بهترین قرص سفید کننده پوست را بشناسید

آنچه در این مقاله می خوانید:
برخی از مکمل های غذایی در ترکیبات خود حاوی موادی هستند که خاصیت سفید کننده پوست دارند و پوست را سفید و روشن می کنند. گلوتاتیون عنصر کلیدی در قرص های سفید کننده قوی پوست است. امروزه انواع مکمل ها دارای گلوتاتیون بوده و به سفیدی پوست کمک می کنند. قرص گلوتاتیون محصولی از برند نوتری بست و قرص پیگمنتا درمکس محصولی از داروسازی پارس حیان دو نمونه از بهترین مکمل های روشن کننده پوست های سبزه و دارای لک است. در ادامه به معرفی اثربخشی و ترکیبات بهترین قرص سفید کننده پوست می پردازیم.

امروزه بسیاری از افراد از جمله خانم ها که از لوازم آرایشی بیشتر استفاده می کنند، به دنبال راهی برای سفید کردن پوست خود هستند. سفید کردن پوست یا پوشاندن لک و جوش های پوستی، از جمله اهدافی است که این دسته افراد به دنبال آن هستند. این افراد شاید ندانند که کپسول یا قرص سفید کننده پوست هم هستند. این قرص ها حاوی ترکیباتی هستند که به آن ها کمک کند تا پوست خود را روشن تر نشان دهند.

پوست یکی از وسیع ترین ارگان های بدن می باشد که در زیبایی چهره ما نقش بسزایی دارد. بسیاری از افراد به دلایل مختلفی ممکن است دچار لک های پوستی شده باشند که وجود این لک ها بر روی پوست خود را نامطلوب بدانند. همانطور که می دانید تامین ویتامین های مورد نیاز بدن به حفظ سلامت و بهبود عملکرد طبیعی بدن شما کمک می کند. برای داشتن پوست صاف و شاداب لازم است تا مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین کنید.

استفاده از برخی از مکمل ها به خاطر ترکیباتی که دارند به ما در از بین بردن جای جوش، لک های پوستی و روشن کردن پوست کمک می کند.

بهترین قرص سفیدی پوست

هر چقدر که پوست انسان سفید تر و روشن تر باشد، بدیهی است که ظاهر انسان جذاب تر خواهد بود. همچنین با افزایش سن پوست انسان رنگ روشن و طبیعی خود را از دست می دهد. برای برگرداندن حالت طبیعی پوست، معمولا از مکمل ها و کرم های پوستی استفاده می شود. مکمل ها مواد مغذی برای کاهش ملانین پوست را فراهم می کنند. سطح ملانین پوست رابطه مستقیمی با تیرگی و روشنی پوست دارد. افرادی که پوست گندمی و سبزه دارند نسبت به افراد سفید پوست ملانین بیشتری تولید می کنند. از همین رو افرادی که به دنبال قرص سفید کننده پوست سبزه هستند با مصرف این مکمل ها منجر به کاهش ملانین پوست خود می گردند که در نتیجه به طور موثری پوستشان روشن و شفاف خواهد شد.

مقاله پیشنهادی:
کرم سفید کننده یا قرص سفید کننده؟ اگر می خواهید اثربخشی کدام یک بیشتر است روی مقاله ای با همین عنوان «کرم سفید کننده یا قرص سفید کننده» کلیک کنید.

ترکیبات قرص های سفید کننده پوست

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که بهترین دارو برای سفید شدن پوست صورت چیست و یا چه ترکیباتی در این نوع مکمل ها به سفید شدن و از بین بردن لک های پوستی کمک می کند. قرص هایی که تحت عنوان قرص های سفید کننده ی پوست شناخته می شوند، در ساختار خود دارای ترکیباتی هستند که این ترکیبات با نفوذ در ساختار پوست، از تیره شدن آن جلوگیری می کنند.

ترکیباتی مانند عصاره دانه انگور، ویتامین سی، آلفا لیپوئیک و ویتامین E از جمله ترکیب هایی است که علاوه بر حفظ و بهبود سلامت پوست شما، در سفید شدن و پیشگیری از ایجاد و یا از بین بردن لک های پوستی نیز موثر است. علاوه بر ویتامین های مذکور، قرص های سفید کننده پوست، معمولا حاوی ترکیباتی مثل گلوتاتیون می باشند. این ماده فعال نقش ویژه ای در سفیدی پوست دارند. در پاراگراف های بعدی درباره این مواد و ترکیبات بیشتر صحبت می کنیم.

گلوتاتیون

به گفته سایت معتبر healthline گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان است که به طور طبیعی در سلول های بدن وجود دارد. این آنتی اکسیدان از ۳ اسید آمینه سیستئین، گلوتامیک و گلیسین تشکیل شده است و به خنثی کردن رادیکال های آزاد و کاهش استرس اکسیداتیو کمک می کند. برخلاف اکثر آنتی اکسیدان ها که از منابع گیاهی می آیند، بدن انسان به طور طبیعی گلوتاتیون را در کبد تولید می کند. از ویژگی های آن می توان به روشن تر کردن پوست، کاهش لکه های پوستی و حفظ سلامت پوست اشاره کرد.

ویتامین سی

ویتامین سی یکی از ویتامین های ضروری برای بدن است که به صورت محلول در آب می باشد. این ویتامین دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی است که به محافظت از بدن در برابر رادیکال های آزاد می پردازد.

قرص پیگمنتا برای سفیدی پوست

کپسول پیگمنتا درمکس

کپسول پیگمنتا درمکس محصول شرکت پارس حیان در ایران است. این محصول یک مکمل عالی برای از بین بردن جای جوش و لک های پوستی می باشد که به روشن تر شدن پوست شما کمک می کند.

اگر بخواهیم مشخصات قرص پیگمنتا اشاره کنیم باید گفت که این فرآورده حاوی ۳۰ عدد قرص در یک جعبه مقوایی است. با توجه به استفاده کاربران از این محصول نظرات در مورد قرص پیگمنتا بسیار مثبت بوده و کیفیت و اثربخشی بالای این محصول را تائید می کند.

ترکیبات قرص پیگمنتا

برای آشنایی با ترکیبات و ویژگی های این محصول با ما همراه باشید.

گلوتاتیون

یکی از ترکیبات مهم و اصلی سفید کننده های پوست، گلوتاتیون می باشد. این نوع ترکیب که در قرص پیگمنتا نیز وجود دارد، به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار قوی عمل می کند. آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که از بروز جهش در سلول های بدن جلوگیری به عمل می آورند. این موضوع سبب می شود تا احتمال ابتلای افراد به سرطان تا حدود زیادی کاهش پیدا کند. لذا استفاده از مواد دارویی و سفید کننده هایی همچون قرص پیگمنتا که حاوی این نوع ترکیب می باشد، علاوه برا زیبایی پوست از ابتلای افراد به سرطان پوست تا حدود زیادی جلوگیری به عمل می آورد.

ویتامین سی

یکی دیگر از مهم ترین و اصلی ترین ترکیباتی که در کپسول پیگمنتا و سایر قرص های سفید کننده پوستی وجود دارد، ویتامین سی می باشد. ویتامین سی دارای فواید درمانی بسیار زیادی می باشد. علاوه بر تاثیری که این ویتامین در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد، از آن به عنوان یک ویتامین روشن کننده و سفید کننده پوست نیز یاد می شود. لذا از این نوع ویتامین در قرص ها و مکمل های سفید کننده پوست استفاده می شود.

آلفا لیپوئیک

آلفا لیپوئیک موجود در این محصول از دیگر ترکیباتی است که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی است. این ماده از پوست شما در برابر پیری و ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند.

ویتامین E

ویتامین E نیز از جمله ویتامین هایی می باشد که به عنوان آنتی اکسیدان قوی شناخته می شود. این ویتامین به کاهش اثر اشعه خورشید کمک کرده و از پوست شما در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند.

عصاره دانه انگور

دانه انگور سرشار از آنتی اکسیدان است. عصاره دانه انگور موجود در این محصول با خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی که دارد به غشای سلول های پوست استحکام می بخشد و به عنوان یک محافظ عمل می کند. از این عصاره برای مراقبت از پوست در برابر آکنه و جلوگیری از ایجاد لک و چین و چروک نیز استفاده می شود.

قرص گلوتاتیون برای سفیدی پوست

قرص گلوتاتیون نوتری بست

در میان این قرص ها و کپسول ها، قرص گلوتاتیون، از جایگاه ویژه ای برخوردار است. قرص گلوتاتیون در برطرف کردن جای جوش ها و لک های قدیمی روی صورت بسیار موثر عمل می کند. به طوری که با یک دوره مصرف این نوع دارو، به راحتی می توان تاثیرات آن را بر روی صورت خود مشاهده کرد.

امروزه بسیاری از پزشکان و متخصصان پوست و مو، این مکمل را برای درمان لک و جوش های پوستی تجویز می کنند. به کمک این قرص سفید کننده پوست قوی، پوست سفید تر و روشن تر شده و ظاهری شاداب تر و جذاب تر را به انسان هدیه می دهد. بعلاوه این نوع قرص باعث کاهش چین و چروک پوست در ناحیه صورت می شود. چین و چروک هایی که با افزایش سن روی پیشانی و صورت افراد نقش می بندند و موجب آزردگی خاطر آن ها می شوند.

همانطور که در ترکیبات مکمل های روشن کننده پوست ذکر کردیم. گلوتاتیون از بهترین مواد ضد لک و روشن کننده پوست شناخته می شود، که در جلوگیری از ایجاد لک و از بین بردن آنها کمک می کند. وجود آنتی اکسیدان های قوی در این ترکیب به حفظ سلامت پوست، شادابی و جلوگیری از ایجاد چین و چروک کمک می کند. از دیگر ویژگی های این مکمل ضد لک می توان به محافظت از سلول های پوست و جوانسازی صورت نیز اشاره کرد.

قرص سفید کننده پوست بدون عوارض چی خوبه؟

قرص سفید کننده دائمی از بین محصولات ایرانی پیگمنتا بسیار بازدهی خوبی داشت است.

قرص سفید کننده قوی از کجا بخریم؟

همه مکمل ها و قرص های روشن کننده پوست از داروخانه حضوری و آنلاین مانند داروبوم قابل خریداری است.

سخن پایانی:
در این مقاله به معرفی و بررسی یکی از بهترین مکمل های سفید کننده پوست پرداختیم. این مکمل با ترکیباتی که دارد یکی از بهترین مکمل های ضد لک به شمار می رود. وجود ترکیبات با خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قوی به محافظت از پوست در برابر آلودگی و رادیکال های آزاد می پردازد. شما میتوانید برای خرید قرص سفید کننده پوست به داروخانه اینترنتی داروبوم مراجعه کنید.

مطالب مرتبط
4 نظرات
  1. M

    سلام
    آیا مصرف داوم این قرص میتواند درجه روشن وشفافیت پوست صورت رو بالا ببرد
    من محصولی نیاز دارم که روشن و شفافیت پوست صورت رو بالا ببرد

    1. کارشناس داروبوم

      سلام کاربر گرامی
      قرص روشن کننده پیگمنتا بسته به نوع پوست دو تا سه درجه پوست را شفاف و روشن می کند.
      با تشکر.

  2. الی

    هیچ تاثیری نداره ۶ماهه تمام خوردم هیچ تاثیری نداره تمام پولتونو دور نریزید

    1. کارشناس داروبوم

      سلام کاربر گرامی
      قرص پیگمنتا بهترین قرص روشن کننده پوست در داروخانه های ایران است که با مصرف آن بسته به درجه تیرگی و روشنی پوست تا یکی دو درجه پوست روشن و شفاف می شود.
      با تشکر.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.