۵ مدل از کاملترین شربت مولتی ویتامین برای کودکان

آنچه در این مقاله می خوانید:
کودکان برای رشد و نمو به انواع مواد مغذی نیاز دارند که تامین آنها از طریق رژیم غذایی معمولا دشوار است. استفاده از مولتی ویتامین راحت ترین راه برای تامین تمام ریزمغذی های ضروری است.
بهترین و کامل ترین شربت مولتی ویتامین برای کودکان بسته به نگرانی های رژیم غذایی، سن، جنسیت و سلامت کلی متفاوت است. در کنار وعده های غذایی متعادل از جمله انواع میوه ها و سبزیجات شربت مولتی ویتامین می‌تواند برای کمک به رشد کودک بسیار مفید باشد. در ادامه مقاله ۵ مدل از کاملترین شربت مولتی ویتامین کودکان جهت آشنایی بیشتر شما معرفی شده است لطفا همراه ما باشید.

شربت مولتی ویتامین برای کودکان ابزار مفیدی برای اطمینان از دریافت مواد مغذی کافی است. در حالی که بچه ها باید غذاهای متنوعی بخورند، مکمل مولتی ویتامین می‌توانند برای حمایت از رشد آنها مفید باشد. به طور کلی، بیشتر بچه‌ ها فقط از طریق رژیم غذایی ویتامین ها را دریافت می‌کنند و ممکن است مولتی ویتامین لازم نداشته نباشد. با اینحال استفاده از شربت مولتی ویتامین کمک می‌کند خیالتان از تامین ریزمغذی های ضروری راحت باشد.

۱- شربت کیندر مولتی ویتامین یوروویتال

شربت کیندر مولتی ویتامین یوروویتال ۲۰۰ میلی لیتر حاوی ویتامین های ضروری و زینک مورد نیاز کودکان و نوجوانان است. این شربت به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها کمک می‌کند. استفاده از این شربت از بلوغ زودرس جلوگیری کرده و از رشد نرمال بدن حمایت خواهد کرد. شربت کیندر مولتی ویتامین یوروویتال باعث تقویت سیستم ایمنی شده و از ابتلا به بیماری های فصلی جلوگیری می‌کند.

استفاده از این شربت به بهبود تمرکز و حافظه کمک کرده و با خواص آنتی اکسیدان از سلامت عمومی بدن حمایت می‌کند. رشد استخوان های نرمال با مینرال های موجود در این شربت امکان پذیر است. همچنین به تقویت قوه بویایی، بینایی و چشایی کودکان و نوجوانان کمک خواهد کرد.

شربت کیندر مولتی ویتامین یوروویتال به ترمیم زخم ها نیز کمک خواهد کرد و از افزایش قدرت ذهنی حمایت می‌کند. این شربت از جهات مختلف برای بهبود رشد و نمو کودک در هر سنی مفید است.

شربت کیندر مولتی ویتامین یوروویتال

۲- شربت مولتی پلاس زینک فیشر کیندر

شربت مولتی پلاس زینک فیشر کیندر ۲۰۰ میلی لیتر برای تامین ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن کودکان و نوجوانان تجویز می‌شود. در این شربت انواع ویتامین های گروه B ،E،C ،D ،K ، A و همچنین زینک وجود دارد. این ریزمغذی ها به بهبود رشد ذهنی و جسمی کودک کمک می‌کنند.

شربت مولتی پلاس زینک فیشر کیندر به تقویت سیستم ایمنی کمک کرده و باعث افزایش اشتها می‌شود. این شربت برای افزایش رشد قدی کودک نیز مفید است و از تقویت حافظه پشتیبانی می‌کند.

شربت مولتی پلاس زینک فیشر کیندر با طعم مطلوب پرتقال عرضه شده و باعث می‌شود کودکان بدون مقاومت و با تمایل بیشتر آن را مصرف کنند. این شربت با دارا بودن ویتامین های B به تولید انرژی کمک می‌کند. همچنین به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن کمک می‌کند.

قیمت شربت مولتی زینک فیشر کیندر

بیشتر بخوانید: بهترین شربت چاق کننده و اشتها آور کودکان را بشناسید!

۳- شربت کیدزی مولتی ویتامین دایونیکس فارما

شربت کیدزی مولتی ویتامین دایونیکس فارما ۱۵۰ میلی لیتر یک مکمل بسیار مفید برای تامین ویتامین ها و مینرال های ضروری است. همچنین به رشد طبیعی کودک کمک کرده و از سیستم ایمنی حمایت می‌کند. این مکمل به دلیل دارا بودن ویتامین های گروه B باعث افزایش تولید انرژی شده و اشتهای کودکان را بهبود می‌بخشد.

شربت کیدزی مولتی ویتامین دایونیکس فارما با طعم  پرتقال به سلامت عمومی بدن کمک کرده و از سلامت ذهنی کودک حمایت می‌کند. همچنین با تامین مینرال های ضروری به استحکام دندان ها و استخوان ها کمک خواهد کرد.

استفاده از شربت کیدزی مولتی ویتامین دایونیکس فارما برای کودکان یک سال به بالا قابل استفاده است و به تقویت رشد کودکان کمک می‌کند. مصرف این شربت با تجویز پزشک می‌تواند از اختلالات فیزیولوژیک عاطفی جلوگیری کند. همچنین با تاثیر مثبت بر سیستم عصبی به کاهش علائم بیش فعالی و افزایش تمرکز  کمک می‌کند.

۴- شربت مولتی ویتامین ویواکیدز

شربت مولتی ویتامین ویواکیدز ۲۰۰ میلی لیتر حاوی ۱۸ ویتامین و ماده معدنی ضروری به همراه عصاره هسته انگور است. این شربت در دوران رشد و نمو از رشد نرمال کودک حمایت کرده و کم اشتهایی کودک را برطرف می‌کند. همچنین به کاهش علائم بیش فعالی و افزایش تمرکز کودک کمک می‌کند. ویتامین ث موجود در این شربت سیستم ایمنی کودک را تقویت کرده و مانع ابتلا به بیماری های مختلف می‌شود.

شربت مولتی ویتامین ویواکیدز به تقویت استخوان‌ ها و مفاصل کمک کرده و از کم خونی پیشگیری می‌کند. در فرمولاسیون این مکمل گلوتن و لاکتوز بکار نرفته است بنابراین برای همه کودکان قابل مصرف است.

شربت مولتی ویتامین ویواکیدز

۵- شربت زینک پلاس مولتی پدیابست

شربت زینک پلاس مولتی پدیابست ۱۵۰ میلی لیتر یک مکمل مفید برای کودکان بالای ۲ سال است. این مکمل به تامین ویتامین ‌های مورد نیاز بدن کودک کمک کرده و سیستم ایمنی بدن را ارتقا می‌دهد. این شربت به رفع کمبودهای تغذیه ای کمک کرده و از رشد و نمو سالم کودک حمایت می‌کند.

شربت زینک پلاس مولتی پدیابست حاوی الکل و گلوتن نیست و با خواص آنتی اکسیدانی به حفظ سلامتی کمک می‌کند. این شربت با ترکیبات منحصر به فرد به حفظ سلامتی و رشد استخوان ها کمک می‌کند. همچنین به جذب کلسیم کمک کرده و سلامت پوست و مو را ارتقاء می‌دهد.

قیمت شربت زینک پلاس مولتی پدیابست

جدول مقایسه بهترین شربت مولتی ویتامین برای کودکان

شمارهمحصولترکیباتطعمبازه سنیحجمکشور سازنده
۱شربت کیندر مولتی ویتامین یوروویتال ۱۴ ماده مغذیذکر نشده۱ سال به بالا۲۰۰ میلی لیترتحت لیسانس آلمان
۲شربت مولتی پلاس زینک فیشر کیندر۱۴ ماده مغذی پرتقال۳ سال به بالا۲۰۰ میلی لیترتحت لیسانس بلژیک
۳شربت کیدزی مولتی ویتامین دایونیکس فارما ۱۴ ماده مغذی پرتقال۱ سال به بالا۱۵۰ میلی لیترایران
۴شربت مولتی ویتامین ویواکیدز ۱۸ ماده مغذی به همراه عصاره هسته انگور  پرتقال۱ سال به بالا۲۰۰ میلی لیترتحت لیسانس سوئیس
۵شربت زینک پلاس مولتی پدیابست۱۰ ماده مغذیلیموبالای ۲ سال۱۵۰ میلی لیترتحت لیسانس پرتغال

سخن پایانی
در حالی که شربت های مولتی ویتامین می‌توانند به کودکان کمک کنند تا نیازهای غذایی خود را برآورده کنند اما نمی‌توانند جایگزین یک رژیم غذایی متعادل شوند یا تضمین کنند که در هنگام مصرف مکمل رشد بیشتری خواهند داشت. شربت های مولتی ویتامین در صورتی مفید هستند که کودک شما از برخی غذاها اجتناب کند. این مکمل ها پس از مشورت با پزشک با توجه به نیاز کودک برای او تجویز خواهد شد.

منبع: شربت مولتی ویتامین کودکان در داروخانه

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.