردن از بین می‌برد و کمک می‌کند پوست ظاهر جان و شاداب خود را بازیابی کند.

قیمت لوسیون ضد چروک گردن پریم

۳- سرم ضد چروک الارو

سرم ضد چروک الارو حاوی آنتی اکسیدان های طبیعی است که می‌توانند به عنوان قوی ترین مهارکننده عوامل مخرب مانند رادیکال های آزاد عمل کنند. در نتیجه تأثیر فراوانی در پیشگیری از پیری پوست و ایجاد چین و چروک از خود نشان می‌دهند.

این محصول با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و جلوگیری از پراکسید شدن چربی های پوست نقش موثری در جلوگیری از پیری پوست دارد.همچنین با افزایش کلاژن سازی کمک می‌کند که پوست کارایی سلول ها را افزایش دهد و در نتیجه از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند.

مصرف مداوم سرم ضد چروک الارو استحکام و کشش پوست را افزایش داده و چین و چروک های ظریف تا حدود زیادی از بین می‌برد. به همین دلیل این کرم اغلب به عنوان یک جایگزین مناسب و مطمئن برای بوتاکس شناخته می‌شود.

سرم ضد چروک الارو یوس هیدرا پلاس

بیشتر بخوانید: بوتاکس یا استفاده از کرم ضد چروک

۴- کرم لیفتینگ شب ورونیک

کرم لیفتینگ شب ورونیک حاوی ترکیباتی است که از شل شدن پوست جلوگیری می‌کند. همچنین به دلیل اینکه از فناوری سلول های بنیادی در این کرم استفاده شده است می‌تواند کشسانی و انعطاف پذیری پوست را افزایش دهد و کلاژن سازی پوست را نیز فعال کند. این محصول همچنین به تولید سلول های جدید پوست نیز کمک می‌کند در نتیجه تأثیر فراوانی در طراوت و شادابی پوست خواهد داشت.

کرم لیفتینگ شب ورونیک

۵- کرم ضد چروک شب بالای ۵۰ سال ژنوبایوتیک

کرم ضد چروک شب بالای ۵۰ سال ژنوبایوتیک یک لوسیون تخصصی و چندکاره است. این محصول می‌تواند با کاهش چین و چروک، پرکردن خطوط پوست و همچنین تحریک کلاژن سازی به بهتر شدن ظاهر پوست کمک کند. لوسیون ضد چروک و پیری پوست ژنوبایوتیک تنش عضلات صورت را کاهش داده و مانند بوتاکس عمل می‌کند. این محصول می‌تواند از شل شدن عضلات جلوگیری کند و همچنین با داشتن ترکیبی به نام هیالورونیک اسید به جوانسازی پوست نیز کمک می‌کند.

کرم ضد چروک شب بالای 50 سال ژنوبایوتیک

۶- کرم ضد چروک و آبرسان پوست سیلورال

کرم ضد چروک و آبرسان پوست سیلورال ۵۰ میلی لیتر تحت لیسانس کشور فرانسه و با فرمولاسیون و ترکیبات خاص تهیه شده است. این محصول می‌تواند به عنوان یک دارو رسان موضعی پوست عمل کند. در نتیجه می‌تواند برای  مدت طولانی بر روی پوست باقی بماند و امکان انتقال ترکیبات موثر به لایه های داخلی پوست را فراهم می‌کند.

قیمت کرم ضد چروک سیلورال

۷- کرم ضد چروک حاوی رتینول سی بی پاریس

کرم ضد چروک حاوی رتینول سی بی پاریس محصولی است که با داشتن ترکیبات قوی مانند رتینول به بهتر شدن ساختار پوست کمک می‌کند. این محصول چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست را کاهش دهد. علاوه بر این با داشتن ترکیبات منحصر به فرد، به عنوان یک لایه بردار عمل کرده و مشکلات پوستی را درمان می‌کند.

کرم ضد چروک های سطحی صورت سی بی پاریس

جدول مقایسه کرم های ضد چروک بالای ۴۰ سال

شمارهمحصولترکیباتحجمکشور سازنده
۱کرم ضد چروک سینره بالای ۴۰ سالعصاره اینکا اینچی، روغن گل مغربی، روغن گلرنگ، امگا ۶، امگا ٣۴۰ میلی لیترایران
۲لوسیون ضد چروک گردن پریمشی باتر، گل اسپیلانتس،پالمیتوئیل الیگو پپتید، پالمیتوئیل تتراپپتید-٧، اکتادسنوئیک اسید،ویتامین A و E50 میلی لیترتحت لیسانس فرانسه
۳سرم ضد چروک الاروویتامین E
30 میلی لیترتحت لیسانس کانادا
۴کرم لیفتینگ شب ورونیکروغن جوجوبا، روغن آرگان، ماکادمیا و عصاره هسته انگور

۵۰ میلی لیترتحت لیسانس فرانسه
۵کرم ضد چروک شب بالای ۵۰ سال ژنوبایوتیکرتینول، هیالورونیک اسید و شی باتر

۳۰ میلی لیترایران
۶کرم ضد چروک و آبرسان پوست سیلورالکلاژن هیدرولیز شده، هیالورونیک اسید، ساپونین۵۰ میلی لیتر

ایران
۷کرم ضد چروک حاوی رتینول سی بی پاریسهیالورونیک اسید، رتینول و روغن بادام شیرین
۳۰ میلی لیترتحت لیسانس فرانسه

سخن پایانی
کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال یکی از انواع محصولات بهداشتی موجود در بازار است. این کرم ها با فرمولاسیون خاص برای کند کردن روند پیری پوست طراحی و تولید می‌شوند. کرم ضد چروک بالای چهل سال از ایجاد چین و چروک های بیشتر جلوگیری کرده و سال های بیشتری پوست را جوان و شاداب نگه می‌دارد.

منبع: بهترین کرم ضد چروک در داروخانه

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.