تاثیر قرص ول من بر اسپرم چیست؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
ناباروری در مردان می‌تواند ناشی از عوامل زیادی باشد. یکی از این عوامل تولید پایین اسپرم است. قرص ول من اورجینال به طور اختصاصی برای آقایان طراحی شده است، به دلیل ترکیبات و مواد مغذی که دارد به تولید و تقویت اسپرم مردان کمک می کند.  ویتامین ب ۱۲، ب ۶، آهن، سلنیوم، منیزیم، ویتامین سی و ویتامین آ هر کدام به نحوی در افزایش توان جنسی مردان و تقویت قوای باروری نقش ایفا می کنند.

بیماری‌ها، جراحی ها، مشکلات ارثی و محیطی نیز در ناباروری مردان نقش ایفا می‌کنند. در ادامه علاوه بر آشنایی با علت ناباروری در مردان، با درمان‌های آن مانند درمان با قرص ول من و تاثیر قرص ول من بر اسپرم نیز آشنا خواهیم شد.

قرص ول من (اورجینال) برای چی خوبه؟

یکی از نشانه‌های عمده ناباروری در مردان عدم توانایی در بچه‌دار شدن است. ممکن است هیچ علامت یا نشانه واضح دیگری وجود نداشته باشد. با این وجود، ممکن است در برخی از موارد مشکلات زمینه‌ای باعث ناباروری شوند. مشکلاتی مانند، مشکلات ارثی، گشاد شدن رگ‌های بیضه‌ها، نداشتن تعادل هورمونی و دیگر مشکلات می‌باشد. علائم و نشانه‌هایی که ممکن است متوجه شوید عبارتند از:

  • مشکلات عملکردی جنسی
  • داشتن درد یا تورم در بیضه
  • عفونت‌های پی در پی تنفسی
  • کاهش حس بویایی
  • رشد نامناسب سینه (ژنیکوماستی)
  • ناهنجاری‌ها و کاهش یا ریزش موی صورت یا بدن
  • کروموزومی یا هورمونی
  • تعداد اسپرم کمتر از حد طبیعی

قرص Vitabiotics Wellman Original حاوی فرمولاسیونی است که مخصوص مردان در هر سنی طراحی شده است تا به حفظ سلامت عمومی و شادابی در یک سبک زندگی شلوغ کمک کند. همچنین برای مردانی که کمبود ویتامین و مواد معدنی دارند یا افرادی که سبک زندگی سختی دارند توصیه می‌شود. یکی از خواص قرص ول من برای تقویت اسپرم می‌باشد که باروری را افزایش می‌دهد.

فرمول قرص ول من برای سلامت مردان بهینه شده است و منبع اصلی تمام ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه اصلی و جینسنگ برای حمایت از متابولیسم طبیعی انرژی مردان است. عصاره جینسینگ به مبارزه با استرس کمک می‌کند و توانایی تمرکز را افزایش می‌دهد.

ال-کارنیتین موجود در قرص ول من در متابولیسم میتوکندری نقش دارد، از سلامت قلب، فعالیت ماهیچه‌ها حمایت می‌کند و عملکرد استقامتی را افزایش می‌دهد. همچنین این ماده با تاثیر بر هورمون‌ها باعث تحریک و افزایش تولید اسپرم می‌شود.

خرید اینترنتی قرص ول من برای افزایش اسپرم

اگر بعد از مدت زمان معلومی، بچه‌دار نشدید، هر کدام از علائم زیر را داشتین سریعا به پزشک مراجعه فرمایید:

  • مشکلات نعوظ یا انزال، میل جنسی کم، یا سایر مشکلات عملکرد جنسی
  • درد، ناراحتی، توده یا تورم در ناحیه بیضه
  • سابقه مشکلات بیضه، پروستات یا جنسی
  • جراحی کشاله ران، بیضه، آلت تناسلی یا کیسه بیضه

مقاله پیشنهادی:
برای آشنایی با انواع قویترین قرص تقویت اسپرم کلیک کنید.

خواص قرص ول من

قرص ول من اورجینال خواص بیشماری برای سلامت جنسی و بهبود باروری مردان دارد. تعدادی از آنها عبارتند از:

۱- قرص ول من برای زود انزالی

یکی از مشکلاتی که باعث ناباروری آقایان می‌شود، می‌تواند شامل مشکل در حفظ نعوظ کافی برای رابطه جنسی (اختلال نعوظ)، زود انزالی، مقاربت دردناک، ناهنجاری‌های آناتومیکی مانند داشتن سوراخ مجرای ادرار در زیر آلت تناسلی (هیپوسپادیاس)، یا مشکلات روانی یا رابطه‌ای باشد که در رابطه جنسی اختلال ایجاد می‌کند. اما مواد موجود در قرص ول من باعث به تاخیر انداختن انزال و به نوعی درمان زود انزالی در آقایان می‌شود.

۲- بهبود باروری و تولید مثل با قرص ول من آقایان

برای باروری باید اسپرم کافی در مایع منی وجود داشته باشد. اگر تعداد این ماده در مایع منی شما پایین باشد، احتمال اینکه یکی از اسپرم های شما تخمک همسرتان را بارور کند، کاهش می‌یابد. تعداد کم یعنی کمتر از ۱۵ میلیون در هر میلی لیتر منی یا کمتر از ۳۹ میلیون در هر انزال است.

اسپرم باید عملکرد مناسبی داشته و قادر به حرکت باشد. در صورتی که نتواند حرکت کند یا حرکت و عملکرد غیر طبیعی داشته باشد، ممکن است نتواند تخمک را بارور کند. قرص ول من برای تقویت اسپرم و باروری بسیار مناسب بوده و می‌تواند با تاثیر بر هورمون‌های موجود باعث افزایش تولید اسپرم شود.

در وبسایت nefertility می خوانیم:
زینک یک ماده معدنی ضروری است که در تشکیل اسپرم، متابولیسم تستوسترون و تحرک سلولی نقش دارد. نشان داده شده است که مکمل های حاوی زینک مانند ول من باعث افزایش سطح تستوسترون، تعداد اسپرم و تحرک اسپرم می شود.

۳- قرص ول من برای سیستم ایمنی

سیستم ایمنی سالم برای سلامتی و باروری مردان مهم است. ول من شامل ویتامین‌های A، C، D، B6 و B12 به همراه اسید فولیک و مس است که به عملکرد طبیعی سیستم ایمنی کمک می‌کند. این ویتامین ۱۰ میکروگرم ویتامین D، سطح توصیه شده توسط وزارت بهداشت بریتانیا را فراهم می‌کند. که این مورد یکی از دلایل درمان باروری در مردان است.

۴- خواص قرص ول من برای پروستات

قرص ول من دارای ترکیبات و کمپلکس ویژه‌ای مانند ویتامین D3 است. این ترکیبات از بیماری‌های پروستات جلوگیری کرده و از سیستم ایمنی بدن محافظت می‌کند. این قرص می‌تواند علاوه بر پیشگیری از بیماری‌ها، برخی دیگر از بیماری‌های پروستات را درمان کند.

محصول پیشنهادی
برای خرید قرص پروستات به منظور کم کردن التهاب پروستات و کوچک کردن آن از داروساز داروخانه آنلاین داروبوم مشاوره رایگان دریافت کنید.

۵- قرص ول من برای بهداشت و باروری

قرص ول من، دارای مواد معدنی زیادی از جمله زینک (روی) می‌باشد در تولید مثل و حفظ سطح طبیعی تستوسترون بدن کمک می‌کند. از آنجایی که مردان در هر بار انزال حدود ۵ میلی گرم روی از دست می دهند، مصرف مناسب روی ضروری است. فولات، آهن، منیزیم و ویتامین B12 در تقسیم سلولی نقش دارند، به علاوه ویتامین A که در فرآیند تخصصی شدن سلول ها نقش دارد.

شما باید اسپرم سالم تولید کنید. برای تولید اسپرم سالم رشد و تشکیل اندام‌های تناسلی مردانه در دوران بلوغ لازم است. در بدترین حالت باید یکی از بیضه‌های شما سالم باشد. بدن شما برای تحریک و حفظ و تولید اسپرم، باید به خوبی کار کند. بعد از تولید باید به داخل مایع منی منتقل شود. زمانی که این ماده در بیضه‌ها تولید می‌شود، لوله‌های نازکی آنها را جا به جا می‌کنند تا وقتی که با مایع منی مخلوط شده و از آلت تناسلی خارج شوند.

محصول پیشنهادی
برای آشنایی با انواع قرص ناباروری مردان به همراه قیمت به سایت داروخانه آنلاین داروبوم مراجعه کنید.

۶- خواص قرص ول من برای آقایان در تقویت عضلات

قرص ول من با تحریک پروتئین سازی در تقویت عضلات نقش مهمی دارد. با توجه به تاثیر زیاد این قرص در عضله سازی، از آن در برخی از مکمل‌ها استفاده می‌شود.

بهبود باروری و تولید مثل آقایان با قرص ول من

ترکیبات قرص ول من

قرص ول من با یک مولتی ویتامین متفاوت است زیرا فرمول آن بر اساس شواهد تحقیقات بین‌المللی برای سلامت مردان بهینه شده است، بنابراین برخی از مواد مغذی در سطوح بالا ارائه می‌شوند. در حالی که قرص ول من منبع اصلی تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی اصلی را فراهم می‌کند، اما بیش از ۱۰۰ درصد از مواد مغذی خاص، به‌علاوه جینسینگ، کوآنزیم Q10 و اسیدهای آمینه را نیز فراهم می‌کند.

قرص ول من دارای ویتامین‌هایی همچون A, C, D, B6, B12 و E دارد. به غیر از موارد گفته شده کو آنزیم کیوتن، ال-کارنیتین، اسیدفولیک، ال آرژینین، سلنیوم، منیزیم، زینک و مس از جمله مواد تشکیل دهنده قرص ول من می‌باشند.

ویتامین ,A  C, D, B6, B12و E

ویتامین A تاثیر زیادی در سلامتی بدن انسان دارد و در حدود ۲۵۰۰ واحد بین الملل در قرص ول من وجود دارد. ویتامین D به عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. ویتامین‌های B12 و B6 به ترتیب به آزادسازی انرژی و تشکیل گلبول‌های قرمز در بدن کمک می‌کند.

کوآنزیم کیوتن

کوآنزیم کیوتن موجود در قرص ول من برای جبران کمبودهای تغذیه‌ای مانند کمبود ویتامین B6 مفید است.

ال کارنیتین

فوایدی زیادی از عضله سازی تا کمک به تولید اسپرم دارد.

اسید فولیک

اسید فولیک فرم مصنوعی فولات می‌باشد. باعث افزایش تولید اسپرم می‌شود.

ال آرژینین

با توجه به تحقیقات دانشمندان ال آرژینین برای تقویت قوای جنسی مردان مفید است.

سلنیوم

سلنیوم یک ماده معدنی کمیاب است. این ماده معدنی برای افزایش باروری مردان موثر می‌باشد.

منیزیم

منیزیم باعث کاهش نیاز اکسیژن شده و بنابراین برای ورزشکاران هنگام ورزش و عضله سازی بسیار مفید می‌باشد.

زینک

زینک موجود در قرص ول من برای سلامت تستوسترون موجود در خون لازم می‌باشد.

مس

مس برای جذب یون و تولید انرژی در بدن نقش مهمی دارد.

زمان مصرف قرص ول من

بهترین زمان برای مصرف این قرص بعد از غذا با یک لیوان آب است. برای مثال می‌توانید بعد از ناهار یا شام این قرص را مصرف کنید. همچنین هنگام مصرف این قرص باید آب کافی بنوشید.

قرص ول من فواید زیادی دارد و برای همه گروه‌های سنی آقایان مناسب می‌باشد. این قرص برای درمان ناباروری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین ورزشکاران و افرادی که مشغله کاری زیادی دارند، از این قرص برای تامین انرژی استفاده می‌کنند.

سخن پایانی
زندگی و کسب و کار پر مشغله امروزی موجب شده سلامت جسم و روح افراد با مشکلات متعددی همراه شود. از همین رو مصرف مکمل هایی مانند قرص ول من نیازهای بدن مردان برای تامین انرژی و تقویت قوای جنسی و باروری فراهم می آورد. برای خرید قرص ول من ویتابیوتیکس می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در سایت داروخانه داروبوم ثبت کرده و در محل دریافت کنید.

منبع: freshlymoms

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.