معرفی انواع کرم ضد چروک ایرانی ❤️❤️❤️

کرم ضد چروک

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
کرم ضد چروک جزء کرم‌های خوب مراقبت از پوست است که در بین خانم‌ها طرفدار زیادی دارد. کرم‌های ضد چروک بیشتر بر مبنای آب‌رسانی ساخته می‌شوند تا با پر کردن پوست چین‌وچروک‌ها را برطرف کنند. این کرم‌ها معمولاً برای خانم‌ها تولید می‌شود و بیشتر مصرف‌کنندگان آن‌ها نیز خانم‌ها هستند؛ اما آقایان نیز می‌توانند برای حفظ جوانی و سلامت خودشان از کرم‌های ضد چروک استفاده کنند. این کرم‌ها با مکانیسم‌های مختلف چین‌وچروک‌های پوست را کاهش می‌دهند و باعث می‌شوند پوست شما جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسد.در ادامه مقاله جهت آشنایی بیشتر با فواید کرم ضد چروک و معرفی انواع کرم‌های ضد چروک ایرانی همراه ما باشید.

فواید مصرف کرم ضد چروک

با توجه به اینکه همه افراد از پیری پوست و نشانه‌های آن دل‌خوشی ندارد مصرف کرم‌های ضد چروک در سراسر دنیا بسیار بالاست. ولی واقعیت علمی این است که این محصولات تأثیرات ماندگار و خیلی مثبتی ندارند.

مطالعات مختلف نشان داده است که بهترین کرم‌های ضد چروک بعد از بیش از ۱۲ هفته مصرف تنها قادر به رفع کمتر از ۱۰% چین‌وچروک‌های صورت هستند که خیلی آمار چشمگیری نیست.

خط و خطوط و چین و چروک های ایجاد شده در سطح پوست، باعث می شود که سن شما بیشتر دیده شود بنابراین برای جلوگیری و پیشگیری از آن مکمل هایی باید مصرف شود که جهت آشنایی با علل و محصولات پیری پوست،مطالعه مقاله “علت چروک شدن پوست و تاثیر کرم های ضد چروک در رفع آنها” پیشنهاد می‌شود.

ترکیبات موجود در کرم‌های ضد چروک

کرم‌های ضد چروک معمولاً حاوی مرطوب‌کننده های قوی و ترکیبات ضد پیری هستند که این دو در کنار هم باعث کاهش چین‌وچروک و لک‌های پوستی می‌شوند. برخی از ترکیبات ضد پیری رایج در کرم‌های ضد چین‌وچروک عبارت‌اند از:

۱- رتینوئیدها

این ترکیب بیشتر به فرم پالمیتات رتنیل در کرم‌های ضد چروک موجود است. رتینوئیدها با فرمولاسیون مختلف باعث کاهش تعداد خطوط ظریف شده و عمق چروک‌ها را کاهش می‌دهند.

۲- فاکتور رشد اپیدرمی

این ماده برای تحریک نوسازی سلول‌ها و تولید کلاژن در پوست در فرمولاسیون کرم‌های ضد چروک قرار می‌گیرد. فاکتور رشد اپیدرمی باعث افزایش استحکام و بهبود انعطاف‌پذیری پوست می‌شود.

تحقیقات مختلف در رابطه با تأثیر این ماده نشان داده است که قادر است خطوط ریز، چروک‌ها و افتادگی پوست را بهبود ببخشد. این فاکتور همچنین برای درمان زخم‌ها و سوختگی‌ها بسیار مفید است و خاصیت ضدالتهابی دارد.

۳- آلفا و بتا هیدرو کسی اسیدها

این مواد چسب‌های داخل سلولی که سلول‌های مرده را روی سطح پوست نگه می‌دارند را حل کرده و از بین می‌برند. این اسیدهای ضعیف پوست را به‌آرامی لایه‌برداری و شفاف می‌کنند.

۴- آنتی‌اکسیدان‌ها

ویتامین E، ویتامین C و کوآنزیم Q10 آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که برای مقابله با رادیکال‌های آزاد به ترکیب کرم‌های ضد چروک اضافه می‌شوند. این ترکیبات با فاکتورهای آسیب‌رسان محیط مقابله کرده و مانع ایجاد چروک‌های جدید بر روی پوست می‌شوند.

پیشنهاد داروبوم جهت کسب آگاهی بیشتر در خصوص روند پیری پوست،پیشگیری و ترمیم آن مطالعه مقاله “پیری پوست صورت” می‌باشد.

انواع ضد چروک های ایرانی

در این بخش برخی از کرم های ضد چروک ایرانی را که در اکثر داروخانه ها در دسترس هستند معرفی می کنیم:

۱- کرم ضد چروک سینره

این کرم حاوی مهارکننده آنزیم کلاژناز و همچنین کمپلکس MDI است که با تحریک کلاژن سازی با پیری پوست مبارزه می‌کند. عصاره‌های گیاهی موجود در این کرم مانع تخریب کلاژن شده و طول عمر سلول‌های پوست را افزایش می‌دهند.

کرم ضد چروک سینره حاوی کوآنزیم Q10 و ویتامین E برای مقابله با رادیکال‌های آزاد و به حداقل رساندن تأثیر فاکتورهای مخرب محیطی بر روی پوست است.

کرم ضد چروک بالای 40 سال سینره

۲- کرم ضد چروک آمیلی ایج دکتر ژیلا

این کرم ایرانی حاوی کمپلکس آملیوکس است که شامل کارنوزین، عصاره گیاه سیلی مارین و ویتامین E است. مکانیسم اثر کرم ضد چروک دکتر ژیلا محافظت و مراقبت از کلاژن پوست است بنابراین از پیدایش چین‌وچروک جلوگیری می‌کند.

کمپلکس آملیوکس چروک‌های پوستی را بازکرده و باعث افزایش استحکام پوست می‌شود. ویتامین E موجود در این کرم مانع تأثیر رادیکال‌های آزاد بر روی پوست و تخریب کلاژن پوست می‌شود.

کرم ضد چروک دکتر ژیلا

۳- کرم ضد چروک سیلورال

این کرم یک ضد چروک عالی برای پیشگیری و رفع چین‌وچروک‌های روی پوست است. کرم ضد چروک سیلورال باقابلیت مرطوب‌کنندگی و دارا بودن ترکیبات ضدالتهاب از پوست مراقبت می‌کند. این ضد چروک با دارا بودن ترکیب جنیستئین سنتز کلاژن را در پوست افزایش می‌دهد و وضعیت پوست را بهبود می‌بخشد.

قیمت کرم ضد چروک سیلورال

۴- کرم ضد چروک اسکین وان

ژل ضد چروک اسکین وان با دارا بودن عصاره‌های گیاهی یک ضد چروک قوی برای پیشگیری و رفع چین‌وچروک‌های صورت و گردن است. کرم رتینول ضد چروک اسکین وان حاوی روغن آووکادو، مرطوب‌کننده و سرشار از ویتامین‌های B, E, A است که پوست را تقویت کرده و از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند.

قیمت کرم رتینول اسکین وان

۵- کرم ضد چروک AHA 10% سی ‌گل

کرم ضد چروک سی گل حاوی اسیدهای میوه برای نوسازی پوست و کاهش چروک‌های سطحی است. این کرم سلول‌های مرده را از سطح پوست جدا کرده باعث شفاف‌سازی و جوان شدن پوست می‌شود. ضد چروک سی گل حاوی ویتامین‌های E،C، اسیدلاکتیک و بسیاری از ترکیبات گیاهی مفید برای جوان‌سازی پوست است.

کرم ضد چروک AHA 10% سی گل

سخن پایانی:
کرم‌های ضد چروک ازجمله کرم‌های پرمصرف بخصوص برای بانوان می‌باشد. کرم‌های ضد چروک ایرانی حاوی ترکیبات مفید و بسیار مؤثر است که اسامی آنان در بالا ذکرشده است و لینک برخی از این محصولات برای تسهیل در خرید و سفارش، برای شما مشتریان عزیز قرارداده شده است. هرکدام از این ضد چروک‌ها دارای ویتامین و ترکیبات مخصوصی است که شما می‌توانید آن‌ها را متناسب با نوع نیاز پوستتان انتخاب کنید.

منبع: healthline

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.