بهترین مارک گینر چیست؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
مکمل های غذایی بسیاری وجود دارند که جهت افزایش وزن و عضله سازی به کار برده می شوند. مکمل گینر یکی از این مکمل ها است. این پودر به دو صورت در بازار موجود است. گینر خود به صورت جداگانه برای دو هدف در بازار موجود است. شما اگر قصد افزایش وزن دارید می توانید مکمل گینر افزایش وزن را تهیه کنید. در صورتی که قصد عضله سازی دارید می توانید پودر گینر عضله ساز یا مس گینر را تهیه و استفاده نمایید. اما در بین انواع برندهای ایرانی کدام یک گینر باکیفیت تری دارند؟ در این مقاله از مجله ورزشی داروبوم به معرفی بهترین مارک گینر می پردازیم. تا پایان همراه ما باشید. همچنین برای مشاهده قیمت و خرید گینر می توانید به سایت داروخانه داروبوم مراجعه کنید.

ترکیبات تشکیل دهنده گینر

بهترین مارک گینر باید دارای کالری بالا، کربوهیدرات، پروتئین و مقداری چربی مفید باشد. گینری را می توانیم به عنوان یک محصول مفید و خوب بدانیم، که حاوی تمامی اسید آمینه های ضروری، کربوهیدرات ساده و پیچیده با توجه به نوع کاربرد گینر و مواد معدنی و ویتامین های لازم بدن باشد. مکمل باکیفیت مکملی است که پروتئین به کار رفته در آن باکیفیت باشد. پس نوع پروتئین به کار رفته در کیفیت مکمل بسیار تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: گینر چیست؟

بهترین مارک گینر ایرانی

بهترین مارک گینر ایرانی را می توان با توجه به ترکیباتی که در بخش قبلی نام بردیم انتخاب کرد. در حالت کلی نمی توان یک یا دو مارک را به عنوان بهترین معرفی کرد. چرا که قطعا تولید کننده ای که برای تولید یک مکمل مفید مانند گینر مجوز می گیرد. حتما پارامترهای لازم جهت تولید یک محصول مفید را هم رعایت می کند.

اما تعدادی از مارک ها وجود دارند که در بین مردم شناخته شده تر هستند. در واقع تبلیغات خوبی در ابتدای کار برای آن ها صورت گرفته، مشتری هم پس از خرید متوجه باکیفیت بودن آن شده، بنابراین علاوه بر اینکه خودش تبدیل به مشتری دائمی شده آن را به دیگران نیز معرفی کرده است. ما در ادامه تعدادی از محبوب ترین مارک های گینر را که در نوع خود بهترین نیز هستند به شما معرفی می کنیم.

پودر گین ژن استار یک مکمل غذایی مفید ایرانی برای افزایش وزن و افزایش حجم عضلات می باشد. بنابراین افرادی که قصد دارند افزایش وزن پیدا کنند می توانند این پودر را انتخاب نمایند. این پودر از کربوهیدرات های ساده و پیچیده و پروتئین تشکیل شده است. کربوهیدرات و پروتئین دو عامل اصلی در افزایش وزن می باشند. هر دو مورد به میزان لازم در این پودر یافت می شوند.

۱- پودر گین ژن استار ۳۰۰۰ گرمی

کربوهیدرات و پروتئین موجود در این پودر علاوه بر اینکه سبب افزایش وزن می شوند، کارایی و انرژی بدن را نیز بهبود می بخشند. همچنین به دلیل اینکه پروتئین مورد استفاده این ترکیب را از آب پنیر و شیر می گیرند، حاوی آمینو اسیدهای مفید مانند آمینو اسید شاخه ای نیز می باشد. آمینو اسید شاخه ای می تواند به حمایت و ریکاوری سریع تر عضلات کمک کند.

۲- پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس

پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس بهترین مارک گینر ایرانی جهت افزایش ذخایر گلیکوژن عضلات می باشد. این گینر از افت خون ورزشکار جلوگیری نموده و سبب افزایش انرژی وی می شود. این محصول در زمان تمرینات سخت و شدید بدن را در حالت آنابولیک قرار داده و از تحلیل و تخریب عضلات جلوگیری می کند.

در صورتی که این پودر را در زمان استراحت و پس از تمرین مصرف کنید، بدن سریعا شروع به ریکاوری و عضله سازی می کند. بنابراین بدن در حالت افزایش وزن و عضله سازی قرار می گیرد. پروتئین موجود در این مکمل از نوع وی whey می باشد. پروتئین وی حاوی آمینو اسیدهای مفید است. پس از مصرف بدن آمینو اسیدهای لازم را دریافت کرده و از آن جهت ساخت و ساز سریع استفاده می نماید. این پودر اگر پس از تمرینات سنگین مصرف شود زمان ریکاوری بدن را کاهش داده و سبب بارگیری گلیکوژنی عضلات می شود.

گینر پرو کمپلکس دوبیس

۳- پودر گین آپ بزرگسالان پی ان سی

پودر گین آپ بزرگسالان پی ان سی یک مکمل قوی جهت افزایش وزن می باشد. این پودر حاوی مقدار بالایی کالری، ویتامین و مواد معدنی می باشد و مناسب افرادی که کمبود وزن شدید دارند است. گین آپ برای افرادی که فعالیت عادی دارند مناسب می باشد. این پودر حاوی آنزیم می باشد. آنزیم های موجود در این پودر کمک بسیاری به هضم و جذب مواد مغذی موجود در آن می کنند.

گین آپ بزرگسالان پی ان سی

۴- پودر گینر ماسل مس دوبیس

گینر ماسل مس دوبیس بهترین مارک گینر برای حجم گیری و افزایش وزن می باشد. در صورتی که وزن شما پایین است و قصد افزایش وزن دارید و نیاز به کالری بیشتری در طول روز دارید، این پودر مناسب است. کالری را می توانید از طریق غذاها دریافت کنید. اما همیشه جوابگو نیست و شما نیازمند یک منبع کامل تر و بهتر جهت افزایش وزن هستید، که هم سریع جواب بگیرید و هم دچار مشکل و آسیب جسمانی نشوید.

گینر ماسل مس دوبیس یکی از بهترین گینرهای ایرانی موجود در بازار جهت افزایش وزن می باشد. این گینر علاوه بر اینکه به افزایش وزن شما خصوصا ورزشکاران کمک می کند سبب افزایش حجم بدنی نیز می گردد. میزان پروتئین موجود در این گینر ۳۶ درصد بوده و میزان کربوهیدرات موجود در آن ۵۱ درصد می باشد. وجود این دو ماده در کنار هم در این محصول سبب افزایش چگالی بهتر ماهیچه ها می گردد.

۵- پودر گینر اولترا پاور پگاه

پودر گینر اولترا پاور پگاه یک محصول کاملا مفید جهت افزایش میزان وزن و حجم عضلات و افزایش میزان کالری بدن می باشد. این پودر محصول شرکت پگاه است. این محصول حاوی ویتامینC بوده و به شما کمک می کند تا در کمترین زمان به وزن و اندام ایده آل خود دست پیدا کنید. گینر پگاه حاوی پروتئین، ویتامین و کربوهیدرات می باشد این مواد به ورزشکار جهت تسریع در افزایش وزن کمک خواهد کرد تا زودتر به هدف مورد نظر خود برسد.

سخن پایانی
گینر یک محصول مفید برای افزایش وزن و عضله سازی می باشد. در این مقاله تعدادی از معروف ترین و بهترین مارک های تولیدکننده گینر را معرفی کردیم. این مکمل ها کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای دارند. برند دوبیس، پی ان سی و پگاه سه نمونه از بهترین گینرها را تولید می کنند. برای خرید مکمل گینر از برندهای معرفی شده می توانید به سایت داروخانه آنلاین داروبوم مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.