زگیل تناسلی باعث نازایی می شود؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
در این مقاله به معرفی زگیل تناسلی و قرص های رفع این مشکل برای احیای قدرت بارداری صحبت خواهیم نمود و اطلاعات مفیدی را عنوان می کنیم.

زگیل تناسلی چیست؟

زگیل تناسلی یکی از علائم وجود ویروس ایجاد کننده این زگیل در بدن می باشد. شاید علائم این بیماری را بتوانیم با سوزش، خارش و تورم و قرمزی و گاهی نیز با وجود زائده های پوستی معرفی کنیم. ویروس های متنوعی در دنیا وجود دارند و به انسان متصل می شوند و با نیروی بدن انسان شروع به تغذیه می کنند از این رو به این نمونه ویروس ها، انگل سلول انسانی گفته می شود. هر کدام از ویروس ها علائم متنوعی دارند و به شیوه مکانیسم اثر خود بیماری را بروز می دهند. یکی از ویروس های شایع، ویروس پاپیلومای انسانی است، این ویروس تنها انسان را درگیر می کند. این ویروس با نام علمی HPV نیز شناخته می شود.  HPV همانند همه ویروس های دیگر، دارای سویه ها و کد های شناسایی متنوعی است، به همین دلیل هر کدام از این نمونه سویه ها، ظاهری متفاوت و علائمی متنوع را در بدن انسان ایجاد خواهند نمود.

HPV دارای دو نمونه کم خطر و پر خطر در طبیعت است. در نمونه های خطرناک می توانیم مشاهده کنیم که بدن به صورت خود به خودی و با افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن برای از بین بردن این ویروس اقدام خواهد کرد. در این حالت طی یک ماه تا یک سال آینده بعد از جایگزینی ویروس، فرد مبتلا، خود به خود خوب خواهد شد. در برخی از موارد، HPV قدرت بیشتری از سیستم ایمنی دارد و سلول های اندام های مختلف را تحت تاثیر قرار می دهد. رشد این نمونه سلول ها، غیر عادی خواهد شد و انواع زائده های پوستی را ایجاد خواهد کرد. در زگیل های تناسلی این نمونه وجود دارد که فرد بعد از آلوده شدن، تورم، خارش و ایجاد زائده های پوستی را در اندام تناسلی خود مشاهده خواهد نمود. در این حالت آیا فرد ممکن است نابارور شود؟ آیا بارداری برای بانوانی که دارای زگیل های تناسلی هستند امکان پذیر است؟ چاره نهایی و راه درمان قطعی چیست؟

زگیل تناسلی باعث ناباروری می شود؟

زمانی که زگیل تناسلی را در بدن خود مشاهده کنید، قطعا نگران خواهید بود که آیا در ادامه زندگی امکان دارد باردار شوید یا خیر؟ این سوال تا میزان زیاد مهم است. در پاسخ این سوال مهم باید عنوان کنیم که ممکن است زگیل های تناسلی راه را برای عبور اسپرم و یا جایگزین شدن اسپرم در رحم مسدود کند، اما تا حدود زیادی می توانیم عنوان کنیم که علت اصلی ناباروری وجود زگیل نیست بلکه عواقب خطرناک آن مانند ایجاد سرطان دهانه رحم و … می تواند عامل ناباروری باشد. HPV نمی تواند بر توانایی باروری بعد از رابطه جنسی تاثیر بگذارد.

این در حالی است که زگیل تناسلی می تواند راه رسیدن اسپرم به تخمک را در رحم و خروج اسپرم از فرج را دچار مشکل نماید. در این حالت شما باید به دنبال راه های درمان باشید. در صورت درک به موقع وجود HPV و درمان سریع آن می توانید از امکان نازایی به دلیل تاثیرات ثانویه بکاهید.

تاثیر زگیل تناسلی بر باروری بانوان

همانطور که میدانید، باروری مطلبی است که به هر دو شریک جنسی مرتبط است. زگیل تناسلی از طریق یک فرد به فرد دیگر و از طریق روابط جنسی انتقال داده می شود. اما این نوع زگیل در بانوان ممکن است در دهانه رحم، در لوله فالوپ، در خود رحم مشاهده شود. این نمونه بر بارداری تاثیری ندارد اما ممکن است انسداد کننده راه باشد. به عبارتی اگر زگیل تناسلی شما خیلی بزرگ باشد، ممکن است جلوی ورود اسپرم ها و رسیدن آن ها به تخمک را بگیرید.

همچنین ممکن است بر ترشحات مخاطی دهانه رحم شما تاثیر بگذارد، در نتیجه این مورد سبب می شود تا حرکت اسپرم به سمت لوله فالوپ دچار مشکل شود. در این حالت گاهی ممکن است برای درمان اقدام نمایید و در زمان استفاده دارو، رحم تنبل و یا ضعیف شود، در این حالت جایگزینی تخمک سخت خواهد شد، در نتیجه بارداری امکان پذیر نیست.

تاثیر زگیل تناسلی بر باروری مردان

شما برای بارداری باید دو عامل سالم، یعنی تخمک و اسپرم سالم داشته باشید. در زمینه تاثیر زگیل تناسلی بر روی باروری آقایان باید عنوان کنیم که نتیجه قطعی را نمی توانیم بیان کنیم. ممکن است اسپرم دارای ویروس HPV سرعت خود را برای حمله به تخمک و با صرف انرژی ورود به درون هسته تخمک، از دست داده باشد. در پژوهش های اخیر این مورد مشاهده است.

از طرفی ممکن است انسداد به دلیل وجود زگیل های تناسلی بزرگ، مانع خروج اسپرم گردد. در نتیجه این امکان یعنی عدم باروری اسپرم در آقایان در صورت داشتن زگیل های تناسلی امکان پذیر است و طبق احتمالات نیز عکس آن می تواند صادق باشد.

بهترین دارو برای از بین بردن زگیل تناسلی

زگیل تناسلی را می توانید با دو نوع دارو از بین ببرید. یکی از دارو های موجود، داروی گیاهی است. در این حالت ممکن است روند درمان شما کند شود و این امکان وجود دارد که ویروس رشد بیشتری در مقایسه با روند بهبود داشته باشد. دومین دارو قرص و یا کپسول پاورفیت است. در صورت استفاده از این قرص، روند بهبود شما با افزایش انرژی بیشتر خواهد شد. همچنین می توانید نیاز بدن، افزایش و تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر ویروس HIV را مشاهده نمایید. این نمونه دارو ها با تاثیر بر مکانیسم بدن و مکانیسم سلول های بدن با ویروس موجود در بدن مبارزه خواهند نمود.

قرص پاورفیت، برای درمان زگیل تناسلی

کپسول پاورفیت، که عصاره قارچ ژاپنی شی تاکه است، می تواند انرژی بدن و قدرت آن را افزایش دهد. همچنین با کاهش تاثیر بیماری در بدن، روند بهبود را سرعت می بخشد. این قرص با توجه به ویژگی هایی که دارد به درمان علائم زگیل تناسلی کمک خواهد کرد. همچنین تقویت کننده سیستم ایمنی بدن در برابر ویروس هایی مانند HPV، HIV و … است.

قیمت قرص پاورفیت

سخن پایانی
به عنوان کلام آخر دیگر نیازی نیست نگران زگیل تناسلی باشید. شما می توانید با خرید کپسول پاورفیت از طریق داروخانه های معتبر اینترنتی مانند داروخانه آنلاین داروبوم برای درمان آن اقدام نمایید و زگیل های خود را درمان کنید.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.