لیست داروخانه های طرف قرارداد بیمه بانک ملی

آنچه در این مقاله می خوانید:
دسترسی به داروخانه طرف قرارداد بیمه بانک ملی معضلی است که افراد تحت پوشش این بیمه با آن مواجه هستند. داروخانه هایی که طرف قرارداد با بیمه بانک ملی باشند ممکن است در نزدیکی همه دارندگان این بیمه نباشد بنابراین تصمیم گرفتیم در این مطلب لیست داروخانه های طرف قرارداد با بیمه بانک ملی در شهر تهران را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم تا بدون نیاز به مراجعات پی در پی و وقت گیر، مستقیم به داروخانه طرف قرارداد مراجعه کرده و نسخه خود را دریافت کنید.

افراد تحت پوشش بیمه بانک ملی ممکن است همانند باقی بیمه ها مانند تامین اجتماعی و نیروهای مسلح به داروخانه های طرف قرار داد این بیمه دسترسی نداشته باشند و به ندرت داروخانه ای در نزدیکی آنها باشد که این بیمه را پوشش دهد.

لیست داروخانه های طرف قرارداد بیمه بانک ملی شهر تهران

داروخانه های طرف قرارداد بیمه بانک ملی یک از مهم ترین مراکزی است که هر فرد تحت پوششی به آن نیاز دارد. در ادامه لیستی از این داروخانه ها به همراه تلفن و آدرس شان در کلیدی ترین نقاط شهر تهران ارائه کردیم.

۱- داروخانه دکتر مبارکی

آدرس: بلوار میرداماد، بعد از میدان مادر، نرسیده به شریعتی ضلع شمالی. تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۵۲۷۱

داروخانه دکتر مبارکی

۲- داروخانه دکتر کوروش کرباسیان

آدرس: سهروردی شمالی، نبش خیابان توپچی، پلاک ۴۲، همکف، واحد ۲. تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۵۱۶۴۰۰

۳- داروخانه شکوفه

آدرس: پیروزی، نبش خیابان مقداد. تلفن تماس: ۰۲۱۷۷۴۸۵۱۶

داروخانه شکوفه خیابان پیروزی

۴- داروخانه سپید

آدرس: بلوار فردوس، ابتدای خیابان ابراهیمی جنوبی، پلاک ۲۳٫ شماره تماس: ۰۲۱۴۴۰۸۱۳۳۳

داروخانه سپید-طرف قرارداد با بیمه بانک ملی

۵- داروخانه شبانه روزی پاسداران

آدرس: خیابان پاسداران، نبش بوستان هفتم. تلفن تماس: ۰۲۱۵۸۸۵۴۵

داروخانه شبانه روزی پاسداران

چه داروهایی تحت پوشش بیمه بانک ملی است؟

دارندگان بیمه بانک ملی همانند سایر بیمه شدگان می توانند از خدمات بیمه گران پایه برخوردار شوند، به بیانی داروهایی که تحت پوشش بیمه گران پایه است و از سازمان غذا و دارو مجوز دارد توسط بیمه بانک ملی پوشش داده می شود.

برای آگاهی از پوشش داروهای OTC از قبیل مکمل غذایی و مکمل بدنسازی بهتر است با اداره رفاه بانک ملی تماس بگیرید.

مدارک لازم جهت ارائه به داروخانه های طرف قرار داد بانک ملی

با توجه به اهمیت مدارک لازم برای دریافت ویزیت و نسخه باید خاطر نشان کنیم مدتی است که کلیه امور دریافت و تحویل نسخه کاملا الکترونیکی انجام می شود. به این معنی که نیازی به تحویل دفترچه بیمه به صورت فیزیکی نیست و کلیه خدمات با کد ملی انجام می شود.

لازم به ذکر است در داروخانه های معرفی شده نیازی به ارائه معرفی نامه وجود ندارد و نسخه بیمار با کارت ملی بیمار و بدون دفترچه ارائه می شود.

سخن پایانی
همه داروخانه ها بیمه مورد نظر شما را پوشش نمی دهند بنابراین ضروری است با داروخانه های ویژه بانک ملی آشنا شوید. در این مطلب تعدادی از داروخانه های طرف قرارداد با بیمه بانک ملی در تهران معرفی شد. شما قبل از مراجعه حضوری به این داروخانه ها می توانید با شماره تلفن آنها تماس گرفته و جزئیات دقیق را بپرسید.

منبع: داروخانه آنلاین داروبوم

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.