راه های تشخیص گینر اصل از تقلبی

آنچه در این مقاله می خوانید:
نکته ای که درباره گینر حائز اهمیت است وجود پودر گینر تقلبی در بازار مکمل های ورزشی است. با این که این مسئله اجتناب ناپذیر است اما راهکارهایی وجود دارد که با تکیه به آنها می توان از عهده تشخیص گینر اصل از تقلبی با موفقیت برآمد. در این مطلب از مجله سلامتی ورزشی داروبوم راه شناخت گینر اصل و تقلبی را با هم بررسی می کنیم. تا پایان همراه ما باشید. برای خرید و مشاهده قیمت مکمل گینر به داروخانه اینترنتی داروبوم مراجعه کنید.

گینر برای چیه؟

گینر چیست؟ وظیفه مکمل گینر این است که با دادن کالری اضافی، امکان افزایش وزن را برای افراد فوق العاده لاغر فراهم می کند؛ افرادی که به دلیل متابولیسم بالا و فعالیت زیاد به سختی وزن می گیرند.

مکمل گینر چگونه باعث چاقی می‌شود؟

این مکمل افزایش وزن و حجم حاوی مقداری چربی برای تولید انرژی در بدن است البته مقدار چربی موجود در این مکمل باعث اضافه‌ وزن ناشی از انباشته شدن چربی در بدن نخواهد شد. این چربی‌ها فقط برای تولید انرژی بیشتر در فرمولاسیون گینرها استفاده می‌شوند و تأثیری در افزایش چربی‌های بدن نخواهند داشت. با توجه به موارد ذکر شده به جرات می‌توان گفت پودر مس دوبیس یک مکمل ورزشی عالی برای افزایش وزن و حجم است. در فرمولاسیون این مکمل فیبر، مینرال و ویتامین A نیز وجود دارد که می‌توانند به حفظ سلامت بدن کمک کنند.

شما می‌توانید برای دستیابی به وزن و حجم دلخواه خودتان در کوتاه‌ترین مدت، همین ‌الان با خرید اینترنتی پودر گینر ماسل مس دوبیس از طریق داروخانه آنلاین داروبوم این مکمل افزایش وزن و حجم ایرانی فوق ‌العاده مؤثر را سفارش داده و آن را درب منزل خودتان تحویل بگیرید. قبل از خرید مس دوبیس لطفاً به ‌دقت بررسی کرده و گینر ماسل مس اصل دوبیس را تهیه نمایید. دارا بودن لیبل اصالت کالا (برچسب زرد رنگ) یکی از راه های تشخیص ماسل مس تقلبی دوبیس از اصل آن است

تشخیص مکمل گینر اصل از تقلبی چگونه است؟

از آنجایی که بدنسازی و ورزش جای خوبی در میان ورزشکاران پیدا کرده است لذا مصرف انواع و خرید مکمل‌های ورزشی هم بسیار بیشتر شده که یکی از محبوب‌ترین آنان مکمل گینر است. مکمل گینر اگر اصل نباشد می‌تواند عوارض جبران ناپذیری را برای سلامتی شما به همراه داشته باشد بنابراین شناخت و خرید گینر اصل نکته مهمی است که در این خصوص باید رعایت کنید. مهم‌ترین نکاتی که در خصوص تشخیص اصل از تقلبی بودن گینر می‌توان دریافت، نکات زیر می‌باشد.

  • شیرین‌تر بودن مکمل گینر تقلبی از گینر اصل
  • داشتن هولوگرام و برچسب اصالت کالا و بارکد
  • وجود ناخالصی‌ها و شن و ماسه در پودر 
  • وجود غلط‌های املایی روی جلد محصول
  • کیفیت چاپ و بسته بندی محصول
  • کیفیت پلمپ و سفت بودن درپوش

راه تشخیص گینر اصل و تقلبی

۱- قوطی با کیفیت

تولید کنندگان مکمل های اصل و با کیفیت برای تهیه بسته بندی ها نیز همانند فرمولاسیون و مواد اولیه دقت می کنند. بنابراین اگر به مکملی برخوردید که جنس پلاستیک آن نامرغوب بود حتما به تقلبی بودن آن شک کنید.

۲- برچسب با کیفیت

همه مکمل های گینر اورجینال لیبل با کیفیت بالا با روکش براق برای محصولات خود در نظر گرفته اند

۳- هولوگرام

گینر تقلبی بدون هولوگرام است یا هولوگرام بی کیفیتی دارد.

۴- درپوش

درپوش مکمل های اصل مهر و موم شده و کیفیت بالایی دارد، همچنین داخل آن یک مقوای گرد که مانع هواست موجود است.

۵- املای صحیح در همه قسمت ها

حتما به دیکته جملات و عبارات در همه بخش ها توجه کنید. مکمل های تقلبی به احتمال زیاد در این بخش کم دقت عمل می کنند.

۶- تاریخ تولید و انقضا

معمولا مکمل های تقلبی فاقد تاریخ تولید و انقضا هستند و هیچ اطلاعاتی همانند نمونه اصلی وجود ندارد.

سخن پایانی
پیشنهاد می‌کنیم مکمل های بدنسازی را از داروخانه های آنلاین و حضوری معتبر مانند داروخانه داروبوم خریداری کنید. مکمل های موجود اصل و با کیفیت هستند، قیمت‌ها بسیار مقرون به صرفه تر از سایر فروشگاه هاست و مهم تر از همه دارای لوگوی سازمان غذا و دارو است که برخی فروشندگان فاقد آن هستند.

مطالب مرتبط
2 نظرات
  1. Amirreza

    سلام من یدونه مکمل مس آنابولیک ۷ کیلویی کوین لورون خریدم و طعمش رو نوشته Chocolat بجای chocolate بنظر شما فیک هستش؟

    1. کارشناس داروبوم

      سلام کاربر گرامی
      لطفا اصالت محصول را از طریق سایت شرکت تولید کننده بررسی بفرمایید.
      با تشکر.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.