بهترین قرص نعوظ و تاخیری چیه؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
اختلال نعوظ یک بیماری شایع با علل و عوامل مختلف است. این عارضه می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر زندگی و روابط زناشویی فرد داشته باشد. خوشبختانه، درمان ‌های مؤثری در دسترس هستند، از داروها و تغییرات سبک زندگی گرفته تا گزینه ‌های تهاجمی ‌تر. استفاده از قرص تقویت قوای جنسی مردان به ایشان کمک می‌کند تا اعتماد به نفس خود را بازیابند و از یک زندگی جنسی رضایت بخش لذت ببرند. در ادامه مقاله برای آشنایی بیشتر شما بهترین قرص نعوظ و تاخیری را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

معمولاً مردان با افزایش سن دچار اختلال نعوظ در نتیجه محدودیت عملکرد عروق خونی و پیری بافت ها می‌شوند که می‌تواند جریان خون به آلت تناسلی را کاهش دهد. این مشکل را به راحتی می‌توان با تغییرات در سبک زندگی و استفاده از برخی از مکمل ها برطرف کرد. قرص های رفع اختلالات نعوظ و تاخیری با خونرسانی به آلت تناسلی خواص درمانی قابل توجهی ارائه داده و تشکیل بافت سالم‌ تر در آلت تناسلی را تحریک می‌کنند. در نتیجه افزایش حساسیت، نعوظ قوی تر و بهبود عملکرد جنسی را تجربه خواهید کرد.

علت بروز اختلال نعوظ

اختلال نعوظ (ED) که همچنین به عنوان ناتوانی جنسی شناخته می‌شود، به ناتوانی مداوم در دستیابی یا حفظ نعوظ کافی برای عملکرد جنسی رضایت بخش اشاره دارد. این وضعیت می‌تواند بر عزت نفس، اعتماد به نفس و کیفیت کلی زندگی مرد تأثیر بگذارد.

عوامل مختلفی از جمله شرایط فیزیکی مانند بیماری های قلبی عروقی، دیابت، عدم تعادل هورمونی، اختلالات عصبی و عوامل روانی مانند استرس، اضطراب و مسائل مربوط به رابطه، می‌توانند باعث ED شوند. بسته به علت زمینه ای، گزینه های درمانی از تغییر سبک زندگی و داروها گرفته تا درمان و مداخلات پزشکی متغیر است.

بهترین و قویترین قرص نعوظ

اختلال نعوظ با افزایش سن در مردان شایع است. دلایل خاص این عارضه می‌تواند به دلیل محدودیت جریان خون به آلت تناسلی، عوارض جانبی داروها، شرایطی مانند بیماری ها و تغییرات در سطح هورمون ها باشد. خبر خوب این است که چندین گزینه درمانی در دسترس است، از داروهای تجویزی گرفته تا مکمل ها را می‌توانید برای درمان اختلالات نعوظ مورد استفاده قرار دهید. در ادامه به معرفی بهترین و قویترین قرص نعوظ می‌پردازیم.

۱- قرص ایکس اید گلدن لایف

قرص ایکس اید گلدن لایف تحت لیسانس استرالیا یک مکمل مفید برای تقویت قوای جنسی است. در این مکمل ترکیبی از ویتامین ها از جمله ویتامین های B2 ،B3 ،B6 ،E، A و همچنین عصاره گیاهان جینسینگ، خارخسک و گرده لیوه مورد استفاده قرار می‌گیرد که باعث افزایش میل جنسی می‌شوند. استفاده از قرص ایکس اید گلدن لایف خونرسانی به اندام های تناسلی را افزایش داده و به رفع اختلالات نعوظ کمک می‌کند. علاوه بر این با تنظیم هورمون های جنسی و افزایش انرژی میل فرد به رابطه جنسی را افزایش می‌دهد. در یک قوطی از این مکمل تعداد ۶۰ عدد قرص وجود دارد که با مصرف روزی یک عدد برای مدت دو ماه کافی است.

قرص ایکس اید گلدن لایف

۲- قرص لیبیدو بوستر گرین نیچر

قرص لیبیدو بوستر گرین نیچر تحت لیسانس استرالیا یک مکمل بسیار مفید برای افزایش میل و تقویت قوای جنسی است. عصاره های گیاهی موجود در این مکمل شامل گیاه اپیمدیوم، گیاه خارخسک، گیاه شیزاندر و موریندا افیسینالیس هستند. این ترکیبات باعث افزایش خونرسانی به آلت تناسلی و بهبود قدرت باروری می‌شوند. قرص لیبیدو بوستر گرین نیچر باعث افزایش تحریک جنسی و تحرک اسپرم ها می‌شود. می‌توانید از این مکمل برای تقویت نعوظ فوری استفاده کنید. این مکمل ۶۰ عددی بسته بندی می شود و طریقه مصرف آن روزانه ۲ عدد است.

قرص لیبیدو بوستر گرین نیچر

بیشتر بخوانید: قرص جینسینگ چیست؟

۳- کپسول زینگا لایف سلامت گستر آرتیمان

کپسول زینگا لایف سلامت گستر آرتیمان تولید ایران یک مکمل عالی برای تقویت قوای جنسی و رفع مشکلات نعوظ در آقایان است. عصاره ‌های گیاهی جینکو، جینسینگ و خارخاسک موجود در این مکمل باعث افزایش قدرت جنسی شده و به درمان اختلال نعوظ و انزال زودرس کمک می‌کنند. کپسول زینگا لایف همچنین باعث رفع کسالت های روزانه شده و با افسردگی و استرس مقابله می‌کند.

این مکمل به صورت ۶۰ تایی عرضه می شود و مصرف روزانه یک عدد یک ساعت قبل از رابطه توصیه می شود.

کپسول زینگا لایف سلامت گستر آرتیمان

بهترین قرص گیاهی نعوظ بدون عوارض

قرص گیاهی های بسیاری برای درمان اختلالات نعوظ در بازار موجود است که بدون عوارض جانبی هستند. اکثر افراد ترجیح می‌دهند به جای قرص های شیمیایی از قرص های گیاهی برای رفع مشکلات نعوظ استفاده کنند. این مکمل ها از خواص گیاهان دارویی برای رفع اختلالات جنسی استفاده می‌کنند. در ادامه به بهترین قرص گیاهی نعوظ می‌پردازیم.

۱- کپسول گیاهی دایان مکث ممسک دایان فارما

کپسول گیاهی دایان مکث ممسک دایان فارما تولید ایران یک مکمل کاملا گیاهی و طبیعی برای برطرف کردن مشکل انزال زودرس است. این کپسول حاوی عصاره تمبرهندی و سرشار از ویتامین ها و ساپونین ها است که اختلالات نعوظ را برطرف کرده و باعث افزایش خونرسانی به آلت تناسلی می‌شوند. استفاده از کپسول گیاهی دایان مکث ممسک میل و توان جنسی فرد را نیز افزایش می‌دهد. این مکمل ۲۰ تایی عرضه می شود و برای بهترین نتیجه توصیه می شود دو ساعت قبل از رابطه دو عدد قرص میل شود.

کپسول گیاهی تاخیری دایان مکث

۲- قرص روکش دار آفرودیت گل دارو

قرص روکش دار آفرودیت گل دارو تولید ایران یک مکمل بسیار مفید برای رفع اختلالات جنسی از جمله انزال زودرس، بی میلی جنسی و مشکلات نعوظ است. زعفران، زنجبیل، دارچین و خارخاسک عصاره های گیاهی موجود در این قرص هستند. این ترکیبات خونرسانی به آلت تناسلی را افزایش داده و بی میلی جنسی را برطرف می‌کنند.

قرص روکش دار آفرودیت باعث افزایش تحرک اسپرم ها شده و مدت زمان بقاء آنها را افزایش می‌دهد. این قرص به صورت روکش دار و ۳۰ تایی ارائه می شود. نحوه مصرف قرص آفرودیت سه مرتبه در روز و هر بار یک عدد بعد از غذا است.

قرص روکش دار آفرودیت گل دارو

بهترین قرص ویتامین برای نعوظ

برای درمان اختلالات نعوظ می‌توانید از قرص ها و مکمل های موجود در بازار استفاده کنید. برخی از ویتامین ها نیز در این زمینه کمک کننده هستند. بهترین قرص ویتامین برای نعوظ  شامل ویتامین دی و اسید فولیک است که در ادامه شرح داده شده است.

۱- ویتامین دی

ویتامین دی علاوه بر جلوگیری از پوکی استخوان با افزایش سطح تستوسترون در بدن در رفع اختلالات نعوظ موثر است. در برخی از افراد کمبود ویتامین دی منجر به مشکلات جنسی می‌شود که با مصرف این قرص برطرف خواهد شد.

۲- فولیک اسید

اسید فولیک یا ویتامین B9 با تولید اکسید نیتریک در بدن و کاهش سطح هموسیستیئن می‌تواند اختلالات نعوظ را برطرف کند. این ویتامین باعث افزایش خونرسانی آلت تناسلی شده و ماندگاری نعوظ را افزایش می‌دهد.

سخن پایانی
اختلال نعوظ (ED) یک تجربه رایج برای مردان در تمام سنین است. علل اختلال نعوظ بسیار و متنوع است، برخی جسمی و برخی روانی هستند. درمان اختلال نعوظ ساده است و شما حتی می‌توانید خودتان با استفاده از مکمل های موجود در بازار آن را درمان کنید. این بدان معنی است که عملکرد نعوظ می‌تواند در عرض چند روز بهبود یابد.

اگر شما هم به دنبال مکملی برای بهبود نعوظ و همچنین قرص تقویت قوای جنسی می گردید، داروخانه آنلاین داروبوم این مکمل ها را با مناسب ترین قیمت ارائه کرده است. برای دیدن قیمت این مکمل ها و بررسی دقیق تر ترکیبات آنها می توانید به سایت داروخانه داروبوم به آدرس darooboom.com مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.