معرفی بهترین قرص بیوتین【سال ۱۴۰۲ 】❤ + لیست ۵ تایی

آنچه در این مقاله می خوانید:
تامین بیوتین کافی یا همان ویتامین B7 برای سلامتی بدن، داشتن موهای پرپشت و زیبا، پوستی شاداب و ناخن هایی محکم ضروری است. قرص ویتامین B7 در دوزهای مختلف از ۸۰۰ تا ۵۰۰۰ میکروگرم به فروش می رسد. از بهترین مارک های بیوتین می توان به قرص بیوتین هلث اید ۸۰۰ میکرو گرم، بیوتی هلث ۱۰۰۰ میکروگرم، بیوتین یوروویتال و کپسول بیوتین ۵۰۰۰ دی سان فارما اشاره کرد.

آشنایی با بهترین مکمل بیوتین برای افرادی که تصمیم دارند این ویتامین را در کنار وعده غذایی خود میل کنند، واجب است. ویتامین H یا بیوتین در برخی از غذاها و مکمل ها یافت می شود. بیوتین جزء ویتامین های ضروری برای عملکرد بهتر آنزیم های بدن است. این ویتامین در تجزیه چربی ها، کربوهیدرات ها و پروتئین ها نقش مهمی دارد و به فعالیت ژن ها کمک می کند. در این مقاله تصمیم داریم برای راحتی شما عزیزان در حیطه مرغوب ترین قرص ویتامین B7 یا بیوتین برای سلامت بدن سخن بگوییم.

بیوتین برای چی خوبه؟

یکی از سوالاتی که برای مصرف کنندگان قرص بیوتین پیش می آید این است که قرص بیوتین برای چیست؟ از تاثیرات مثبت بیوتین می توان به کاهش ریزش مو، جلوگیری از شکستن ناخن ها، رفع دانه های پوستی و کاهش علائم بیماری های دیابت و افسردگی اشاره کرد. ویتامین B7 در برخی مواد غذایی مانند حبوبات، تخم مرغ، آجیل ها، جگر و غیره وجود دارد. شما می توانید برای تامین بیوتین بدنتان در کنار مواد غذایی حاوی بیوتین از مکمل های حاوی ویتامین H یا همان بیوتین استفاده کنید. ویتامین مورد نظر چه به صورت خوراکی و چه به شکل تزریقی بی خطر است.

آیا بیوتین چاق کننده است؟ یکی از سوالاتی است که برای اغلب افراد در حیطه مصرف این دارو عنوان می شود. در جواب این سوال باید گفت که استفاده از ویتامین B7 نمی تواند باعث افزایش وزن شود زیرا متابولیسم و سوخت و ساز بدن پس از مصرف افزایش پیدا می کند. با توجه به این موضوع هنگام مصرف بیوتین باید سعی کنید مواد مغذی را در سبد غذایی تان بگنجانید.

انواع دوز بیوتین در داروخانه

همان طوری که در بالا عنوان شد بیوتین یکی از نیازهای اصلی برای داشتن بدنی سالم، موهایی شاداب و ناخن هایی محکم و زیبا است. با استفاده از این ویتامین انرژی کافی برای فعالیت های روزانه تامین می شود.

جالب است بدانید بیوتین بیشتر در ۳ دوز در داروخانه ها به فروش می رسد که شامل ۱۰۰۰، ۲۵۰۰ و ۵۰۰۰ است. تجویز دوز محصول با توجه به نظر متخصص و میزان مشکلات بدن تعیین می شود. در زیر تصمیم داریم این سه دوز را بررسی کنیم.

– بیوتین تا دوز ۱۰۰۰ میکروگرم

یکی از دوز های پر مصرف بیوتین که توسط بیشتر افراد برای سلامتی پوست و مو به کار گرفته می شود ۱۰۰۰ میکروگرمی است. با استفاده از این دوز و مصرف آن به صورت روزانه می توانید ناخن هایی زیبا و سالم برای خود فراهم کنید. در صورت وجود التهابات پوستی مثل درماتیت و راش با مصرف بیوتین دوز ۱۰۰۰ در مدت مشخص، می توانید سلامتی را به پوست خود بازگردانید. زمان استفاده از این قرص به صورت روزانه و در صبح پس از مصرف صبحانه است.

– بیوتین دوز ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ میکروگرم

دوز بعدی مکمل بیوتین که متقاضیان خاص خود را دارد در رنج ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ قرار دارد. این قرص اغلب در بسته های ۶۰ عددی ارائه می شود و نیاز دو ماه بدن به بیوتین را تامین می کند. با توجه به دوز دارو نسبت به نوع ۱۰۰۰ میلی گرمی قوی تر است و انرژی کافی برای فعالیت های روزانه را برای افراد فراهم می کند. با مصرف دوز ۲۵۰۰ میلی گرمی علاوه بر جلوگیری از ریزش مو می توان موهایی ضخیم و قوی داشت.  با استفاده از این قرص می توانید پوستی سالم و شاداب داشته باشید.

– بیوتین دوز بالای ۵۰۰۰ میکروگرم

از دیگر دوزهای قرص بیوتین که در داروخانه ها و سایت های معتبر به فروش می رسد، بیوتین ۵۰۰۰ میلی گرم و بالاتر است. این قرص نیز برای سلامتی و شادابی پوست و جلوگیری از ریزش مو به کار گرفته می شود که از دو نوع قبلی قوی تر است. با مصرف این قرص می توانید ناخن هایی زیبا و محکم داشته باشید. استفاده از این قرص علاوه بر تامین انرژی می تواند سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت کنید. کمبود ویتامین H با بیماری های متفاوت مثل کاهش اشتها، شکستن ناخن ها، زخم شدن زبان و غیره ارتباط دارد.

بهترین مارک مکمل بیوتین

یافتن بهترین مارک بیوتین یکی از دل مشغولی های افراد هنگام تهیه این قرص است. همانطور که میدانید قرص ویتامین B7 توسط شرکت های داروسازی متفاوتی تولید می شود و این قضیه انتخاب برند معتبر و اثربخش را سخت می کند. از بهترین برندهای این قرص، بیوتین ۲۵۰۰ میکروگرمی آپوویتال، بیوتین یوروویتال، بیوتین ۵۰۰۰ دی سان فارما، بیوتین هلث اید ۸۰۰ میکرو گرم و بیوتی هلث ۱۰۰۰میکروگرم هلث اید است.

۱- بیوتین هلث اید ۸۰۰ میکرو گرم

بیوتین هلث اید ۸۰۰ میکروگرم از دیگر قرص های بی نظیر است که می تواند به سلامتی بدن کمک کند. با مصرف این قرص می توانید سطح انرژی خود را افزایش دهید و موهایی سالم، ضخیم و درخشنده داشته باشید. استفاده از این قرص برای سلامت جنین و سلامت روان مادر ضروری است.

۲- بیوتی هلث ۱۰۰۰ میکروگرم هلث اید

مکمل بیوتین دیگر که از لحاظ مرغوبیت و کیفیت در سطح بالایی قرار دارد ، بیوتی هلث ۱۰۰۰ میکروگرم هلث اید است. این قرص می تواند نیاز روزانه بیوتین را در بدن تامین کند. با مصرف قرص بیوتی هلث علاوه بر تضمین سلامتی می توانید پوست و موی سالم و زیبا داشته باشید.  محصول مورد نظر فاقد مواد نگهدارنده و مضر است و و می توانید بدون هیچ گونه نگرانی آن را مصرف کنید. تعداد قرص های هر بسته ۳۰ عدد است و نیاز یکماه بیوتین بدن را به خوبی تامین می کند.

قیمت بیوتی هلث 1000 میکروگرم هلث اید

۳- بیوتین ۲۵۰۰ میکروگرم یوروویتال

قرص بیوتین یوروویتال از دیگر قرص های مرغوب و با کیفیت است. این قرص در بسته ۶۰ عددی ارائه می شود و نیاز دو ماه فرد را برطرف می کند. از تاثیرات این قرص بر بدن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با استفاده از این مکمل می توانید ریز مو را کاهش دهید و موهایی سالم، قوی و شاداب داشته باشید.
  • سلامت پوست و جلوگیری از خشکی پوست از دیگر خصوصیات منحصر به فرد این قرص است.
  • بالا بردن سطح انرژی، جلوگیری از شکنندگی ناخن ها و از بین بردن علائم نوروپاتی در بیماران دیابتی از دیگر اثرات قرص مورد نظر است.
قیمت قرص بیوتین یوروویتال

۴- مکمل بیوتین ۲۵۰۰ میکروگرمی آپوویتال

بیوتین ۲۵۰۰ میکروگرمی آپوویتال یکی از بهترین قرص های موجود در داروخانه است که تاثیرات مهمی بر بدن دارد. این قرص ساخت کشور ایران و تحت لیسانس آلمان است. در زیر تصمیم داریم به ویژگی های مصرف آن اشاره کنیم.

  • برگرداندن شادابی و سلامت به موها و کاهش ریزش مو یکی از تاثیرات این قرص است.
  • با فواید بیشماری که دارد سلامت و شادابی پوست را مهیا می کند و از خشک شدن پوست جلوگیری می کند.
  • استفاده کننده پس از تکمیل دوره مصرف، میتواند انتظار ناخن های سالم، محکم و زیبا داشته باشد.
  • از دیگر ویژگی های برتر محصول از بین بردن علائم نوروپاتی بیماری دیابت و ایجاد احساس شادابی و انرژی در افراد است.
قیمت قرص بیوتین 2500 میکروگرمی آپوویتال

۵- کپسول بیوتین ۵۰۰۰ دی سان فارما

یکی دیگر از قرص های بیوتین که فواید بی نظیری برای سلامتی دارد، کپسول بیوتین ۵۰۰۰ دی سان فارما است. این ویتامین نیز تاثیرات مهمی بر بدن به جای می گذارد که در زیر به صورت خلاصه به آنها اشاره می کنیم.

  • با مصرف این قرص می توانید انتظاری پوستی زیبا و درخشنده داشته باشید زیرا مکمل مورد نظر لک های صورت و بدن را از بین می برد.
  • سرعت بخشی به رشد موها، بالا بردن استحکام و سلامت موها از دیگر فواید بی نظیر این قرص است.
  • تنظیم قند خون، کاهش چربی بدن و بهبود سیستم ایمنی بدن، فواید دیگری است که می توانیم به آنها اشاره کنیم.
  • بهبود متابولیسم بدن و سلامت عمومی بدن از دیگر اثرات قرص ویتامین B7 است که قابل چشم پوشی نیست.
خرید اینترنتی کپسول بیوتین 5000 دی سان فارما

سخن پایانی
در این مقاله به معرفی بهترین مارک بیوتین موجود در داروخانه ها پرداختیم. همچنین با انواع دوز ها و کاربردهای آن آشنا شدیم. برای خرید قرص و کپسول بیوتین از برندهای مطرح ایرانی و خارجی می توانید به سایت داروخانه آنلاین داروبوم مراجعه کنید.

منبع: healthline

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.