آشنایی با انواع شامپوآلپسین

شامپو آلپسین

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
شامپو آلپسین محصول شرکت دکتر ولف و کشور آلمان هستند. این شامپوها در انواع مختلف و برای درمان طیف وسیعی از مشکلات مو تولید و عرضه‌شده‌اند. موها یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که نقش مهمی در زیبایی افراد بازی می‌کنند.مشکل ریزش مو، شوره سر و ضعیف و شکننده شدن موها را باید فوراً حل کرد زیرا با از دست رفتن حجم زیادی از موها جایگزینی آن‌ها بسیار دشوار خواهد شد. اگر به دنبال راه‌حلی برای درمان مشکلات موی خود هستید، در ادامه این مقاله با مجله داروبوم همراه شوید تا به معرفی سری شامپوهای آلپسین و خواص آن‌ها بپردازیم.

انواع شامپوهای آلپسین

شامپوهای آلپسین برای انواع مو و نگرانی های رایج مو تولید شده اند که بر حسب نیاز می توانید انتخاب کنید.

کافیین شامپو C1 آلپسین

شامپوهای آلپسین C1
شامپوهای آلپسین C1

در این شامپو از اثرات تحریک‌کننده و انرژی‌بخش کافئین برای بهبود رشد موها استفاده می‌شود. کافئین باعث افزایش گردش خون در ریشه موها شده و با رساندن مواد مغذی بیشتر به فولیکول مو رشد موها را تحریک می‌کند.

در فرمولاسیون این شامپو هیچ نرم‌کننده سیلیکونی مورداستفاده قرار نگرفته است بنابراین تغییری در حالت موهای شما که اغلب آقایان از آن شاکی هستند، ایجاد نخواهد شد.

کافیین شامپو C1 آلپسین از ضعیف شدن و ریزش موها جلوگیری کرده و پس از هر شستشو باعث افزایش استحکام و رشد موهای شما خواهد شد.

شامپو ضد شوره و تقویت‌کننده آلپسین مدل Double Effect 

شامپو آلپسین Double Effect
شامپو آلپسین Double Effect

شامپو ضد شوره و تقویت‌کننده آلپسین برای مقابله با شوره سر و ریزش مو طراحی و تولیدشده است. سالسیلیک اسید و اکتوپیروکس دو ماده بسیار مهم در فرمولاسیون شامپو ضد شوره و تقویت‌کننده آلپسین هستند که با خواص ضدالتهابی، آنتی‌اکسیدانی و ضد میکروبی تأثیر فاکتورهای داخلی و خارجی که باعث تولید شوره سر می‌شوند را به صفر می‌رسانند.

این شامپو با دو مکانیسم متفاوت مشکل ریزش مو و شوره سر را حل می‌کند بدین ترتیب که ابتدا با دارا بودن سالسیلیک اسید و اکتوپیروکس سلول‌های لایه شاخی پوست سر را سست نموده و باعث جدا شدن شوره‌ها می‌شود.

پس از انجام این عمل مکانیسم دوم اتفاق می‌افتد که شامل ورود کافئین به پوست سر و افزایش گردش خون و اکسیژن‌رسانی به فولیکول‌های مو است. کافئین با این عمل باعث تقویت رشد موها شده و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند.

محصول پیشنهادی: برای اطلاع از قیمت انواع شامپو ضد شوره قوی به سایت داروخانه داروبوم، دسته بندی محصولات شامپو ضد شوره مراجعه کنید.

شامپو آلپسین مدل S1 Sensitive 

شامپو آلپسین S1
شامپو آلپسین S1

 شامپوی مخصوص موهای حساس آلپسین مناسب افرادی است که دارای موهای شکننده و رنگ‌شده هستند. یکی از ترکیبات مفید بکار رفته در فرمولاسیون این شامپو آلانتونین است که مانع التهاب و خارش پوست سر می‌شود.

پانتنول موجود در این شامپو از مشتقات ویتامین‌های گروه B است. این ماده برای حفظ رطوبت طبیعی پوست سر و جلوگیری از خشکی و خارش بسیار مؤثر است.

ترکیبات دیگر موجود در شامپو آلپسین مدل S1 Sensitive  شامل کافئین و سورفاکتانت هستند. سورفاکتانت یک ماده پاک‌کننده است و کافئین با افزایش رشد و تقویت موها به‌سرعت باعث بهبود وضعیت موهای ضعیف و شکننده می‌شود.

برای آشنایی و آگاهی بیشتر با مواد تشکیل‌دهنده اصلی شامپوها و مشکلات اصلی مو و همچنین میزان اهمیت شستشوی موها می‌توانید مقاله “همه‌چیز درباره شامپوها و اصول شستشوی مو” در مجله داروبوم را مطالعه کنید.

شامپو ضد شوره سر آلپسین مدل Dandruff Killer 

Dandruff Killer
Dandruff Killer

شوره سر یکی از مشکلات بسیار شایع در بین افراد است که علاوه بر نازیبایی می‌تواند نشانه مشکلات قارچی باشد. شامپو ضد شوره سر آلپسین دارای ترکیبات بسیار مؤثر برای پیشگیری از ایجاد شوره سر و تسریع جدا شدن آن‌ها از روی سر است.

در فرمولاسیون این شامپو ترکیباتی مانند آلانتونین با خواص ضدالتهاب از پوست سر در مقابل عوامل مختلف جلوگیری کرده از ایجاد شوره‌های جدید بر روی سر جلوگیری می‌کند.

شامپو آلپسین مدل A2 Active 

شامپو آلپسین A2
شامپو آلپسین A2

این شامپو برای استفاده روزانه و جهت متعادل‌سازی ترشح چربی در سر طراحی و تولیدشده است. از مواد مؤثره موجود در فرمولاسیون این شامپو می‌توان به بیزابولول، آلانتونین و کافئین اشاره کرد.

بیزابولول و آلانتوئین از التهاب و حساسیت پوست سر جلوگیری کرده و کافئین باعث تقویت رشد موها می‌شود.

ترکیبات بکار رفته در شامپو آلپسین مدل A2 Active در کنار یکدیگر باعث بهبود وضعیت پوست سر و موها می‌شوند.

شامپو آلپسین مدل Tuning

 مدل Tuning
مدل Tuning

شامپو آلپسین مدل Tuning با دارا بودن مقداری رنگ‌دانه باعث حفظ رنگ طبیعی موها شده و از سفیدی زودهنگام آن‌ها جلوگیری می‌کند. این شامپو مخصوص آقایانی است که دچار سفیدی زودرس مو شده‌اند ولی مایل به استفاده از رنگ مو نیستند.

شامپو آلپسین مدل Tuning علاوه بر دارا بودن رنگ طبیعی حاوی کافئین است و از ریزش موها که با افزایش سن معمولاً رخ می‌دهد جلوگیری می‌کند.

شامپو ضد شوره آلپسین مدل A3 Anti Dandruff

شامپو آلپسین A3
شامپو آلپسین A3

شامپو ضد شوره آلپسین با دارا بودن مواد مؤثره‌ای همچون فوماریک اسید و اوکتوپیروکس شوره‌های سر را برطرف کرده و با درمان مشکل پوست سر از ایجاد شوره‌ای جدید پیشگیری می‌کند.

این شامپو همچنین حاوی آلاتونین و کافئین است که به ترتیب باعث مرطوب‌سازی پوست سر و افزایش رشد موها می‌شوند.

شامپو آلپسین مدل A1 Active 

شامپو آلپسین A1
شامپو آلپسین A1

شامپو آلپسین مدل A1 Active برای مراقبت از موهای خشک طراحی و تولیدشده است. اعم از اینکه موها به‌طور ارثی خشک هستند یا اینکه در اثر عوامل محیطی آسیب‌رسان دچار خشکی شده‌اند این شامپو می‌تواند آن‌ها را ترمیم کند.

مواد مؤثره‌ موجود در شامپو آلپسین مدل A1 Active  شامل منتول، پانتنول و کافئین هستند که با خشکی موها مقابله می‌کنند. کافئین موجود در این شامپو با خون‌رسانی بیشتر به ریشه موها باعث بازگشت لطافت و شادابی به موها شده و درواقع یک ترکیب احیاء کننده به شمار می‌آید.

شامپو آلپسین مدل Medicinal Fresh

آلپسین Medicinal Fresh
آلپسین Medicinal Fresh

این شامپو برای برطرف کردن چربی اضافی موها تهیه‌شده است. شامپو آلپسین مدل Medicinal Fresh یک شامپوی ضد چربی قوی است که با داشتن ترکیبات مفید ترشح چربی در پوست سر را کنترل و تنظیم می‌کند.

منتول، روی و عصاره ژینکو  برخی از ترکیبات موجود در فرمولاسیون این شامپو هستند. این ترکیبات با تأثیر بر روی پوست سر متابولیسم را در آن کاهش داده و با کاهش ترشح چربی موها را به مدت ۲۴ ساعت تمیز نگه می‌دارد.

شامپو آلپسین مدل Medicinal Fresh یک شامپوی مناسب برای افرادی است که موهای بسیار چربی‌دارند و از این وضعیت خسته شده‌اند.

شامپو ضد شوره آلپسین مدل مدیسینال 

این شامپو برای رفع مشکلاتی مانند شوره، حساسیت و خارش سر طراحی و عرضه‌شده است. ترکیبات موجود در این شامپو باپوست سر سازگار هستند و برای استفاده روزانه مناسب می‌باشند.

شامپو ضد شوره آلپسین مدل مدیسینال علاوه بر درمان مشکلات مو  باعث بازگرداندن زیبایی موها شده و شانه پذیری آن‌ها را نیز بهبود می‌بخشد.

شامپو موی چرب آلپسین مدل مدیسینال 

مخصوص موی چرب
مخصوص موی چرب

دردسر نگهداری و مراقبت از موهای چرب نسبت به سایر موها بسیار بیشتر است بنابراین نیاز به استفاده از شامپوهای باکیفیت در این گروه از افراد بیشتر می‌باشد. موهای چرب با ظاهری چرب بیشتر از سایر انواع مو آلودگی‌های محیطی را به خود جذب می‌کنند.

شامپو موی چرب آلپسین مدل مدیسینال  با تنظیم ترشح چربی یا سبوم در پوست سر باعث حفظ تمیزی موها می‌شود. این شامپو با دارا بودن عصاره‌ی علف چای و گلیسیرین باعث نرم شدن پوست سر شده و به مدت ۲۴ ساعت موها را تمیز نگه می‌دارد.

محلول لیکوئید کافئین آلپسین ۲۰۰ میلی لیتر

Alpecin Caffeine Liquid
Alpecin Caffeine Liquid

استفاده از محلول لیکوئید کافئین آلپسین محلول موجب رویش مجدد موها باریشه ضعیف، تقویت ریشه مو و استحکام آن، کمک به شادابی و سلامت مو و همچنین کاهش ریزش مو زودرس می‌گردد. این محلول حاوی کافئین، نیاسین آمید، ویتامین A و زینک است و این قابلیت را دارد که ریزش مو را به هر علتی برطرف سازد.

از ویژگی‌های خوب این محصول می‌توان به جذب راحت روی پوست سر و تقویت و افزایش رشد موها اشاره کرد.

روش مصرف این محصول به این صورت است که باید صبح‌ها و پس از هر بار استحمام مقدار مناسبی از محلول لیکوئید کافئین را به مدت دو دقیقه روی پوست سر ماساژ دهید و نکته مهم دیگر اینکه پی از استفاده از محلول نیاز به شستشو نمی‌باشد.

اگر در انتخاب شامپو متناسب با موهایتان سؤال دارید و دچار تردید هستید که چه شامپویی دقیقاً برطرف‌کننده ضعف و نیاز اصلی موهایتان است می‌توانید مقالهبهترین شامپو برای موهای من چیه؟را مطالعه کنید.

سخن پایانی:
محصولات آلپسین برای حل تمام مشکلات مربوط به مو مانند درمان ریزش مو، درمان شوره سر، از بین بردن چربی‌های اضافی مو و ترمیم موهای رنگ‌شده و بسیاری از مشکلات دیگر به‌صورت تخصصی تولید و عرضه‌شده‌اند. شامپوهای آلپسین شامل:شامپو موی چرب آلپسین مدل مدیسینال ، شامپو ضد شوره آلپسین مدل مدیسینال ، شامپو آلپسین مدل A1 Active ، شامپو ضد شوره سر آلپسین و بسیاری دیگر که در بالا معرفی‌شده است و شما می‌توانید با توجه به نیاز اصلی خود یکی از این محصولات را انتخاب کنید.لینک برخی از محصولات آلپسین که در سایت داروبوم موجود است را به جهت دسترسی آسان و سریع خرید این محصولات، برای شما مشتریان عزیز درج گردیده است.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.