همه چیز درباره فرق مولتی ویتامین مردانه و زنانه

آنچه در این مقاله می خوانید:
انواع قرص مولتی ویتامین می تواند موجب تامین مواد مغذی بدن شود. خوب است بدانید تفاوت های بیوشیمیایی و فیزیولوژیک میان آقایان و خانم ها موجب تفاوت جنسیتی آن ها در مصرف مواد مغذی شده است. ما در این مقاله سعی داریم فرق مولتی ویتامین مردانه و زنانه را بیان کنیم. پس با ما همراه باشید.

تفاوت مولتی ویتامین آقایان با خانم ها

پیش از اینکه به موضوع فرق مولتی ویتامین مردانه و زنانه بپردازیم، باید بدانید مولتی ویتامین می تواند به باعث تامین مواد مغذی بدن شود. برخی از افراد به دلیل فعالیت های ورزش سنگین باید مولتی ویتامین بیشتری مصرف کنند. لازم به ذکر است بدانید خانم ها در طول زندگی خود تغییرات زیادی را تجربه می کنند. در سنین بلوغ، دوره های عادت ماهیانه آن ها آغاز می شود. این دوره ها تا چندین دهه نیز طول می کشد.

بهترین دوره باروری برای خانم ها حدودا بیست تا سی سال می باشد. آن ها در این سنین به ریز مغذی های زیادی احتیاج دارند.  مولتی ویتامین مخصوص دوره بارداری و شیردهی چندین ویژگی منحصر به فرد دارد. برای اینکه شما بتوانید با توجه به نوع جنسیت مولتی ویتامین مورد نظر خود را انتخاب کنید، باید حتما از یک داروساز یا پزشک کمک بگیرید.

مهم ترین فرق مولتی ویتامین مردانه و زنانه در این است که خانم ها به نسبت مردان به آهن بیشتری احتیاج دارد. نیاز خانم ها به آهن در دوران یائسگی افزایش می یابد. به دلیل اینکه خونریزی در دوران پریودی موجب می شود تا بدن زنان آهن بیشتری را از دست بدهد. به همین علت خانم ها بیشتر از مردان درگیر کم خونی می شوند. علاوه بر این زنان به کلسیم بیشتری احتیاج دارند.

ویتامین ها و مینرال های مورد نیاز خانم ها

در بخش قبل به صورت کلی فرق مولتی ویتامین مردانه و زنانه را بیان کردیم. در این بخش به مینرال و ویتامین مورد نیاز خانم ها خواهیم پرداخت. از مهم ترین ویتامین ها برای خانم ها می توان به زینک اشاره کرد. زینک در سلامت ناخن، پوست و مو نقش بسیار زیادی دارد. اگر همیشه درگیر خواب آلودگی و خستگی هستید، مصرف این ویتامین به شما پیشنهاد می شود. زیرا با داشتن ویتامین های گروه B سطح انرژی بدن شما تا حد زیادی تامین می شود. پس از آن پر انرژی و شاد می شوید. ویتامین های گروه D از خستگی های بعد از ورزش جلوگیری می کند. این نوع ویتامین حتی در چربی سوزی نیز نقش بسیار مهمی دارد.

همانطور که در بخش فرق مولتی ویتامین مردانه و زنانه به آن پرداختیم، آهن برای خانم های جوان و میانسال بسیار مفید می باشد. از دیگر ویتامین های مهم برای خانم ها می توان به D3  اشاره کرد. این ویتامین برای حفظ سلامت استخوان ها بسیار مفید می باشد. علاوه بر این از بی حالی و خستگی بدن نیز جلوگیری می کند. یکی از مهم ترین مزیت های این ویتامین حفظ سلامت و شادابی پوست می باشد.

ویتامین ها و مینرال های مورد نیاز آقایان

در بخش های قبل به صورت واضح فرق مولتی ویتامین مردانه و زنانه را بیان کردیم. خوب است بدانید یکی از ویتامین های مورد نیاز برای آقایان زینک است. این ماده معدنی مغذی به کنترل قند خون کمک زیادی می کند. زینک برای پروستات نیز بسیار مفید می باشد. اغلب اوقات مردان مسن درگیر بزرگی پروستات می شوند. یکی دیگر از ویتامین های مورد نیاز آقایان سلنیوم می باشد.

محصول پیشنهادی:
برای خرید قرص مولتی ویتامین مردان آمریکایی، آلمانی و ایرانی به سایت داروخانه آنلاین داروبوم مراجعه کنید.

سلنیوم دقیقا مانند آنتی اکسیدان عمل می نماید. این ویتامین می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن مردان کمک فراوانی کند. یکی دیگر از ویتامین های مورد نیاز بدن آقایان کوآنزیم می باشد. این ویتامین دقیقا مثل آنتی اکسیدان عمل می کند. پس از مصرف این ویتامین فرد پر انرژی و شاد می شود. علاوه بر این باعث تحرک اسپرم نیز می شود.

همانطور که در بخش فرق مولتی ویتامین مردانه و زنانه به آن اشاره کردیم، مردان به نسبت خانم ها به آهن کمتری نیاز دارند. بهتر است بدانید مینرال ها و ویتامین ها به سن فرد بستگی دارد. به طور مثال، ویتامین ها برای آقایانی که بالای ۶۰ سال دارند، دارای جینسینگ می باشد. این ماده می تواند به بهبود روابط جنسی فرد کمک زیادی کند.

برای مردانی که سن بالاتری دارند، مصرف ویتامین B12 توصیه می شود. این ویتامین به تقویت سیستم عصبی فرد کمک زیادی می کند. به یاد داشته باشید مردانی که سیگار می کشند باید به نسبت سایر افراد ویتامین C بیشتری مصرف کنند.

یکی از بهترین ویتامین ها برای آقایان ویتامین K می باشد. این ویتامین می تواند به حفظ سلامت استخوان ها کمک زیاد کند.

از دیگر ویتامین هایی که برای آقایان لازم و ضروری می باشد، می توان به ویتامین D اشاره کرد. این ویتامین برای سلامت استخوان ها لازم و ضروری می باشد.

برای پیشگیری از تخریب سلولی بهتر است مردان ویتامین E بیشتری مصرف کنند.

برای تولید بیشتر سلول های قرمز خون و متابولیسم انرژی، مردان باید حتما ویتامین های گروه B را مصرف کنند.

جهت تقویت سیستم ایمنی و تولید کلاژن بیشتر، مردان باید حتما ویتامین C بیشتری مصرف کنند.

ویتامین A به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک زیادی می کند. علاوه بر این سلامت چشم و پوست را نیز تضمین می کند.

بهترین مولتی ویتامین مخصوص خانم ها

در بخش های قبل به فرق مولتی ویتامین مردانه و زنانه پرداختیم. در این بخش بهترین مولتی ویتامین مینرال بانوان را مورد بررسی قرار می دهیم. همانطور که گفته شد بهترین سن برای بارداری بیست تا سی سالگی می باشد. زنان ممکن است در دوران عادت ماهیانه با کمبود ریز مغذی ها روبرو شوند. به همین دلیل باید حتما به پزشک مراجعه کنند. پزشک شرایط بیمار را با دقت بررسی می کند.

خانم ها در این سنین به مولتی ویتامین هایی مانند زینک، آهن و کلسیم احتیاج دارند. ویتامین C و ویتامینD جزو ویتامین های مورد نیاز زنان در سنین جوانی می باشد. بهتر است بدانید اگر خانمی با کمبود کلسیم و آهن روبرو شود، به مولتی ویتامین های دیگری نیز احتیاج دارد. امکان دارد دیگر مکمل ها به صورت خوراکی به بدن فرد تزریق شود.

قرص ول وومن یکی از بهترین مولتی ویتامین های مخصوص بانوان قبل از یائسگی است. این قرص با دارا بودن نزدیک به ۲۳ ماده ریز مغذی در افزایش سطح انرژی، تقویت سیستم ایمنی، کاهش ریزش موها، رفع کم خونی خانم ها موثر است. روغن گل مغربی و گل گاوزبان دیگر مواد مفید موجود در فرمولاسیون قرص ول وومن هستند که در تنظیم هورمونهای زنانه نقش دارند؛ به طوری که خانم ها با مصرف مکمل ول وومن درد و التهاب کمتری در دوره قاعدگی تجربه خواهند کرد.

قرص ول وومن بالای ۵۰ سال از دیگر مکمل های تولید شده توسط برند ویتابیوتیکس برای خانم های مسن است. این محصول کلیه مواد مغذی و املاح مفید برای خانم های ۵۰ سال به بالا را تامین می کند. این مکمل در حفظ سلامت قلب، مغز، بینایی و همچنین سلامت عمومی زنان در این رده سنی مؤثر می‌باشند.

بهترین مولتی ویتامین مخصوص مردان

همانطور که می دانید در بخش های قبل فرق مولتی ویتامین مردانه و زنانه را به صورت کامل بیان کردیم. در این بخش بهترین مولتی ویتامین مخصوص آقایان را مورد بررسی قرار می دهیم.

قرص ول من اورجینال ویتابیوتیکس از بهترین مولتی ویتامین های آقایان است. این مکمل با دارا بودن حدود ۳۰ ماده معدنی و ویتامین در تامین نیازهای روزانه مردان به ریزمغذی ها موثر عمل می کند. همه این ترکیبات از سلامت جسمی و روحی آقایان در طول عمر حمایت می کنند. همچنین در تقویت قوای جنسی و افزایش قدرت باروری نقش مهم ایفا می کنند.

محصول پیشنهادی: قرص ول وومن بالای ۵۰ سال

قرص اکتی من یکی از بهترین مکمل های مخصوص مردان است. در ترکیبات این مولتی ویتامین بیش از ۳۰ ویتامین و آنتی اکسیدان به چشم می خورد که مینرال های ضروری و اسیدهای آمینه نیز بخشی از این ترکیبات را تشکیل می دهند. اکتی من سیستم ایمنی، سلامت جسمانی و جنسی مردان را در بهترین حالت نگه می دارد.

عوارض مولتی ویتامین مخصوص آقایان

مولتی ویتامین‌ها به طور کلی ایمن هستند و معمولاً حداقل عوارض جانبی را دارند. علائم نامطلوب اغلب به خودی خود برطرف می‌شوند و به طور کلی خفیف بوده و شامل ناراحتی معده، اسهال و یبوست هستند. مولتی ویتامین‌های تقلبی دارای عوارض جانبی خطرناکی هستند. برای در امان ماندن از عوارض مکمل‌های تقلبی باید از مولتی ویتامین های اصل استفاده کنیم.

بهترین کار برای اطلاع از اصالت مکمل‌ها این است که برچسب این محصولات را به دقت بررسی کنید و آن‌ها را از داروخانه های دارای مجوز مانند داروخانه‌ داروبوم تهیه کنید. شما می‌توانید با اطمینان انواع مولتی ویتامین مخصوص آقایان را با خرید اینترنتی از داروخانه آنلاین داروبوم تهیه نمایید.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.