اسپری تاخیری چقدر تأثیر دارد؟

آنچه در این مقاله می خوانید:
زود انزالی از مشکلات رایج در روابط زناشویی است که ۳۰ تا۴۰ درصد مردان را تحت تاثیر قرار می دهد. در اکثر مواقع این مشکل با کمک انواع محصولات تاخیری مانند اسپری، کاندوم، ژل، کرم و… قابل پیشگیری است و قبل از این که به مسئله ای حاد تبدیل شود، درمان می شود.

اسپری تاخیری در به تاخیر انداختن انزال برای بسیاری از مردان کمک کننده است. زیرا حاوی مواد بی حس کننده ای است که حساسیت آلت تناسلی را کمتر کرده و زمان انزال را به تعویق میندازد بدون اینکه تأثیر نامطلوبی بر انزال یا ارگاسم داشته باشد.
یکی از سوالات پرتکرار در زمینه استفاده این محصول این است که اسپری تاخیری چقدر تاثیر دارد؟ تا چند بار مجاز به استفاده از آن هستیم و چطور اثربخشی آن را افزایش دهیم؟

این سوالات ممکن است برای افرادی که به تازگی قصد خرید اسپری تاخیری دارند یا مکرر از این محصول استفاده می کند مطرح شود. حتی افرادی که به دنبال درمان زود انزالی خانگی فوری هستند می توانند از این مطلب استفاده لازم را ببرند. در ادامه این مطلب از مجله داروبوم خواهیم گفت که اسپری تاخیری چند ساعت تأثیر دارد؟ و اسپری تاخیری چند دقیقه قبل باید بزنیم.

عملکرد اسپری تاخیری

قبل از پاسخ به این سوال که آیا اسپری تاخیری واقعا موثر است باید مختصری با عملکرد اسپری های تاخیری آشنا شویم.

اسپری تاخیری به اسم اسپری لیدوکائین دار نیز شناخته می شود. از آنجایی که حساسیت یکی از مهمترین جنبه های تحریک جنسی است، مواد بی حس کننده مانند لیدوکائین تاثیر زیادی بر توانایی فرد در به تاخیر انداختن انزال خواهند داشت.

به طور کلی بزرگترین تفاوت بین لیدوکائینی که برای دندانپزشکی و موارد دیگر استفاده می شود و لیدوکائین برای درمان زود انزالی، دوز مصرفی آن است. برای اقدامات دندانپزشکی و جراحی، از دوز نسبتاً زیادی لیدوکائین برای بی حس کردن کامل ناحیه استفاده می شود. برای انزال زودرس، از دوز کمتری برای کاهش حساسیت استفاده می شود، اما همچنان لذت در طول رابطه جنسی را ایجاد می کند.

اسپری تاخیری نه تنها نگهداری نعوذ را طولانی تر می کند، بلکه باعث افزایش شدت ارگاسم، رضایت جنسی و در کل کیفیت رابطه جنسی می شود. افرادی که در جستجوی ساده ترین روش درمان زود انزالی هستند، اسپری تاخیری راهکاری آسان، ساده با اثر فوری است.

دسته دیگری از اسپری های تاخیری بر پایه گیاهانی مانند جینسینگ طراحی شده اند که به نام اسپری تاخیری گیاهی معروف هستند.

طبیعی است که نحوه مصرف هر محصول در نتیجه گیری مطلوب موثر خواهد بود. درباره اسپری تاخیری نیز به همین منوال است. پس در بخش بعدی با نحوه مصرف اسپری تاخیری برای تأثیرگذاری بیشتر آشنا می شویم.

اسپری تاخیری چقدر تأثیر دارد

نحوه مصرف اسپری تاخیری برای تأثیر بیشتر

طرز استفاده از اسپری تاخیری روی بسته بندی آن نوشته شده و ممکن است هر مارک و هر مدل با دیگری فرق کند. اما به طور مشترک اکثر اسپری های تاخیری به روش زیر قابل استفاده هستند:

– پنج دقیقه تا یک ربع قبل از نزدیکی اسپری تاخیری را روی آلت اعمال کنید.

این زمان بستگی به برندهای مختلف دارد اما نکته اصلی این است که اسپری تاخیری برای تاثیرگذاری نیاز به زمان دارد. اسپری تاخیری گیاهی در مقایسه با انواع دیگر بیش از نیم ساعت زمان نیاز دارند.

– اسپری را در فاصله ۳۰ سانتی متر با آلت تناسلی بگیرید و به قسمت زیرین کلاهک دو تا سه پاف بزنید. آن را روی پوست بمالید تا کاملا جذب شود. نیازی نیست به کل آلت تناسلی اسپری کنید البته برخی برندها نیز توصیه می کنند اطراف آن نیز به مواد تاخیری آغشته شود.

هر بار بیش از ۳ پاف اسپری نکنید. ابتدا یک بار اسپری کنید و بعد از ۵ دقیقه که از جذب آن گذشت از رابطه لذت ببرید.

– بعد از آن که از جذب مواد تاخیری مطمئن شدید، آلت را با آب ولرم بشویید یا با دستمال پاک کنید زیرا مقادیر اضافی ممکن است باعث حساسیت پوستی یا انتقال مواد به بدن همسرتان شود.

تعدادی از برندهای تولید کننده اسپری تاخیری از ترکیبات کاملا جذب شونده استفاده می کنند و نیازی به تمیز کردن نیست.

با رعایت موارد گفته شده کاملا متوجه خواهید شد که اسپری تاخیری چقدر تاثیر دارد. اما اگر هنوز برایتان ابهاماتی وجود دارد در ادامه همراه ما باشید تا آنها را بررسی کنیم و نتیجه را ارائه دهیم.

اسپری تاخیری چقدر تأثیر دارد؟

اسپری تاخیری چقدر تأثیر دارد؟

طبق مطالعه ای که روی ۱۵۰ مرد مبتلا به زود انزالی انجام شده، نتایج به دست آمده نشان می دهد اسپری تاخیری میانگین زمان تأخیر انزال (زمان لازم برای انزال) را از کمتر از یک دقیقه (۴۰ ثانیه) به بیش از چهار دقیقه افزایش داد.

البته این تاثیر در نتیجه سه ماه استفاده از اسپری تاخیری با دوز لیدوکائین ۷.۵ الی ۹ میلی گرم به دست آمده است. علاوه بر کنترل آسان تر ارگاسم و انزال، میزان لذت طرفین نیز مورد بررسی قرار گرفته است و نتایج به افزایش لذت هر دو طرف ختم می شود.

در واقع در اغلب مطالعات مردان در صورت استفاده صحیح از اسپری تاخیری از جهت لذت جنسی و کنترل انزال راضی هستند.

ماندگاری اسپری تاخیری چقدر است؟

اثر اسپری تاخیری لیدوکائین معمولاً یک تا سه ساعت باقی می ماند. مانند سایر بی حس کننده های موضعی، با از بین رفتن تاثیر اسپری تاخیری، حساسیت آلت تناسلی نیز به تدریج افزایش می یابد.

کلام آخر درباره اسپری تاخیری

یکی از مزایای اسپری های تاخیری لیدوکائین این است که در مقایسه با ژل تاخیری، سریعتر عمل می کنند و استفاده از آنها راحت تر است. اگر به درمان زود انزالی فوری نیاز دارید که بلافاصله قبل از نزدیکی استفاده شود، اسپری تاخیری گزینه مناسب است.

مزیت دیگر اسپری تاخیری این است که هر زمان که بخواهید می توانید از آن استفاده کنید. برخلاف باور بسیاری افراد این محصول در طولانی مدت عوارض جدی ایجاد نمی کند و باعث وابستگی نمی شود. طیف وسیعی از برندهای معتبر و تست شده در بازار هستند که محصولات با کیفیت و مطمئن را عرضه می کنند.

سالیان متمادی روی این محصولات مطالعه و ترکیبات و فرمولاسیون آنها ارزیابی می شود. برندهای موجود در داروخانه ها کاملا ایمن هستند و تمام اطلاعات ضروری را اعم از طرز استفاده، عوارض احتمالی و… توضیح داده اند.

تهیه اسپری تاخیری نیازی به ویزیت و نسخه پزشک ندارد و به راحتی از داروخانه ها در دسترس است. فراتر از آن اگر خجالت مانع خرید اسپری تاخیری به صورت حضوری است می توانید این محصول را از داروخانه آنلاین داروبوم به صورت اینترنتی سفارش دهید و با بسته بندی محرمانه دریافت کنید.

منبع: upguys.com

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.