قرص شیکوریدین چند روزه چاق میکند؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
قرص شیکوریدین یکی از بهترین مکمل ها برای افزایش اشتها و چاقی است. افرادی که به دنبال افزایش وزن هستند احتمالا بخواهند راه های متعددی را امتحان کرده اند و می خواهند بداند قرص شیکوریدین چند روزه چاق میکند؟ باید گفت نه فقط قرص شیکورویدین بلکه تمام مکمل های اشتهاآور نیز نمی توانند به چاقی صورت و بدن شما کمک کنند اگر تنها به این قرص ها تکیه کنید و از خوردن غذا امتناع کنید. در اصل قرص شیکوروردین موجب تحریک اشتهای فرد شده و میل به خوردن را افزایش می دهد و از این طریق با دریافت مقادیر زیادی کربوهیدرات و پروتثین وزن را بالا می برد. بنابراین با شرایط گفته شده قرص شکورویدین در عرض دو هفته چاق می کند. در ادامه این مقاله قصد داریم بیشتر در مورد اینکه قرص شیکوریدین چند روزه چاق میکند صحبت کنیم و اثربخشی و ترکیبات این قرص را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

لاغری یا چاقی، هر دو به یک اندازه می توانند برای بدن مضر باشند. افرادی که در محدوده طبیعی BMI قرار نداشته باشند، باید حتما از روش های مناسبی برای رسیدن به وزن ایده آل خودشان استفاده کنند. لاغری می تواند عوارض زیادی از جمله کم خونی، ضعف جسمانی، بی حالی و … را به دنبال داشته باشد. عمدتا لاغری در اثر کم اشتهایی به وجود می آید که می توان با مصرف گیاهان مختلف یا مکمل های گیاهی، این مشکل را برطرف کرد. قرص شیکوریدین برای چاقی قابل استفاده است. اگر به سلامت جسمانی خودتان اهمیت می دهید و می خواهید چاق شوید، این قرص گزینه خوبی برای شماست.

قرص شیکوریدین چیست؟

قرص شیکوریدین (Chicoridin) یکی از انواع قرص های گیاهی تولید شده در شرکت داروسازی دینه است. این قرص حاوی ترکیبات گیاهی مختلف است که هر کدام فواید بسیار زیادی برای بدن دارند. مصرف این قرص به افرادی که دچار مشکل کم اشتهای هستند، توصیه می شود. کم اشتهایی می تواند با علائم خاصی مانند یبوست، زردی پوست، بی حالی، بی حسی، درد شکم، کم خونی و … همراه باشد.

متاسفانه، بسیاری از افرادی که دچار کمبود وزن هستند، از کم اشتهایی رنج می برند و نمی توانند به اندازه کافی غذا بخورند. قرص شیکوریدین می تواند به عنوان یک قرص اشتها آور مورد استفاده قرار گیرد. این قرص در درمان کمبود وزن و لاغری موثر است.

آشنایی با قرص گیاهی شیکوریدین (از زبان شرکت داروسازی دینه)
قرص گیاهی شیکوریدین مجتمع صنایع دینه ایران از محصولات گیاهی اشتها آور می باشد که به منظور افزایش اشتها، جبران ویتامین ها و املاح مورد نیاز مورد استفاده قرار می گیرد. این قرص علاوه بر رفع بی اشتهایی باعث از بین بردن احساس ضعف عمومی بدن می شود و املاح و ویتامین های مورد نیاز بدن افراد کهنسال و بیماران را در دوران نقاهت تامین می کند.

ترکیبات موجود در قرص شیکوریدین

همانطور که اشاره کردیم، قرص شیکوریدین دینه برای چاقی، یک قرص گیاهی است که دارای ترکیبات متنوعی از جمله عصاره مالت، کاسنی، شنبلیله و رازیانه می باشد. هر یک از این ترکیبات خواص خاص خودشان را دارند؛ اما مجموعا در افزایش اشتها و چاقی موثر می باشند:

پودر مالت

پودر مالت، یکی دیگر از ترکیبات به کار رفته در قرص شیکوریدین است. این پودر حاوی پروتئین بوده و در سلامت عمومی بدن موثر است. با وجود این پودر در این قرص، می توان چاقی اصولی تر و بدون چربی داشت.

ریشه و عصاره کاسنی

ریشه کاسنی حاوی فیبر زیادی است و می تواند به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک کند. با مصرف ریشه کاسنی، احتمالا شاهد رفع یبوست و دل دردهای ناشی از عدم هضم غذا خواهید بود. کاسنی دارای ویتامین ها و مواد معدنی است که همگی در افزایش اشتها و بهبود هضم غذا کمک کننده می باشند.

دانه شنبلیله

شنبلیله دارای ترکیبات خاصی از جمله آهن، روی، مس و … است که می توانند به افزایش اشتها کمک کنند. این قرص به دلیل داشتن دانه شنبلیله در افزایش میل جنسی نیز موثر می باشد.

اسانس رازیانه

قرص شیکوریدین دینه دارای رازیانه است. گیاه رازیانه به دلیل داشتن فیبر، ویتامین سی و عصاره های مفید دیگر، می تواند برای رفع مشکلات گوارشی بسیار مفید باشد. رازیانه در هضم غذا و بهبود دل درد و سوء هضم موثر می باشد.

قرص گیاهی شیکوریدین برای چاقی

خواص قرص گیاهی اشتها آور شیکوریدین

قرص شیکوریدین به عنوان یک قرص گیاهی اشتها آور در بازار کشور ایران شناخته می شود. اما این قرص به غیر از اینکه می تواند باعث بهبود اشتها و افزایش وزن شود، فواید دیگری نیز دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • کمک به رفع سوء هاضمه
  • موثر در رفع مشکلات گوارشی مانند یبوست
  • کمک به افزایش اشتها برای خوردن غذا
  • کمک به افزایش وزن اصولی
  • موثر در تامین پروتئین مورد نیاز بدن
  • کمک به کاهش نیاز به مصرف داروهای شیمیایی برای افزایش وزن

بیشتر بخوانید: برای افزایش وزن چی بخوریم؟

قرص شیکوریدین چند روزه چاق میکند؟

قطعا نمی توان به طور دقیق به این سوال پاسخ داد. بسیاری از افراد متقاضی استفاده از قرص شیکوریدین برای چاقی صورت هستند و تصور می کنند که می توانند در بازه زمانی بسیار کوتاهی، صورت خودشان را با این قرص چاق کنند. اگرچه مصرف این قرص تا حدی می تواند به شما برای افزایش وزن کمک کند، اما اگر تغذیه مناسبی نداشته باشید، اثربخشی این قرص نیز کاهش پیدا می کند.

بنابراین، اگر می خواهید بدانید که قرص شیکوریدین چند روزه چاق می کند باید بگوییم که بستگی به تغذیه شما دارد. اگر به همراه این قرص تغذیه مناسبی داشته باشید و کربوهیدرات و پروتئین کافی مصرف کنید، ممکن است بتوانید طی ۲ هفته چاق شوید. اما اگر تغذیه مناسبی نداشته باشید و همچنان کم خوراک باشید، اثربخشی این قرص نیز چنگی به دل نخواهد زد و بسیار طولانی می شود.

قرص شیکوریدین دینه

ایا قرص شیکوریدین بازگشت دارد؟

هر قرص لاغر کننده یا چاق کننده ای می تواند بازگشت داشته باشد. به شرطی که نتوانید پس از پایان دوره مصرف، از دستورالعمل های تغذیه ای مناسبی استفاده کنید. قرص شیکوریدین برای چاقی صورت و بدن موثر است. ولی اگر پس از گذشت ۴ هفته الی ۸ هفته از مصرف این قرص، به یک باره مصرف قرص را قطع کنید یا مجددا بی اشتها باشید، احتمال اینکه دوباره دچار کاهش وزن شوید، وجود دارد.

برای جلوگیری از بازگشت وزن خودتان، بهتر است که قرص شیکوریدین برای چاقی را مطابق با نظر پزشک مصرف کنید. همچنین پس از قطع مصرف این قرص، از روش های اصولی دیگر برای افزایش اشتهای خود استفاده کنید تا بتوانید وزنتان را در حالت نرمال نگه دارید.

طریقه مصرف قرص گیاهی شیکوریدین برای چاقی

قرص گیاهی شیکوریدین برای چاقی می تواند به صورت روزانه مصرف شود. البته لازم است که روزانه ۲ الی ۳ عدد از این قرص را به همراه مقداری آب میل کنید؛ اما مصرف دائمی این قرص امکان پذیر نیست. بدین معنا که شما باید به مدت ۱ الی ۲ ماه از این قرص به صورت مداوم استفاده کنید. ولی پس از گذشت این بازه زمانی، به تدریج میزان مصرف قرص را کاهش دهید و آن را قطع کنید. در صورتی که مجددا علائم کم اشتهایی در شما ظاهر شد، می توانید پس از گذشت چند ماه یا چند هفته، دوباره مصرف این قرص را به همین شکل آغاز کنید.

سخن پایانی
اگر لاغر هستید و می خواهید کمی چاق شوید و افزایش وزن داشته باشید، قرص گیاهی شیکوریدین دینه گزینه بسیار خوبی برای شماست. این قرص حاوی گیاهان مفیدی است که همگی به بهبود هضم غذاها در سیستم گوارشی شما کمک می کنند.

مطالب مرتبط
4 نظرات
  1. مهدی

    من کمتر از یک هفته هست که مصرف این قرص رو شروع کردم، در واقع یک روز بعد از مصرف فشار خونم به شدت بالا رفته و چون ناراحتی قلبی هم دارم دیگه نمیتونم آسپرین بخورم. مادر خدابیامرزم ناراحتی قلبی داشت و وارفارین مصرف میکرد و چون دکتر مقدار دارو رو کاهش نداده بود باعث شد خون توی سرش لخته بشه😔 دقیقا یک روز پس از مصرف شیکوریدن فشار خونم از هفده پایین تر نیومده، سابقه نداشته از دوازده و سیزده بالاتر بره.

    1. کارشناس داروبوم

      سلام کاربر گرامی
      مصرف شیکوریدین را قطع کنید اگر فشار شما به سطح نرمال رسید نشان دهنده این است که ناشی از مصرف این مکمل بوده و از مصرف آن خودداری نمایید.
      با تشکر.

  2. الماس کورد

    سلام آیاواقعا تاثیر داره بعدش مثل داروهای دیگه مفاصل روتخریب نمیکنه چون اکثر داروها مثل دگزامتازون سیپروهپتادین خیلی برای استخوان مضرمیباشد خواهش میکنم شخصی که نتیجه گرفته وراهنمایی کامل داره ممنون میشم دراختیارمون قراربده باتشکرواحترام برای همتون

    1. کارشناس داروبوم

      سلام کاربر گرامی
      این ترکیب گیاهی است وهیچ کدام از عوارض دگزا و سیپروهپتادین را نخواهد داشت. در مورد تاثیر مکمل هم باید گفت اثردهی آنی نخواهد داشت و به مرور زمان این اثر ایجاد خواهد شد.
      با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.