آیا کپسول فست ران چاق کننده است؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
کپسول فست ران از جمله مکمل های غذایی برای تقویت عملکرد مفاصل، غضروف ساز و کاهش خشکی مفاصل بدن است. اما درباره خاصیت چاق کنندگی فست ران باید بگوییم که این مکمل هیچ تاثیری در چاقی ندارد. هیچ کدام از ترکیبات فست ران به طور مستقیم و غیر مستقیم موجب تحریک اشتها و افزایش وزن نمی شوند. اما ترکیبات این مکمل اثربخش چیست در ادامه مقاله توضیح خواهیم داد.

اگر به دنبال یک مکمل فوق العاده برای حفظ سلامت عمومی مفاصل خودتان هستید، می توانید فست ران را انتخاب کنید. این محصول تاثیر زیادی روی بهبود عملکرد مفاصل شما دارد. به همین خاطر، احتمالا تا به حال نام آن را شنیده اید. اما یکی از سوالات رایجی که در مورد فست ران وجود دارد این است که آیا کپسول فست ران چاق کننده است؟ در پاسخ به این سوال باید موارد زیادی را بررسی کنیم. به همین خاطر، با ما همراه باشید تا با جزئیات این محصول و ترکیبات موجود در آن آشنا شوید.

کپسول فست ران چیست؟

کپسول فست ران یک مکمل تغذیه ای است که برای بهبود عملکرد مفاصل مورد استفاده قرار می گیرد. این کپسول حاوی ترکیبات گیاهی مفیدی است که می توانند به غضروف سازی بیشتر مفاصل کمک کنند. مصرف ران فست می تواند به سلامت جسمانی بدن و کاهش التهاب در بدن کمک کند؛ اما بیشترین اثربخشی این کپسول روی مفاصل برای غضروف سازی و کاهش خشکی مفاصل بدن می باشد. همین موضوع باعث شده تا این قرص به یکی از بهترین قرص های موجود در بازار برای رفع مشکلات مفصلی تبدیل شود.

این محصول ساخت شرکت او پی دی فارما بوده و در بسته بندی های ۱۵ عددی تولید شده است. مزیت این کپسول این است که می تواند در کنار دیگر مکمل های تغذیه ای و یا داروهای درمان کننده مشکلات استخوانی و مفصلی مورد استفاده قرار گیرد.

موارد مصرف قرص فست ران

قرص ران فست برای کاهش التهاب و تورم در بخش های مختلف بدن از جمله مفاصل مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین، مصرف این قرص برای بهبود شرایط جسمی، به ویژه سلامت استخوان ها و مفاصل بسیار مهم است.

۱- کپسول فست ران برای دیسک کمر

دیسک کمر یکی از بیماری های التهابی است که متاسفانه در بسیاری از بانوان و آقایان میان سال و مسن دیده می شود. در واقع دیسک کمر یک نوع بیماری نیست، بلکه دیسک یک بخش از کمر همه افراد محسوب می شود؛ اما اگر دیسک کمر دچار التهاب، بیرون زدگی و … شود، باید از مکمل های تغذیه ای مناسب برای کنترل علائم استفاده کرد.

کپسول ران فست حاوی ترکیبات ضد التهابی است که می توانند عوارض ناشی از التهاب در دیسک کمر را کاهش دهند. به همین خاطر، می توان کپسول فست ران را مکملی مناسب برای بهبود شرایط دیسک کمر شناخت.

در وبسایت معتبر healthline می خوانیم:
افراد دارای اضافه وزن نیز در معرض خطر دیسک کمر هستند زیرا دیسک های آنها باید وزن اضافی را تحمل کند. عضلات ضعیف و سبک زندگی کم تحرک نیز ممکن است در ایجاد دیسک کمر نقش داشته باشد.

۲- تقویت غضروف‌ها و مفاصل

ترکیبات موجود در قرص فست ران می توانند به تحریک بدن برای غضروف سازی کمک کنند. در واقع این محصول دارای ترکیبات پروتئینی است که می توانند باعث رشد غضروف ها شوند. هر چقدر غضروف های بین استخوانی قوی تر باشند، استحکام مفاصل نیز بهبود پیدا خواهد کرد.

بنابراین، می توان با مصرف قرص فست ران مفاصل و غضروف ها را تقویت کرد. فعالیت های حرکتی که در اثر التهاب و تورم در مفاصل محدود شده بودند، به لطف مصرف این قرص از سر گرفته می شوند.

۳- تسکین درد و التهاب مفاصل

کاهش درد و التهاب مفاصل از جمله مزایای مصرف کپسول ران فست است. ترکیبات موجود در این قرص می توانند ابتدا التهاب درون مفاصل را کاهش دهند. با کاهش التهاب، کم کم درد ایجاد شده در مفاصل نیز کاهش پیدا می کند. بنابراین، افرادی که در اثر مشکلات مفصلی مانند آرتروز درد زیادی را در مفاصل خودشان تجربه می کنند، می توانند از این کپسول برای تسکین دردهای خود استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: مهمترین دلایل زانو درد و مکملهای رفع زانو درد

ترکیبات قرص فست ران چیست؟

قرص فست ران می تواند برای درمان مشکلات التهابی و تورم در مفاصل مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از قرص فست ران نه تنها به سلامت غضروف های بین مفصلی کمک می کند، بلکه می تواند باعث پیشگیری از بیماری های مختلف نیز شود. از جمله ترکیبات موجود در کپسول فست ران می توان به روغن سویا و روغن آووکادو اشاره کرد.

روغن سویا

روغن سویا یکی از ترکیبات موجود در کپسول فست ران است. عصاره سویا یکی از موثرترین عصاره های گیاهی برای درمان مشکلات مفصلی است. به طوری که مطالعات نشان می دهند این روغن می تواند برای بهبود سلامت جسمانی و بازسازی غضروف های بین مفصلی گزینه بسیار خوبی محسوب شود. روغن سویا نه تنها برای درمان مشکلات جسمی، بلکه برای کاهش عوارض و التهابات مفصلی نیز بسیار موثر است.

روغن آووکادو

روغن آووکادو از جمله ترکیبات شاخصموجود در قرص ران فست است. این ترکیب دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و می تواند التهاب و تورم ایجاد شده در مفاصل را کاهش دهد. با مصرف روغن آووکادو خشکی مفاصل نیز کاهش پیدا خواهد کرد و به واسطه آن محدودیت های حرکتی مفاصل نیز کاهش پیدا می کنند.

کپسول فست ران

تاثیر آووکادو و سویا در بهبود عملکرد مفاصل

روغن آووکادو و روغن سویا هر دو می توانند تاثیر بسیار زیادی روی عملکرد مفاصل داشته باشند. به همین خاطر، مصرف این دو روغن برای رفع خشکی مفاصل، بهبود حرکت پذیری مفاصل و رفع تورم و التهاب بسیار موثر می باشد. همین موضوع باعث شده تا بتوان کپسول فست ران را به واسطه وجود این دو ترکیب، برای بهبود عملکرد مفاصل مورد استفاده قرار داد. این دو ترکیب با خاصیت آنتی اکسیدانی خودشان اجازه تخریب غضروف بین مفصلی را نمی دهند. به همین خاطر، می توان با مصرف این کپسول حاوی آووکادو و سویا، از داشتن مفاصل سالم و بدون درد لذت برد.

آیا کپسول فست ران چاق کننده است؟

بسیاری از افرادی که قصد مصرف کپسول فست ران را دارند، در مورد اینکه کپسول فست ران چاق کننده است یا نه، سوال می پرسند. به طور کلی ترکیبات موجود در این کپسول فقط روی التهاب و درد ایجاد شده در مفاصل و بافت های مختلف بدن تاثیر می گذارند. پس مصرف کپسول ران فست هیچ تاثیری روی اضافه وزن و کاهش وزن شما ندارد. بنابراین شما عزیزان می توانید این کپسول حاوی ترکیبات گیاهی را از داروخانه آنلاین داروبوم تهیه کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

نتیجه گیری
در این مقاله در مورد کپسول فست ران و عملکرد آن روی غضروف های مفصلی صحبت کردیم. این قرص حاوی ترکیبات گیاهی است و برای بدن هیچ ضرری ندارد. پس می توان با خیالی راحت از این کپسول برای بهبود سلامت جسمانی و پیشگیری از بیماری های مختلف مفصلی و استخوانی استفاده کرد.

منبع: verywellhealth

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.