بهترین قرص انرژی زا چیست؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
انواع قرص انرژی زا در داروخانه ها موجود است که به رفع خستگی و بی حالی ما کمک می کنند. هر کدام از ما ممکن است روزهایی بی رمق، کسل و خسته باشیم. قرص های انرژی زا همان طور که از نامش پیداست انرژی از دست رفته ما را بازیابی می کنند. این قرص ها حاوی ترکیبات انرژی بخش هستند، مصرف اصولی آنها عوارضی در پی ندارد. قرص تگ و نخت یوروویتال، قرص جوشان انرژی آپوویتال، قرص دابل بول نیچرز اونلی و قرص کافئین کارن از جمله بهترین قرص های انرژی زا هستند. با ما همراه باشید تا با خواص و ترکیبات این قرص ها آشنا شوید. برای خرید قرص انرژی زا از داروخانه داروبوم کلیک کنید.

انرژی اولین چیزی است که به ما کمک می کند تا کارهای روزمره خودمان را انجام دهیم. متاسفانه بسیاری از افراد در طول روز خسته و بی حال اند و نمی توانند کارهای روزمره خودشان را به درستی انجام دهند. مکمل انرژی زا، نقش موثری در افزایش انرژی و رفع خستگی این افراد دارد. شاید برای شما این سوال مطرح شود که بهترین قرص انرژی زا دارای چه ترکیباتی است؟

در وب سایت معتبر پزشکی mayoclinic می خوانیم:
از آنجایی که CoQ10 در تولید انرژی نقش دارد، اعتقاد بر این است که این ماده مکغذی تا حد زیادی می تواند عملکرد فیزیکی را بهبود بخشد. آنزیم کوکیوتن آدنوزین تری فسفات (ATP) را می سازد که در انتقال انرژی سلولی نقش دارد.

معرفی بهترین قرصهای انرژی زا و رفع خستگی

قرص های انرژی زا را می توان برای تامین انرژی مورد نیاز بدن، پیشگیری از خستگی و بی حالی و رفع مشکلات مختلف مورد استفاده قرار داد. در لیست زیر، چند نمونه از بهترین قرص های انرژی زا و رفع خستگی را مشاهده می کنید.

۱- قرص تگ و نخت (شب و روز) یوروویتال

خرید اینترنتی قرص تگ و نخت

قرص تگ و نخت (شب و روز) یوروویتال را می توان جزء بهترین قرص انرژی زا موجود در داروخانه دانست. این قرص به واسطه داشتن دو نمونه محصول به نام قرص های شب و روز به شما کمک می کند تا هم خواب مناسبی در طول شب داشته باشید، هم در طول روز انرژی بیشتری داشته باشید. این یعنی اینکه افزایش انرژی با کمک این مکمل انرژی زا به صورت اصولی انجام می شود. قرص روز این محصول دارای کافئین و ویتامین سی است که باعث افزایش انرژی شما می شود.

۲- قرص جوشان انرژی آپوویتال

قرص جوشان انرژی آپوویتال

قرص جوشان انرژی آپوویتال محصولی مفید برای تامین انرژی مورد نیاز شماست. این قرص جوشان بر پایه کافئین و تائورین تولید شده است. با مصرف این قرص جوشان می توانید سیستم ایمنی بدن خودتان را نیز تقویت کنید. چون اکثر ویتامین های گروه ب نیز در این محصول به کار رفته اند که در تامین انرژی مورد نیاز شما موثر می باشند.

بیشتر بخوانید: قرص جوشان انرژی زا چاق کننده است؟

۳- قرص دابل بول نیچرز اونلی

قرص دابل بول نیچرز اونلی

قرص دابل بول نیچرز اونلی دارای ترکیبات بسیار متنوعی از جمله ویتامین های گروه ب می باشد. این قرص به دلیل داشتن عصاره های گیاهی مانند جینسینگ، گوارانا و کافئین می تواند در تامین انرژی روزانه شما موثر باشد. این مکمل حاوی تائورین است که این ماده در تامین انرژی و پیشگیری از خستگی عضلات بسیار موثر می باشد.

۴- قرص کافئین کارن

قرص کافئین کارن

قرص کافئین کارن یک قرص انرژی زای خالص است. این قرص حاوی کافئین بسیار بالایی می باشد که می تواند میزان انرژی شما را تامین کند و باعث پیشگیری از خستگی مفرط شود. چون این قرص دارای کافئین بالایی است، مصرف آن فقط به افرادی توصیه می شود که نیاز به مصرف کافئین بالا دارد. همچنین، بهتر است در کنار مصرف این قرص از مواد غذایی حاوی کافئین استفاده نکنید.

سخن پایانی
در این مقاله در مورد قرص انرژی زا و ترکیبات موثر در آن صحبت کردیم. اگر هر روز با خستگی از خواب بیدار می شوید و آنقدر بی حال هستید که نمی توانید کارهای روزمره خود را انجام دهید، بهتر است قرص های انرژی زا را امتحان کنید. مطمئن باشید که این قرص ها اگر به صورت اصولی مصرف شوند، برای بدن شما ضرری ندارند. ولی باز هم توصیه می کنیم که قبل از مصرف آن ها، به خصوصیات، ترکیبات موجود و همچنین هشدارها و منع مصرف آن ها توجه داشته باشید.

منبع: medicalnewstoday

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.