بهترین کرم دور چشم بالای ۴۰ سال

آنچه در این مقاله می خوانید:
برندهای متنوعی، کرم دور چشم بالای ۴۰ سال تولید کرده اند که از میان آنها می توان موارد زیر را نام برد: کرم دور چشم سینره، کرم سان سیف، نئودرم، سی گل، هیدرودرم، پریم و … . در هر کدام از این کرم ها ترکیبات خاص متناسب با پوست اشخاص قرار دارد. به منظور اینکه بهترین انتخاب را بین کرم های دور چشم ایرانی داشته باشید، بهتر است در ابتدا نوع پوست و علتی که می خواهید از کرم استفاده کنید را مشخص کرده و در نهایت با پزشک متخصص برای انتخاب بهترین گزینه مشورت کنید.

کرم دور چشم از چه سنی باید استفاده شد؟

امروزه خرید کرم دور چشم و انتخاب از بین محصولات متنوع موجود در بازار دغدغه اکثر خانم ها می باشد. به همین منظور در متن زیر می خواهیم به شما کمک کنیم تا بتوانید بهترین کرم دور چشم بالای ۴۰ سال را انتخاب کنید.

از ۲۰ سالگی به تدریج عادت های خوب مراقبت از پوست را در خود ایجاد کنید. جلوگیری از بروز چین و چروک های ناشی از سن روی پوست بسیار مهم است. تصمیماتی که در این دهه ها می گیرید می تواند در دراز مدت روی پوست شما تاثیر بگذارد. ظاهر پوست شما در ۴۰، ۵۰ و ۶۰ سالگی به آن بستگی دارد.

مقاله پیشنهادی: چرا باید کرم دور چشم استفاده کنیم؟

معمولا بعد از ۲۰ و بین ۲۰ تا ۳۰ بهترین زمان برای شروع مراقبت از چشم است. از سوی دیگر، شما همچنین می دانید که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. بنابراین با استفاده از کرم های دور چشم در سنین پایین می توانید از مشکلاتی مانند: چین و چروک و لک های تیره جلوگیری کنید. اما اگر در سنین پایین از کرم دور چشم استفاده نکردید و مشکلات ذکر شده ظاهر شد، جای نگرانی نیست. برای رفع این مشکلات حتی در سنین بالا می توانید از کرم دور چشم برای بالای ۴۰ سال استفاده کنید.

در وب سایت معتبر پزشکی healthline می خوانیم:
شکی نیست که پوست اطراف چشم نازک تر و آسیب پذیرتر از بقیه قسمت های صورت است. بهتر است بیشتر مراقب آن باشید. دور چشم ها اغلب اولین قسمت صورت است که شروع به نشان دادن علائم پیری می کند. طبیعی است که پوست ما به مرور زمان خشک‌تر شود. جای تعجب نیست که کمبود آبرسانی نیز یکی از عوامل ایجاد چین و چروک است. منطقی است که استفاده از یک کرم دور چشم مناسب به نفع پوست کم آب این ناحیه باشد.

مواد تشکیل دهنده ی کرم دور چشم

کرم دور چشم بالای ۴۰ سال دارای مواد تشکیل دهنده ای هستند، که در اینجا به توضیح کامل آنها می پردازیم. قبل از آن باید به این نکته توجه کنید که برای هر سنی کرم دور چشم متفاوتی نیاز است و به همین علت مواد تشکیل دهنده ی آنها نیز متفاوت هستند. عموما این مواد شامل:

هیالورونیک اسید: هیالورونیک اسید موجود در کرم های دور چشم رطوبت را جذب کرده و به جوانسازی و رفع چین و چروک پوست زیر چشم کمک بزرگی می کند.

نوروپپتید: این ماده که در بیشتر کرم های دور چشم ۴۰ سال به بالا به کار رفته است، باعث تولید کلاژن در این ناحیه از پوست می شود. همچنین، خطوط عمیق زیر چشم را نیز پر می کند.

کافئین: وجود کافئین در کرم چشم می تواند گردش خون را تقویت کند، کافئین یک ماده بسیار مفید در محصولات مراقبت از پوست است. کافئین به کاهش پف، تیرگی زیر چشم و همچنین تقویت پوست ظریف دور چشم کمک می کند.

ویتامین E: وجود ویتامین E در کرم های دور چشم به طور کلی برای کاهش خطوط ریز، چین و چروک و جلوگیری از ظاهر شدن آنها بسیار مناسب است.

رتینول- ویتامین A: رتینول و ویتامین A موجود در کرم دور چشم با چین و چروک مبارزه می کند و کلاژن تولید می کند، این مواد به بازسازی سلول های آسیب دیده نیز کمک زیادی می کنند.

اینها تنها تعدادی از مواد تشکیل دهنده در کرم دور چشم افراد بالای ۴۰ سال هستند، موارد دیگری هم در کرم ها ممکن است استفاده شود.

بهترین کرم دور چشم بالای ۴۰ سال ایرانی

در این بخش تعدادی از بهترین کرم های دور چشم از برترین برندهای ایرانی را معرفی خواهیم کرد.

۱- کرم دور چشم بالای ۴۰ سال سینره

کرم دور چشم بالای 40 سال سینره

کرم دور چشم بالای ۴۰ سال سینره از پوست اطراف چشم که نازک تر و ظریف تر از بقیه قسمت های صورت است محافظت می کند. این کرم ترکیبی بسیار سبک دارد که به میزان قابل توجهی لکه های اطراف چشم را از بین می برد و التهاب و پف های زیر چشم را کاهش می دهد.

کرم دور چشم ۴۰ سال به بالای سینره خاصیت ترمیم کنندگی و مرطوب کنندگی دارد. با استفاده از کرم دور چشم سینره چین و چروک دور چشم به تدریج از بین رفته و از ایجاد خطوط جدید جلوگیری می شود. کرم دور چشم سینره افتادگی پوست زیر چشم را برطرف می کند. یکی دیگر از ویژگی های مهم این کرم مرطوب کنندگی و بازسازی کننده است، که در کنار خاصیت ضد چروک خود، مراقبت کاملی از پوست می کند. این کرم همچنین، خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و پوست دور چشم را روشن می کند.

۲- ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم ۴ در ۱ پریم

ژل کرم سفت کننده قوی دور چشم 4 در 1 سی پریم

پریم کرم دور چشم بالای ۴۰ سال نیز تولید کرده است. ژل کرم دور چشم پریم محصولی موثر برای سفت کردن پوست، محافظت از پوست زیر چشم و کاهش پف آن است. ژل کرم دور چشم پریم ۴ در ۱ به راحتی جذب پوست می شود و بلافاصله اثر خود را روی پوست می گذارد.

این ژل سرشار از ویتامین C است و پوست پلک را سفت می کند تا ظاهری جوان و شاداب در چشم ها نمایان شود. همچنین، به طور موثر سیاهی دور چشم را کاهش می دهد. این محصول حاوی عصاره جلبک دریایی، کاکادو، بابونه زرد و پوست درخت ابریشم بوده و برای آبرسانی انواع پوست مناسب بوده و کمک موثری در رفع سیاهی دور چشم و کیسه های زیر چشم می باشد.

۳- کرم دور چشم سی گل ۲۰ میلی لیتر

کرم دور چشم سی گل

کرم دور چشم سی گل مناسب برای پوست های حساس می باشد. این کرم چین و چروک، پف و تیرگی زیر چشم را برطرف می کند. کرم دور چشم سی گل با حجم ۲۰ میلی لیتر دارای ویتامین های A، E، C می باشد. از ترکیبات خاص این کرم می توان به لیپوزوم اسیدهای میوه نام برد. لیپوزوم موجود در کرم سی گل، منجر به افزایش سلول سازی پوست می شود.

سخن پایانی
تمامی افراد بالای ۲۰ سال برای جوانسازی یا مراقبت از پوست اطراف چشم خود، نیازمند کرم های مراقبتی دور چشم می باشند. البته کرم دور چشم بالای ۴۰ سال ضروری تر از سن های دیگر می باشد. حال برای انتخاب کرم مناسب با پوست خود می توانید برندهای مختلف و مواد تشکیل دهنده ی آنها را بررسی کنید. همچنین، برای انتخاب بهترین کرم دور چشم بالای ۴۰ سال کاملا مناسب برای پوست اطراف چشم می توانید از یک پزشک متخصص کمک بگیرید.

منبع: انواع دور چشم در داروخانه داروبوم

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.