انواع قویترین قرص تقویت اسپرم

آنچه در این مقاله می خوانید:
یکی از علل شایع در ناباروری مردان کم بودن اسپرم ها و حرکت ضعیف اسپرم ها می باشد. برای رفع این مشکل انواع قرص های تقویت اسپرم وجود دارد که قدرت باروری را افزایش می دهد. قرص اسپریژن نانو حیات دارو، کپسول فرتیل اید آقایان، کپسول موتیلیتی بوست و کپسول کانت بوست از انواع قویترین داروی تقویت اسپرم و به نوعی بهترین قرص برای ناباروری مردان موجود در داروخانه هاست که در این مقاله به معرفی کامل آنها می پردازیم. تا آخر مقاله همراه ما باشید.

قرص تقویت اسپرم چیست و چه کاربردی دارد؟

قرص تقویت اسپرم ضعیف جهت افزایش تعداد اسپرم و حجم آب منی در مردان و به طور کلی تقویت قوای باروری مردان مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از علت های شایع ناباروری در مردان کمبود تعداد اسپرم و میزان آب منی می باشد. طبق آمارها از هر ۲۵ مرد یک مرد با مشکل کمبود اسپرم مواجه است. یکی از راه هایی که مردان جهت رفع این مشکل پیش می گیرند استفاده از قرص تقویت اسپرم مرد می باشد. مصرف خودسرانه این قرص می تواند عوارض خطرآفرین زیادی در پیش داشته باشد.

مهم ترین دلایل ناباروری مردان چیست؟

قرص تقویت اسپرم می تواند به افزایش میزان اسپرم در مردان کمک کند. ناباروری در مردان علت های زیادی می تواند داشته باشد. اگر پس از گذشت یک سال و با وجود رابطه جنسی منظم و نبود مشکل در زن هنوز باروری در وی اتفاق نیفتاده است، باید به دنبال مشکل در مرد باشیم. از علت های عدم باروری در مردان می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • اختلال در هورمون های جنسی یا هیپوفیز
  • اختلالات ژنتیکی مانند کوچکی بیضه یا رشد نامناسب آن ها
  • عفونت های مزمن مانند سل که سبب تخریب لوله های انتقال دهنده اسپرم می شود
  • بیماری های مقاربتی
  • بیماری هایی که دارای تب بالا هستند و  مدت زیادی طول می کشند
  • بیماری هایی مانند اختلالات ریوی، اختلالات بیضوی و سرفه های خشک که سبب ایجاد ترشحات غلیظ می شوند
  • شغل های خطرناک مانند شاطر نانوایی و یا شغل هایی که در معرض حشره کش ها هستند
  • کشیدن مواد مخدر و سیگار

در وب سایت nefertility می خوانیم:
جدیدترین تحقیقات نشان می دهد که استرس اکسیداتیو در واقع یکی از رایج ترین علل ناباروری مردانه می باشد. وقتی مقدار اکسیدان در مایع منی از مقدار آنتی اکسیدان ها بیشتر شود، می گوییم استرس اکسیداتیو وجود دارد. استرس اکسیداتیو می تواند به غشای سلول اسپرم و DNA آسیب برساند.
برخی از مطالعات نشان داده اند که استرس اکسیداتیو ممکن است حتی زمانی که تجزیه و تحلیل استاندارد مایع منی طبیعی به نظر می رسد وجود داشته باشد. اکسیدان ها معمولاً با وجود آنتی اکسیدان ها در مایع منی تحت کنترل قرار می گیرند.

خواص مکمل های تقویت اسپرم چیست؟

قرص تقویت اسپرم مرد در انواع مختلفی تولید و روانه داروخانه می گردد. معمولا مردانی که پس از نتیجه نگرفتن از روابط جنسی صحیح با همسرشان و عدم باروری وی به دکتر مراجعه می کنند. زمانی که متوجه کمبود تعداد اسپرم خود می شوند به مصرف انواع مکمل های تقویت اسپرم ضعیف روی می آورند. این مکمل ها باید زیر نظر پزشک و به دستور وی تجویز و مصرف گردد. مکمل ها می توانند به مرد در افزایش تعداد اسپرم ، بهبود تحرک آن و تقویت قدرت باروری مردان کمک کند.

قرص تقویت اسپرم برای پسردار شدن

اصلی ترین ترکیبات قرص افزایش اسپرم

قرص تقویت اسپرم از انواع مختلف ویتامین و ریز مغذی تشکیل شده است. مکمل ها می توانند یکی از بهترین راهکارها جهت افزایش تعداد اسپرم در مردان باشند. این ترکیبات شامل مواد مختلفی است که در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم؛

ویتامین C

یکی از مواد اصلی موجود در قرص تقویت اسپرم ویتامینC می باشد. به دلیل اینکه این ویتامین یک آنتی اکسیدان قوی می باشد، سبب کاهش آسیب سلولی در سراسر بدن می شود. این ویتامین می تواند سبب افزایش میزان جذب آهن و تعداد اسپرم ها در بدن شود. مصرف ویتامینC در کنار ویتامینE سبب تحرک و انسجام DNA می گردد.

ویتامین D

 قرص تقویت اسپرم حاوی ویتامین D می باشد. یکی از اصلی ترین ویتامین هایی که بدن به آن نیاز دارد ویتامین دی می باشد. این ویتامین سبب جذب کلسیم می شود. یکی از شایع ترین موارد در زنان باردار کمبود ویتامین دی می باشد. کمبود این ویتامین می تواند سبب ناباروری در مردان نیز گردد.

کوآنزیم Q10

قرص تقویت اسپرم حاوی کوآنزیم Q10 می باشد. یکی از شایع ترین دلایلی که سبب عدم باروری در مردان می شود غلظت پایین اسپرم و کمبود تحرک در آن  می باشد. این آنزیم می تواند غلظت و تحرک اسپرم را تقویت و سبب بهبود باروری در مردان شود.

زینک

زینک یا روی یکی دیگر از انواع مواد موجود در مکمل می باشد. تحقیقات زیادی در رابطه با ارتباط باروری مردان و زینک صورت گرفته است. تاکنون هیچگونه ارتباطی بین این دو یافت نشده است. به هر حال مصرف این ماده به میزان ۸ میلی گرم برای زنان و ۱۱ میلی گرم برای مردان ضروری می باشد.

سلنیوم

کمبود سلنیوم می تواند سبب پایین آمدن کیفیت آب منی و ضعیف شدن تحرک اسپرم در مردان شود. این ماده یکی از ضروری ترین عناصر جهت تولید اسپرم در مردان می باشد. طبق تحقیقات صورت گرفته ترکیب سلنیوم و ویتامینE سبب کیفیت مایع منی و تحرک اسپرم می شود. میزان مصرف این ماده باید ۵۵ میلی گرم در روز باشد.

مقاله پیشنهادی:
قرص ول من یکی از بهترین مکمل ها برای بالا بردن تعداد و کیفیت اسپرم هاست. در مقاله ای به نام «تاثیر قرص ول من بر اسپرم» مفصل درباره این موضوع صحبت کرده ایم.

آیا قرص تقویت اسپرم برای پسردار شدن وجود دارد؟

قرص تقویت اسپرم برای پسردار شدن از عبارت پر سرچ در فضای اینترنتی است. صادقانه بگوییم هیچ تضمینی برای اینکه با مصرف دارویی حتما فرزند متولد شده پسر باشد وجود ندارد. اما داروهایی وجود دارند که می توانند سبب تقویت اسپرم در مردان و بالا رفتن احتمال پسردار شدن شوند. کروموزوم زن XX و کروموزوم مرد XY است. اگر کروموزوم Y مرد کنار کروموزوم X زن قرار بگیرد فرزند پسر، اگر کروموزوم X مرد کنار کروموزوم X زن قرار بگیرد فرزند دختر خواهد بود. از آنجا که پسردار شدن کاملا به مرد بستگی دارد؛ بنابراین اسپرم وی باید تقویت گردد.

بهترین قرص تقویت اسپرم

معرفی چند نمونه از بهترین قرص های تقویت اسپرم

قرص تقویت اسپرم در انواع مختلفی تولید می گردد. این قرص ها می توانند سبب تقویت اسپرم در مرد و بالا رفتن احتمال فرزند دار شدن در وی گردند. هرگز مصرف هیچ دارویی خصوصا داروهای تقویت جنسی، تقویت اسپرم و …. را بدون تجویز پزشک آغاز نکنید، چرا که ممکن است سبب آسیب های جبران ناپذیر گردد. داروهایی مانند قرص اسپریژن، قرص کیوتن، قرص آسپرین، قرص آفرودیت و قرص سلن پلاس از جمله داروهای معروفی است که جهت بچه دار شدن خصوصا پسردار شدن مصرف می گردند.

قرص اسپریژن نانو حیات دارو

قرص تقویت اسپرم اسپریژن نانو حیات دارو یک قرص ایرانی جهت تقویت اسپرم در مردان می باشد. این قرص باروری در مردان را بهبود و سبب تعادل هورمونی در آنان می شود. این قرص از آنتی اکسیدان بالایی برخوردار است در نتیجه از بروز بیماری های عفونی نیز جلوگیری می کند.

خرید اینترنتی قرص اسپریژن نانو حیات دارو

کپسول فرتیل اید آقایان فیر هیون هلث

کپسول فرتیل اید فیرهیون هلث پر استفاده ترین دارو جهت افزایش باروری در مردان طی ۱۰ سال گذشته در آمریکا بوده است. این دارو از انواع ویتامین، آنتی اکسیدان، املاح و اسیدهای آمینه تشکیل شده است. این مواد سبب افزایش شانس باروری در مردان می شوند. این قرص معمولا قبل از اقدامات لازم جهت باروری مصرف می گردد.

خرید اینترنتی کپسول فرتیل اید آقایان فیر هون هلث

کپسول موتیلیتی بوست فیر هیون هلث

کپسول موتیلیتی بوست فیرهیون هلث دیگر قرص برای تقویت اسپرم حاوی ال آرژنین و ال کارنیتین می باشد. این دو ماده کیفیت اسپرم و تحرک  آن را افزایش می دهند. این کپسول حاوی ترکیبات گیاهی نیز می باشد که این ترکیبات تحرک اسپرم را بهبود می بخشند. ترکیبات این محصول با خواص آنتی اکسیدانی از اسپرم ها محافظت می‌کنند. همچنین به تولید انرژی بیشتر در اسپرم کمک می کنند.

خرید اینترنتی کپسول موتیلیتی بوست فیرهون هلث

کپسول کانت بوست فیر هیون هلث

اگر به دنبال بهترین قرص افزایش اسپرم در داروخانه هستید ما کپسول کانت بوست فیرهیون هلث را به شما معرفی می کنیم که یک مکمل طبیعی و بدون عوارض جهت بهبود باروری و افزایش اسپرم در آقایان می باشد. این کپسول حاوی کوآنزیم کیوتن، گلوتاتیون، ویتامینB12 و ترکیبات گیاهی موثر است. این کپسول کاملاً طبیعی بوده و انتخاب مناسبی برای افراد گیاه خوار می باشد.

قیمت کپسول کانت بوست فیر هون هلث

سخن پایانی
در این مقاله نمونه ای بهترین و موثرترین مکمل های تقویت کننده تعداد و تحرک اسپرم ها معرفی شدند. این قرص ها به راحتی و به صورت اینترنتی از طریق سایت داروخانه داروبوم قابل سفارش هستند.

منبع: nefertility

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.