بهترین شربت چاق کننده و اشتها آور کودکان را بشناسید!

آنچه در این مقاله می خوانید:
مصرف مواد غذایی یکی از راههای حفظ سلامت خصوصا در سنین رشد است. اگر کودک دچار بی اشتهایی باشد بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز برای رشد مطلوب را دریافت نخواهد کرد. این وضعیت معمولاً با اندازه گیری وزن کودک در سنین مختلف مشخص خواهد شد. در صورت حصول اطمینان از عدم وزن گیری مطلوب کودک، پزشک برای او شربت اشتها آور تجویز می‌کند. شربت اشتها آور قوی برای کودکان مانند شربت اشتها آور اپتایت پدیابست نه تنها بی اشتهایی کودک را برطرف می‌کنند بلکه ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز رشد کودک را نیز فراهم می‌کنند. در ادامه مقاله به شما کمک می‌کنیم بهترین شربت چاق کننده و اشتها آور کودکان را بشناسید.

شربت چاق کننده و اشتهاآور کودکان یک محرک اشتها است که باعث افزایش گرسنگی و میل به مصرف غذا در کودکان می‌شود. استفاده از این محصول یک راه آسان و خوشمزه برای دریافت ویتامین های ضروری هم هست.  

بهترین شربت چاق کننده و اشتهاآور کودکان به عنوان یک تقویت کننده موثر اشتها عمل می‌کند، به کاهش خستگی کمک می‌کند و از روند مدیریت وزن سالم پشتیبانی می‌کند. فرمولاسیون مایع این مکمل ها کمک می‌کند به سرعت توسط بدن کودک جذب شوند. بهترین شربت چاق کننده کودکان را پزشک بر اساس وضعیت بدنی کودک تجویز می‌کند.

چه زمانی باید نگران وزن گیری کودک خود باشیم؟

وزن کودک پس از تولد توسط پزشک اطفال بطور دقیق بررسی می‌شود تا از روند رشد و سلامت کودک اطمینان حاصل شود. وزن گیری کودک در مطابقت با یک نمودار استاندارد بررسی می‌شود و انحراف از این نمودار را می‌توان به عنوان اختلالات رشد در نظر گرفت.

اگر نمودار رشد کمتر از پنج و بیشتر از ۹۷ درصد باشد در این شرایط باید نگران وضعیت وزن گیری کودک بود. در این شرایط معمولاً شربت های اشتها آور و شربت چاق کننده سریع کودکان که حاوی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری هستند برای کودک تجویز می‌شود.

این مکمل ها با مکانیسم های مختلف باعث افزایش اشتها و میل به غذا در کودکان می‌شوند. در نتیجه روند رشد کودک را به حالت نرمال نزدیک کرده و کمبودهای غذایی او را برطرف می‌کنند. بهترین شربت اشتها آور قوی خارجی برای کودکان و همچنین شربت های ایرانی باکیفیت برای این منظور تجویز می‌شوند. شربت های اشتها آور با طعم های مورد علاقه کودکان تولید می‌شوند بنابراین آنها بدون هیچ مقاومتی شربت را مصرف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین شربت کلسیم برای کودکان چیست؟

بهترین شربت اشتها آور برای کودکان

بهترین شربت اشتها آور کودکان مکملی است که پزشک بر اساس سن، وزن و مرحله رشد برای کودک شما تجویز می‌کند.  این مکمل ها سرشار از محرک های اشتهای طبیعی مانند ویتامین های گروه B هستند که با افزایش سوخت و ساز بدن، اشتهای کودک را تحریک می‌کنند. بهترین شربت اشتها آور کودکان را می ‎توانید با خرید اینترنتی از داروخانه آنلاین داروبوم تهیه نمایید.

۱- شربت اشتها آور برای کودکان زیر یک سال

کودکان زیر یک سال بیشتر با شیر مادر یا شیر خشک تغذیه می‌شوند و همین وابستگی ممکن است سبب کاهش اشتهای کودک به غذاهای جامد شود. برای این کودکان نیز مکمل هایی اختصاصی تولید و به بازار عرضه شده است. پزشک با اندازه گیری قد و وزن کودک در صورت نیاز شربت اشتها آور برای کودکان زیر یک سال را برای او تجویز خواهد کرد.

۲- بهترین شربت اشتها برای کودک بالای یکسال و زیر ۳ ساله

شربت ها و مکمل اشتها آور کودکان در سنین مختلف در دسترس است. این شربت ها را فقط با تجویز پزشک تهیه کنید چون ممکن است عوارضی برای کودک شما داشته باشد. شربت میم اورنج مایر ویتابیوتیکس یکی از شربت های مفیدی است که با افزایش اشتها به رشد جسمی و ذهنی کودکان کمک می‌کند. 

شربت اشتها برای کودک زیر ۳ ساله با تأمین ویتامین ها و مینرال ها می‌تواند کمبودهای غذایی ناشی از کم اشتهایی کودکان را نیز از بین ببرد. ویتامین و مولتی ویتامین کودکان را نیز می‌توان برای بهبود اشتهای کودکان استفاده کرد.

معرفی بهترین شربت های اشتها آور و چاق کننده برای کودکان

بهترین شربت های اشتها آور و چاق کننده برای کودکان افزایش سریع وزن را تحریک می‌کنند. این مکمل ها جذب مواد مغذی را برای به حداکثر رساندن افزایش وزن طبیعی بهبود می‌بخشند. آنها همچنین با تامین ریزمغذی های ضروری از سلامت کودک حین افزایش وزن حمایت می‌کنند. در ادامه مقاله به برخی از این محصولات اشاره شده است.

۱- شربت اشتها آور باریج اسانس

شربت اشتها آور باریج اسانس حاوی ترکیبات گیاهی مفید برای افزایش اشتها و درمان سوء هاضمه است. در فرمولاسیون این شربت عصاره های نعناع، انار و عسل بکار رفته است که معده را تقویت می‌کنند. این ترکیبات غنی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی هستند که ایمنی بدن را تقویت می‌کنند.

همچنین با دفع سموم از بدن، کم اشتهایی و بی اشتهایی را برطرف کرده و میل به غذا را در کودکان افزایش می‌دهند. این شربت برای بزرگسالان نیز قابل استفاده است و با بهبود اشتها به دریافت مواد مغذی برای حفظ سلامتی کمک می‌کند.

شربت اشتها آور باریج اسانس

۲- شربت مولتی ویتامین پلاس زینک سندروس

شربت مولتی ویتامین پلاس زینک سندروس یک مکمل فوق العاده مفید برای افزایش اشتها و تامین ریزمغذی های مورد نیاز بدن است. این شربت سیستم ایمنی کودک را تقویت کرده و از رشد مناسب او حمایت می‌کند. کلسیم، زینک، آهن و انواع ویتامین B موجود در فرمولاسیون این شربت سوخت و ساز بدن را افزایش داده و باعث تحریک اشتهای کودک می‌شوند.

استفاده از این مکمل به رشد قدی و رشد موهای کودک کمک می‌کند. شربت مولتی ویتامین پلاس زینک سندروس برای بزرگسالان نیز قابل استفاده است و در حفظ و ارتقاء سلامتی نقش موثری دارد.

شربت مولتی ویتامین پلاس زینک سندروس

بیشتر بخوانید: اصول تغذیه کودکان رفلاکسی چگونه است؟

۳- شربت زینک با ب کمپلکس ساپلکس

شربت زینک با ب کمپلکس ساپلکس ۳۰۰ میلی لیتر یک مکمل بسیار مفید برای افزایش اشتها و در عین حال تنظیم سوخت و ساز بدن کودک است. این شربت سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و از ابتلا به بیماری های مختلف نیز جلوگیری می‌کند. ویتامین های گروه B موجود در این شربت با افزایش سوخت و ساز باعث تولید انرژی و افزایش اشتها می‌شوند. شربت زینک با ب کمپلکس ساپلکس تمام ریزمغذی های مورد نیاز بدن در سنین رشد را تامین می‌کند. بنابراین در کنار افزایش اشتها از رشد کودک حمایت خواهد کرد.

قیمت شربت زینک ساپلکس با ب کمپلکس

۴- شربت اشتها آور اپتایت پدیابست

شربت اشتهاآور اپتایت پدیابست ۱۵۰ میلی لیتر یک مکمل مقوی حاوی عصاره های گیاهی، ویتامین ها و رویال ژلی است. این شربت علاوه بر افزایش اشتها به دلیل داشتن عصاره زنجبیل باعث تقویت سیستم ایمنی و تقویت بدن کودک می‌شود.

ژل رویال موجود در فرمولاسیون این شربت غنی از مواد مغذی مفید برای رشد کودک است. این مکمل برای بزرگسالان نیز قابل استفاده است و با فیبرهای موجود برای ناراحتی های گوارشی نیز بسیار مفید است. این مکمل بهترین شربت اشتها آور کودکان خارجی موجود در بازار است.

قیمت شربت اشتها آور اپتایت پدیابست

۵- شربت کیدزی اپتایت دایونیکس فارما

شربت کیدزی اپتایت دایونیکس فارما ۱۵۰ میلی لیتری حاوی ویتامین های B، رویال ژلی و زینک است. این مواد مغذی به افزایش سوخت و ساز و سلامت دستگاه گوارش کودک کمک می‌کنند. این شربت حاوی مواد گیاهی و ویتامین های مفید است و برای بهبود وزن گیری کودکان کم اشتها تجویز می‌شود.

همچنین با تقویت سیستم ایمنی برای مقابله با بیماری های ویروسی و باکتریایی بسیار مفید است. مصرف شربت کیدزی اپتایت دایونیکس فارما از سلامت عمومی کودک حمایت کرده و در طول رشد تمام ریزمغذی های مورد نیاز بدن را تامین می‌کند.

شربت کیدزی اپتایت دایونیکس فارما

سخن پایانی
کم اشتهایی و عدم وزن گیری اختلالات رایج بین کودکان هستند. عدم مصرف مواد غذایی به انداره کافی، کودک را از ریزمغذی های ضروری محروم کرده و منجر به بی حالی و بیماری های مختلف خواهد شد. استفاده از شربت های اشتها آور کودکان از این مشکلات جلوگیری کرده و به رشد مطلوب کودک کمک می‌کند. با استفاده از شربت های اشتها آور نمودار رشد کودک مطلوب خواهد بود و قد و وزن او نیز مطابق با نمودار استاندارد رشد خواهد کرد.

منبع: شربت اشتها آور قوی برای کودکان 

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.